Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #61074 üzenetére

    Hát igen, sajnos legjobb pillanataidban is minimum annyira szemellenzősen látsz mindent, mint én a legrosszabb pillanataimban.

    Miben látod hogy az Nvidia hardverekhez nem igazítják a motorokat? Hát nem pont arról szól a helyzet, hogy az Nvidia kártyák helyett az AMD kártyák profitálnak többet mind az IW9, mind az UE5 motorból? :F

    Nvidia határozottan vonul ki a PC piacról? Ránéztél már idén az eladott Radeon és Geforce kártyák darabszámára? Az általatok mantrázott 20:80 arányt látod?

    A 4090 nyilván megfelelően el van engedve memóriában, csak nem sokan veszik. A 4080 még csak-csak, bár a 16 GB egyértelműen sokkal hamarabb válik kevéssé, mint a másik oldal 24 GB-ja, vagyis a 24 GB-os kártya sokkal jövőállóbb. A 4070 és különböző 3080 kártyák 10-12 GB-ja pedig a 1080p ultra mellé is lassan kezd szűkössé válni, vagy ritkán már múlt idő is az, míg a másik oldal 16 GB-ja kényelmesen elég.

    Az érkező 7600 valóban 8 GB-tal jön, viszont a 8 GB-os 4060 és 4060 Ti ellenfele a 12 GB-os 7700 lesz, vagy talán még a 16 GB-os 7800 is, ha jól árazzák.

    Költséghatékonyságból egyre több játékstúdió leépíti a saját grafikus motor fejlesztését, mert sokkal egyszerűbb egy kész motort használni, valamint a motort használó más stúdiókkal együtt sokkal nagyobb is a termelődő tudáshalmaz. A stúdiók nem köteleződnek el egyik hardverfejlesztő irányába sem, mert minimum a CDPR kapcsán látványos volt annak a veszélye. Viszont a játékfejlesztők arra felé optimalizálnak, ahonnan majd több eladást remélhetnek. Ezért nem foglalkoznak például az Intel kártyáival.

    a "broken" játékok kapcsán láttuk, hogy el lehet érni hogy csak a rendelkezésre álló memóriáig terjeszkedjenek, de attól a látványviláguk romlik le az érintett Geforce kártyákon.

Új hozzászólás Aktív témák