Új hozzászólás Aktív témák
-
berek21
senior tag
válasz gipsztigris #10901 üzenetére
Köszi. Ott néztem először, de ott tényleg nincs. Majd a Bárdinál még ránézek.
Amúgy mennyire ragaszkodik a régi a hengerfejhez? Hajlamos beletörni?LG Velvet eladó!
-
gipsztigris
addikt
Ilyet vettem a feleségemnek Lancia Musa-ra.
#10903berek21
Óvatosan ki kell mozgatni, de nem jellemző, hogy az 1.6 Mjet-be beleszakadjon a gyertya.
Érdekességképpen, tegnap vettem ki a porlasztókat az én Deltámból és ha valaki meséli, nem hittem volna el, hogy 300 eKm után a porlasztókat kézzel, mindenféle segédeszköz nélkül tudtam kihúzni a hengerfejből.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Hátsó féktárcsa és betét csere volt/lett volna a mai program. A jobb oldalt különösebb gondok nélkül abszolváltam, viszont a bal oldal kifogott rajtam. Képtelen vagyok visszanyomni a dugattyút, vagy pörög 1 helyben vagy még kijjebb jön... Balmenetes visszanyomóval órajárással ellentétesen tekerem és semmi. Alapból dög nehezen mozdult meg, most már hellyel közzel lehet tekerni, se csak 1 helyben forog a fej. Illetve a támasztó lap be se fér, így csak szabad kézzel tudom nyomni.
Tud valaki erre valami megoldást? Mert így kb parkoló pályára kerül az autó.
Köszi![ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz gipsztigris #10906 üzenetére
Bíztam benne, hogy nem én vagyok a balfék. Bár ennek a kimenetelnek sem örülök. Féknyereg csere mennyire szívás házilag? Össze tudom tákolni valamennyire az autót így, hogy legalább vmennyire járóképes legyen?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #10907 üzenetére
Ha le tudod légteleníteni akkor nem gáz! Meg kell nézni a kézifékkötelet is, hogy nincs-e berohadva, vagy eltörve a műanyag ház. Mert ha be van rohadva az ugyebár azért cserés, ha el van törve a műanyag borítás, akkor pedig a víz juthat be a bowdenhez és télen fagyban lesz meglepetés.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
TheProb
veterán
válasz gipsztigris #10908 üzenetére
cső, végére egy palacok húzva, utána pedált pumpálgatva, amíg nem látszik buborék. Ez így megfelelő, nem?
Cserekor szabad/érdemes "elcsípni" a fékfolyadék cső végét (mondjuk önzáró fogóval, rongyot rakva a pofák és a cső közé), hogy ne dőljön mindenfelé a lé, amíg átrakom a csatlakozót az új nyeregre?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
Tegnap kanyargott előttem egy jópofa küllemű SUV, nem igazán volt ismerős a formája, de amikor megláttam a seggén hogy FIAT, akkor meglepődtem. Sajnos az idő rövidsége miatt már nem tudtam jobban megfigyelni, de külföldi rendszámos volt és elég fura összetételű. Létezhet, hogy a FIAT Pulse-ból kering nálunk egy példány?
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #10909 üzenetére
Ha a cső kellően zárt és a cső vége a fekfolyadékba belelóg (nem tud levegőt visszaszivni) akkor addig pumpálod amíg buborekmentesen folyik, majd elzárod. Figyelj, hogy a fekfolyadék tartály ne ürüljön le! Először jobb h. majd bal h.
Persze, el lehet szorítani a gumifékcsövet."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
berek21
senior tag
-
slett27
addikt
Nem teljesen ide vág, de megkérdezem hátha még belefér. A kereskedőknél láttam, hogy a gumikat valami olyan ápolóval fújják le ami napokig fekete/fényes marad. Most tettem el a nyári gumikat, vettem gumi ápoló spray-t de nekem nem lett olyan szép csillogó fekete. Valaki tudja hogy melyik fajtát kellene venni ? Thx.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #10917 üzenetére
Jaaa hogy ez olyan mint a látvány pékség.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Triathlete, RudY : hálás köszönetem !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
mekker
őstag
Lenne értelme, bár sztem a Fiat Argo is fontos lenne a márka kontinuitása szempontjából. Milyen rendszámmal futott? Nem volt rajta semmi tesztautós takarófólia?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
addikt
Sziasztok! Így a Visegrád-Buda-Tatabánya "háromszögben", tehát kb. a budai, pilisi hegységben tudtok jó autókázasra utakat? Jó kis szerpentines, jó minőségű aszfalttal?
-
Triathlete
senior tag
válasz HussarF #10926 üzenetére
Szentendréről a Szentlászlói úton keresztül Lepencéig majd onnan Esztergom és fel Dobogókőre, lefelé Bp felé, és Pomáz előtt még Csobánka felé Pilisvörösvárig, viszont Csobánkától már annyira nem jó az út.
Vagy ha eltévedsz Szobig a túloldalra a Börzsönyben tudok mutatni fasza helyeket tényleg jó minőségű úttal.KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
addikt
válasz Triathlete #10927 üzenetére
Én is valami ilyesmin gondolkoztam, de a Szentendre - Lepence közötti útról a 2 évvel ezelőtti emlékeim nem azok, hogy olyan nagyon jó. Bár nem is vészesen rossz.
-
-
addikt
Gyors kérdés. Feltűnt a Bravonál, hogy a vezető oldali ablaktörlőm nem emelkedik elég magasra, és nem tolja ki eléggé a vizet a bal oldalra. Jobban megnézve túl mélyre is erekszkedett vissza.
Egy sima rántással el tudtam csúsztatni a lapát karját a motor tengelyén, ami úgy tűnik, hogy megoldotta a problémát. Majd eszembe jutott, hogy valószínűleg akkor tekeredhetett el, amikor egyszer lefagyott vmelyik reggel és úgy töröltem egyet.
Kérdésem, hogy ez így üzemszerű, hogy az el tud csúszni a tengelyen egy nagyobb erőhatásra vagy meg kéne ott húznom valami csavart, hogy ne mozogjon? -
berek21
senior tag
válasz molnarpeter #10914 üzenetére
LG Velvet eladó!
-
gipsztigris
addikt
válasz hacki87 #10938 üzenetére
Ha be van állva akkor áztatni csakis petróleummal, vagy ha hozzá tud jutni valaki akkor kerozinnal kell! A legjobb kúszóképessége, gyakorlatilag a menet mentén teljesen leszivárog a tövéig. Porlasztókat is petróleummal szoktam kiáztatni.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
berek21
senior tag
válasz gipsztigris #10940 üzenetére
Itt leért az olaj is. 12-es nyomaték elég volt neki. Vissza is annyival raktam az újat, pasztázás után.
LG Velvet eladó!
-
hacki87
senior tag
válasz gipsztigris #10940 üzenetére
Nekem a Szerelő fék folyadékot mondott. Nem tudom azt mennyire szabad egyáltalán oda csepegtetni. Mennyire van beállva azt nem tudom nem próbáltuk még meglazítani.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #10944 üzenetére
egyebkent vannak hőálló szerelozsirok, azzal kellene megkenni a menetnel a izzitogyertyat amikor betekerodik, mert akkor nem tud osszerohadni a ket eltero fem a galvanelemreakcio miatt
az miatt lesz nehez kitekerni az aluminiumboltöbb drón kell ;P
-
Girmin93
tag
Sziasztok! Egy érdekes dologgal fordulok hozzátok. Idén januárban vettem meg az első autómat, egy 1998-as Fiat punto 60 SX Selectát. (igen fokozatmentes cvt váltóval) Eleinte az első fél évben kb csak mol Evo100 premium üzemanyagot tankoltam bele semmi mást, viszonylag elég jól is ment vele, átlagban olyan (5.8-6.3 literes fogyasztással) aztán gondoltam egyet és kipróbáltam az OMV MaxxMotion 100as üzemanyagot, aminél azt vettem észre, hogy az autó valahogy sokkal dinamikusabban megy, és nem olyan kicsit nyögvenyelős gyorsulással mint a molos üzemanyaggal. Szó szerint, mintha szárnyalna tőle az autó.(pl nagyobb emelkedőn a gázon tartva a lábamat a molosnál vissza esett a sebesség,viszont az omvs üzemanyaggal simán felmegyek mindenféle nehézség nélkül) viszont a fogyasztás ennél az üzemanyagtípusnál, olyan (7-7.5 liter átlagban). Esetleg tudja valaki, hogy miért lehet ez? Mármint gondolom manuális váltós autónál ilyen különbség nem fordulhat elő, viszont a cvt váltósnál lehet, hogy ennyire befolyásolja az autó telejsítményét az üzemanyag típusa? Erről sehol semmilyen információt nem találtam, esetleg van valakinek valami ötlete/elképzelése a dologgal kapcsolatban?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Girmin93 #10947 üzenetére
pl ket okbol
az egyik, hogy most hidegebb a levego, es tobb az egysegnyi terfogatban az oxigenazert eszik tobbet is kicsit, mert a vezerlo az oxigenre korrigal
angolul a lambda szenzort, "oxygen probe"-nak is hivjak, mert az az eges utani maradek (szabad) oxigent nezi
azaz ha tobb a maradek oxigen, mert hidegebb a beszivott levego, akkor radusit az ECU a lambda korrekcios savon belul, hogy tobb uzemanyaggal elhasznalja azt is
14.7:1 az idealis levego:benzin arany
kruzolva lehet butitani 15:1-15.5:1-re, akar 16:1-re is, alapjaraton vmelyik gyarto 18:1-re is, de ha gazt adsz akkor 12.5:1-13:1 korul kell lennie, turbosnal 11.5:1-12:1
csak nem mind1, hogy 40 fokos beszivott levegonel, vagy 10 fokosnal
a 10 fokosban tobb az oxigen...ezert is szoktak pl azt is csinalni, hogy hutovizzel melegitik/temperaljak a kozponti injektort, hogy azert tul hideg ne legyen a levego, meg regebben a legszuronek volt teli es nyari allasa is, amikor a legszurohaz a meleg kipuffogo ontvenycsonkrol szivja a levegot, hogy azert -10fokban se zabaljon 10 litert az oxigenre korrigalas miatt, mert onnan mar melegebb levegot szivna be, mint siman a kulso kornyezetbol
a masik ok, hogy a hidegebb beszivott levegovel csokken a kopogasi hajlam is, es kicsit batrabb elogyujtasi szogekkel tud futni a motor
ebben egy-ket tized(!) fok is tud szamitani
turbosoknal ezert is hutik a nyomas alatt felmelegedo levegot egy intercooler-l
de kopogasi hajlamot tud csokkenteni az uzemanyag magasabb oktanszama vagy jobb adalekolasa is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- ASUS ROG Ally
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen