Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #10750 üzenetére
Nálam itt lett vége a dolognak.: [kép]
Emberünk feltett egy kérdést és egyből jött okoskodni, persze a hozzá illő arrogáns, személyeskedő, tenyérbemászó stílusával. Nemtom amúgy mire fel, de akkora az egója az embernek, hogy meg van róla győződve, hogy amit ő gondol, az egyetemes igazság és neki ne mondjon senki ellent.Engem is, nyélből mindenféle kötekedőnek elhordott, holott talán 2 mondatot váltottam vele PM-ben.
Slusszpoén, hogy reportoltam a megnyilvánulásait és még én kaptam "dühös" smile-t az egyik admintól...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #10751 üzenetére
Engem tiltottak is rovid idore, amikor az egyik srac vicces kepeket rakott fel neha, majd az admintol szuletett egy poszt, hogy ez nem vicc oldal, aki ilyet posztol bann. En meg hozzaszoltam ,hogy szerintem semmivel sem jobbak azok a posztok, hogy XXX-000 rendszamu Bravo tulaja itt vagy? Pacsi, lattam egy Bravot uristen feltoltom...
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz TheProb #10751 üzenetére
Az nem egy autós csoport, hanem egy szekta a múltkor mindenkit kivágott az admin banda (élükön a kedves admin hölggyel), aki belépése óta semmit nem lájkolt, vagy semmihez nem írt hozzászólást. Ja meg ha belépsz és nem villantasz autót 10 percen belül, akkor szintén az előbb említett admin már dobja a pm-et meg a kommenteket, hogy ha nem raksz ki képet, akkor repül a ban Ha kérdezni mersz: "ott a kereső, használd".
[ Szerkesztve ]
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #10749 üzenetére
Köszönöm, hogy hasonlóan látod a dolgot mint én! Nekem volt vele dolgom. Noha autószerelő vagyok, a 140 kilós testemmel nem nagyon boldogultam volna a műszerfal alatt, így hát elvittem hozzá a Deltámat. Élőben nem gyökér, megvártam a munkát kb. 3 óra volt 75 ezerért!!!! 2 éve, ebből erős izgalmi állapotban az anyag 25 pénz. Számlaadás fel sem merül részéről, és az, ahogy tolják a gyereket a csoportban mint c.gány a lopott biciklit, az néha bicskanyitogatóan idegesítő. A szemünk láttára gazdagszik meg úgy, hogy egy fillér adót nem fizet ezért. Elmondta, hogy a két szabadnapján (tűzoltó) általában négyet szokott megcsinálni. És hónapokra előre be van táblázva.
Legutóbb amikor valaki feszegette ezt a témát, azt hiszem, kitették a csoportból.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
TheProb
veterán
válasz gipsztigris #10756 üzenetére
"Örülök", hogy nem csak én látom így.
Egyébként az "autószerelő" admin sem sokkal jobb. Annak is van egy stílusa. Mondjuk, sztem 1 nyelvtanilag helyes mondatot nem láttam tőle leírva a 3 év alatt...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
gipsztigris
addikt
válasz TheProb #10757 üzenetére
Vele is volt már pengeváltásom az elején. Aztán rendeződtek a sorok. Igen, pont annyira szerelő mint a tűzoltó. De a maszekolás megy ezerrel. És hordják szorgalmasan hozzá a kocsikat. Múltkor betett egy képet a "műhelyéről", háááát...... nem azzal volt baj hogy kicsi a műhely.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
ph_5.5
aktív tag
3.5 éve vásároltuk a Bravo II-t. Alapból klíma terelőmotor hibával, és persze kezdődő hibás féltengely gonddal
Klímát a már akkor ajánlott srác hozta rendbe. A közelben nyaraltunk, családod kitettem a strandon, ő szétszedte, összerakta... azóta is működik. Ezt persze az utcán a parkolóban... Nem atomfizika, és a Bravo tud meglepetéseket tartogatni pl rosszul visszarakott fejegység ha nem engedi ki a fül csak trükkel lehet kiszedni. Szóval hiába láttam akkor kb a sorrendet, az akkor pár tizes nekem megérte.
Féltengely. Akkor sokan a debreceni műhelyt ajánlották. Oda is előjegyzéssel lehetett bejutni. 500km-ről indultam el, még odaért a gép. Autó lead.. délutánra kész. Azóta közel 50e km-t mentem vele és olyan mint ahogy elhoztam. Mivel ez 1-1 tapasztalat, következtetést nem vonnék le belőle. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz ph_5.5 #10760 üzenetére
Mindenki ugyanazt az 1-1 szakembert ajánlja és tök mindegy, hogy 500 vagy 50 km-re kell menni, elmennek hozzá, mert egy ember megcsináltatta ott az autót és azóta is jó... Pesten is ugyanúgy megvannak a szerelők, akik értenek a típushoz...Az én szerelőm is alfákkal foglalkozik (nekem deltám van), mégsem volt soha olyan, hogy hónapokat kelljen várnom..most volt leömlő/turbó tömítés csere, és csak azért kellett várnom 1 hetet, mert szabin voltak, de pár óra alatt összerakták..számlát is kaptam...
-
alázógyík
őstag
Én nem azért ajánlottam, hogy haverok legyetek és egy tea mellett bájcsevegjetek.
A opció: Elviszed, megcsinálja, kifizeted. Elégedetten távozol. Ennyi.
B opció: Minimum 2x, de lehet hogy 3x összegért elviszed márka szervizbe, és ha mákod van jól megcsinálják, miközben pár dolgot szétqrnak a műszerfal alatt. Jobb esetben nem kell többet oda vinni, de lehet, hogy 1-2 hónap után már mész az A opcióhoz.
Én rengeteg alkalommal beszéltem vele, soha nem volt problémánk egymással. A munkája meg egy parkolóban is sokkal minőségibb, mint a szipiszuper márkaszervizben.
De mindenkinek szive joga oda vinni, ahová akarja. -
ph_5.5
aktív tag
válasz z0d1@Ku$ #10761 üzenetére
A féltengely javítás ezen módját (csapágyfémmel kiöntés) nem tudom még kik végzik, de pl a debreceni szervíz részben erre ált rá. Amikor ott voltam Toyota és VW márkaszervizes formaruhában hozták hozzájuk épp a rossz féltengelyeket. Engem nem ezzel győztek meg hanem azzal hogy azóta is jól fut az autó.
A klíma javítás elég látványos műtét. Fontos a szereleési sorrend és az hogy mi az ami elmozdulhat és mit nem kell kiszedni... Ez a folyamat arról szól hogy rutin kell hozzá. Van olyan ember akinél 5 autó után ez már megvan, másnak 10-15 szerelés után sem áll össze elsőre. -
zoo8800
veterán
válasz gipsztigris #10756 üzenetére
Jól felvitte az árakat, nekem még 30-ért szerelt + az anyagdíj.
Azt elismerem, hogy emberileg van mit kifogásolni rajtarip and tear, until it is done
-
puhos363
tag
Üdv! Fiat Tipo 2020. májusi kiadás, ajtók zárva központi zárral, a tankoló nyílás ajtaja továbbra is nyitva. Ez most komoly?
Gigabyte B450, Ryzen 5 2400G, 2*8GB 3000Mhz, MSI RX570 8GB, Seagate Barracuda 2TB Hdd, Kingston 240GB ssd, Fsp Hexa+ 450W, Zalman Z3, Arctic Freezer 12, W10 Home, Philips V243
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #10771 üzenetére
Ami gondolom annál is típusbetegségként idővel tönkremegy...
Punto2 és Bravo 2-nél is pl."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
puhos363
tag
válasz Integrale #10769 üzenetére
Hát azért ez érdekes. A 2004-es Ignisnél legalább a tanksapka zárható. A 2020-as Tipo-nál meg semmi. Ennyi erővel megállok valahol, lezárom az autót aztán valaki nagy ráérő idejében belerak valamit a tankba!? Fain.
Gigabyte B450, Ryzen 5 2400G, 2*8GB 3000Mhz, MSI RX570 8GB, Seagate Barracuda 2TB Hdd, Kingston 240GB ssd, Fsp Hexa+ 450W, Zalman Z3, Arctic Freezer 12, W10 Home, Philips V243
-
válasz puhos363 #10768 üzenetére
Beépített lopásgátló van a tankoló nyílásban, nem kell zárni, bele önteni is csak akkor tudsz, ha a csomiban lévő "tölcsért " használod
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
ph_5.5
aktív tag
válasz ph_5.5 #10764 üzenetére
Kellett nekem dicsérni a klímajavítást...
Tegnap indulás után elkezdett kattogó hang kijönni a középkonzol aljából. Majd kb 30 sec után abbamaradt. Következő indítás után ismét... gyanítom az egyik fogaskerék vagy állító mechanikai elem megadta magát. Kibírt kb 3.5 évet a "gyárinál erősebb" készlet.
Most rákerestem. Gyári fogaskerék szett 4.500 Ft. (igen, négyezer ötszáz) A többit meg kitalálom... -
hobizoli
nagyúr
[link] Alfa 75 Busso 3.9 V6 24v
több drón kell ;P
-
Hőguta
csendes tag
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni,hátha van valakinek tapasztalata.
3hónapja vettem egy 2018-as Tipo Sedant,Opening felszereltséggel.
Neten olvastam az "Uconnect Live" szolgáltatásról.Letöltöttem a telómra a szükséges appot,csatlakozott is a autórádiohoz,(kiirta hogy megtaláltuk az ön készülékét) viszont a "kezdés" -re kattintva azt írja hogy "sajnáljuk az Ön járművén nincs aktíválva ez a szolgáltatás".
Felhívtam a Fiat szervízt azt mondták ők nem tudnak segíteni,hívjan fel a Fiat M.o képviseletét.Felhívtam ott elmondták hívjam a szervízt.Mondtam ők irányítottak ide.Erre azt mondja a fickó írjam le e-mailban a problémám,alváz,rendszámom és válaszolnak.Miután 4 napig sem jött válasz ma ismét felhívtam a Fiat M.o-t,ahol azt mondta a hölgy hogy továbbítja a kollégájának a problémám és visszahív.Vártam 4órát és mivel nem hívott újra felhívtam.Ugyanaz a hölgy volt szíves türelmem kérte továbbította a kérésem majd vissza hívnak.Azóta sem hívtak.Holnap újra hívjam?
Ez az ügyfélbarát hozzáállás Fiatéknál?
Kérdésem Felétek:Van valakinek Uconnect Live szolgáltatása?
Illetve hogy tudta aktíválni?
Az az érdekes hogy a lejárt Mopar Maps frissítést símán meg tudtam újítani miután kifizettem a kiszabott díjat,de az Uconnect-tel kapcsolatban létezik hogy a szervíz is tanácstalan?
Elnézést a hosszúra nyúlt beszámolóért,előre is köszönöm ha valaki tudna érdemi választ adni. -
gipsztigris
addikt
válasz Hőguta #10781 üzenetére
Mit mondanak a fórumok és face csoportok? Sokszor egy ilyen problémára százszor hamarabb találsz megoldást a közösségi helyeken, mint a márkaszervizben.
Tudom ez is fórum, de elsősorban a fészbukra gondolok.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Hőguta
csendes tag
válasz gipsztigris #10782 üzenetére
A Tipo forum elégggé inaktív.Facebookom meg nincs,azért próbálkoztam itt,hátha...
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10784 üzenetére
nekem kikuldtek az igazolast a Euro3-> Euro4-ra
csak felhivtam oket, elmondta a muki, hogy mi kell hozza, email-ben bekuldtem es par het mulva jott egy ajanlott levelben a hivatalos gyarto igazolas
az volt par het, mert pont beleesett a karacsony-szilveszter is
mondjuk egy 2017 vegi 2018 eleji sztoritöbb drón kell ;P
-
Hőguta
csendes tag
-
-
Hőguta
csendes tag
-
alázógyík
őstag
válasz Hőguta #10790 üzenetére
Persze hogy mély nyomot hagyott, hisz nagyon jó volt a Grande Punto, imádtuk.
Feleségem megkönnyezte, mikor elvitték.
Nekem volt 6 évig még Bravo T-Jet is, amit szintén imádtam. A legjobb autóm volt.
De mivel a Fiat paletta olyan, amilyen, így nem tudtam mire váltani.
A Tipo nekem visszalépés lett volna a Bravoról, a Giulietta k.b ugyanaz, a Giulia meg drága volt.
Így az érzelem helyett maradt az észérv. Hosszú útra is jó, de főleg városba tötymörögni nincs is jobb egy Hybridnél. -
addikt
Én múlt hét pénteken elintéztem a B rendszámot elölre a kocsin. Vért hugyoztam, mire meglett, de végül csak sikerült...
-
puhos363
tag
válasz alázógyík #10792 üzenetére
Mivel garanciás így sztem sok választási lehetőségem nincs. Maximum Szeged helyett másik városba viszem, ha erre is egyáltalán van lehetőség. De azért bízom benne nem lesz gond velük. Telefonon nagyon segítőkészek voltak eddig.
Gigabyte B450, Ryzen 5 2400G, 2*8GB 3000Mhz, MSI RX570 8GB, Seagate Barracuda 2TB Hdd, Kingston 240GB ssd, Fsp Hexa+ 450W, Zalman Z3, Arctic Freezer 12, W10 Home, Philips V243
-
addikt
Amore-n vezetem a blogot, inkább csak belinkelem. Nem írtam le minden részletet ott sem, már így is nagyon hosszú lett
De egyébként tl;dr: Jó helyre kell menni és még vesztegetni sem kell. De azért elég nagy szívás így is.
-
Hőguta
csendes tag
Na srácok fejlemény van.
Felhivtam megint a Fiat Mo.ot.Fogyasztóvédelemmel fenyegetőzve egy órán belül kaptam egy emailt hogy küldjem a forgalmi és személyi másolatomat mert még az előző tulaj nevén van az Uconnect szolgáltatás.Felveszik a kapcsolatot az olaszokkal és átírják a nevemre és aktíválják.
Na kíváncsian várom.De miért kellett ehhez fenyegetés?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen