- #31 Phantom Pixels - Szatmári Bendegúz mesél a Follow the Crown fejlesztését beindító pályázatról, a narratíva forrásairól és hogy milyen játékmechanikákat próbáltak ötvözni a történetmeséléshez.
- #32 Progorion - Illés András mesél a Computer Tycoon gyerekkori eredetéről, valós és fiktív piaci szimulációkról és hogy milyen hatással volt rá Steve Jobs.
- #33 Pixel Works - Pozsik Dániel mesél hógolyózásról VR-ban, a Black Hole Pool valósághűségéről és a balatoni kocsmák rex-asztalairól.
- #34 Vakondok - Matusik Szilárd mesél a legújabb Vakondok részről, az eddigi dokumentumfilmek összefüggéseiről és hogy mi lesz az utóélete a Stamps Back résznek.
- #35 Hoglet Interactive - Tóth Alexander mesél arról, hogy lett BB-8-ből RollCats, milyen út vezetett a Barcelona Games World-re és milyen remake-elni egy 1982-es Atari 2600 játékot.
- #36 Kite Games - Söröss Attila mesél a The Valiant középkori stratégiajátékukról, a GamesCom-os élményeikről és egy legendás állatháború feltámasztásáról.
Interjúk a hazai játékiparban dolgozókkal: 4. felvonás
A hungame.blognál nincs megállás: a legújabb interjúkat osztjuk meg olvasóinkkal.
- Írta: Bocha
- Forrás: GAMEPOD.hu
Azóta történt
-
Interjúk a hazai játékiparban dolgozókkal: 5. felvonás
A hungame.blognál nincs megállás: a legújabb interjúkat osztjuk meg olvasóinkkal.
Hír 0
-
Interjúk a hazai játékiparban dolgozókkal: 6. felvonás
A hungame.blognál továbbra sincs megállás: a legújabb interjúkat osztjuk meg olvasóinkkal.
Hír 0
Előzmények
-
További kiváló interjúk a videójátékos piac hazai képviselőivel
A hungame.blog legújabb interjúit osztjuk meg olvasóinkkal.
Hír 0
-
Újabb kiváló interjúk a videójátékos piac hazai képviselőivel
A hungame.blog újabb interjúit osztjuk meg olvasóinkkal.
Hír 1
-
Kiváló interjúk a videójátékos piac hazai képviselőivel
A hungame.blog 2022 évvégén felkeresett számos hazai játékfejlesztőt és a videójátékokhoz kapcsolódó területek képviselőit, hogy meséljenek arról hogy telt az elmúlt időszak és mik a tervek a jövőre nézve. Ezeket gyűjtöttük most össze.
Hír 2
-
A kulisszák mögött: egy hazai játékfejlesztő cégnél jártunk
Az Elder Scrolls Online fejlesztésében részt vevő Nemesys Gamestől megtudtuk, hogy milyen a játékiparban dolgozni, illetve hogy céltudatos munkával szinte mindenkiből lehet játékfejlesztő.
Interjú 64
Percről percre
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
ph A 24.4.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag több hibát is javít.
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.