Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Most elkezdtem en is nyuzni, mar van min gamelni. Latom, hogy amiota megvettem, lejott par update. Azokat hogy tudom telepiteni? Vagy itt is automata?
Pluszban neztem az oldalat a game-nek, es lattam a palyak kozott Spa-t, meg hill climb -et? Azok elerhetoek, es letolthetoek valahol?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Milyen kormanybeallitasokat hasznaltok? En most kicsit allitottam az erokon, es sokkal kezelhetobb lett a gep.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #2050 üzenetére
Jo ez nagyon, majd en is nekiallok kicsit tarsasagban is jatszani. Mar megszoktam a konfigot, meg a jatekot is, bar sok auto meg ismeretlen, palyakrol nem is beszelve.(csak a Nordon megyek...)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nordon az 1M-el, minden segitseg off -on van valakinek mert ideje?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz gabri83 #3192 üzenetére
Ez a felallas csak erre a jatekra igaz... Erosen NV-re optimalizalt.(amit disznosagnak tartok, hisz az AMD-s tulaj is ugyan ugy megveszi a game-et) De megsugom, jol fog menni a 280X-el is. Nekem 3 monitoron, magas reszletesseggel tokeletes, boven eleg az az FPS, amit kapni fogsz. Ez nem egy Crysis...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Tudtok nekem mondani legjobb koridoket Monza -ra? F40 -el, es Ferrari 599XX EVO -val erdekelne.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Hali,
Valaki probalta mar multi GPU-val a jatekot. Amiota kijott az utolso, vag az elotti frissites, teljesen bedoglott a game SLI alatt. Lagol, alig van meg az 50 FPS a palyan, de inkabb 40 alatt van. Ami erdekes, hiaba csokkentem a reszletesseget, nem valtozik az FPS szam. A GPU-k atlagban 40-es terhelesen mennek, ami eleg zoral. CPU kozben 70%-on megy max mind a 8 szalon, tehat nem ott a gond. Meg elotte jol mukodott, a frissitesek ota sz@r. Van valami megoldas erre? Furcsa, mert 1 GPU-val jobban megy, LOL.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most akkor mikor lesz a feloldas? Mert tegnap megvolt az elovasarlas(szerintem pofatlan alacsony az ar, meg a kedvezmeny nelkul is, tekintve, hogy mit kapunk)
Ah, mar megvan. Meg 9h kb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz wolf033 #5368 üzenetére
Hehe, nekem most 2 nap offom van, szoval valszeg en 2 napig nem alszok, de meg csak nem is eszek. Csak a lezerszkennelt Nord miatt vettem meg a jatekot, ezt varom mar azota. Eleg sokaig tartott, de szerintem ez mindent megert. Eddig sem mentem nagyon masik palyan, a Snoopys verzio meg nem az igazi, persze atmenetileg jo volt.
Latom szoktatok funraceket rendezni. Mi a beszallo? Most mar en is jonnek, eddig nagyon a periferian volt az AC.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz subaruwrc #5476 üzenetére
Jah, ezt en sem ertem... Sot, sokszor nem nullazza a korodet, tokmind1, mennyit mesz. Kicsit idegesito, foleg ha egy eleg jo kort sikerul abszolvalni...
Nekem a 190 EVO lett a kedvencem. Iszonyat erezni, kozben pedig folyamat kell vele dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz subaruwrc #5484 üzenetére
Nah, nekem eddig 6:53, osszes aid off, bar hibaztam nem is keveset. Nagyon pattog az auto, es foleg a kissebessegu kanyarok nehezek. Tovabbra is az autot befekezni a leggazabb. Egyszer ugy valtasz vissza 2.-ba, hogy nem adsz gazfroccsot, mar megy is a fara. Tavabba ahogy nezem, erdemes messze elkerulni a kerekvetoket, mert vagy megul, vagy vissza dob, es e miatt hirtelen iranyt valt.
Viszont valamit nem ertek. Egyszer megy az auto az egyenesben 325-ot, aztan csak 275-ot?! Csak siman nyomtam egy session restartot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tudod mennyi ido/penz egy lezerszkennelt palya elkeszitese? Inkabb ugy mondom, hogy rablas, de a mi reszunkrol ez az osszeg, ezert. Kis milliard Nordos videot vegigneztem a youtube-on, es ez a palya azt kell mondjam egy az egyben atadja azt, ami a valosag. A snoopy fele nagyon messze van ettol, es a valos palyatol is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A Nord az hotlapsra jo, arra is hasznaljak. A lenyeg itt az elvezeten van... Rosszminosegu burkolat, sok tipusu kanyar-kanyarkombinacio. Egyszeruen elvezet rajta korozni.
Nem veletlen, hogy a track day-esek alma a Nordon vegigmenni legalabb egyszer, ha mar nem Nemetben elsz.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyebkent beszelgettek itt a beallitasokrol... Az se mind egy, ki mennyi segitseget hasznal. Pont ezert jo a liga, mert egyseges a lista, mindenki ugyan azon korulmenyekhez gyartja a setupot, es igy van osszehasomlitasi alap is.
