Interjúk a hazai játékiparban dolgozókkal: 6. felvonás

A hungame.blognál továbbra sincs megállás: a legújabb interjúkat osztjuk meg olvasóinkkal.

Korábban már írtunk arról, hogy a hungame.blog felkeresett számos hazai játékfejlesztőt és a videojátékokhoz kapcsolódó területek képviselőit, hogy meséljenek arról hogy telt az elmúlt időszak és mik a tervek a jövőre nézve. Az első, a második, a harmadik, a negyedik és az ötödik után itt az hatodik gyűjtés.

  • #42 Etherfield Studio - Péchy György mesél a hacker szimulátorukról, a pixel-art jármű galériájuk sikereiről és hogy miként kerültek a feltámadó MicroProse célkeresztjébe.
  • #43 XREAL Games - Nyírfa Dániel mesél a készülő Gambit-ról, a VR játékaik technológiai fejlődéséről és hogy miről fognak előadni a februári Game Dev Day-en.
  • #44 ReGamEX - Szakács ‘SakmaN’ Gábor mesél a hosszú évek óta tartó rendezvényéről, hogy milyen a kapcsolata az új és régi játékokkal és hogy miért fontos számára a videojátékos kultúra megőrzése.
  • #45 Ghostboy Team - Czuder Tamás és Kovács Gergő mesél a csodálatos grafikába öltöztetett tower-defense játékukról, a gyász feldolgozásáról és hogy hol lehet majd élőben kipróbálni a játékot a Steam Next Fest után.
  • #46 NeocoreGames - Vas Gergely mesél legújabb játékukról, a King Arthur: Knight’s Tale sikereiről, hogy miért a körökre osztott műfajt választották és hogy miként támogatják a korábbi játékaikat is.

Előzmények