Új hozzászólás Aktív témák

  • Norb79

    őstag

    válasz Moby #128353 üzenetére

    Ez meg strucc politika. Lehet ilyen szinten kizárni a valóságot az életünkből és mindenért másokat hibáztatni, de sajnos a valóságban mi is részei vagyunk a problémának. Sőt!
    A 90es években egy új játék 50 dollár volt, nálunk 12-15ezer forint. Eltelt röpke 30 év, és 70 dollárnál meg nagyon max 30ezernél járunk.
    A fejlesztői bérek is 40%ot nőttek? Az infláció is 40% volt a dolláros világban, alig 100% itthon?
    Ha viszont érvényesíteni kellene az inflációt az árakban akkor a kutya nem venne többet játékot. Azaz a mi fogyasztói viselkedésünk kényszeríti ki, hogy ez legyen, mert nekünk kell eladni a játékokat. És értem, hogy 10 évente van 3-4 kivétel, de azok inkább a marketing budget részei az adott cégnél, nem tényleges megtérülési forrás. És minden játék nem lehet “bevezető akciós”, mert akkor meg csőd.
    Tehát itt semmi nem lesz máshogy, amíg az a mondás, hogy legyen 50-60-70 dollár a max ár, mert abba ez fér bele, kivéve ha ez egy marketing termék, ami majd a többi játékon/hw-en megtérül.

    Ezt mi okoztuk, játékosok, akkor is ha azt mondjuk, hogy minden a mások hibája.

    Nyilván a raytracing megadta a kegyelemdöfést a minőségnek. Értelmetlen erőforrás zabáló faszság, aminek az erőforrásait máshonnan lopjuk el, és változatosabbnál változatosabb trükköket próbálnak kitalálni, hogy az átirányított erőforrások ne hiányozzanak máshonnan és ennek issza a levét minden.

    Persze a fakéz pozitívság se segít.

Új hozzászólás Aktív témák