Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
te nem vagy képes még mindig felfogni, hogy a Residentben nem működik még texture resolution, ezt írta le Abu már az első kommentben,
Gondlom jön majd egy ultra textúra pack amikor elkészülnek vele és onnantól lesz szerepe. De semmi baj én vagyok a hülye és írd le kérlek megint a HBCC működését.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez már benne van a Resident Evil 2-ben. Ha kifogy a memória, akkor elkezdi a kisebb textúrákat betöleni.
A HBCC inkluzív címzés módja várat magára. Arról nincs sok adat. Igazából szerintem kicsi az előnye ezen a szinten a szimplán driverből engedélyezhető exkluzív címzés módhoz képest, tehát nagy dolgokat szerintem nem érdemes attól várni. Az inkluzív címzés inkább ott durva nagyon, amikor a hardveren a fizikailag elérhető memória 8 GB, és eközben a VRAM-igény 30 GB-hoz közelít.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Steamen írják valami tag a fórumon,érkezik hozza valami Ultra textura beállítás lehetőség a mostani High fölé.Gondlom az lehet az extra amit AMD kért, ez a mostani egy az egyben RE7 színvonal.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
tom_tol
addikt
Lesz itt olcsón Kánaán (bocs ha volt már)
[link] -
#45997568
törölt tag
Vega 64-en HBCC bekapcsolva igy nez ki a dolog, vagy 12GB-os modellt kaptam
ps: bor elfogyott, scotch meg van
psps: A leendo Vega 7-emen meg majd igy fog kinezni Fekete Magia
AMD a legfaszabb ceg a vilagon, nem vitas
Space Invader sem jar hozza es akkora VRAM-al megy, amekkoraval akarom
Modern technologia elerheto aron
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz #45997568 #37858 üzenetére
Tökmindegy ha 120GB-ot írna ott akkor se lesz több fpsed,6Gb elég volna a beállításodhoz .BTW jól vissza kellett venni ha csak ennyit eszik,nálam FHDban többet kér... 6+GB...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
TTomax
nagyúr
válasz TTomax #37859 üzenetére
Motion blurön kivül kb minden max...gyönyörűen fut a demo 90-140fpsel....nem kellett volna 1080at vennem használtan 300font (115HUFért)... kb sose adom el...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
do3om
addikt
válasz #04430080 #37862 üzenetére
Pedig csak az AMD képes megmutatni ezt a csúcs grafikát, mert Nv oldalán nincs olyan kari amibe beférne az a minőségi textúra!
Ez náluk a jövő, amit reméljük nem adnak ki a kezük közül.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
VTom
veterán
válasz #45997568 #37867 üzenetére
a vegákon is ugyanúgy butítja, csak azt hiszed, hogy a szép textórákat nézegeted, aztán nem is
Egyébként egy 99%-ban sötétben játszódó játékkal promózni a textúra részletességet nálam ugyanaz a kategória, mint egy multi FPS-sel promózni a ray tracinget.
A kovetkező mi lesz? Sakk programmal promózni a színmélységet?
[ Szerkesztve ]
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
#45185024
törölt tag
Annyira jól megy hogy alig szavakkal felfogható
Megállapítható hogy DX12ben ma 4Kra ilyen grafikára kell a Titán Zsé hát jó hogy mindenki azt veszi
DX11 4K
Dx12 4K
Azt hittem az Atlast nehéz lesz überelni mert az mégiscsak egy ARK utód de nem...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ja a jobb textúra. Az igen. De az valójában nem része a játéknak, hanem amolyan ingyenes DLC-ben tölthető majd le. Tipikusan, amiket a partnerek kérnek, azokat nem feltétlenül csinálják meg a megjelenésre, mert így is szoros az időbeosztás.
Az RE7-hez képest nagyon átírták a motort. Az RE7-et eredetileg DX11-re tervezték, míg ezt már alapból DX12-re. Ezzel elég sokat csökkentettek a késleltetésen, mert a DX11-es verzió még eléggé fos 7 pre-render frame-mel megy, és driverrel ez nem bírálható felül. A DX12-es módban már csak 1 a pre-render frame. Alapvetően ezért vezették be ezt a leképezőt. Ezért kellett egy csomó DX12-es problémát megoldani, például a normális memóriamenedzsmentet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
imi123
őstag
válasz #45185024 #37871 üzenetére
Csodás.
És megint DX12-ben lassabb.
Megérte a programozóknak kikövetelni ezt a nextgen Api-t. Csak úgy brillíroznak vele....
De nem akarok igazságtalan lenni. Nem az ilyen játékok miatt kellett a DX12.De azért legalább illene hozni a DX11 sebességet.Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
-
TTomax
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37876 üzenetére
Nem is a sebesség csökkentése volt a cél DX12-nél, hanem a késleltetés csökkentése. Ebben a DX11-es leképező az átalakításokkal eléggé rosszul működik. Annyira, hogy az már káros lehet a játékélményre. Azért 7 pre-render frame-et használni egyáltalán nem egészséges. Sokkal kedvezőbb a DX12-es módnak az 1-es beállítása. Emiatt törték annyira magukat, hogy legyen egy normálisan működő memóriamenedzsment, amit tényleg minden VGA-n jól lehet beállítani, és nem azt írja ki, hogy kevés a VRAM-od, szóval dobd vissza a textúrabeállítást. Végeredményben a választást adják meg feléd. Ha nem érdekel a késleltetés, akkor használhatod a DX11-et is.
Az a baj manapság, hogy minél jobban tolsz egy motort a DX12 felé, annál több kompromisszumra kényszerülsz DX11-ben. Muszáj hozni a leképezőt, mert sok a Win7-es user, de borzalmasan nehéz minden egyes szempontból jó minőséget biztosítani alatta. Emiatt csinálta például azt a Rebellion, hogy írtak egy Vulkan leképezőt is a DX12-es mellé, és így megszabadultak a DX11-től, miközben a Win7-es userek is futtathatják a programot. Csak ez se könnyű út ám, hiszen bármennyire is ott a spiregg projekt, az mégse gyári támogatású, tehát nem feltétlenül úszod meg, hogy a HLSL shadereket ne írd át. A Capcomnak még az is problémát jelent, hogy az AMD-re külön shadereket is szállítanak, és azokat nem tudja ám fordítani a SPIR-V codegen. Például a Rebellion az új motorverziónál már nem foglalkozik ezzel, mindenki szabványos shadert futtat, nincs olyan, hogy az AMD nagy puszipajtás, aztán rájuk külön optimalizálnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz #45185024 #37871 üzenetére
ezt az oldalat felejtsd mar el, kamu az egesz ugy ahogy van.
kovetkeztetest meg foleg ne vonj le belole, mert fabrikaljak az adatokat. szoltunk tobbszor, hogy ne linkeld es ignorald oket, kovetkezore mar torolni fogom, mert flamelekeltesen kivul masra nem jok a grafikonjaik. ha meg abbol se ertesz, akkor ugy veszem, hogy direkt flamelsz, ami viszont mar moderacios kategoria.
(#37882) VTom : jaja, emlekszem, szerintem en is szoltam anno.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
#59036672
törölt tag
Ez a pali tud valamit?
“A teljesítménye hihetetlenül gyenge és semmi újat nem hozott. Nincs benne ray tracing, nincs AI. A 7 nm-rel és a HBM memóriákkal is alig éri el az RTX 2080 szintjét. Ha pedig bekapcsoljuk a DLSS-t is, szétzúzzuk.” -
TTomax
nagyúr
Na de akkor is 20-30!%-os sebbeség csökkenés egy olyan motorral amit kimondottan DX12re írtak?Gyakorlatilag minden egy kategóriával gyengébben teljesít,mi lett volna ha DX11re írták volna?És még csak azt se lehet mondani,hogy specifikus arhitekutrális problémája van,mert mindennel abszolválja.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
keIdor
titán
válasz #45185024 #37871 üzenetére
Ez 4K + 200% res. scale? Mert nagyon gyatrák a számok...
Falu111: Na a DLSS, az a kamu bejelentés is megérne egy misét. Hol vannak a DLSS-t használó játékok? Hol a Tomb Raider Ray Tracing patch? (lomtárban a fejlesztőknél)
Számomra a Turing semmivel sem különb, mint a Vega VII, de legalább most a zöldeknél van tele üres ígéretekkel a padlás, két év múlva úgy fognak hullani a mostani RTX-2000-es kártyák vram hiány miatt, hogy lesz meglepődés...[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37884 üzenetére
A késleltetéselőny nincs ingyen. Ha megnézed mondjuk a Radeon Chillt, akkor a kikapcsolt állapot default 1 pre-renderjéhez képest az aktív Chill 0-s pre-renderje már önmagában -10%-ot eredményez a teljesítmény tekintetében a legtöbb programon. Most elképzelheted ennél a motornál a 7 és az 1 közötti eltérést. Persze ez motorfüggő nyilván, de számít, hogy mennyire tudod etetni a GPU-t, ha úgy döntesz, hogy a magas késleltetést mint tényezőt nem számolod problémának.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
válasz -FreaK- #37889 üzenetére
De nem eppen o volt az aki rakerdezett es visszaritak hogy "kettot teszteltunk a tobbit meg az ujjunkbol szoptuk ki"? Nem ertem akkor miert tert vissza*
* igazabol ertem, csak azert ennyire nincs rovid emlekezete az embereknek
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz keIdor #37886 üzenetére
Készül még a DXR patch a Tomb Raiderhez, csak azzal a dizájnnal, amit alkalmaznak még 2080 Ti-n se igazán fut. Emiatt elég sok munka van vele a háttérben. Az a lényeg, hogy a BFV-be igazából ezt már az év elején elkezdték tervezni, míg a SotTR-be csak a nyáron merült fel, hogy bele kellene rakni. Egyszerűen csak "turn on the light". Na most amíg a BFV-nél erre konkrétan rátervezték a geometriát, csináltak egy minimum LOD-nál is egyszerűbb szintet mindenre, addig a SotTR-nél ezt kihagyták, mert nem volt rá idő. Szimpla "turn on the light" módszerrel viszont nagyon rossz a teljesítmény. Helyenként még Full HD-ben sem volt meg a 25 fps egy 2080 Ti-vel. Ergo a tervekhez képest sokkal több időt vesz igénybe beépíteni. Jelenleg úgy áll a helyzet, hogy valamikor a Q1-ben kiadják. Legutóbb januárra mondták, de az a helyzet, hogy mondták már novemberre és decemberre is. Szóval mindig a következő hónapban érkezik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45997568
törölt tag
válasz TTomax #37859 üzenetére
Nem az FPS-en van a hangsuly, a korabbi "parbeszed"-re reagaltam itt.
A texturak betoltese abban az esetben ha VRAM-hoz van kotve itt megoldhatova valik, a Vega 7 annyival lesz elorebb, hogy nem kell egyet kattintani a HBCC-t bekapcsolni, illetve hoz nemi tempo novekedest.
Lehet memoria management is szamit Marmint a 6GB+ amit beker NV-n.
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz #45997568 #37893 üzenetére
Hát nem tudom,de egy ilyen csőjátékhoz meg látványhoz mi francnak 8GB a texturákhoz...Én nem látok benne semmi olyat ami 4GBba ne férne bele,szerintem így 2019ben ez egy teljesen átlagos grafika,söt még abból se a jobbik fajta... szerintem.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
keIdor
titán
Mindjárt itt a Metro: Exodus is, kíváncsi leszek. Nem fogok meglepődni, ha ott is csúszás lesz RT ügyileg, és/vagy rosszul is fog futni.
Lehet ezt csűrni-csavarni, de ez az első generációs hardver alkalmatlan komolyabb RT-re, főleg ilyen 600GB/s környéki sávszéllel.
Ezért se értem az olyan kijelentéseket, hogy dehát a Radeon VII ezt se tudja, egyáltalán nem kár érte. Mire lesz Radeon Rays ez a Turing is már rég le lesz váltva.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37894 üzenetére
Nem játék típusától függ ez, mert attól, hogy csőben mész, még lehetnek részletesen az objektumok, amik megjelennek. Leginkább ma a PBR pipeline-ok zabálják a memóriát, mert ma már nem csak egy szimpla textúrával tapétázod a felületeken, hanem az ezekhez tartozó textúrakomponensekkel is (akár 5-7-tel). Hiába hordoznak ezek csak "kiegészítőinformációkat" az alaptextúrához, a tömörítetlen méretük ugyanakkora. Az RE Engine új verziója már továbbfejlesztett PBR, az előző motorhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #37897 üzenetére
Akkor megfogalmazom egyszerűbben. Ezt úgy képzeld el, hogy amíg régen egy 2K-s textúra mondjuk foglalt úgy 7 MB-ot tömörített formátumon, addig ma ugyanez egy PBR pipelinnal 70-80 MB közötti. 4K textúránál ~30 vs ~300 MB-ról van szó. 8K-nál egy fémfelület tömörítetlen PBR textúrázása ~1 GB, és ez egyetlen egy textúra. A tömörítés szempontjából egy jó minőségű, de jobb formátummal is ott lesz a memóriaigény fél GB/fémfelületere való textúra (ennél még mehetsz lejjebb, csak ugye a minőség...). Az RE2-nél ugye sok a fémfelület, tehát ahhoz azért kell a hét BPR komponens. Szóval ma már nem olyan egyszerű ez a dolog, hogy ez csak egy textúra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
"...egy 2K-s textúra mondjuk foglalt úgy 7 MB-ot tömörített formátumon, addig ma ugyanez egy PBR pipelinnal 70-80 MB közötti. 4K textúránál ~30 vs ~300 MB-ról van szó. 8K-nál egy fémfelület tömörített PBR textúrázása ~1 GB, és ez egyetlen egy textúra."
Meg csak hetfo del van, azert talan vissza lehetne venni az eszement marhasagokbol mert kulonben mi marad kesobbre?
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
TTomax
nagyúr
Ha ez igaz akkor komoly gondok vannak,csak azt nem értem akkor más játékokban ezt a látványt hogy oldják meg pár giga VRAMból.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- E-roller topik
- Napelem
- További aktív témák...