Új hozzászólás Aktív témák

  • icemad

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Shyana #104270 üzenetére

    Garanciás ügyintézés miatt el vittem a konzolomat egy szervízbe ahol vállalták hogy elintéznek mindent helyettem.Csak bevinnem kell a gépet és elhoznom.
    Első hiba. Lakatos Nintendoékhoz semmit nem viszünk. Már az is csoda, hogy a saját gépedet kaptad vissza. (ugye azt?)

    A Garancia lejárt már addigra mikorra vissza érkezett a gép.
    Második hiba. Természetesen nem járt le, mert az utaztatás időtartamával kitolódik a jótállás. Bár, ha nem te intézted, akkor ezt nehéz bizonyítani.

    Természetesen én segítéget kértem a szervíztől aki intézte....egy hét alatt semmit sem csinált...most nálam van a gép.
    Miért intézne bármit? Bevittél hozzájuk valamit, amihez semmi közük. Fizettél az ügyintézésért? Ha nem, akkor persze, hogy nem fogják a telefont se felvenni neked. Ha meg fizettél, akkor jó nagy hülyeséget csináltál, mert az MS garancia háztól házig szól. És még ingyenes is, futár hozza-viszi a cuccot.

    [ Szerkesztve ]

    Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

Új hozzászólás Aktív témák