Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Van koncepciojuk 20 eve, amibe tokeletesen illik a Giulia fara. Horozontalisan elnyujtott lampak, kozottuk a rendszamtabla. (Giulietta, 75, 155) szoval igazabol a 156 es a 159 log ki.
Superb, Giulia gyakorlatilag egyszerre lett bemutatva, a Suoerbnek inkabb Maseratis a hatulja, akarcsak az A5 fara, az is kikopott GT.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
aktív tag
Amikor kihozták a 159-et, lenyűgözött. Úgy vettem a Grande Punto-t is akkor (aminek a Maserati-s orra tetszett nagyon...), hogy "ha felnövök, egy 59-es váltja majd". Azóta elmúlt...nagyon; de a SW verzióra mai napig szépen nézek.
Egyébként a 'japppán transformernizmusra' én is furcsán bambulok, de pl. a Toyota CH-R nagyon pofás ebben a stílusban; szerintem jó eséllyel úgy jár majd, mint a Nissan Juke: anno formabontó, ma kedvesen bárgyú. Szerintem, ofc. Amin viszont nem tudok napirendre térni, az a 'széthajtogatott' Civic, főleg a Type-R (vagy mi); úgy fest, mintha a tervező a 10 éves koromban matekfüzetbe skiccelt 'szupercsillagromboló-űrvadász' koncepcióimat elevenítette volna fel.
Apropos Giulia (és bármilyen kurrens Alfa) - van érdemi oka annak, hogy a szalonból, újként nem matricarendszámmal adják el őket? Lassan 20 éve nem jött ki olyan Alfa, amire passzolna a standard lemezrendszám; nem csak esztétikailag, fizikailag sem lehet rendesen feltenni mókolás nélkül. Az alátét pedig ugyanúgy faxul fest, de legalább nem az idomra hajlítják...
Gondolom forgalombahelyezésnél nem az a 12e Ft a vízválasztó egy 9M+ kocsinál.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
hroberto
veterán
Ugye a MiTo alapból kisebb, ezáltal szűkösebb. A futóműve feszesebb, pattogósabb.
A Giulietta jóval kényelmesebb, csendesebb.
A Giuliettában sokkal jobban érzem magam, de ez nem meglepő, hiszen azért egy kategóriával a MiTo felett áll.
Ettől függetlenül én szerettem a MiTo-t. Kisautóhoz képest jól felszerelt volt, és a kemény futómű miatt szerettem a Bükk kanyarjait.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
LógaGéza
addikt
Ezeknél a motoroknál a meghibásodások kb 90%-a visszavezethető az EGR-re. Valamint ugye mivel nagyobb lesz az öblítés, az eltávolított DPF miatt ezért a hozzáírt program hoz valamennyit teljesítményben is.
LZs?!
Igen, pontosan ezek a dilemmáim nekem is, viszont ha jól tudom műszakin már nem is mérnek kibocsátást, valamint ha mégis, akkor határértéken belül lesz DPF nélkül is. Forgalmi ellenőrzésen hogy szúrnák ki?máyköl
Igen, hozzá[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Használtat, vagy újat akarsz majd venni? Ha jól tudom lassan jönnek az újabb motorok a mostani 1,4t helyett. Bár a most kialakúlt helyzet miatt lehet gyártásban hagyják a régi motorokat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
Giuliettaban es MiTo-ban nincs 1.9, Deltaban nincs 1.9 8v. 4 auto, 3 kulonbozo platform. Ebbol a Giulietta a legfrissebb, Delta a legnagyobb aztan Bravo es vegul a Mito. A Giulietta uj padlolemezen van, nem egyezik a Stilo/Bravo/Delta platformjaval.
Eloszor ia azt kellene tudnod, hogy mit szeretnel, mekkora autot, milyen extrakat es muszaki tartalmat.Kokszosodni a kozvetlen befecskendezeses tud leginkabb, a felsorolt olaszokban csak az 1.8 TBi es a dizelek ilyenek, a tobbi nem.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Delta es a Bravo muszakilag azonos, futomu egyszeru, Giulietta hatul multilink, az koltsegesebb, ha hozza kell nyulni.
Szerintem a 147 utan a Giulietta belseje minosegben inkabb visszalepett, nem elore, de ez sajnos kortunet.Szerintem elegendo lehet neked egy 1.4 T-jet Bravo. El lehet benne ferni, csomagtarto 400 liter, 4 fonek kenyelmes, Delta nem sportos, megjelenese sem, es jelentosen nagyobb egy Bravonal, ha nem ulsz hatul, akkor felesleges +.
Giulietta kb Bravo meret, sportosabb viselkedes, szerintem kevesbe eltalalt forma mint a Bravo, foleg a 2013-as faceliftig a csucsorito maszk miatt meh. Utana jobb a helyzet, es a felszereltseg is valtozott.
Klima mindegyikben lesz, opcionalisan ket zona.1.4 T motorikusan remek, M32-es valtot keruld el, vagy tegyel ra felre 200 korul (en ezt a pluszt inkabb 2011 utani modell megvasarlasara forditanam, mintsem a valtora). Multiair erosebb, es gazdasagosabb, de kenyesebb is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Nem tudja az Euro3-at a 145/46, a 147 viszont mind, nem veletlenul volt akkor a modellvaltas, amikor.
Egyik Alfas csoportban hirdettek egy QV-t 600e Ft korul, arra erdemes lehet ranezni.
En viszont HGT-t vennek inkabb, kevesbe rohados (elso tornyok alja a 145-on meg szokott indulni), konnyebb is, mint a ket Alfa, a motor az gyakorlatilag ugyanaz.
Hatso fotumuve butabb, nem fuggetlen mint az Alfake. Viszont van hozza alkatresz boven, az elemek, alkatreszek tetemes resze megegyezik a normal Puntokeval.90-es eveket kiprobaltad a Bravaval, a 145/146 pedig egy mas dizajnu Bravo/a, mind Tipo platform, szoval atulsz egy ugyanolyan autoba. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
vennek egy motorhibas mk2 Punto HGT-t, abba okositanek egy 2.0-ra megcsinalt motort egy rovid 6-s valtoval
a motor a Pratola Serra csaladba tartozik, a HGT az 1.8-s 1747ccm-s verziot hasznalja, a 147 2.0 meg a 1970ccm-st
egyik 131lo 164Nm masik 155lo 191Nm
a rovidebb valto miatt meg az eleve nagyobb fotengelyi nyomatekbol megtobb kerekre eso nyomatek lenne
sulyra meg konnyebb a 145-neltöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
A 147 is Tipo platform, ahogy a 156, GT es a Lybra is, csak utobbiaknak novelt a tengelytavjuk, meg par dolog modositva lett, merevebbek lettek kicsit stb.
Egyebkent ha ranezel a 145-re es a Bravora, aztan a 146-ra es a Bravara, akkor azert csak feltunik a hasonlosag.
A 145 egy idoben jott ki a Fiatokkal, es a gyartasuk is kozel egyszerre lett leallitva. Ami regi kor hagyateka a 145/6-ban, az a boxer motor, de az csak az elso FL-ig volt bennuk.(Elado a 145-unk, es az az erdekes helyzet, hogy az alku nem lefele, hanem felfele tortenik. :D )
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
valtocsere az annyi, mint amikor kuplung miatt is leszedik
ez le, az fel
de a sima 5-sel is jobb lenne, mert mar 191Nm van
OK, meg lehet a kulissza is kene hozza de az kb piti egy ilyen atepitesnel
anno a 2.4 10v JTD Marea-ban 5-s valto helyett is beugrott a 6-s, siman valto le, valto fel, kuplung, feltengely, bakok minden egyezett, kulissza is maradt a 5-se
annyi volt a diffi, hogy a 6-s valto egy 166-bol volt ahol a sebessegjel az ECU-nak az jobb elso kerek ABS jeladojabol jon, a Fiat-nal meg a valto diffihazon van egy jelado erre
a 6-s valton vakon is ott van a burkolaton a helye ennek, a 5-s valton benne is van a jelado
a jelados diffi burkolat 6 vagy 8 csavarja le, fel, 2perc volt atrakni[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
addikt
Amióta meghalt Marchionne, azóta kb. beleszarnak az Alfába. Letettek az asztalra valami tutit, aztán magára hagyták. Nem tudom mi lesz. Ez a Giorgio platform drága volt és nagy durranás is, szóval lehetne használni, de tán a Maserati fogja, meg talán majd ha összekaparják kicsit a válság után az autógyártók, majd a PSA-FCA fúzióban érvényesülhet.
Szerintem az USA-ba akartak berobbanni, azért nem csináltak kombit, csak aztán ott nem jött össze és két szék közül a földre.Egyébként van már német árlista Q-ra (25. oldaltól). Ami info ebből levonható ránk nézve, kb, hogy az Akrapovic kipuff lépett elő a 2. legdrágább extrának, de még mindig magasan a karbonfék a legdrágább. Az új zöld és a kolbászzsír, akarom mondani arany pedig a gyöngyházfényű színekkel van egy árban.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
en rohadtul nem ertem, hogy 15-20 eve egy sima alsokategoriaras autonak is volt kupe, sedan, kombi, kabrio bodevaltozata is, ma mar jo ha van ketto
mert aszondja "draga"
kozben olyan faszsag extrak kifejlesztesere koltenek csilliardokat, hogy telibe belefosik mindenki, benne van-e vagy nincs-e, de legalabb megjelenik az arban az is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
addikt
Más márkából is építhetnek autót erre a platformra, max az egy kisebb modell lesz
A kínaiakat, meg nem az emissziós szabályok tartják távol, hanem a biztonsági előírások (főként). Ide nem hozhatnak papírkocsit. USA sincs tele kínai kocsikkal, pedig nincsenek eszement emissziós szabályok.
-
Integrale
veterán
Igen, ez a hir valahol olvashato vol, de ez egy baromsag. (Nagy modell nem epitheto a Giorgiora).
Alapvetoen egy modularis platformrol van szo, es ugy is lett fejlesztve, hogy kerul ra egy nagy Alfa szedan (166 utod) es egy nagyobb SUV is (Q7 meret).
Nagy V8 fogadasara viszont allitolag nem alkalmas, igy az amerikai modellek valoszinuleg kiesnek, vagy valtoztatnak a platformon egy keveset.
"Bad reklám is reklám too"
-
Free Rgc
tag
válasz mekker #10967 üzenetére
Nem tudom hogy lehet megállapítani a multiair hibát! Nekem úgy jelentkezett hogy a reggeli hideg indítás után dadogott a motor hidegtől függően 10 másodperctől 1-2 percig, majd kisimult és egész nap hibátlan volt! Illetve random három hengerezett menet közben főleg erőteljesebb gyorsítás után; volt hogy pár kilométeren belül többször, volt hogy 3000km alatt egyszer sem... Amikor ezt csinálta erőtlen volt a motort, ( 3 henger hatás szerű ) majd leállítottam újra indítottam és utánna megint tökéletesen működött egy ideig... Friss olaj csere után nem volt egyáltalán hiba! pár ezer kilométer után viszont az előbbi leírtak jelentkeztek! 200e kilométert bírt a cseréig! Nem tudom a régi tulajdonos hogy cserélte az olajat és a multiair szűrőt, gyanítom hogy ez a lelke, és az a biztosíték hogy sokáig hibamentesen működjön. Olyan 300e forint a multiair modul a sallangokkal, plusz a munka díj!
[ Szerkesztve ]
-
Free Rgc
tag
válasz mekker #10970 üzenetére
Masodik autónak vettem a Mito QV-t, ( pont bedöglött a 147 GTA ) de megtetszett!!! 7-7,5el megelégszik, kicsit azért meg van piszkálva, a hangja jobb mint az átlag, de a V6-hoz szokott fülnek kevés! Multiair csere után most hibátlan, első olasz autóm ami nem eszi az olajat!! Szerintem meglepően jó a Motor, szinte senki sem hiszi el hogy csak 1.4!
-
-
TheProb
veterán
válasz mekker #11025 üzenetére
Az automata egy TCT, duplakuplungos. Közben annyit sikerült kideríteni, hogy viszonylag sokat zabál vele a szekér, illetve annyira nincs jó híre. Pontosabban ha elkopik benne a kuplunk, akkor az fél millás tétel. Bár önmagában szerintem ez minden automatánál zsebbenyúlós tétel, kérdés, hogy milyen hamar adja meg magát...
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz mekker #11049 üzenetére
Nekem ezek a muszerfalra szurhatoak nem tetszenek, olyan mint nagyapamnak 20 éve volt. Giuliettabol van az, ami a muszerfalbol felhajlik, Instant nav, muszerfalban levo, elso FL utani Instant nav, es a masodik FL utáni Uconnect.
Ezek illenek bele igazan, foleg a felhajtható.
!szerintem!
"Bad reklám is reklám too"
-
mekker
őstag
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mekker #13113 üzenetére
Egyszer neki kéne fussak egy típushiba listának...
Konkrét link nélkül, de pl ha szervó lett már javítva, az nagy pozitívum. Itthoni piacon DPF nélküliek voltak, import között előfordul ami részecskeszűrős, hiába euro 4. Azon belül, hogy 1.3, hány lóerős és milyen váltóval az elképzelés? -
molnarpeter
nagyúr
válasz mekker #13115 üzenetére
Előbb már el is felejtettem, de egy igazolható vezérlés csere nagy előny volna.
75 lovasat próbálja ki, egytömegű kuplung, egyszerűbb turbó, váltó jobban bírja (talán a difi csapágyasodik néha bennük nagy ritkán, olajcsere és szint ellenőrzés nem árt ennek sem), meg nagyobb a kínálat autót és bontott alkatrészeket nézve is. 90 lovasnál nagyobbak a pénzügyi kockázatok -
tboldi
nagyúr
válasz mekker #13113 üzenetére
Lancia Musa nem jöhet szóba?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Glo cigaretta
- Spórolós topik
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs