Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Shyana #104270 üzenetére
Garanciás ügyintézés miatt el vittem a konzolomat egy szervízbe ahol vállalták hogy elintéznek mindent helyettem.Csak bevinnem kell a gépet és elhoznom.
Első hiba. Lakatos Nintendoékhoz semmit nem viszünk. Már az is csoda, hogy a saját gépedet kaptad vissza. (ugye azt?)A Garancia lejárt már addigra mikorra vissza érkezett a gép.
Második hiba. Természetesen nem járt le, mert az utaztatás időtartamával kitolódik a jótállás. Bár, ha nem te intézted, akkor ezt nehéz bizonyítani.Természetesen én segítéget kértem a szervíztől aki intézte....egy hét alatt semmit sem csinált...most nálam van a gép.
Miért intézne bármit? Bevittél hozzájuk valamit, amihez semmi közük. Fizettél az ügyintézésért? Ha nem, akkor persze, hogy nem fogják a telefont se felvenni neked. Ha meg fizettél, akkor jó nagy hülyeséget csináltál, mert az MS garancia háztól házig szól. És még ingyenes is, futár hozza-viszi a cuccot.[ Szerkesztve ]
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendszergazda topic
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Suzuki topik
- Politika
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Medence topik
- BYD Atto 3 menetpróba
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...