Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #31411 üzenetére
Sajnos nagy innovációkat nehéz multiplatform szintre fejleszteni.
Elég sok PC-s innováció volt terítéken. Például signed distance fields ray tracing vagy voxel cone tracing. Ezek azért léteznek ma csak a PS4-en, és nem PC-n, mert nehéz a PC-n megoldani a problémákat.
A voxel cone tracingre példa a The Tomorrow Children. PC-n viszont eddig jutottunk el: [link] - statikus minden, mert az animáció rosszul viselkedik, illetve a VXGI csak egymenetes, szemben a Sony kétmenetes+szimulált megoldásával.
A signed distance fields ray tracingre már kellemesebb. PS4: Dreams ... multiplatform: ClayBook.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Karcmentes, high-end Magnat Prime One bluetooth hangszóró, Qualcomm aptX, sztereó, fél év garancia!
- NYÁRI AKCIÓ! Apple iPhone 15 PRO Kék / Fekete / Natúr Titán ! 128GB - 1 év hivatalos garancia
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban
- Gaming PC , i3 12100F , RTX 4060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD