A Daylight című játékot az Unreal Engine 4 fogja működtetni, különlegessége pedig a procedurálisan generált helyszínek lesznek, melynek értelmében a végigjátszások során nem csak a pályák szerkezete, hanem egyes történeti elemek is változni fognak. Magyarul nem elég egyszer végigmenni, ha meg akarjuk ismerni a teljes sztorit, mindenképp több végigjátszásra lesz szükségünk.
A Daylight című játékban egy elhagyatott szanatórium felfedezése lesz a feladatunk, ám ezúttal nem leszünk felszerelve félautomata fegyverekkel, mindössze egy mobilkészülékünk lesz, melyet térképként és fényforrásként tudunk alkalmazni (Ami ráadásul néha furcsán is viselkedik). A játék inkább a pszichológiai horror elemeire épít, melyhez elengedhetetlen az Unreal Engine 4 dinamikus fénykezelése és a pályák változó felépítése. Nem tudhatjuk, mi vár ránk a következő sarok mögött, ez az állandó feszültség végigkíséri a játékost.
A Daylight című játékot PC-re és PS4-re fejlesztik, a megjelenés áprilisban lesz, ahogy azt a videóban elmondják, de pontos napot még nem tudunk meg belőle.