Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #49761 üzenetére

    Korábban nagyon sokszor írtam erről. Az egésznek a rákfenéje a neuronháló. Nem véletlen, hogy a DLSS 2-t nem viszik el sok vegetációt tartalmazó játékba, mert azt nem igazán kezeli jól egy általános neuronháló. Be van építve a technológia a Decima motorba, csak egy False->True átírás kellene a kódba a Horizonhoz, de nem teszik meg, mert az eredmény nem jó. Ellenben a Death Strandinggel, ahol a tartalom mennyisége a többi játék tizede. Azt nem nehéz lefedni, eleve az egész játék 1%-ában van egy kis erdős rész.

    Ugyanez lenne a baja az AMD megoldásának is. Egyszerűen ezt így nem lehet megcsinálni. A fejlesztőknek saját forrást kell teremteniük arra, hogy specifikus neuronhálót kínáljanak, akkor jó lesz. Addig maximum marketingelni lehet, de a minősége ingadozó, mert az általános neuronháló nem fed le mindent. És ha talál olyat a jelenetben, amit nem fed le, ott bizony nagyon szarul fog működni a leképezés. Ezért fontos, hogy ezt az egészet játékspecifikusan oldják meg ne általános neuronhálóval. Ergo mindegy, hogy az AMD hoz-e erre alternatívát, maximum arra lehetnek képesek, amire az NVIDIA, ami baromira kevés. Maga az általános neuronháló elméleti szinten nem elég jó ahhoz, hogy minőséget tudj kínálni. Persze ettől még hozhatják és marketingelhetik, csak a marketing nem ad konzisztens minőséget.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák