Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolfskin

    őstag

    válasz WOT-H-A-C #95292 üzenetére

    igazából nem is a telefon hibája, hanem a fejlesztőké, mivel a legtöbb probléma szoftveresen orvosolható lenne. az egyik ok a hozzá-nemértés, a másik pedig a szándék. ezeket a kütyüket nem célhardvernek (telefonnak) szánják, hanem olyan kütyünek, amivel a usert folyamatosan foglalkoztatva tartják: netfüggőség, játékfüggőség, kütyüfüggőség - a cél ezek kialakítása és fenntartása és mivel minden függőség valahol jó, örömérzetet kelt, nem is nagyon tiltakozik ellenük senki. sőt...

    viszont ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy a következőket:

    1. megoldható az, hogy a zöld gomb felvegye a hívást?
    2. megoldható az, hogy a fizikai piros (back) és zöld (menü) gombok kikapcsolt screen esetén is felvegye meg bontsa a hívást?
    3. megoldható, hogy telefonálás közben kikapcsolt screen esetén is állítható legyen a hangerő +/-?
    4. megoldható az, hogy ha kikapcsolom a screent akkor hívás ideje alatt is éljen a képernyőzár? (ne keltse életre minden sz@, bejövő hívás, figyelmeztetés stb. a képernyőt, amin után rövid úton meg is szakad a vonal)

    ezek programozást vagy firmware típusú beavatkozást igényelnek?

    ''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)

Új hozzászólás Aktív témák