Jo lenne egy PH-s szerver, amin igy lehetne korozgetni, es akkor ott megtudjuk osztani egymassal a tapasztalatokat. Nekem a netem birna, de szerintem kicsit messze vagyok hozza, szal jobb lenne ha valaki otthon eszkozolne ezt meg, akinek szinten szelessavos van bekotve.Most mentem egyet az EVO-val, Spa-ban 2:37:2 lett az idom, all aids off.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az miert van, hogy az osszes palyan az elso ket kort nem nullaza ez a hulladek?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Van olyan, aki aids-ek nelkul tolja, H valtoval? Erdekelne par idoeredmenye a Nordrol, Spa-bol pl. a Sauberrel es az EVO-val.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nagyon elvezet H valtoval menni, minden visszavaltasnal folyamat adagolni a gazt fekezes kozben... A dolog szepseghibaja, hogy mindenki mas pillangoval megy, amivel hatvanyokkal gyorsabbak meg az egyenesben is, nem beszelve a fektavokrol.
Mentem egyet pillangoval, elso koromben adtam 10s-et a H valtos idomnek.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nordon? Siman. Sajnos a soft is igy van megirva. Hiaba kuplungozok veszettul, az egy kattintas gyorsabb. De fektavon buksz a legtobbet. Pluszban a motor is megsinyli a valtoval egyutt, ahogy nezem. Foleg ha sietos.
En sem dobom a valtot, mert igy az elvezet. Csak nem a legjobb vele pillangos mezonyben menni. Es minel erosebb az auto, annal jobban hatrany.
Pedalokat kidobom, veszek egy clubsportot, mert jobb a loadcell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaraDani #5718 üzenetére
Nah, EVO-val sikerult kipresenem egy 7:31-es idot. Egyszer el kellett vennem mert fuvet fogtam, ketszer pedig elrontottam a visszavaltast, kicsi volt a gazfroccs, es kitort az auto fara, igy ugy kellett osszeszednem. Viszont volt par resz, ahol konkretan ugy jottem at, hogy el sem hittem, hogy igy el lehet az ivet talalni.
Rajottem mitol lehet gyorsulni, bar egy kicsit munkas. differencialnal elk el szalni az ertekekkel. Mondjuk a gumit biztosas eszi ez a stilus.Jo lenne kozosen tolni par karikat, csak igy PH-sok. Parszor egy heten, par oracskara. Legalabb normalisak az emberek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, ez a korom a 9. helyre volt jo. Maradt benne meg par s, a kovben mar a palya 1/3-aban -2s-ben voltam, csak elcsiptem a fuvet, es torolte a koromet. A 7:10 vege kb. elerhetetlen, szerintem, nem tudom, hogy tudtak azt osszehozni. De most megyek a 3. helyert.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha nem csapom oda, akkor nem befolyasolja.... Ha meg odacsapom, akkor ugyis torli a kort. Azert raktam 0-ra, hogy ha odavagom, akkor tudjam folytatni, ne kelljen restartolni, amivel elveszik a lendulet.... A nem hivatalos 30-as idom meg 100%-os toressel volt, sot a -4s-es javitast is ugy ertem el.
Hataron autozni nagyon nehez. Ilyen 7:37-38 -as idoket megyek ugy, hogy nem eroltetem. Viszont igy hiba nelkul megy... Mig hotlapson 10-bol ha egy sikerul hibamentesen. Legtobbszor mar az elejen eldobom, elszurom. Ezt meg kimaxolom, aztan valtok egy masik autora. De nekem az EVO lett a kedvencem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Futomu akkor karosodik, ha odavagom. A bukkanoktol, vetoktol nem... Es ahogy elhagyod a palyat, eleg csak ket kerekkel, mar ervenytelen a korod.(hany ilyen volt, rohadt jo ido, veszitettem azzal, hogy fuvet csiptem, es megis torolte, eleg nagy bullshit...) Ha azt irtad volna, hogy esetleges elvaltasnal a motor/valto karosodik, azt elfogadom. Az okozhat lassulast.
Elso helyezett nem tudom hogy csinalta, amit csinalt. Szerintem lehetetlen, de aztan ki tudja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz subaruwrc #5768 üzenetére
Tulajdonkeppen jogos volt a keres, mert egy rossz valtassal gatya a motornak/valtonak, es mar uszik a kor. Leven ez is a vezetes technika resze... En csak arra akartam ravilagitani, hogy kozvetlen a sebessegre/koridore nincs kihatassal, es a futomu sem karosodik a kor alatt.
Azert fasza, hogy most megtanulok menni ezzel, aztan jon a load cell-es pedal, es tanulhatok mindent elorol. Load cell es a potis fek kozott milyen valtozasokra lehet szamitani, miket lehet tapasztalni? Jobb rosszabb, avagy ez olyan mint a H valto, realisztikus lesz ,de lassabb is?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Tudományos Pandémia Klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- E-roller topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- LEGO klub
- Stellar Blade
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar