- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Starfield
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Diablo IV
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Egyszer volt egy szuzkim annal is elkezdett valami finoman kopacsolni, de tenyleg nem durvan. En is ugy voltam vele, hogy biztos csak valami aprosag. Aztan kiderult, hogy vezermutengely meg szelephimbak, igy a vegen bontott motor+valto lett belole.
Nem voltam Volvo-ba dizeles, de szerintem ha le van veve az olajbeonto sapka akkor szinte mindnek ilyen hangja van, de cafoljatok meg.
-
robi baggio
tag
Volt vele szenvedés is, bizony, viszont alapjában véve nem rossz autó.A motortérben felhasznált anyagminőség, na az elég gagyi.Könnyítve vannak a csavarok is, ez miatt a porlasztót rögzítő csavarok már 2x szakadtak bele a hengerfejbe (1 csavar fog le 2 porlasztót), az egyik lazítás közben, a másik pedig meghúzásnál.
A szenvedés másik fele majd akkor lesz, ha perelem a VW-t,mert a csalásuk miatt ne a vevő járjon pórul a hirtelen jött módosításaiktól, teljesítményvesztés,fogyasztástöbblet, így is 105Le az 1.6 TDi-m, pont használható városban és pályán is, de ha kevesebb lenne,akkor fater régi 1.6 d Passat kombi feelingje lenne.
Amúgy ideális családi autó kombiban.
Ez az autó hirtelen jött, meghalt a Lagunám turbója, és sos kellett egy másik a meló miatt.
Egy kereskedő ismerősnél állt bent.
Egyik költséges és gyenge pontja, az a piezóinjektor.Nyugati üzemanyaggal is 120ezret bírtak.http://www.personenschutz-robert.at
-
robi baggio
tag
A műszerfal alsó része, ami kopogós műanyag, amúgy az anyagminőség nem rossz, kellemes piros hangulatvilágítás este a plafonról, ami halványan visszaverődik az alu hatású betétekről (az S60-ba anno sárga bmw ledeket építettem be a lámpatestbe).
Belül egyedül a km óra körüli betét recsegése zavaró, viszont 1 kis nyomkodás és csend van.Majd szétkapom, úgyis ki akarom takarítani a km órát.Az enyém is porosodik belül, és olyan mintha pára lenne a középső infó panel előtti plexin.
A CR-ek már nem kerregnek,nagyon halk, bár nem tudom, h milyen évjáratban gondolkozol, viszont a D5 hanga ver mindent, ez biztos![ Szerkesztve ]
http://www.personenschutz-robert.at
-
supercow
őstag
Tudom hogy a Volvo szuper autó de nincs rá annyi, hogy megfelelő állapotú/korú autót vehessek. Most ilyet nézek és egyre jobban tetszik. Már nem vagyok fiatal, nem fontos a LE/kg, inkább a biztonság és megbízhatóság, és hogy tényleg jussunk el Aból Bbe és induljon be -20C fokban is.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
Crus
őstag
Naiv vagyok nem vitás. Eddigi tapasztalataim alapja az volt, hogy ha tisztességesen, nem fillértbszva megadok az autónak mindent, akkor az meghálálja. Eddig így is volt, most nem ezt érzem.
Nem tehetek róla, most érzelmi alapon csalódás van bennem, a szerencsétlen Fiat meg egyre csak nő a szememben... amúgy azt lepasszoltam apámnak, már 450.000km van benne, hihetetlen milyen utakon jár vele... gyári(!) kipufogót 390.000km-nél kellett cserélni, a klímában a gázt bő 6 évente kellett tölteni, kerékcsapágy gond? Azt ez az autó nem nagyon ismeri... valamikor a hőskorban 280 ezernél lett cserélve valami olcsóra, azóta semmi gond. Nyilván fékpofákat és stablizátort cseréltünk már benne nem is 1x, mert nagyon rossz utakon jártunk vele. Valamikor 250e körül lengéscsillapító csere is rémlik, bár akkor arra azt mondta a szerelő, hogy 50e még nyugodtan mehet bele, de végül nem garasoskodtunk lecseréltük.
Egy szavam nem lenne, ha ezek a problémák, amikor most szépen lassan előjönnek hónapról-hónapra 250e után történnének... így 170e körül egy kicsit erősnek érzem. Természetesen full vezérlés lett cserélve 160 ezernél, még annak ellenére is, hogy a szerelő azt mondta, hogy kifogástalan állapotban van minden hajtással kapcsolatos alkatrész, de azért kicseréltettük, vízpumpát is! Contitechet vettem, az volt a legdrágább, állítólag a legjobb is.
De ez ellentmondás!
"A boldog Volvo tulajdonos ismérvei -> vastag pénztárcája a javításra"
Hogy lehet valaki boldog egy olyan autóval, melyre a kötelező kopó, elhasználód alkatrészeken kívül még költenie kell?
"Ha a fentiek fennállnak, tudod értékelni a Volvo nyújtotta kényelmet."
Tudom értékelni azt az autót, amely megbízható. Szó se róla, -15 fokban is pöccre indul, már ki akartuk benne cserélni a gyári akksit is, de lebeszéltek róla, mondván, hogy letesztelték és perfekt és tényleg az.
Nekem egyre gyanúsabb inkább a szerelő! Könnyen lehet, hogy azt a légtömegmérőt nem is cserélte ki. Könnyen lehet, hogy tényleg szivárog egy tömítés a klímánál, csak nincs kedve, ideje megkeresni. Könnyen lehet, hogy a motortartó bak vasárnapról-hétfőre történő drasztikus tönkremenetele az ő hibája, elvégre mikor odavittük ilyen baja nem volt, mikor elhozta párom már volt...
Most állítólag egyébként a mi régi turbo előtti légszelepünket visszatette (állítólag megőrizte) és utána cserélte ki a levegő mennyiség mérőt.
Páromat is rendesen piszkálja az ügy, erősen arra hajlik, hogy valami Toyota Avensis/Honda Accord irányba kéne továbblépni.
Volvora amúgy is lenne egy vevő, már bő 1.5 éve mondogatja, hogy megvenné... nem tudom... még várok 30000 km-t, ha addig jól viseli magát maradni fog, de mindenképpen felveszem majd a kapcsolatot fórumtársunk szerelőmesterével.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
FeRRaR1
őstag
Ha porlasztó, akkor nem kéne kiírnia hogy injection fault, vagy felvillantania valamelyik szerviz lámpát? Mondjuk Volvo-n még nem volt "szerencsém" hozzá, de Renault és Mercedes esetén így volt, pedig még nem volt észrevehető jele.
Ha egyik szaki sem talál semmit, akkor be kellene méretni őket, meg fel is lehet újítani, esetleg keveset futott használt stb...
-
person
senior tag
Szia! Köszi!
Arra gondolsz ami a fékpedál mögött szinte a padlóba megy?
Az egy kicsit nyikorgott is pedig előtte nem csinálta, megfújtuk így a nyikorgás megszűnt.
Azért nem gyanakodtam arra komolyabban mert egészen fentről magam elől hallom a sziszegést de akkor ránézek alaposabban ki tudja lehet valahogy félrehallom.
Egyébként a "harang" az egyedüli szigetelés ott, vagy a harangon belül van még tömítés esetleg a kaszni külső felén? Persze írtad nem te javítottad hanem a szerviz, de csak behajoltak vagy alá is mentek, megemelték?Esetleg Pécsen tudtok szakit? Lenne pár dolog..
[ Szerkesztve ]
-
person
senior tag
Na ma ránéztem alaposabban.
A gumiharang felső részét egy csapács zárja a kormányrúddal.
Az a csapács felül csak ficánkolt, ki volt csúszva a gumi és a kormányrúd közül.
Visszaerőszakoltam próbakör és minden ok!
Nem értem, hogy hallhattam ennyire mellé.Köszi a szerelőt is.
Minitali részemről is ok! -
FeRRaR1
őstag
Vagy nemsokára láthatod felezett kilométerrel 5,5-ért
lolal
Egy az egyben ilyen az S80 beltere is, én is szeretem úgy ahogy van, egyetlen egy hiányosságát tudom felhozni, az pedig a hőmérők hiánya, se víz hő se olaj se semmi, pedig én tojásokon lápkedve közlekedek amíg be nem áll középre, így csak tippelni tudok. Volt a V70, V50-ben, sőt van az XC-ben is.
Meg hogy számomra az előző generációs V70 ülése a TÖKÉLETES, így nagybetűvel, annál jobban semmi nem jött még be. Az a kényelem meg tartás amit tud.....
-
Peti78
őstag
Találtam olcsóbban is. [link]
AMúgy értem amit leírtok. A kopó alkatrészek miatt annyira nem parázok, biztos jóval kevesebbet fogok menni vele, mint ti. Napi 10 km, havi 1x300. Azért az annyira nem sok. Azért VOlvo, mert 1. szeretem a kényelmet és a minőséget, a biztonságot. Azért ennyiért, mert keveset megyek vele. Az alkatrészhez van forrás, ingyen, legalábbis nagyon baráti áron való munkadíjjal. Pont az előbb említett okok miatt jöhet még szóba a Saab is.
Amenynivel drágább hozzá az alkatrész, mint pl egy opelhez, annyival olcsóbban szervizeltetem. A kényelmi funkciók pedig megérik azt az rkülönbözetet, amenyniért egy hasonló árkategóriás audi, vagy vw-ben van.
Azt el is felejtettem mondani, hogy leginkább a téli és esős időszakban használnám, mert jó időben bringával járok.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
molnarpeter
nagyúr
Féktartály kupakon mindenesetre általában rajta van az előírás Az ESP miatt úgy érdemes cserélni, hogy folyamatosan után legyen töltve friss folyadékkal a tartály, mert úgy biztosan nem levegősödik le (2-3 emberes mutatvány is lehet belőle - egy a pedált nyomja, egy a légtelenítőknél engedi ki a cuccot, a harmadik a tartálynál figyel és tölt). Ha levegő kerülne a rendszerbe, ahhoz már valószínű gépre kéne dugni, hogy az ESP pumpája is kidolgozza magából.
FeRRaR1: meg sem köszöntem még a listát a váltókról, el is mentem
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Ez hasznos info köszi. Hát utánanéztem mi mennyibe kerül amit írtatok. Téli van rajta így egy szett nyári is kéne leginkább felnivel. Lehet el kell adnom a Rovert pedig marhára fáj érte a szívem mert az is remek vas, csak hát öt személy
Mindenesetre köszönöm a segítségeiteket, sztem lesz még jó pár kérdésem ha nem probléma
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Mert nem ment a multimédia az autóba mikor megvettem (dvd igen de fejtámlás lcd-k nem) és hogy megtaláljam a hibát elkezdtem szétkapni gyújtás alatt a kábeleket amik arra fele vannak. Közbe az ülés alatt lévő légzsákot is sikerült lecsatolnom és jött a hiba. Más autónál ha visszakerül akkor eltűnik de itt nem mert elszáll pár sor a vezérlőbe... Sajna több helyet kérdeztem és ha a saru levétellel nem fejezi be a panaszt akkor mehet gépre az egész egy vagyonért. Barom egy megoldás de már mind1.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
sasa134
addikt
kösz mindenkinek, en mar teljesen meg vagyok kavarodva a jelölesekkel, ami a dizel motorokat illeti. most a jelenlegi aktualis kinalatban ugye mind a D3 mind a D4 4 hengeres, de 2011-12 közt is volt egy valtas, en mar nem latom at...Wikipedia szerint ([link]) abban az evjarat savban amiben en nezegetek kocsikat (11/2010 - 11/2013) valoban 5 hengeres 1984ccmes /163Le, 400Nm/ , ezeket 04/2012ig D3-nak jeloltek, utana D4-nek.
A D3 04/2015tol lett 4 hengeres (5 henger 1984ccm-rol 4 henger 1969ccm)
A D4 meg 11/2013tol lett szinten 4 hengeres, 1969ccmVagy valami ilyesmi..
V70 igen, jo lenne, de sztem a V60 is eleg, Tenyleg, gyakorlatilag hetvegi kocsinak szanom, munkaba es a hetköznapokon tömegközlekedünk, mert nagyvarosban az a legjobb, igy sztem a V60 is eleg. Hatul a labter nem izgat, gyereknek jolesz
Ami az automata valtot illeti: köszönöm, akkor esetleges vasarlas eseten alaposan le kell tesztelnem es olajcserevel nyitok majd. (Volvo szervizben)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Peti78
őstag
Nem. Az enyémben úgy néz ki a dolog, hogy van egy gyári erősítő is. Ezt kell összekötni az új fejegységgel, és ehhez kell ez a kis fos. [link] Harmadik hete várok erre, de egyik beszállítójánál sem volt, meguntam, megrendeltem. Imádom a Volvo különleges megoldásait, szopjon csak vele a user.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
-
tibor.sz
tag
Na, ez már jobban hangzik
Tehát akkor:
1. Ki lehet rajta látni, azaz nem zavaró?
2. Ha menet közben leengedem az ablakot, a huzat nem viszi le?
3. Valóban pontosan illeszkedik és esztétikus?Ha esetleg budapesti vagy, valamikor összefuthatnánk, szívesen megnézném élőben is, hogy milyen. Persze csak, ha nem zavar. Most tavaszig amúgyis ráér...
-
herrkoser
tag
Nekem szerintem még a 163 ló is elég lehet, nyomaték azért van alatta bőséggel. A céges autóinkból kiindulva az 1.5 dízel Nissan Note 100-as sprintje a maga 90 lóerejével rosszabb mint egy ilyen XC70-é, feltételezem magasabb sebességnél is jobban megy akkor a Volvo, márpedig egész kellemesen autózható a kis Nissan is. Lényeg, hogy pályán 140-nél legyen csend a kocsiban és én boldog vagyok.
-
Rivaul
addikt
Eni-ből láttam specifikációkkal megegyező olajat harmad áron mint a Volvo. Elgondolkodtam hogy ha mindig a specifikációt szajkózzuk és hogy a márka mind1 ha motorolajról van szó, akkor megoldás lehet-e a váltónál is.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tibor.sz
tag
Az árat én sem sokallom, de jó lenne tudni, hogy ezért mit csinálnak.
Valamilyen fórumban találtam az automataváltó olajcseréjével kapcsolatosan egy baromi részletes és hasznos összefoglalót, nekem abszolút kompetensnek is tűnik. Belinkelem ide, szerintem más is hasznát veheti. Eszerint egyébként a gyári Volvo olaj nem más , mint a Mobil ATF 3309, bár ezt azért nem írja tutira.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen