Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz pn4hvq #69859 üzenetére

    Nem tudom mit írtál de ha egy nem kézbesített csomag felől érdeklődtél akkor nem arra kaptál választ, mert ezt írják:
    Mindazonáltal a megrendelt termékek minőségével és egyéb tulajdonságával kapcsolatos ügyfélszolgálati tevékenység a webáruház hatásköre.
    Ezért kérjük, panaszával, kérésével forduljon a webáruházhoz

    És nem ilyen linken indítunk ilyen reklamációt, (nehogy valaki azt csinálja!) ez valami vevői dolog, nem eladói, mert neki annál a cégnél kell reklamálni aki átvette szállításra a csomagot az elvesztés esetén.
    Írtam hogy egy magyar cég olyan mentalitással hogy ők az okosak, mi meg vagyunk a hülyék. Bár ebből a válaszból én a funkcionális analfabetizmust is látom előbújni. Nyilván az utóbbi 10 egynéhány évben járta ki az iskolát.
    Ha letelik a szállítási védelmi idő (én is arra várok) visszakapjuk a pénzünket, addig küldözgetnek csak a kapcsolatfelvétel miatt hozzájuk, azután már nincs más csak az hogy nem kaptuk meg, nem lett kézbesítve.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák