Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz eldoble #69851 üzenetére
Firefox-on és Edge-en jó volt, nekem a Chrome-nál sikerült kilőni. Bár szerintem ez lesz az új kinézet, szóval nem baj, hanem változás. Most nem kerül elő a keresésre a régi. Mivel a https://vi.aliexpress.com...... az oldal címe, a vi adja az alapot. Az eddig használt oldalak meg ezen a címen futnak: https://www.aliexpress.com.......
De ne Hungary legyen az ország mondjuk USA és akkor megy a kereső az előző kinézettel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz eldoble #69855 üzenetére
Igen de csak ezek a kis bélyegképek, azután jó meg tényleg USA választva normális keresés, bár Hungary-t állítva csak ezek kis képek nem jól méretezettek, viszont az opciók a kereséshez most normálisan működnek és inkább az volt gond hogy ezek nem mentek. Valamit valamiért, a kereső opciók kijavítva, az átnézeti kép meg nem jó, csak ha rákattintasz, ez nekem így jobb, mert van értelme keresni és lehet szűrni.
Ráadásul ha nem Gallery hanem List van kijelzésként (View) akkor áttekinthetőbb és segít a See preview is.
A Free shipping opció is jó ennél a felületnél.[ Szerkesztve ]
-
pn4hvq
senior tag
Mint információ, jött válasz a legelső, múlt hét elején űrlapon beadott érdeklődésemre a csomag miatt:
"Tisztelt Uram!
A European Chinese Supply Chain Zrt. logisztikai szolgáltatóként világszerte, így Magyarországon is eljuttatja a Vásárlókhoz a Kínából online rendelt termékeket. Mindazonáltal a megrendelt termékek minőségével és egyéb tulajdonságával kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység a webáruház hatásköre.
Ezért kérjük, panaszával, kérésével forduljon a webáruházhoz, ahonnan a terméket rendelte. Önnek az a teendője, hogy az alábbi honlapon bejelentse a webáruház felé az igényét/panaszát a kapott termékkel kapcsolatban. Kérem töltse ki a honlapon található mezőket értelemszerűen, a kért adatoknak megfelelően.
http://banlingkit.com/
Kérjük hivatkozzon a csomagoláson szereplő PBLUC kezdetű 26 karakteres teljes azonosítóra.
Miután kitöltötte válaszfelületet, fel fogják Önnel venni a kapcsolatot és tájékoztatni fogják arról, hogy hova juttassa vissza küldeményt és hogyan kaphatja vissza a kifizetett összeget. Amennyiben a csomagot visszaküldte már nekünk és hozzánk beérkezik, úgy mi azt továbbítjuk a webáruház felé."
A linkelt oldalra kattintva megadhatok néhány információt, de miért kell bankkártyaszám (a SWIFT kód még a visszautaláshoz érthető lenne)? De feltételezem, hogy ezt az űrlapot nem is nekem, hanem a feladónak kéne kitöltenie, így továbbra is lóg a rendelés a levegőben. Mivel 3 hete áll már, elveszettnek tekintem, az Aliexpress szerint pedig mennem kéne a helyi szállítóhoz átvenni, de ugye a MPL nem is kapta meg. Így sejtésem szerint bebuktam az árat (3db edzőgatya a gyereknek 46$ értékben) -
Topikgazda
válasz pn4hvq #69859 üzenetére
Nem tudom mit írtál de ha egy nem kézbesített csomag felől érdeklődtél akkor nem arra kaptál választ, mert ezt írják:
Mindazonáltal a megrendelt termékek minőségével és egyéb tulajdonságával kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység a webáruház hatásköre.
Ezért kérjük, panaszával, kérésével forduljon a webáruházhozÉs nem ilyen linken indítunk ilyen reklamációt, (nehogy valaki azt csinálja!) ez valami vevői dolog, nem eladói, mert neki annál a cégnél kell reklamálni aki átvette szállításra a csomagot az elvesztés esetén.
Írtam hogy egy magyar cég olyan mentalitással hogy ők az okosak, mi meg vagyunk a hülyék. Bár ebből a válaszból én a funkcionális analfabetizmust is látom előbújni. Nyilván az utóbbi 10 egynéhány évben járta ki az iskolát.
Ha letelik a szállítási védelmi idő (én is arra várok) visszakapjuk a pénzünket, addig küldözgetnek csak a kapcsolatfelvétel miatt hozzájuk, azután már nincs más csak az hogy nem kaptuk meg, nem lett kézbesítve.[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
Egyébként eszembe jutott most egy kérdés:
Mi a különbség az ali saver ship és a cainiao economy között? Azért kérdezem mert most economyval jön egy csomagom, de ugyanúgy ecscca a csomagszám.
-
RoBos
senior tag
Sziasztok! Kis segítséget kérnék mert nem vagyok nagy Ali-s vásárló! Rendeltem egy terméket ami nem felelt meg, ezért refund-ot kértem az eladótól, és ezért nyitottam egy dispute-tot. Közben levelezek az eladóval is, aki először 20%-ot akart adni majd 50-et, amire végül rábólintottam mert nem akartam mélyebben belemenni a dologba, és erre meg ezt írta vissza:
"Dear, once the platform intervenes, it cannot be cancelled. The refund can only be transferred after a certain period of time. Therefore, please cancel the dispute first, and I will leave to refund you after I leave."Jól értem, h először töröltetni akarja a dispute-tot és utána akarja küldeni a refund-ot? Ez tényleg így működik az Ali-n? Mert mi van ha törlöm és nem küldi utána még az 50%-át sem? Köszi a választ!
-
dredjudge84
őstag
Szia! Jól érted a dolgot. Ha törlöd a refundot, akkor jó eséllyel nem kapsz semmit, de ha jól tudom, akkor Ügyfélszolgálat újra tudja egyszer nyitni. Két verzió van:
Vagy megvárod a dispute végét, valószínűleg a te javadra döntenek majd. Ez csak abból sejtem hogy az eladó már 50% visszatérítést is fel ajánlott.
Másik lehetőség hogy lezárod a vitát, és ha bizonyos időn belül nem kapod vissza a pénzt, akkor ügyfélszolgálattal újra megnyittatod. Ebben az esetben legyen képernyőmentés arról hogy az eladó saját maga ígérte az 50% visszatérítést.
-
pn4hvq
senior tag
Ezt írtam az űrlapjukra (a válaszlevél, amit ma reggel másoltam be ide, tartalmazta az eredeti kérdésemet, így ctrl+c, ctrl+v a szöveg):
"Tisztelt Cím! Érdeklődni szeretnék a PNLUC130790260012400000000 nyomkövetési számú csomagom kapcsán, mert a Magyar Postával történt telefonos egyeztetés során azt a választ kaptam, hogy a csomag még nem érkezett meg hozzájuk, jelenleg Önöknél várakozik. Az első és egyben utolsó postai bejegyzés: 2023. 09. 15. 8:28, ennek már 12 napja. Szeretném kérni a segítségüket a csomagom helyzetének meghatározásában, továbbításában. Köszönettel, "Szerk.: mivel ez a kérdésem kb. 10 nappal ezelőtti, hátha kapok választ az ehéten feltett "holacsomagom"-ra is, és talán ténylegesen arra
[ Szerkesztve ]
-
Wolfram
aktív tag
Jobb oldalon benyomuló kosarat ki lehet kapcsolni valahogy? 1-2 napja jelent meg.
-
Jester01
veterán
válasz dredjudge84 #69863 üzenetére
Ha pedig lehet még csatolni bizonyítékot akkor én az eladó üzenetét is mellé tenném, hogy felajánlotta az 50%-ot.
Jester
-
_mate_
csendes tag
Megjott az ECSC valasza a szept 15-e ota naluk allo PNLUC... (MPL-nek csak atadasra beregisztralt) csomagom ugyeben, miutan tobbszor is irtam rajuk a hetekben:
Tisztelt Uram,
Sajnos ilyen azonosítójú küldemény nem szerepel a rendszerünkben mint aktív küldemény, csak adat szinten látjuk, de sajnos nem tartozik hozzá kézbesítési esemény.
Vélhetően az eladó még nem adta fel a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot a webáruházzal.
Tisztelettel,
ECSCAzota kertem Alin refundot de nem adtak meg es lezartak a rendelest.
Sajnos igy jartam... -
Topikgazda
válasz _mate_ #69870 üzenetére
Mondjuk az hogy az eladó nem adta fel az nem igaz, mert a logisztikai központokban mi a fenét könyveltek és vámoltak kifelé, az hogy a vámolást végző cégtől nem kapták meg itt Magyarországon az az igaz. Tudatlanok.
Ezzel én azért egy dispute fellebbezést meglépnék. A lezárást követően van 15 nap a dispute-ra és 7 nap a nem megfelelő eredményű dispute fellebbezésre.[ Szerkesztve ]
-
-
jojoando
senior tag
-
Topikgazda
Valójában igen, ez egy PNLUC... azonosítójú amit augusztus 28-án vámoltak le itt...
Az ECSC-hez kellett volna kerülnie ennek is mert az üzleti leveleket és az üzleti csomagokat a Posta irányába ők szervezik. Valójában egyre több hibával.
Bár most néztem az AliExpress 15-én engedi a dispute indítást, de akkor még 1 hónap hátra van a védelmi időből. Az -
Topikgazda
óramű pontos is lehetne, van is ilyen máshol, de ez Magyarország
Szövegelés, felelősség elhárítás, mellébeszélés mellett munkavégzésre már nincs idő, ha meg véletlenül nem figyelnek oda és dolgozni kezdenek akkor abban sincs köszönet, mert a fizetés az jár, mert bejár a munkahelyre, dolgozni meg fárasztó a beérkezés után. -
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Azt, hogy tudnám beállítani, hogy ne ilyen fekete legyen a Ali fejléce, a windows és a Firefox böngésző már világos témára van állítva?
-
malisonX
aktív tag
válasz pn4hvq #69873 üzenetére
Illetve enyémmel is pont ugyanez van: PNLUC13040361 . Azt nem tudom, hogy lehet-e még reális esély rá, hogy valamikor megérkezik? Annyira specifikus dolgot rendeltem, hogy kettő semmiképp nem kell belőle és el sem tudnám adni. Érdemes lehet még várni a dispute indítással? Meddig? Vagy az eredmény ugyanaz lesz akkor is, ha most indítom? Köszönöm! U.i: Az ECSC-től én is ugyanezt a sablon e-mailt kaptam, hogy érdeklődjek a webáruháznál, hogy feladták-e...
[ Szerkesztve ]
-
Jar
tag
Kínából. eMAG nekem is kedden, a Tiedhez hasonló gyorsasággal (kevesebb, mint 24 óra) kézbesített egy csomagot Sameday boxba. Délután - délelőtt. Nálad a 3 pont.
Másik irányból überelek: Van egy 82 napja úton lévő csomagom, augusztus 5 - én Belgiumban látták utoljára.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3
-
pn4hvq
senior tag
válasz malisonX #69892 üzenetére
Kösz a tn-t, hozzácsaptam a most beírt újabb bizonyítékhoz a tiédet is.
Én indítottam Eva segítségével "order not received"-et, de a hozzászólásaim után szinte azonnal jön a (feltehetően automata) válasz, hogy no refund mert még úton van, menjek a helyi szállítócéghez és kérjem el én, mert náluk van. De itt megállt a tudomány, mert a Postánál nincs, az Aliexpresses utolsó tracking bejegyzésben pedig "Arrived at local delivery center" szerepel (felteszem, ezt tekintik annak, hogy a szállítónál van), de gyakorlatban ugye ez még az ECSC-nél van, nem a tényleges szállítócégnél.
Szerintem bebuktam/tuk a rendelést és az árát is. De a gyereknek az edzőgatyái nagyon kellettek volna, ráadásul az áruk, a 46$ bukó sem dob fel. -
dredjudge84
őstag
ECSC csomag refund elutasítva, pedig csatoltam a posta emailt, hogy ők nem is látták. Soha többet saver shipping.
-
Wolfram
aktív tag
válasz dredjudge84 #69896 üzenetére
Azért az legyen világos: Cainiano super economy, és economy global ugyancsak ECSCCA.
-
Satoru29
újonc
Sziasztok!
Én is belefutottam ebbe a ESCS Kft problémába, szintén szeptember 15, kérdésem az lenne mivel/hogyan érdemes appeal-t indítani Alinál? Természetesen refund request már volt és elutasították (ma reggel, tehát van 7 napom kitalálni mi legyen), kétlem, hogy egyáltalán elolvasták szerintem automata (befotóztam a nyomkövetési eredményt, posta.hu-ról is és parcellsapp-ból, mind azt mutatja, hogy bár az országban van, de a postán nincs). Esetleg érdemes Ali supporttal beszélni? Rég beszéltem velük, úgy rémlik rossz az angoljuk.
Egyenként postán voltam, megnézték, azt mondták szerintük eltűnt, nem tudják milyen nyomkövetési szám, még sosem láttak ilyet (az ESCS nem ismerős nekik, nem lep meg, én is először találkoztam velük) és, ha több eltűnt is van akkor közösen próbáljuk, hátha.
ESCS-nek is volt küldve érdeklődő levél, erre persze nem válaszoltak (sacc 2 hete írtam nekik), ez még a postás kör előtt történt (postán most voltam kedden, refund request kedd este volt).Egyébként, ha valaki menne balhézni vagy írna nekik (ESCS-nek) nyugodtan tegye hozzá enyém is:
PNLUC13057608001107700000 ez nem olcsó, 22k ami volt benne, ha nem sikerül refundot szereznem akkor megyek akár személyesen is balhézni hozzájuk, persze ekkor több nyomkövetési számmal (elv Váci úton vannak, az nekem nincs is messze).
Segítségeteket, tippeket előre is köszönöm!
-
asynur
tag
válasz dredjudge84 #69896 üzenetére
Nem egyszerű elkerülni az ECSCCA -t nekem pl.: egy 15 napos összecsomagolós rendelésbe nem tettek bele egy cuccot és az ilyen azonosítóval jön (vagy nem jön...).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest