Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #61350 üzenetére

    A textúratömörítés úgy 25 éve volt innováció. Manapság nem az. Az AI textúratömörítéssel pedig rengeteg gond van. Például az, hogy nem rendelkezik különálló regisztertárral az AI hardver a multiprocesszorokban, így nagymértékben lassítja a shaderek feldolgozását egy ilyen munkafolyamat. Arról nem is beszélve, hogy a kikódolt tartalom irtó méretes lesz, így kb. 40-50 GB a belépő a VRAM szempontjából. Akkor persze talán reális alternatíva lehet, de amíg a VGA-knál nem válik általánossá a 32 GB, addig nehéz lesz vele mit kezdeni, mert az lenne az optimális, hogy egyszer kikódolja a tartalmat az AI motor, és elmenti a VRAM-ba. A valós idejű kódolással a VGA teljesítményének a 70-80%-a elvész, mert nem marad regiszter a valós munkára.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák