-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#85552128 #28440 üzenetére
Próbáld meg 3x4K-ban, mindent kimaxolva. Főleg a 8xMSAA-val a Hairworksre, úgy elmegy 3,3-3,5 GB-ig, mert sok lesz a minta, meg két extra kijelző.
Tökmindegy ezzel a HBCC megoldással, hogy 4 vagy 8 GB. A jelenlegi meghajtókkal gyakorlatilag 100%-os hatékonyságú. Az kell, hogy az emberek lássák, hogy nem az a probléma, hogy a játék sok memóriát igényel, hanem hogy tele lesz szeméttel a VRAM. Használhatatlan, de onnan nem eltávolítható allokációkkal, ami egy játéknak az amúgy 2 GB-os valós memóriaigényét fel tudja nyomni akár 8 GB-ig is, vagy tovább. A HBCC modellel a hardver vezérli a memória menedzsmentjét, így anélkül tud benne allokációkat törölni, hogy arra engedélyt kérne a processzortól, és elkezdődne egy rakás ellenőrzési folyamat, hogy az adott allokáció egyáltalán törölhető-e. Utóbbi teszi a mostani modellt rosszá, mert mire ez az ellenőrzés lefut, addigra már rég kész kellene lennie legalább két új képkockának, de nem lehet kész, mert ellenőrzés folyik, tehát munkastop van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.