Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #6760 üzenetére

    Itt programozástechnikai dolgok is beleszólnak. A Maxwell egy dologban nagyon különbözik a Keplertől. Nem kell speciálisan etetni egyetlen SIMD-jét sem, mert mindegyikhez van elég szál. A Kepler esetében a hatból csak négy SIMD kaphatott szálakat, és a maradék két SIMD esetében független feladatokat kellett speciálisan leprogramozni, amit aztán a shader fordító megpróbált befűzni, hogy ki legyen használva a multiprocesszor maradék 33%-a is. Ez eléggé melós dolog, és sokszor nem lehet jól megoldani. Ma valószínűleg ez nem fókusz, és efféle optimalizálás nélkül a Kepler elveszti a shader processzorainak 33%-át. De erre továbbra is lehet optimalizálni, csak az NV nem fog.

    A GTA5-nél kísérleteznek a mikrokóddal. Továbbra is gond, hogy a hiba alaplap- és nem kártyafüggő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák