Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #11584 üzenetére
Ez működhet? Mindig is szerettem volna egy V6 147-et, de a GTA azon felül hogy piszkosul drága, még meg is ölne az első kanyarban
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #11601 üzenetére
elvileg mukodhet, csak a facelift elotti 156, amibol tobb 2.5 is van meg az nem CANBUS-s, a 147 meg mind az, meg az 1.6 is
szoval kb kene a komplett elektronika meg minden is hozza....
amugy ismi aszondta o akkor mar a 3.0-t tenne bele egy 166-bol, mert egy egesz donor auto van 300-350k-ert, es abban 220 helyett 280Nm a nyomatek is, ami seggre is erezheto meg van hozza a 306mm-s nagyfek is egybol
egy 2.5 V6 valtoval meg furge is lenne, mert az rovidebb diffis, mint a 3.0-3.2-e (de az egyes sebessegfokozatok tokugyanazok ezen kivul), GTA-kba is azt szoktak atrakni, mert haciasabb lesz tole, meg abbol sokkal tobb is van, ha esetleg beutne a sz.r
esetleg 147/156 GTA elektronikaval, mert tuti van torott auto abbol
de multkor lattam komplett 3.0 V6 24v motort 150k-ert egy 156 2.5 V6 valto hozza 60-70k
es akkor nincs az a kerulgetni valo, halom "felesleges" alkatresz pluszban
Q2 sper persze musthave beletöbb drón kell ;P
-
LógaGéza
addikt
válasz hobizoli #11602 üzenetére
Ez nem hangzik rosszul, csak hirtelen szétnézve váltón kívül semmit nem találtam
Ha véletlen meglátod a motort, elfogadok egy linket"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Freddy76
addikt
No, meglepődtem volna, ha a PH-n pont az olasz autókra nincs topik . Április 7-én vettem át az első olasz autómat, azóta egy Stelvio boldog tulajdonosa vagyok.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
426os
őstag
válasz Integrale #11508 üzenetére
Kipróbáltam, ahogy írtad. Levett gyújtással dugtam rá, illetve a gyújtást is csak akkor adtam rá, mikor a MES kéri csatlakozáskor. Továbbra is tudok vele kb mindent csinálni, de amíg rá van dugva az eszköz az autóra, addig szétcseszi a CAN hálózatot: hibajelzők égnek, fuel cut off unavailable hibaüzenet, tempomat megszűnik létezni (utóbbinak két újraindítás kell, hogy megint működjön). MES pedig a következő hibákat látja:
Amúgy minden működik az autón, normál üzemben semmilyen hibát nem jelez az autó, egyértelmű kommunikációs hiba.
Szétkaptam az adapter, nem vagyok ugyan műszerész, de azt sikerült kifilózni/mérni, hogy az R04(r14), 6-14 pinek közötti ellenállás nincs benne, tehát ez a része elvileg jó. Jelölés alapján találtam C8-C9 kondikat, de kimérni már nem tudom őket, illetve a hozzájuk tartozó ellenállásokat sem találom.
Forrás: [link] Gyanús, hogy ezek hiányoznak, de nem vagyok benne biztos.
Freddy76: Grat hozzá, sok balesetmentes km-t.
-
Directors
senior tag
Bocsi hogy belekontárkodok a beszélgetésbe.
MES és ELM 327-el próbálsz csatlakozni a kocsihoz ?
Ha minden igaz akkor én anno kaptam egy programot, amit ha felteszel akkor az leellenőrzi az ELM-et hogy minden megfelelően működik e vele.
Ha gondolok megpróbálom megkeresni.[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
gipsztigris
addikt
Szerintem cseréld le az interfészt mert abban van a hiba!
Nekem is van olyan ELM327-es ami az olaszok 90%-val kommunikál rendesen, de a Deltámon azonnal kikapcsolja az utasoldali légzsákot és kormányszevó hibát dob."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
426os
őstag
válasz gipsztigris #11610 üzenetére
Tudsz esetleg olyat linkelni, ami biztosan jó? Nem rendelgetnék potyára, annyira nem vészes a helyzet
.
-
Freddy76
addikt
válasz molnarpeter #11607 üzenetére
Veloce, misano kék. Gyerekkori álom egy Alfa, de valahogy eddig kimaradt. A Giulia és a Stelvio is tetszett (Giulia jobban, de családdal az kicsi), és a Stelvio tesztjei, még ha ki is emelték a negatívumokat, abban kivétel nélkül egyeztek, hogy a vezetési élmény egyátalán nem SUV-os. A bő másfél hónap alatt beletettem 6500 km-t, miután megszoktam az autót (ami német dízelek és egy szívó benzines hatos Mazda után azért tartogatott meglepetéseket), és ezt teljesen alá tudom támasztani.
Az alfásokat valószínűleg nem lepi meg, engem viszont igen, hogy mennyire közvetlen az autó. Ezt nem kormányozom egy ujjal, ha azt akarom, hogy forduljon, akkor tényleg meg kell fogni a kormányt, de az autó abban a pillanatban mozdul is, baromi közvetlen az irányítás. Az úttartás pedig elképesztő, olyan kanyarokat olyan tempóval megold, amit a Mazdával sem mertem megpróbálni - és már azt is volt szerencsém átélni, amikor az autó elkezd elől húzni, mert a fara elkezd riszálni... Én sokat mozgok a Budapest-Siófok-Balatonboglár vonalon, esetenként Keszthelyre is, így a futás nagy része pályán jön össze. Az viszont mindent elmond az autóról, és arról, hogy mennyire élvezem: nem egyszer előfordult, hogy Zamárdinál lejöttem a pályáról, és elcsatangoltam a Somogyi-dombság belsejébe, vagy éppen Keszthelyről nem az M7-en, hanem a Balaton-felvidéken jöttem vissza Budapestre. Ilyet korábban nem csináltam.
A tolatókamera, a holttérfigyelő, vagy éppen az adaptív tempomat butább, mint a 2016-os gyártású Mazdában volt, de cserébe olyan sok élményt ad az autó, hogy ezek az apró hiányosságok egyáltalán nem érdekelnek.
Az első pár napban furcsa volt, hogy miért integetnek nekem az alfások, de aztán elmagyarázták nekem, azóta én is integetek .
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
hobizoli
nagyúr
válasz Freddy76 #11613 üzenetére
futomu kozvetlensegben szerepe van szerintem annak is, hogyha megnezed milyen a rugotornyok kialakitasa
rendesen tobbszoros merevito gerinc van csinalva ott a lemeznek, a Giulia-nal is
azert ez nem tul szokasos megoldas, nem is nagyon lattam meg mas autokban se ilyet, Porsche 714/911 vagy a BMW emm-s akarmik is egy sima melyhuzott anyag ott ilyen nelkul
ezzel azt akadalyozzak meg, hogy a rugotorony lemez deformalodjon kanyarodaskori atterhelesnel
olyasmi hatasa van annak, mint egy toronymerevitonek, de az csavarozva megsem ad olyan extra merevseget, mint amikor direktben ilyen ott az anyagtöbb drón kell ;P
-
TheProb
veterán
Volt ma egy pici koccom zöld lámpánál. Egy qashqai volt az áldozat, gyakorlatilag a lökös fényezetlen fekete elemén lett egy minimális benyomódás a rendszámtáblám/-tartóm által. Betétlapot akart a faszi, mondom ezért én nem nagyon szeretnék. Mondja céges autó. Cseréltünk kontaktot, meg lőttem 1-2 fotót a sérülésről. Illetve lementettem a dashcam vidinyót. Példázza az ütközés bagatelségét, hogy nem érzékelte ütközésnek a kamera sem a koccanást.
Ami aggaszt, hogy céges autó miatt szerintem mindenképp eröltetni fogják a kék-sárgát.
Ha így lesz, akkor mire számíthatok? Kár arányosan emel a biztosítom díjat vagy nem mérlegel? Mert most ha egy ilyen 3.14csa dolog miatt jól meg leszek szopatva, akkor nem leszek boldog. Pláne, hogy épp hirdetem a kocsit, ott fog virítani a lekérdezőben, hogy károkozó volt a vas, stb.Tapasztalat, vélemény, stb. a témáról?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz hacki87 #11618 üzenetére
Az oké, de nekem pont ez a bajom. Hogy ezért (lásd kép) nem szeretném, ha nőne a bizti... Ezért lett volna jó, ha nem hülye céges kocsi, mert akkor egyszerűbben tudunk papír nélkül "boltolni"...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
félisten
Sziasztok!
Nézegettem youtube-on Stilo Abarth kipufogó hangos videókat, és azt vettem észre, hogy kb. mindegyik videón látható füst jön ki belőle.
Ez mennyire normális ennél a motornál?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz LógaGéza #11603 üzenetére
[link]
Alfa Romeo 3.0 V6 24v 350 000 Ft
Meghirdetve: 14 perce, itt: Újkígyós
Automata 166-ból lett kivéve ~2015-ben, előtte hiba nélkül járt. AR 34301 motorkód, 220 HP. Kábelköteg is meg van hozzá. Kilométer állás ismeretlen.
Természetesen letakarva van tárolva.
Szállításban esetleg tudok segíteni felár ellenében.
Au...hat ezeknek jol elment az ara....több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
Vélemény? Drága? Sok a km? Nem tolonganak érte, finoman szólva sem...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #11624 üzenetére
A kilométer nem sok, de tekintve, hogy ezek a motorok, pláne a 150 lovas jól ki vannak hegyezve, lehet belőle kisebb-nagyobb felújítás is nemsokára. Tudni kellene, hogy mennyire csipegeti az olajat. Kuplungról nem ír, sem váltóról, pedig a váltó ezen is M32-es. Amúgy nem tűnik rossznak, ha Bravot akarnék venni, szerintem elmennék megnézni. Ha nincs kőbe vésve az ár, akkor akár jó is lehet. Egyedül az ezüst szín az ami nem áll jól neki! Mondom ezt ezüst Delta tulajként. Igazából az ezüst szerintem nem áll jól egyetlen autónak sem.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
alázógyík
őstag
válasz gipsztigris #11625 üzenetére
Ez az ő autója.
Szerintem ennyiért sok a km függvényében.
1.3 körül elvinnek. -
TheProb
veterán
válasz gipsztigris #11625 üzenetére
Váltóról van szó, hogy cserélve lett a kinyomó és szépen veszi a fokozatokat, stb.
Amúgy ja, ez a sajátom.
#11626alázógyík: 1,3at én kevésnek érzem a 2 garnitúra (jó) kerékkel, üvegtetővel, stb.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #11625 üzenetére
dehogy van a 1.4 150lo kihegyezve... ez honnan jon?
a Grande Abarth SS 180lo ugyanezzel a motorral es ebbol lehetett csinalni a gyari modosito kit-l, es azokat is siman felokositjak meg 220 fole is
30 eve egy 176-s mk1 PuntoGT 1.4 8v volt 136lo egy igazabol egy mai szempontbol tok buta IHI RHB5 VL7E turboval, amivel 5000-tol esett a toltonyomasa es azert nem volt fent erosebb, mert az nem birta szusszal kifujni
azt megokositottad egy nagyobb kompresszor kerekkel, + egy FMIC es olyan siman tudta a 170+ loerot meg a 250-260Nm-t, mint a huzat, es fruttibol megvolt a buli
60mm-s a gyari turbo szivooldala, de csak 36mm-s a toltokerek benne
egy esztergan felbovitve ott az aluontvenyben a luksit 40-42mm-sre egy beleillo masik kerekkel ez sima ugy volt
es takkgyarinak nez ki mindene
a Turbotechnics (=TTS) csinalt bolt-on csigakat is ezekhez, a TTS S1 csiga 180lo volt, a TTS S2 meg 215
annelkul hozta ezt, hogy levetted volna rola a hengerfejet, meg kicserelted volna a dugokat benne kovi-ra
a 16v hengerfejjel meg fordulaton kevesbe lesz korlatozo tenyezo a toltescsere hatekonysaga
ezekre a 16v TJET-kre is regges-reg, bejaratott komplett setup-k vannak TD04-s csigaval
foleg az 500 Abarth-knaltöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #11629 üzenetére
Igazad van! Értem amit mondasz, viszont amit látok a műhelyben a 300 ekm körüli motorokon azok nem pont ezt igazolják.
Ebbe most nem mennék bele, hogy szerintem miért van kihegyezve egy 1,4 -es motor 150 lóval, mert láthatóan nem értenéd meg! Na nem azért mert hülye lennél, hanem azért mert más korban, más járműveken nőttünk fel és ezt pár rövid mondatban nem tudnám elmondani. Talán ha egyszer összefutunk valamelyik találkozón...egy sör mellett."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
alázógyík
őstag
válasz TheProb #11627 üzenetére
Az a gond, hogy olasz autót ennyi km-el nehéz lesz eladni.
Hiába a sok törődés amit megkapott.
A facén is akik belépnek a csoportba, mindenki keveset futottat keresne. Ha meg sok km-es, akkor meg 1 millió körülit. Ezek az igények.
Aztán ha nem sürgős, akkor kitartod az árát. -
426os
őstag
válasz TheProb #11627 üzenetére
Tartozékokat, kerekeket, gumikat nem szokták megfizetni, amit lehet, adj el külön (tudom, macera)
Szerintem kicsit sok a szöveg is, nem elég lényegre törő, talán kicsit sokat is dicséred. Nekem szimpi lenne, de az átlag vásárlónak nem biztos.A légterelő milyen? Próbáltad nélküle is? Megéri?
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz gipsztigris #11630 üzenetére
az, hogy hidegen, hogyan hajtjak, meg mennyire gyakran van az olajcsere elkovetve, az okozhat kopasi probelmakat, de alapvetoen a 1.4 turbobol a 150lo az egyatalan nem sok, hiszen meg gyarilag is letezik belole kajakabb, meg a gyari SS kit-l ez 180lo is volt
osszehasonlitas keppen: Peugeot RCZ-R 1.6T 270lo, mk7 Golf R 2.0T 310lo...
ezeknek a literteljesitmenye a ~1.6x-e a TJET-nek
hugom 2014-s 118i-jen (1.6T 170lo) is most volt ultrahangos injektor tisztitas, mert neha bekohogott az auto, aztan van benne 170k km
aki ezt leszarja es ugy hasznalja, annal lehetnek ebbol bajok a dugattyuntöbb drón kell ;P
-
gipsztigris
addikt
válasz hobizoli #11633 üzenetére
"aki ezt leszarja es ugy hasznalja, annal lehetnek ebbol bajok a dugattyun"
És sajnos lesznek is, mert az átlag autós azt sem veszi észre, ha elhagyta a generátort. Pláne nem foglalkozik azzal, hogy egy turbós motort hogy használunk, hogy fontos lenne ha nem csak akkor jönne szerelőhöz amikor már megállt, stb. Tolja neki, ha majd megáll akkor jönnek, hogy baj van. Világít a check engine? Amíg nem megy vészüzembe, addig nincs nagy gond szerintük. Tisztelet az egyre kevesebb kivételnek!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
szőröscica
addikt
Sziasztok! Az 500-as Fiatban a nyithato napfenyteto, illetve a ponyvateto mennyire nyugos? Asszonynak szeretnenk egyet venni, udvaron lenne tartva, szabad eg alatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #11635 üzenetére
Akartam írni másik topikban fb csoportokat [link] itt az egyik, van még hasonló tagszámú 2 legalább.
-
LógaGéza
addikt
Nekem a 147esen volt ilyen. Amikor továbbadtam, a kövi tulaj leszedte, mert neki nem tetszett. Majd rájött, hogy piszkosul hasznos, hogy esőben is kicsit le tudja húzni az ablakot, anélkül, hogy becsapna, valamint nem kap huzatot a zasszony az anyósülésen, és mégis van levegő az autóban.
Szóval, hasznos."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
426os
őstag
Igen, arra.
LógaGéza: Köszi az infót. Nekem a Bravo lehúzott ablakkal elég szélzajos és kellemetlenül huzatos, előző autóim nem viselkedtek így. Régi, offos szülői kocsinál rossz tapasztalatom volt ezekkel a légterelőkkel (hangosak voltak és kellemetlen légörvényeket keltettek).
.
-
zapikanka
tag
Sziasztok!
Fiat Stilo 2004 Active - van tapasztalat Bluetooth receiver beszerelésében?
Ilyet találtam, de Blaupunkt-hoz írja a kompatibilitást, az enyémben pedig Visteon a márka.Épített már be valaki hasonlót?
Köszi! -
zapikanka
tag
-
naomek
tag
Sziasztok!
Nem tudtok véletlenül Pest megyén belül Fiat autóbontót? MK1 hez kéne néhány alkatrész.
-
slett27
addikt
Fiat Bravo 1.4 T-Jet-en 8.000 km-enkénti olajcsere az ajánlott ? Akinek van az milyen időközönként cseréli ? Csak Selenia ? Vagy mehet Castrol ? Eddig sajnos a szerelő csak Castrol-t rakott bele mondván a Selenia csak "parasztvakítás".
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz hobizoli #11649 üzenetére
Másik melóhely napi 120km ingázás hamar benne lesz a km és mivel tudom hogy a turbós autó még kényesebb az olajcserére mint a sima szívó.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest