-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Leírtam már párszor, hogy az RDNA 3-nak a többletterhelése az RDNA 2-nél is kisebb. Emiatt még gyengébb procival is beéri. Ennek az oka, hogy minden olyan előnnyel rendelkezik, amivel az RDNA 2 rendelkezett, és mellé még az MDIA fel tudja venni az execute indirectet alkalmazó játékok parancskötegeit, amikről ad egy információt a drivernek, hogy ha látja a parancsköteget a parancslistában, akkor ne is költsön rá a CPU erőforrást, hanem csak szóljon az MDIA-nak, hogy a GPU-ban letárolt adatot töltse be újra. Ezzel minden ilyen művelet nulla CPU-időt vesz igénybe az RDNA 3-nál. A többi hardver azért bukik ezen, mert nem tudja hol tárolni az előre felvett parancsokat, egyszerűen minden frame során újra meg kell csinálni ugyanazt, míg az RDNA 3 addig csak töltöget, amíg a parancsok ismétlődnek. Tehát az első feldolgozás után minden további ismétlés teljesen ingyenes a CPU oldalán.
Ezt az MDIA-t valószínűleg sokan le fogják másolni a jövőben, mert nem nehéz megvalósítani hardveresen, és elképesztően sokat ér CPU-limites környezetben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.