Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz sagesz93 #11950 üzenetére
Az előző forgalmi ugye megvan. Neszmélyi volt az illető az meg innen Tatától egy köpésre van. Ez is egy opció lehet igen.
Jah még valami ami amit nem mondtam. A két hátsó ajtót nem lehet kinyitni. Nem a zár ragad be, nem tudni mitől nem nyílik. Azt mondták gyerekzár. Úúúristen ki ez a lány ???
Azt mondták nem néztem meg alaposan foglalás előtt így ez "kishibának" számít. Ez van. Kell egy lakatos. 5e Ft.
Valóban én voltam a hibás hogy nem vittem 3 karosszériást, 2 autószerelőt, 4 autóvillamosságist a vásárláskor. Ki a t..köm gondol arra hogy a hátsó ajtók nem nyílnak.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Integrale #11953 üzenetére
Én nem adtam meg belépéskor. Most csak egy képet kell feltölteni, különben a rendkívül szimpatikus hölgy admin kérdés nélkül bannol.
slett27: nem voltál ott megnézni az autót? Vagy csak a kapuból ránéztél és lefoglalóztad? Azért ezeket meg kellene nézni rendesen mikor elmész autót vásárolni
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz tboy93 #11956 üzenetére
+Integrale : belüről nyílik. Akárhogy forgatom a feketét úgy marad. A fehérnél ha elzárom akkor belülről sem.
z0d1@Ku$ : voltam, beindítottam, alánéztem (rohadás, kipufogó), karter gáz, olaj színe, mennyiség, hűtővíz tiszta, motortérben nincs gányolás tákolás, fékolaj tiszta, motor szépen jár, elektromos tükrök, elektromos ablak, klíma, fűtés, kormány, váltó. A hátsó ajtók kimaradtak.
Lövök majd képeket de eddig nem volt időm.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz z0d1@Ku$ #11961 üzenetére
Igen, ennyi legyen a legkevesebb. Egyre nehezebben található "patent" Bravo 2 (120/150LE) Multiar modulost amúgy sem vállalnék be, 90LE-ből viszont rengeteg van.
Nem is tudom ha új FIAT-ot vennék melyiket választanám. 95LE-s szörnyeket vagy az 998 ccm-es 100LE-et. Hát mi történik a Fabbrica Italiana Automobili Torino-val.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Integrale #11965 üzenetére
Nem, ez szimplán szerelő munka lesz. Vagy megcsinálod magadnak. -> inkább az első.
Van valóban, nem sok, de van. Akkor sry.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
slett27
addikt
válasz erik365 #11970 üzenetére
Hát igen, mint kiderült, azért eléggé dinamikusan vezethetek (nagy a lábam, élvezem a turbó adta előnyöket). Autópályán kicsi lassulás 70-80-as ötödikben egyből visszament 7.6-ra a fogyasztás. Akkor ez ilyen.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
repvez
addikt
2006-os 1.4es benzines 8 szelepes grande puntorol kérdeznék. valaki tudja, hogy hol és hogyan lehet állitani a kuplungon?
Mert ugy tudom, hogy automatikus állitásu, ha kopik, de amióta ki lett cserélve a kuplunk szerkezet és tárcsa, azóta a kuplung pedál olyan könnyu lett mintha egy papirlapot nyomnék be és szinte azonnal indul a kocsi ahogy elkezdem felengedni a pedált.
De nem csuszik vagy bármi egyéb csak egyszerüen ahhoz képest mint amilyen volt a régebbi ahhoz képest nagyon furcsa. nincs ellenállása a pedálnak nem érzem a fogáspontot és nagyon könnyu lett a pedál, ezen szeretnék változtatni ha lehet.
180ezer km után lett cserélve benne kuplung.A másik ami még furcsálok, hogy mintha ellustult volna a kocsi, amikor megvettem akkor ha nyomtam a gázt akkor azzal arányosan érezni lehetett a ygorsulást is lehetett dinamikusan vezetni már amenynire egy 75LE autoval lehet, de most meg , ha nyomom a gázt akkor csak lomhán kezd gyorsulni, még ha a fordulat megy is fel rendesen mintha a kocsi nem akarna haladni ugy.
-
gipsztigris
addikt
válasz repvez #11972 üzenetére
"de amióta ki lett cserélve a kuplunk szerkezet és tárcsa, azóta a kuplung pedál olyan könnyu lett mintha egy papirlapot nyomnék be és szinte azonnal indul a kocsi ahogy elkezdem felengedni a pedált."
Szia!
Ez a dolga, így kell működnie ha jó. Ahogy kopik a súrlódótárcsa, a kuplungszerkezet geometriájából adódóan egyre keményedik. Új tárcsa beszerelése után van a vajpuha érzés, és mire elkopik ismét a tárcsa, újból kemény lesz a pedál."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
repvez
addikt
válasz gipsztigris #11973 üzenetére
azért a vajpuha és a nulla ellenállás között van különbség.
van egy másik kocsim amit ujonnan hoztam el, annál is van ellenállása a kuplungnak és van fogáspont érzet, meg ahogy a könyvben kb az elso harmadnál kezd fogni a pedál, de a Puntonál, meg kinyomom a kuplungot beteszem egyesbe engedem fel a pedált és már azonnal indul is a kocsi a pedál ut kb 1-2cm tehát ezen a kis távon kell azzal játszani, hogy csusztatod vagy teljes kapcsolat van, egy emelkedön megállás sokkal nagyobb kihivás vele mint volt amikor nagyobb volt ez az ut a pedálnak. -
gipsztigris
addikt
válasz repvez #11974 üzenetére
Akkor meg levegős lehet. Állítási lehetőség nincs! Próbáltad úgy, hogy kettőt-hármat rápumpálsz mielőtt beteszed sebességbe? Mert ha olyankor jobb a helyzet akkor biztos, hogy levegő van benne.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
repvez
addikt
válasz gipsztigris #11975 üzenetére
ha igy van akkor mi a menete a légtelenitésnek, vagy hol lehet cserélni olyajat benne és milyen olaj a jo , mert sztem az nem lett benne cserélve.
Még nem volt idöm kiprobálni, hogfy a pumpálásra mit reagál. -
gipsztigris
addikt
válasz repvez #11976 üzenetére
Fékolaj kell bele, és a fékolajtartályból kapja a kuplung is az olajat. Légteleníteni nem bonyolult, csak ha még nem csináltál ilyet, nehéz elmagyarázni. Inkább keress fel egy szakit vele, ha pumpálásra javul a helyzet.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
A szervo problémámmal kapcsolatban, DELPHI-vel ki lett olvastatva a hibakód :
C1117 - Vezérlés szög érzékelő - szakadt
U1717 - Vezérlés szervó - szakadtEz most tényleg azt jelentheti hogy a szervónak annyi ? Hibajelenség továbbra is az hogy random elmegy, aztán magától visszaáll.
Ha a szervo tönkremegy, akkor az nem azt jelenti hogy megszűnik működni és "zsiguli" szervo lesz ? Nem tudom....kérdezem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Directors
senior tag
válasz slett27 #11978 üzenetére
Grande puntoról tudok nyilatkozni.
A Grande-ba az van hogy elején csak néha, aztán később egyre sűrűbben előjöhet hogy nem lesz szervo.
A hibakódod arra utal hogy egy ilyen [link] cucc pusztult el benne, vagy a végét járja. Ezt kell cserélni minden bizonnyal. Aztán pedig kalibrálni kell programmal. pl. MES programmal. Én azzal csináltam az enyémet.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
-
Directors
senior tag
válasz slett27 #11980 üzenetére
Van ennél olcsòbban is. Most csak egyet kiválasztottam. Amúgy én használtat tuti nem vennék. Ki tudja abba mennyi lehet még. Aztán ha 1000km után tönkre megy az is, lehet újra szétszedni.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
slett27
addikt
válasz Directors #11981 üzenetére
Eddig hibátlan, közben megtudtam hogy az előző tulaj akkut cserélt benne. Csatlakozók megtisztítva OBD-n keresztül szervo kalibráció. Most egy napja nem csinálja. Fura....
Feleségem Puntojában viszont sípol a biztonsági öv kontroll pedig be van kötve. Mit lehet ilyenkor tenni ? Ezek a hibák te jó ég ! (Azért a 2006-os Seat Leon-unkban ilyen dolgok nem voltak. ) Na mindegy....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Integrale #11983 üzenetére
Azt megnézem, bár nem tudom mit kell nézni.
Még annyi hogy a Bravon hallok ilyen surlódó, búgó hangot gázadás, motorfék, egyenes futás közben. Akkor szűnik meg ha kinyomom a kuplungot. Ez nyelestengely csapágy ? Vagy váltóolaj cserét igényel ? Segítséget kérnék.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Integrale #11985 üzenetére
Hát ha váltó felújítás akkor megnyertem egy majd 300k-s projektet. Abból kijön egy használt bontószökevény kocsi is.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #11986 üzenetére
Nem utólag okos akarok lenni, ne vedd rossz néven stb, csak Punto szemüvegen keresztül nézve gondolkodom - Grande bódé ha elég volna, abban létezett 5 gangos, viszonylag elég megbízható váltóval 1.4 T-Jet. Bár én azért a kiváló 1.3 Multijetet is számításba venném, ugyanaz a váltó van rajta ha jól emlékszem, 90 lovasnál párhuzamosan a nyűgös M20(=M32 kistesó) 6-os mellett. De legalább a villany szervó rossz ezekben is mindben, esélyesen az újkori alacsonyabb ára miatt bőven lesz egy vödör hitvány alkatrész ami Bravo-hoz képest megkeseríti a mindennapokat nincs igazság a Földön.
Nézd meg a váltókart, mozog-e ráadott-elvett gáznál.
VAG is hajlamos légzsák és övcsat jelzés nyűgökre[ Szerkesztve ]
-
LK
addikt
Sziasztok!
Nézegettem teszteket,de azért bekérdeznék ide is. 2011-13 közötti Puntókról a 100hp Pandáról és a hasonló korú Bravoról mi a véleményetek, van-e valakinek? Tudom, volt egy váltás is közben Grande-ból Evo lett. Ezekről kérdeznék. Érdekel a márka, mert volt Fiat Unó-m (1.5 ie.) régen és nagyon szerettem, ment mint a meszes és megfizethető volt az alkatrész és a javíttatás is."óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #11987 üzenetére
Nem is igazán az a baj hogy elromlik, hanem itt a közelben nincs aki megtudja csinálni. Amely helyeken voltam, tipikus alkatrész cserélgetések voltak. Nem értenek a típushoz. Bezzeg ha Skodát vagy Opelt vagy VW-t vinnék csukott szemmel is.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
Benzines vonalon a régebbi konstrukciókat érdemes keresni, a MultiAir javítása könnyen drágább lehet. Villany szervó általánosan egy felújítást igényel már ilyen korban, illetve toronycsapágy, lengéscsillapító, stabpálca, és féltengely szokott felmerülni, digit klímás példányoknál terelőlap állító motorok térdelnek le. Talán a Panda 100HP, Grande 1.4 T-Jet 120 felelne meg legjobban így a leírtak alapján, nézz meg egyet-kettőt szerintem.
-
molnarpeter
nagyúr
-
LK
addikt
válasz molnarpeter #11991 üzenetére
Köszi az infót.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
slett27
addikt
válasz z0d1@Ku$ #11990 üzenetére
Tata és környéke (Komárom-Esztergom megye).
molnarpeter : hát ez az !
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Hobby elektronika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs