Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Phobion #10349 üzenetére
Azért remélem egy kis venti cicergés lesz a legnagyobb "horrortörténet" nálam a tiponál...
Azt próbáltad amúgy, hogy maxra tekered a ventit, majd kicsit úgy járatod aztán vissza?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
gipsztigris
addikt
válasz Phobion #10349 üzenetére
Nem tudom, de egyszer csak előkerítették nekem! Mondtam, hogy ha ti impotens faxok vagytok akkor mondjátok meg ki az, aki érdemben tud dönteni. Mert ezt a békát majdnem hatmillióért tuti, hogy nem fogom lenyelni! A zsigulis érában el lehetett hitetni a hülyébbekkel, hogy nem csak, hogy ilyen hangja van a váltónak de egyenesen kívánatos, hogy sírjon kicsit az a hármas.
#10350HussarF
Szerettem bokszolni! Engem csak a megoldás érdekelt és semmi más. Mondjuk, az egész autó egy átok volt, mert tízezer kilométer alatt megkaptam mindent amit a francia rémálmokról addig csak hallottunk.
- 1db motorvezérlő csere (30 kilométer volt a kocsiban)
- 1db üvegtető mechanika+ napvédő roló csere (begyűrte maga alá az egész miskulanciát)
- váltócsere után 1 kuplung szett (eltörött a nyomólap)
- Összes kédergumi csere mert kettéváltak a gumik.
- 2db hátsó lámpa csere kompletten (elolvadt a csatlakozó)
Azt hiszem talán nem volt több hiba az első tízezer kilométeren. Ne kérdezd meg mennyit buktam az autón!"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Phobion
őstag
válasz kisza25 #10353 üzenetére
Eléggé horror ez, főleg, hogy csere után sem oldódik meg és extrém zavaró, tehát zavarja a vezetést.
Még nem próbáltam, ma kipróbálom.
#10351 - Köszi!
#10352 - És azt már nem írták, hogy utána is ugyanolyan?Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
válasz Phobion #10355 üzenetére
A horror nálam ott kezdődik, hogy 1000 km liter olaj, meg motor csere, a tipo az egy nagyon olcsó autó és még így is kevesebb a gond vele, mint sok sokkal drágább autónál
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Előjött egy hiba és hiba kód P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő, P0606 ECM/PCM processzor, ez gondolom az első hozadéka. Alfa 147 1,6 TS 105 LE benzin.
Jelenség 3000-es fordulatnál tovább nem megy hiába nyomod a gázt, olyan mintha megtorpanna gázadás közben. Sebesség max 100 Km/óra. Illetve az indítás során többet kell tekertetni.
Ha valóban holtpont jeladó lenne a hiba lenne, akkor el sem indulna szerintem.
Valami érintkezés lehet még?
Találkozott valaki ezzel a jelenséggel?
Köszi a segítséget. -
berek21
senior tag
Sziasztok.
Belépnék a klubba most már alanyi jogon is. Az áldozat egy Delta 2010-es,1.6 multijet, 116 lóerős. Egypár dolgot cserélnék a járgányon, ami sztenderd ilyenkor, de lenne egy kérdésem. Eddig egy mk 3-as mondeom vólt, és ott sokat segített az, ha a harmadik motortartó bakot (billenésgátló) kicseréltem. Vagyis hogy kevesebb remegés jutna át a karosszériára? Van valakinek tapasztalata ezzel?[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz berek21 #10358 üzenetére
Nekem is deltám van (2013), korábban baromira rezonált az egész karosszéria (konkrétan annyira remegett, hogy azt hittem kiesik a visszapillantó tükörlap) , bakcsere megoldotta, azóta semmi remegése nincs az autónak. A csere után mikor elhoztam, majdnem ráindítóztam a járó motorra, mert alig lehetett hallani hogy hogy megy...
-
Gabis
őstag
Sziasztok! Punto 2 esetén melyik motor a legajánlottabb? Esetleg azon belül is szükséges motorkódot figyelni? Leginkább városi használat, de ha pl. az 1.4-es jobb konstrukció, akkor olyat keresek. Előre is köszönöm.
-
Directors
senior tag
Szia!
2-es puntoból az 1.2 8V 60 LE(Ha jól tudom 188 A4.000 a motorkód)az úgy mond legigénytelenebb motor. Csak olaj legyen benne. Nem egy erőgép, de örök élet. Itt ha elszakad a vezérműszíj, akkor sincs gond mert nem megy tőle tönkre a motor.
Nekem 1.2 16V volt. 80LE (188 A5.000 a motorkód). Itt ha szakad a szíj akkor a motor is tönkremegy. Én nagyon szerettem. Ez már egy fokkal azért jobban gyorsul. Főleg ha egyedül vagy vele. Nekem nem volt észrevehető olajfogyásom sem. Szépen tette a dolgát.
Szerintem egyik sem rossz motor. Próbáld ki mind a kettőt ha teheted.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
ht42
senior tag
-
Directors
senior tag
Nálam nem jött az olaj. Viszont az 1.2 8v-nél mint ha hallottam volna hogy előfurdul néha. Viszont könnyen orvosolhatò.
Van egy olyan honlap hogy puntonium.hu Ott rengeteg hasznos infòt találhatsz.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
McAdam6
tag
Nagyon laikus kérdés: Punto mk2 16V-be be lehet építeni a speedgear aut. váltót ?
-
Tothgera30
Ármester
Sziasztok.
Újdonsülten belezúgtam egy 159 Sportivo-ba. 1.9 JTD-ből vagy benzinesek közzül utolsó évjártúak között keresve mit és milyen felszereltségűt érdemes vadászni? Mik a tipushibák, amire figyeljek? Átlagos utazásra, kirándulásra kell, nem vezetek gyorsan, tehát normális, komótos és biztonságos közlekedési edény a cél.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
addikt
válasz Tothgera30 #10373 üzenetére
tehát normális, komótos és biztonságos közlekedési edény a cél.
Akkor neked nem Alfa kell, hanem Skoda
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #10373 üzenetére
Dizeleknel M32-es valto, mint az Opeleknél, örvénycsappantyú a 16 szelepeseknél.
Benzineseknél asszem nincs M32.
1.8 szivo lehet esetleg jo (Opel motor), vagy az 1.8 Tbi.
Bringa miatt SW kell gondolom!?"Bad reklám is reklám too"
-
Tothgera30
Ármester
válasz HussarF #10374 üzenetére
Még az Octavia tettszik is. Tehát értsd jól, néha melegen megűzöm, mert szeretem a sebességet, de az esetek 95%-ban szabályokat betartva vezetek (Astra J 1.6 és G 1.4 van a családban, azok menetdinamikájával sincs problémám).
Integrale: Főleg SW-ben gondolkodom, igen. Utolsó évjáratok valamelyike érdekes lehet. Inkább benzin párti vagyok, de hahu-t átnézve lehet 1.9JTD 8v lenne. Teljesítménye elég lenne. Ha pedig rámegy az fl (2012 utáni) M32-es váltómű, akkor nyert ügyem van.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #10377 üzenetére
Valószínűleg felmegy rá a váltó, de az is csak akkor gazdaságos, ha van egy otthon a polcon.
Én 1.9 8v-t vagy 1.8 Mpi-t keresnék FL után. Úgy az utóbbi nincs 1400 kg."Bad reklám is reklám too"
-
Synaptic
senior tag
Fiat Freemont-ról valakinek közelebbi tapasztalata ? Nagyon szemezgetek vele.
Ryzen-7-3800x/Asrock x570SteelLegend/Asrock-PhantomGaming-6800Xt
-
hobizoli
nagyúr
a kis piros PuntoGT a hetvegen az Euroring 4 oras versenyen gyozott a Speedzone E46 Compact BMW-je elott a 3. kategoriaban, amiben olyan soforok voltak Vályi Pista mellett, mint a SzaboKrisz23 Rallycross versenyzo, es a Nagy Norbi WTCR versenyzo a Zengomotorsport-tol
e örö é bódottáá
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #10382 üzenetére
beszelgettem a csapat egyik tagjaval, az autoban gyari gumi szilentes futomu van "csak", meg kereszt stabrudak is a gyariak, semmi PU szilentes okossag nemvan benne sehol
a lengescsillapitok + rugok rajabbak a gyarinal csak benne, azert dol be a tempos kanyarokban igy, de a budget-be ennyi fert beleaz Eibach Anti-roll bar stabrud kit kene bele meg....
amugy ha nem szolnak a vege fele a rendezoknek, hogy a Valyi-ek 4 pilotat neveztek es csak 3-n ultek benne eddig, akkor diszkvalizzak oket, es hiaba intik le oket (akkor) elsonek akkor sehanyadikak
a pilotacserevel meg pont elvesztettek a kiautozott elonyt es igy legalabb a 2. lettek
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, Alfa 147 1,6 benzin 15 éves 136 000 km van benne. Olajcsere volt benne, kb azóta 5000 km mentem vele, mindig ellenőriztem az olajszintet semmi fogyás , de mosta az utolsó ellenőrzés óta 1800 km ment és elfogyott kb 1,5 L olaj. Hogyan lehetséges, eddig semmit nem fogyott? Mi lehet az ok, esetleg az olajszűrő biztonsági szelepe ez csak tipp?
Köszi a választ. -
jjohn
aktív tag
válasz Integrale #10385 üzenetére
Fel lett töltve a szűrő is, +0,4 L pontosan úgy lett csinálva mint a nagykönyvben.
Hidegen ellenőriztem sőt 1 napot hagytam is rá, olajszűrő biztonsági szelepet azért írtam, hogy esetleg nem engedi vissza az olajat, tudom hogy mikor szállítás van mellette megy az olaj, hogy legyen kenés eltömődéskor is, csak tippelek mert más jele nincs az olajfogyasztásnak.
Köszi -
Integrale
veterán
Ha van benne visszacsapó, akkor annak pont az a dolga, hogy ne engedje vissza, ha így van, akkor jól működik. És van egy megkerülő szelep, az nyit, ha gond van.
Melegen kell nézni az olajszintet. Én úgy csinálnám ahogy írtam. Töltsd szintig, és 1-2e km után nézd meg, ha újra lefogyott, akkor lehet gyanakodni, hogy valamilyen motorikus gond, ha nem csökken, akkor csak nem volt megfelelően feltöltve."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #10388 üzenetére
Ha elolvasod amit írt 5ekm volt már olajcsere óta fogyás nélkül ment kb 3ekm-t és azóta fogyott 1,5 liter és sanszos, hogy feltöltötte, különben honnan tudná, hogy mennyi fogyott
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
hobizoli
nagyúr
válasz CharlieDrop #10390 üzenetére
min 3, max 4 pilota lehet csapatonkent, de mindenkinek kell vezetnie, aki be van nevezve
feluletesen olvastak at a szabalyzatot, vagy lehet ugyse...
egyebkent latszott a Valyi Pista nyilatkozataibol a verseny utan is, hogy ok ezt gyozelmet nagyon tutira vettek mar maguknak a verseny elott is
az meg hogy szavaiban utalgat olyanokra, hogy masik auto nem volt szabalyos...
baze Ferrodo DS2500-s betet mennyire street legal E jelu, amivel ok mentek, meg fektarcsa nem igazan modosithato -ha jol emlexem-, csak a betet (de annak utcainak, E jelunek kell lennie) es ok a 20d helyett 30d feket hasznalnak, ami nagyobb atmeroju es vastagabb fektarcsa is
a toronymerevito nem lehet beheggesztve fixen, csak oldhato kotesu, azaz csavarozhato fajta lehet, es nezd meg a videot, amikor meg a Royal BMW-s arc muhelyeben van az autojuk felemelve, a hatso felso merevito fixre van heggesztve a ket sarvedo belso felei koze
eleve az, hogy odamennek egy amator versenyre ket full profival is mar khm....
Nandi mondta, hogy a verseny elott, majdnem kirohogtek oket, hogy tenyleg egy Fiat-tal akarnak menni 4h-s versenyen...
amikor meg vege volt a versenynek meg csak neztek, hogy jéééé, kibirta a Fiat, es meg is nyerte
csak a Fiat-ban nem kellett hutokoroket se menni, mert 103fokos a viz, ahogy nekik a dizel BMW-ben, meg a Ford, meg a Honda ki is allt a versenybol, mert nem birtak a kikepzesta Nandiek nem gyari PuntoGT hutot hasznaltak, hanem egy mk1 Punto 1.7TD front meretut*, de 1.5x vastagabbra megcsinaltatva egy maszek gyartoval, a hutorendszer modositasat meg megengedik a szabalyok is.
Nandi mondta azt is a Royal BMW-s szervizes mukival beszelgettek a futam utan, hogy igazabol mindent meg lehet csinalni olyanra, hogy kibirjon egy ilyet, vki ebben a markaban/tipusban tudja hogyan kell ezt, vki abban----------------
* a TD-ben gyarilag nincs intercooler, igy abban a zarhidtol a loki aljaig es lampatol lampaig er a huto gyarilag
a GT-é kisebb ennel, mert ott a vizhuto kozeprol eltolva menetirany szerint jobbra helyezkedik el, tole menetirany szerint balra mellette all egy side mounted intercooler (=SMIC) is, mar felig a bal elso fenyszoro alatta tunnerebb GT-kbe is mindig TD hutot raktunk, marcsak azert is, mert ujan 1/3-d annyiba kerul, es kb 30%-l nagyobb a front felulete
foleg mivel az ilyen GT-kben amugy se a gyari SMIC volt mar, hanem ez ele, egy az elso-also legbeomlobe rakott, de SMIC-nel sokkal nagyobb front (=FMIC), amivel felszabadult a SMIC helye
igy a TD huto elfert annak a helyen a GT-ben is, javitva a hutestezt a PTD hutot klonoztattak le a Nandiek 1.5x vastagabbra megepitve, ezzel kb 2x novelve egy gyari PGT vizhutojehoz kepest a hutesi teljesitmenyt
a termosztat a GT-ben eleve alacsonyabb homersekletu, mint a szivokban, 84 fokon mar nyit, a digo turbos autoknal ez altalaban mindig igy van
en ezert sem ertettem a Valyiek 103 fokig felengedett vizet se, hogy miert mehet addig, miert ott kezdenek csak visszabb venni a tempot kicsit lassabb kort menni, mert arra az ECU mar butit, hogy ne akarjon hengerfejes lenni
miert nem raktak egy 30d vizhutot is pl...?OK, hogy nyomas alatt nem forr fel, mert a kukta is igy mukodik a konyhaban, de csak egeszsegesebb egy 90-92 fok koruli vizhofok fruttiztatva, egy 100-103 fokosnal
na mind1, aug07-n lesz a 2. menet, madj meglassuk addig ki mire jutott....
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz hobizoli #10393 üzenetére
Én is pont azt néztem, hogy mindenki erősen széria közeli autóval ment ők meg a fairplay jegyében egy bmw specialista által teljesen átépített "célgéppel".
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tőzsde és gazdaság
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Diablo IV
- Robogó, kismotor
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen