Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
válasz gipsztigris #11102 üzenetére
Igen, azért eléggé sok csöves, lehúzós és nem utolsó sorban dilettáns szervizekkel találkozok. Vagyis, nem autószerelő, hanem AUTÓ ALKATRÉSZ CSERÉLGETŐ műhelyek.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
gipsztigris
addikt
válasz slett27 #11103 üzenetére
Az alkatrész cserélgetéssel még önmagában nem lenne gond, amennyiben nem találgatással próbálnák kitalálni a hiba forrását, hanem tisztességes diagnosztika és/vagy hibamegállapítás előzné meg.
Másik baj, hogy sokszor a javítás drágább mint az alkatrész cseréje és azért nem azt választják a javítóműhelyek."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
válasz erik365 #11105 üzenetére
Fiat szervizes azt mondta hogy vagy 22 műanyag pöcök IS tartja a műszerfalat. Ha törik valahol akkor az már úgy nem megy vissza ahogy volt baromira óvatosan kell, gondolom ilyenkor jönnek a nyikorgások, nyöszörgések ha valami törik.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #11102 üzenetére
Basszus. Az fele, mint a tudjukkinél.
"Bad reklám is reklám too"
-
z0d1@Ku$
senior tag
120? Azért az komoly... :) Így nem csoda hogy telt a stelviora :)
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz gipsztigris #11109 üzenetére
Elkeserítő sajnos. Viszont legalább nálam is előkerült ez a probléma a Deltán, szóval nekem is kell keresnem valakit a gyógyításra :D
-
Integrale
veterán
válasz z0d1@Ku$ #11115 üzenetére
Engem abban a csoportban az csinálja ki az idegeimet, hogy minden szembejövő Bravot lefotóznak, hogy:
Úristen, itt vagy a csoportban?
Reggel 9:00 bordo Bravo innen is pacsi.
"LWV-817 piros Bravo,déli pályaudvar felé haladt,ma 9után.Üdv."
Alfa csoportból is az ilyen nyáladzás miatt léptem ki, főleg azután, hogy egy srác beírta az 1.6 ECO TS-sel lenyomta a V6 TDi A6-ot, esélye sem volt. Aztán mögéálltak bégetni, hát igen, az nem megy úgy...."Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
válasz Integrale #11116 üzenetére
De jó, hogy szóba hoztad! Már ezerszer akartam beírni, hogy ha engem egyetlen egyszer valaki lefotóz és beteszi a kocsim képét a csoportba, és/vagy elmondja, hogy merre látott és mikor, az biztos,hogy bezáratom a csoportot!
Gondolj csak bele......"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
addikt
válasz Integrale #11116 üzenetére
Az Alfás csoportban rászoktak, hogy az ilyen posztokra tolják kommentben azt a meme-et, ahol találkozik két csávó, nyomják ezt a szöveget, hogy "szép az autód, cartárs", az utolsó képen meg már egymás gatyájában van a kezük. Most nem találtam, de azóta valahogy megritkultak az ilyen posztok
Én egyébként le vagyok iratkozva az autós csoportokról, napi egyszer odakattintok, beletekerek, csak akkor látom a posztokat. Így élhető
-
-
molnarpeter
nagyúr
Típus ismerete nélkül amit csinálnék - egyrészt megfigyelni, hol és milyen tényezők mellett nyekereg, másrészt szétszedni a zörgő részt, alkatrészenként próbakört téve, harmadrészt amikor kikerült a zajongó elem, szövet szigszalaggal az érintkező felületeken visszaszerelni először azt, majd újabb próbát követően a többit is.
-
slett27
addikt
Én is csak villogtattam itt a helyi FIAT Bravosoknak, baxtak visszavillogni. Aztán leszoktam róla.
Valaki volt erőmérő padon a kocsijával hogy mennyi szufla maradt benne ? Tudjátok mint a TotalCar műhely PRN-ben ? Én elvinném csak nem tudom mennyibe kerül itt helyben. Bár nem fogok tudni mit kezdeni az eredménnyel, max nyugtázom.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
addikt
válasz slett27 #11125 üzenetére
Egy mérőpad nem alkalmas arra, hogy abszolútértékben megállapítsd vele a motor teljesítményét. A TC-s sorozat is bohócság volt ebben az értelemben véve. Arra jó, hogy ha tuningolsz, akkor lásd az arányokat előtte utána, meg legyen egy fogalmad a motor karakterisztikájáról.
Feleslegesen költenél tehát rá. -
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #11125 üzenetére
regebben voltunk a TC-s eromero helyen egy dizeltunner csoportos szervezetten, ahol 20 autora adtak kezvezmenyt
de tenyleg a 20 autonak ott kellett ehhez lennie, nem 19-nek, ugy 8k volt akkor egy auto merese, nem ~15k
a VAG TDI-k koze igy kerult be egy PuntoGT is, egy kiesett auto helyett
a 3. legkajakabb auto volt az, pedig csak 1.4-s motor es csak 1.6bar-l volt megfujva, es az egyetlen, ami nem fustolt
volt egy mk2 Golf 1.9TD (kamras), akkora front intercoler-rel ami elore befert, meg nagyobb csiga, 1.5bar, meg nagyobb csucsok stb, de a turbocsovezes vmi 40-45mm koruli, meg szivosor is a leggagyibb, kozvetlenul a hengerfej elott csak siman 4 fele elagazos
erre lemertek 105lo meg 196Nm-nek
azon azert csodalkoztam, hogy ez ennyi...
foleg, hogy egy takk szeria Tipo 1.9TD a kis side intercooler-l 0.8bar-n 92lo meg 186Nm gyarilag
de annak szivosoraban van egy rendes u.n "plenum" kialakitva pufferkent, meg 55-60mm a turbocsovezese is, meg 55mm a kipuff is hozza
de PGT az hozta a 250lo koruli teljesitmeny, amit saccoltunk neki a 1/4-s idok es ET-k alapjan, 248lo meg 336Nm volt, szoval nem a paddal volt a bajtöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
Amúgy azért is kérdeztem ezt, hogy persze érzed ha a csiga nem segít rá az autóra, mert kokszos, mert eltört a turbó lapát, kopott stb. De minden esetben észreveszed ha a turbó kezd döglődni ? Nem tudom mert nem volt még eddig turbós autóm. Ráadásul ez hagyományos, van turbólyuk (nekem 1-2s) ez normális talán ? Ha nem segít rá, akkor visszajön a sima 1.4-es 90LE-s sima szívó FIAT Bravo feeling ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #11124 üzenetére
Áh, sajnos jó eséllyel ez az út nem járható.
Pár nem túl bőbeszédű angol fórumbejegyzést találtam, ahol annyit írtak hogy jellemző hiba, goto márkakereskedés, és leszedi a műszerfalat, majd minden rögzítési pontra bandázsszalaggal (vagy valami hasonlóval) együtt rakják vissza. De azért próbálnék infót begyűjteni, hátha csinált valaki, hogy nyáron bele merjek-e kezdeni vagy sem, mégiscsak aránylag egyszerű autó...
Tisztán hallatszik, hogy a szélvédő tövéből jön, jellemzően meleg időben. Aliexpressről rendelt gumi tömítő-profillal ideig-óráig javítottam, de hidegben ez meg nyekereg
-
gipsztigris
addikt
Ha én csinálnám, a csavarok és rögzítési pontok alá ragasztanék öntapadós zajcsökkentő szivacsot. Gipszkarton építésnél használják. Olcsó és jó! Motortérben is szoktam használni zörgő, nyekergő dolgok, (pl. légszűrő ház és doblemez közé, vagy műanyag burkolatok/fémfelületek találkozásánál) zajcsillapításra.
[link]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
[link] Ezt mivel csinálja szerintetek ? Polír előbb, utóbb utolér minket.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Ahhh király. Jó cucc lehet ez. Néztem gyári fényszórókat, legutoljára 86e/db volt. Attól csak olcsóbb. Aliexpressről még nem rendeltem. Sima magyar VISA/Mastercard-ot elfogadják ? Vagy PayPal kell hozzá szerinted?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Integrale #11140 üzenetére
Hmmm.... a belseje is öregedik igaz ? Izzó kontaktálódik, pára bemegy. Lehet csere drágább de aztán kevesebb vesződség. Bár úgy tudom le kell venni hozzá a lökhárítót ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
norbert1998
veterán
Na, lassan megyünk vissza szerszámmal minden egyébbel mélyebben megnézni a 159-est, 1 óra és ott leszünk.
Azon agyaltam, el kéne még vinni azért padon megrángatni a futúművet, illetve kompressziót mérni, hengerveszteséget. Az sokat el tud mondani róla. Természetesen mindezt akkor, ha a felettébb részletes helyi átnézéssel sem találunk semmi hashajtó tényt, próbakörön is jól teljesít.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #11142 üzenetére
Műszaki vizsgás helyet próbálj esetleg keresni, akkor alánézés mellett lengéscsillapító állapot is kiderül.
Izzító vagy porlasztó kiszedést és 100-200k letétbe helyezésével engednék maximum, mert simán beleszakad/nem jön ki és tönkremegy az erőltetésben... Egy felkészültebb hely kellene tudjon relatív kompressziót nézni önindító áramfelvétel alapján, plusz porlasztó korrekció, igazából már az utolsó is elárulja, hogy egyformán járnak-e a hengerek. Mostani hideg idő meg elég arra, hogy egy indítást próbálj.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nem talalom hirtelen, a Lancia Delta 1.4Tjet 2013-2014 az M32 valtot kapta?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Crypto Trade
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen