-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#09256960
törölt tag
válasz awexco #50034 üzenetére
Szerintem nem érted a működést. De itt van MíTú Zéró a kék Boratgatyás szuperhős ki nem tudásirigy
Kezdjük a Vafergyártással, a Vaferen hibák vannak, egy 30 centis Vafer kb 9.000 dollár.
Miniél nagyobb monolit GPUkat gyártasz annál biztosabb hogy beleesik egybe, ezért akarják a chipsetes technológiát ahol sok kis GPU dolgozik ezért drasztiksan javul a kihozatal. lásd az ügyes intel
Vegyük a Vegát példának. 4096 shader 64 ROPba van szervezve.
Amit Vega 56-nál ki hitte volna 56-ra lockolnak.
Városi legenda hogy a Vegában alapból 64 ROP van, NEM
Nincsenek tökéletes dolgok még Palvin Barbi is pukizik , huh most lehet lelkileg összetörtelek...
Fölé terveznek kicsit hogy a kihozatal jó legyen ez ilyen 2-4 plussz.
De ami nagyon sérül mondjuk 60 jó ROP van ott 56-ra korlátozzák.
Régen a Furyknál volt egy ati UNLOCK program ami megkereste a sérült részeket és választhattál Unlockoltál 3800 shaderre azaz 60 ROP-ra a program ajánlásával vagy az egészet fel oldhattad ez volt a nem ajánlott, ilyenkor a sérült részt is aktívvá tehetted
Ha zárlat volt lett egy drága kisült téglád. Emiatt ezt már Vegán és Navin nem teheted meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.