Interjúk a hazai játékiparban dolgozókkal: 4. felvonás

A hungame.blognál nincs megállás: a legújabb interjúkat osztjuk meg olvasóinkkal.

Korábban már írtunk arról, hogy a hungame.blog felkeresett számos hazai játékfejlesztőt és a videojátékokhoz kapcsolódó területek képviselőit, hogy meséljenek arról hogy telt az elmúlt időszak és mik a tervek a jövőre nézve. Az első, a második és a harmadik gyűjtés után itt a negyedik is:
  • #31 Phantom Pixels - Szatmári Bendegúz mesél a Follow the Crown fejlesztését beindító pályázatról, a narratíva forrásairól és hogy milyen játékmechanikákat próbáltak ötvözni a történetmeséléshez.
  • #32 Progorion - Illés András mesél a Computer Tycoon gyerekkori eredetéről, valós és fiktív piaci szimulációkról és hogy milyen hatással volt rá Steve Jobs.
  • #33 Pixel Works - Pozsik Dániel mesél hógolyózásról VR-ban, a Black Hole Pool valósághűségéről és a balatoni kocsmák rex-asztalairól.
  • #34 Vakondok - Matusik Szilárd mesél a legújabb Vakondok részről, az eddigi dokumentumfilmek összefüggéseiről és hogy mi lesz az utóélete a Stamps Back résznek.
  • #35 Hoglet Interactive - Tóth Alexander mesél arról, hogy lett BB-8-ből RollCats, milyen út vezetett a Barcelona Games World-re és milyen remake-elni egy 1982-es Atari 2600 játékot.
  • #36 Kite Games - Söröss Attila mesél a The Valiant középkori stratégiajátékukról, a GamesCom-os élményeikről és egy legendás állatháború feltámasztásáról.

Azóta történt

Előzmények