Új hozzászólás Aktív témák
-
oszi666
őstag
Sziasztok
Hamarosan a tulajdonomba kerul egy 2007ben gyartott fiat punto 2, faceliftes auto. Az erdekelne, honnan tudom meg, hogy az autoban van-e isofix rogzitesi pont babaszallitohoz?It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
LógaGéza
addikt
147 FL 2.0TS mennyire problémás konstrukció? Rosszabb mint a 1.6?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
footy
addikt
Tud valaki szombathely kornyeken megbizhato szerelot vezerlescserere?`
Guilietta 1.4TBrol lenne szo -
Mr X
veterán
Én vagyok tájékozatlan, vagy ennek tényleg semmi köze a Blackline felszereltséghez? [link]
-
hobizoli
nagyúr
bor biztos nem volt szeria gyari, max merheto opciokent
fekete A oszlop boritas, mint a TI-ben az latszik
a fekete teto opcios volt, semmi mashoz nem volt kerheto, az elegge behatarolja
a fejegysegnel is sotetszurke muanayagnek kene lennie, mint a TI-nel, de ez a navis 2 DIN-s fejegyseg utolag is belekerulhetett es a klimapanel is ahhoz igazitodott szinbentöbb drón kell ;P
-
kbalint
csendes tag
Sziasztok!
Egy ismerosomnek Veszprem kornyeken tudnatok ajanlani egy jo szerelot? Alfa 156, 1.9JTD 16V, 2004.
Tobb mint 10 eve hasznaljak, kopokon kivul csak vmilyen csovet kellett csereltetni, de most sajnos hozza kell nyulni a motorhoz.
koszi -
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Lancia Musa-t néztem ki (többek közt, de ez tetszene a legjobban) asszonynak gyerkőcöt szállítani. Vagány kis autónak tűnik. Ami bonyolítja a dolgokat, hogy csak automata jöhet szóba, ebből nem tud engedni. Viszonylag ritka így a találati lista, de azért néha feltűnik 1-1 a 90LE 1.3 jtd-vel párosítva. Mit lehet tudni erről a váltóról? Mekkorát lehet vele szívni? Sűrűn meghibásodó vagy drágán javítható autót nem szeretnénk azért a nyakunkba venni. Köszi, ha valaki tud segíteni!
-
sagesz93
addikt
sziasztok, valakinek véleménye az adott kocsiról, kereskedésről?
[link]Gondolom 159-ből a TBI az egyik legjobb választás, felszereltségileg sem rossz a kocsi.
-
Integrale
veterán
válasz sagesz93 #11321 üzenetére
Szerintem kicsit túltolják ezt a TBi dolgot.
Okoskerekek, hajtókar csapagyak, olajszivattyú, kezdetben M32-es váltó.
Nyilván az elsô vezérléscserekor orvosolható, a hajtókarcsapágy probléma az olajszivattyúra vezethetô vissza, hasonló okból, mint a 2.0 MJet-nél, ugyanaz a motorcsalád, így ez nem meglepô.Magyar 159 csoportban érdeklôdött valaki már a konkrét autó iránt, érdemes beleolvasnod. Abban van igazság, hogy olcsóbb a piaci átlag TBi-nél, így marad apró a javításra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
válasz Integrale #11322 üzenetére
Akkor milyen motorral keressem a 159est? dízel kizárva, benzines jöhet szóba. A sima szívó gyenge, kis dinamikát szeretnék. Ennél a gyártási évnél is gond van az M32 váltóval? Gondolom ez már faceliftes egyébként tutira ugye? A FB bejegyzés belinkelhetnéd nekem, én is kerestem, de nem találtam.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz sagesz93 #11323 üzenetére
Ebben a csoportban van, konkrétan második bejegyzésként dobta fel nekem. Kb annyi a lényeg benne, amit Integrale írt.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #11320 üzenetére
Ahogy nézem M20 alapú robot, csapágyazásra tartalékolnék (bár kisebb nyomaték okán itt többet bír valamivel), robot javításra legyen bekészítve szaki, amúgy nem egy vészesen bonyolult dolog, sőt, hagyományos automatához képest szerinem egész egyszerűen javítható, csak ugye nem olyan finom a működése, azt hiszem ebben is kettőstömegű van, stb.
-
gipsztigris
addikt
válasz sagesz93 #11323 üzenetére
2.2-es JTS motor is -noha az Opeltől származik- vállalható, csak a vezérműláncra kell odafigyelni és sűrűbben kell olajat cserélni mint a gyári előírás, bár ez szinte az összes olaszra érvényes. Meglepően jól mozgatja azt a nehéz kasztnit.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #11322 üzenetére
2.0JTD-nel az olajszivattyu felett van egy O gyuru, ami kikemenyedik, es nem latja el a feladatat = ott megy el az olajnyomas
mondjuk tizensokevente lehet nem art levenni az kartert egyebkent is, es akkor egy kartertisztitassal egybekotve elvegeztheto egy ora alatt ennek a csereje
ezittaz:
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
Ádám16
addikt
159 2.0 jtdm vásárlása lesz aktuális nálam kb. 1 éven belül (egy MX5 NB mellé/helyett jönne a digó).
Rengeteget olvastam a típusról, de lenne pár kérdésem.Tudom, hogy a hátsó rugók hajlamosak törésre. Ez csak a gyári rugókkal probléma? Melyik rugó ajánlott helyette?
Miket érdemes "kiiktatni"? EGR, DPF offolása milyen következményekkel jár az autót illetően?
Örvénycsappantyúk (vagy lapátok?) tudnak elfáradni, elengedni, és a motort szétverni, ha jól tudom.
Ezek "kiiktatása" jár következménnyel?
A Ti felszereltséggel mennyivel kényelmetlenebb az utazáskomfort?Óriási a szórás a típusnál. 2 millió felett vásárolnék, olyan 2.5-ig is elmegyek egy jól felszerelt, megvigyázott típusért. Tudtok esetleg csak ezzel nepperkedő magyar eladóról, akiben meg lehet bízni? Autót átnézetni márkaszervizben "érdemes"? Mérnek ott kompressziót hengerenként, és egyéb ilyen spécibb dolgot, ha kérem?
-
addikt
válasz Ádám16 #11334 üzenetére
Hátsó rugók törése az SW (kombi) jellemzője. EGR, DPF-fel a 2.0-nál már alapvetően nem voltak gondok (bár fene tudja, ahogy öregszik, hogy mi meddig bírja), olyat viszont többször hallottam, hogy ha kiszedték, akkor utána voltak problémák. Én addig nem nyúlnék hozzá, amik konkrétan nincs vele baj. Ez az örvénylapátos probléma sem érinti a 2.0-t, ezek 1.9 sajátságok.
Utazási komfort szubjektív dolog. Maradjunk annyiban, hogy érződik a különbség. -
gipsztigris
addikt
válasz Ádám16 #11334 üzenetére
Az örvénylapátoknak itt nem szokása eltörni, főleg nem szétverni a motort. Ellenben erős szokás a kokszosodás, melyhez az örvénylapát természetes akadályt képez, ahol a korom le tud rakódni. 200 eKm felett már nagyon ajánlott levenni a szívócsövet és egy alapos takarítást kell végezni a szívócsatornákban és a szívócsövön. Mutatok pár képet egy szívócsőről amit nemrég takarítottunk.
EGR-t és DPF-et szoftveresen is ki kell írni. A motornak jót tesz, a környezetnek nem annyira. Mindenki a saját elvei alapján döntsön. Személy szerint (ha a DPF működik rendesen) akkor csak az EGR-t offolnám, pont a koksz lerakódások kiküszöbölése végett.
2.0 jtdm szívócső 200+ eKm után, teljesen normál (vegyes) használat mellett.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
addikt
válasz gipsztigris #11336 üzenetére
Ja, meg az EGR hűtő fedele hajlamos elrepedni és ott el tud folyni a hűtővíz. Hűtővízszint jelzés meg ugye nincs...
Időnként érdemes lehet azt is cserélni preventív módon, mert nem nagyon van jele, egyszer csak elereszti a vizet. -
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Tudtok valami normális alkatrész-cikkszám keresőt? Fékcső kellene a kappába hátulra, de nem vagyok benne biztos, hogy [ez] jó.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Köszi mindkettőtöknek
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
addikt
válasz gipsztigris #11338 üzenetére
Azért 80e km-enként vagy 3-4 évente sztem legyen rá annyi. Nem biztos, hogy időben észreveszi, mert állóhelyben nem ereszt, csak terhelésen tolja ki a vizet a repedésen. És mivel vízszint jelzés nincs, simán megfőzheti a motort. Hacsak nem olyan "szerencsés", hogy pont a DPF-re nyomja rá a vizet és gőzcsóvában tör ki a kocsi. Azt nehéz benézni
EGR hűtőfedél repedés sztori 1/3
EGR hűtőfedél repedés sztori 2/3
EGR hűtőfedél repedés sztori 3/3Ez utóbbiról képek:
repedés belülről
repedés kívülről
blog további képekkel[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz HussarF #11344 üzenetére
Vízszint jelzés nincs, de vízhőfok jelzés van! Mindegy, nekem nem fáj ha valaki megelőzésképpen kicserélteti, főleg akkor nem, ha velünk végezteti el a munkát, de ezzel az erővel a vízhűtőt is preventív módon ki lehetne cserélni időnként, hiszen az is ki szokott lyukadni.
Mindenesetre ezen nem fogunk összeveszni, az biztos!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
juvegamer
tag
Üdv!
Lancia Delta 1.6 mjet-en (198A200) vezérlést szeretnék cseréltetni mert sajnos nincs információm, hogy az előző tulaj mikor cserélte. Mit ajánlotok? (INA, Gates, Contitech, stb.) Vagy esetleg a gyárit kellene felrakni?
Előre is kösz.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz juvegamer #11346 üzenetére
Üdv!
Én most vettem 159-hez gyári vezérlésszettet, ~3 ezerrel volt több, mint valamely utángyártott. Ennyi pluszt szerintem megér."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne alfa 147 1.6 vezérléssel kapcsolatban, itt is az anyag minőség és élettartam.
Melyik lenne a jobb minőségi választás ez
vagy az INA, DYCO?
Jelen esetben az eredeti kb: 30 e-vel kevesebb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- Mobil flották
- Magisk
- Synology NAS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs