Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Ishi.
aktív tag
EXA megelozott.
Remelem azert, mert kell a hely a 6700/XT-knek, es a kisebb variansoknak.
[ Szerkesztve ]
-
awexco
őstag
válasz Malibutomi #51937 üzenetére
Szánalmas ami megy ... ugyanazon a lerágott csontokon megy a harc . Kb amikor látod , h a kedvenc sorozatod megy , de ismétlés .
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Pug
veterán
válasz Yutani #51948 üzenetére
Ohh, en is igy jartam.. le mertem vezetni, hogy mi volt a topicban az addigi trollkodasa... aztan jott is a banhammer (mondjuk lehet nem maga a levezetes volt a legfajobb szamara, hanem az uj beceneve... sot biztos, hogy az, mert kaptam is tole egybol utana egy "kedves" kurvaanyazos PU-t...)... de ugye nekunk jar a moderalas
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Malibutomi
nagyúr
6800XT 3070-el hasonlitva:
-
arn
félisten
válasz Malibutomi #51961 üzenetére
300w melle ez nem tudom hogy lesz halk
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
válasz #98320896 #51966 üzenetére
kezdtem remenykedni, az nv ref hutoi egesz jok lettek, ez a korabbi kepen meg nagyobbnak nezett ki igy maradnak a 3rd party kartyak
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
-
-
#09256960
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #51971 üzenetére
Csak ezt az egészet nem így kellene hogy a kártyagyártóknak kell a géiusz aki tervez valami újat hanem az MSnek kellene egy szinpózium és ott kellene a tökös embereknek lenni hogy na akkor fiúk ezek a problémáitok akkor jön a DX13 chiplet GPUkat tessék gyártani mert 6 külön Chip tud dolgozni majd benne 6 képpufferben amit a DX13 csak belapoz. Hirtelen lennének fejlesztési irányelvek.
Így meg ilyen beletesszük az GCNbe a 3D hangzást 20% a részesedésünk jó ha senki nem használja akkor kivesszük...
ez így béna kacsa.[ Szerkesztve ]
-
#09256960
törölt tag
válasz #32839680 #51975 üzenetére
Igen ez volt a másik amit akartam írni a konzol hevy fejlesztés.
Azt mondja ABU hogy 2-3 kártyageneráció kell a konzol eléréséhez.
Akkor miért nincs megadva hogy fiúk a következő kártya az 20GB minimum, sávszélesség limitet megadjuk ! SSD-t megadjuk !
vagy csináljatok saját csatolót vagy oldjatok meg fix sávszélességet, és igen koherens memóriaelérést CPU GPU között.
Miért kell szegény lúzer júzert áltatni azzal hogy 10GB mindenre elég, ezzel a hülyeséggel van tele csomó fórum.
Miért nem lehet ezt 2 kártyával elérni .
Egy büdös szót nem halottam arról hogy az unreal 5 demót milyen hardverrel akarják elérni, miért nincs ez nyíltan lekommunikálva az emberekkel hogy leessen milyen mértékű lesz az amortizáció.[ Szerkesztve ]
-
-
Ribi
nagyúr
Lenne egy olyan kérdésem, hogy eddig az volt a mondás, hogy AM4-be még jön 1 proci, de a legtöbb 5xxx-es videóban azt mondták, hogy ez az utolsó. Akkor most mellik az igaz, vagy ők mi alapján mondják, hogy már nem lesz több?
-
Busterftw
veterán
válasz #09256960 #51976 üzenetére
Az Unreal 5 demo-ra hivatalosan mar irtak, hogy 1440p 30FPS-esl futott PS5-on es egy 2070 Super + SSD szintu gep siman viszi.
"Miért kell szegény lúzer júzert áltatni azzal hogy 10GB mindenre elég, ezzel a hülyeséggel van tele csomó fórum."
A csomo luzernek linkelve voltak a szerencsere mar merheto vram hasznalatrol az adatok, amibol vilagosan latszik, hogy eleg a 10GB VRAM.
Mar 20x le lett irva. Az Afterburner beta elerheto, tessek otthon meregetni es leszokni az ijesztegetesrol. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #09256960 #51974 üzenetére
Ez csak pénz. Senki se fogja belelógatni péniszét a darálóba csak azért, mert "technikai újítás". MS nem mutathat ilyen horderejű csapásirányt, mert előfordulhat, hogy senki se fogja használni, akkor meg ablakon kidobott pénz a "DX13". Nekik olyat kell letenni az asztalra, ami a legető legkompatibilisebb azzal, ami már a piacon van és ami az elkövetkező 1-2 évben piacra dobható. Ugye az 5 éves előrelátás...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
gejala
őstag
válasz #09256960 #51976 üzenetére
"Azt mondja ABU hogy 2-3 kártyageneráció kell a konzol eléréséhez."
Abu azt is mondta, hogy a PS4 annyira fejlett lesz, hogy PC-re nem is lehet majd portolni a játékokat. Aztán a valóság az lett, hogy a PS4 már megjelenéskor sem tudott lépést tartani a PC-vel, 2 év múlva meg már sehol nem volt az ereje.
PS5 is ott tart most, hogy AC Valhalla 1440p-ben fog futni dinamikus felbontás mellett 30 fpssel és néhány jelentben akár a 4K natívot is elérheti a felbontás. Szegény 3080 elbújhat ilyen durva teljesítmény mellett.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz gejala #51987 üzenetére
Mondjuk az AC Valhalla PC-n is fos. A 3090 sem tud 4k 60 FPS-t.
Es itt jon be amit irtam hogy fasza a DLSS, csak epp eddig is voltak fosul optimalizalt jatekok ezutan aztan full szarnak bele a fejlesztok. Minek penzt es idot forditani optimalizalni ha ott a DLSS es tarsai
[ Szerkesztve ]
-
Mumee
őstag
válasz Malibutomi #51988 üzenetére
Kb. ez lesz az új irány. Nem kell még ennyire se optimalizálni, hisz elég ha DLSS-el elfut majd.
AC Valhalla... Ekkora trágyát (optimalizáció nem maga a játék) is csak egy Ubifos vagy EA tud produkálni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #51977 üzenetére
A VRAM-hoz messze a legkönnyebb igazodni fejlesztői szinten. Ha nem fér be, akkor csak le kell korlátozni a textúrabeállítást. Ez semmilyen kódszintű módosítást nem igényel. Ezt csinálják a Godfallnál is. Szimplán leszállítják ugyanazt a minőséget PC-be, amit szállítanak a PS5-be. Ahol van rá hardver, ott beállítható. Otthon mindenki át tudja kapcsolni a beállítást ide vagy oda. Ráadásul default szinten a textúrabeállítást a legegyszerűbb paraméterezni. Lekérdezed a VRAM méretét, és aszerint állítod a részletességet. Ez egyáltalán nem atomfizika.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#09256960
törölt tag
válasz gejala #51987 üzenetére
Az a baj hogy úgy hoztak ki egy konzolgenerációt hogy nem tudják megmutatni az igazi erejét. EZ TÉNYLEG BAJ. Mert oda jutottunk hogy vedd meg a PS5-öt mert már a 4-et is megvetted, és ez bizony olyan iPHONE-s fíling.
Értem hogy ABUtól idéztem és ez mekkora nagy szálka sok ember szemébe de ebben a szobában erre elég jól rá lehet keresni.
Igen ez így vadul hangzik amikor azt mondják vegyél meg 3db 450 ezres videókártyát ahhoz hogy majd a harmadikra elérd egy mostani 110 ezres next gen erejét. Tehát van a kapitalizmus meg a vadkapitalizmus, és utóbbi már a márkahűségre nevelt réteg lefejéséről szól. (ájfón meg a videókártya évente milla és nem is kell gondolkoznod lesz e házad valaha) [*Ez társadalomkritika volt]
De ha a valós teljesítményt nézed azokra a programokra amik a konzol valós tudását veszik alapul ez akkor teljesen más.
A shaderek a konzolok sokkal gyorsabbak, a Winnek már nincs komoly bevételi forrása( mennyi egy akciós win kétezer xszáz?? még az ofisszal tartja valahogy magát az egy tizes fölötti "szolgáltatás")
Windowson fontosabb hogy a fész üzeneted kipattanjon azonnal mert mégiscsak életbevágóan fontos tudni hogy a haverodnak épp csiken dinere van (megszakításkezelés)
A konzolon merik egy alaplapon tárolni az elektronikát a PC ettől a videókártya kell dologtól nem mer eltérni, mert milyen baj is lenne ha az alaplapon közvetlen egymás mellett lenne a CPU GPU és közte a koherens memória amire a direct x puffer közvetlen memóriacímzéssel rámutat...
A Game készítés jó 20-30% az hogy a nagyfelbontású "szinematik"beszkennelt vagy grafikusok által létrehozott asseteket
lebutítsák arra a szintre amit a géped bír és hozzáigazítsák az adott memóriákhoz "optimalizálás". ÉS amikor egy rendszer azt állítja magáról hogy mindez nem kell, hanem ezeket a tartalomkészítők által magasminőségű tartalmakat te közvetlenül tudod kezelni (Unreal 5) akár gigás tartalmakat és amikor megfordulsz a kamerával ezt a 100 gigát neked SSDről bependeríti a memóriába...
akkor van olyan ember aki azt hiszi a 2070 erre alkalmas mert valaki 20szor is elmondta...[ Szerkesztve ]
-
gejala
őstag
válasz #09256960 #51992 üzenetére
"ezeket a tartalomkészítők által magasminőségű tartalmakat te közvetlenül tudod kezelni (Unreal 5) akár gigás tartalmakat és amikor megfordulsz a kamerával ezt a 100 gigát neked SSDről bependeríti a memóriába..."
Nem lesz olyan játék, mint az UE5 demo. Nem hardveres limitáció miatt, hanem mert ilyen részletességű modellekkel irreálisan sok idő meg pénz lenne egy játék elkészítése. Már egy 10 órás lineáris valami is, open world meg abszolút lehetetlen. Egy Valhalla szintű játék meg méretben is akkora lenne, hogy el se férne a PS5 SSD-jén.
[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz Busterftw #51983 üzenetére
"Az Unreal 5 demo-ra hivatalosan mar irtak, hogy 1440p 30FPS-esl futott PS5-on es egy 2070 Super + SSD szintu gep siman viszi."
Azért túlzol a "simán viszi" kijelentéssel, amikor hivatalos információnak beállítanod.
Az EPIC Games főnök Tim Sweeney azt nyilatkozta, hogy "the SSD architecture in the PlayStation 5 is very advanced and significantly ahead of the PC, but still players must get “Amazing performance” using modern SSDs based on the NVMe interface"
Az EPIC Games technológiai vezetője Kim Libreri pedig arra a kérdésre, hogy "Can the demo work on a modern PC with the GeForce RTX 2070 Super?" azt válaszolta, hogy "yes, and the results will be “Pretty good”".
Szóval hol nyilatkozták "hivatalosan" azt, hogy "simán viszi", vagyis "easily achieves"?
Persze az valószínű, hogy nem a videokártya nyers teljesítménye jelenti a szűk keresztmetszet, hanem a videokártyát "tápláló" háttértár adatátviteli sebessége, de "hivatalosan" az nyert megerősítést, hogy PC-n a 2070S+(über)SSD csak megközelíteni tudja a PS5 vizuális szintjét az UE5 demóban. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gejala #51993 üzenetére
A legtöbb modell eleve olyan részlegességű, mint ami az UE5 demóban van. Egyáltalán nem ez a probléma. Alapvetően maga lenne a Kánaán, ha elég lenne úgy készíteni a modelleket, ahogy az UE5 kezeli, mert akkor rengeteg tartalomtervezéssel járó munka megspórolható. A gond tehát nem ez, hanem az, hogy az adatokat az adattárolón tárolni kell.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#09256960
törölt tag
válasz gejala #51995 üzenetére
Nem, vegyél külső SSD-t ha nyílt világú játékkal akarsz játszani ami a játékok 1% sincs, és emelett azt akarod hogy más játékaid is elférjenek a rendszeren.. így helyes a mondat.
Szép barna a hajad Amigád akkor biztos nem volt
512 KB de a játékok zöme 1024-en indult csak el. ÉSSS ?[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
válasz Alogonomus #51996 üzenetére
Azt felejted el, hogy ekozben a 2070 Super lekerult a kozepkategoria aljara a 3000 szeria erkezesevel. Szoval ha a 2070 Super "pretty good", akkor a 2080ti-t hozo 3070-el mar biztos nem lesz gond.
Mellesleg ezek szubjektiv, nem merheto kifejezesek. Szoval a "pretty good" jelenthet akarmit.
Es meg mindig 1440p 30FPS-rol beszelunk, ami valljuk be nem csucstechnika. -
Busterftw
veterán
válasz #09256960 #51998 üzenetére
Es szerinted az a kulso SSD ami PS5 kompatibilis nem lesz ugyanannyi?
"nyílt világú játékkal akarsz játszani ami a játékok 1% sincs"
- Ghost Of Tsushima
- Shadow Of The Colossus
- Marvel's Spider-Man
- Horizon Zero Dawn
- Days Gone
- Gravity Rush 2
- Uncharted 4 (Nem teljesen open-world)
- Ratchet & Clank
- The Last of Us (Nem teljesen open-world)
- God Of War (Nem teljesen open-world)Aha, 1% sincs, konkretan a legjobb PS jatekok tobbsege open world vagy nem teljesen open world.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest