-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #22502 üzenetére
Simán csak az "X Perl 6" nevű textúra az, nálam is ilyen
Ha már addonok, nekem is lenne egy kérdésem:
Nem tudom hányan ismertik a spartanUI-t ([link]). Videón annyira nem látszik, de itt a HP/mana csík animált, s nem abban az értelemben mint X-Perlnél, hogy ahogy ütik le nem csak eltűnik, hanem van egy kis animáció, hanem ha csak úgy van, akkor is mozog, mintha egy folyadék vagy valami gáz kavarogna ott. Ezt vajon hogy csinálták meg? El lehet érni SpartanUI használata nélkül is ezt? -
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #22510 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik a spartan, csak engem egyszerűen zavar, hogy alul végig ott az a fekete sáv. Nem is azért mert ott akarnék látni valamit, de mintha bezártságérzésem lenne tőle
Cica még mindig a legjobbak közé tartozik, skorpió is az lenne, viszont már nem stackelődik különböző skorpiók poisonje, raidekre gázos. Trex a legjobb talán, csak bírd ki amit összedübörög, ahogy megy, hogy a fél képernyőt elfoglalja és emellé még a hitboxja is több mint problémás... Raptort meg ma tervezem kipróbálni, utána tudok majd róla többet mondani.
Wolv:
Megnéztem, az a gáz a Spartannal, hogy a Bartender4-et leszámítva teljesen saját cucc az egész, 2 mappa van az egész összeállításban, a Bt4 meg a Spartan... tehát nem lehet azt mondani, hogy X unitframe-et használnak, illetve textúrák sincsenek külön hozzá (más, átlagos UI által megehető formátumban).[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz nierthen #22526 üzenetére
Én még annó feltettem, mindenféle beállítás nélkül működött azonnal, nem volt vele semmi gond ilyen téren. Mondjuk wide monitorra van optimalizálva, szóval ha nem olyanon (vagy nem olyan felbontásban) játszol, akkor lehet, hogy problémásabb.
Ha használsz Bartender4-et, akkor mielőtt feltennéd mindenképp mentsd el a beállításait, mivel felülírja azokat (igaz csak annál a karakternél, akivel belész miután feltetted, szóval ha utána át tudod copyzni mástól, akkor nem gond).
Arra figyelj, hogy kapcsolj ki minden addont, ami olyan dolgot csinál, amit a spartan is lekezel (pl. értelemszerűen unit frame). Ha nem működne rendesen mikor felrakod, akkor próbáld ki először, hogy kikapcsolsz minden addont, kivéve ezt, mert általában az szokott lenni a baj, hogy összeakad valamivel. -
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #22528 üzenetére
Tényleg nincs, csak azokat amiket a sui kidob. Most kezdték el a 2.6 bétát tesztelni (fórumról elérhető, de pl. unitframe még nincs benne), abban elvileg majd több lehetőség lesz, ha jól értettem.
Oldalon te az 1.0-as képeken láthattál olyat, hogy a te infód mellett van a peté, 2.0 óta már nem fölé rakja (engem is zavar amúgy, ezért is hagytam fel vele egyelőre).
Szerk: közben annyira rájöttem, hogy pl. barokat lehet állítgatni bartenderen keresztül (/bt), illetve elvileg háttér textúrát is el lehet valahogy tüntetni fórumuk szerint, de arra nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #22579 üzenetére
Gondolom az AH átalakítás alatt nem csak annyit értettek, hogy megnövelik 200-ra aztán minden marad így. Threat meter mondjuk kicsit tényleg necces, de én azt se gondoltam volna soha, hogy egyáltalán bármilyet beraknak, szóval...
Tracking korlátozás: feloldották a mount korlátozást, feloldottak nagyon sok fegyverről kaszt korlátozást, tervezik, hogy mount tudjon úszni vízben, gyakorlatilag megszüntették a hunter petek bármiféle gondozását (etetés, skill szerzés), stb... ezeknek mind meg volt a szerepe és korlátozó dolgok voltak, mégis megszüntették őket. Szóval ebből kár kiindulni (amúgy tracking korlátozásnak mi a szerepe?)Én ahogy észrevettem blizz UI terén folyamatosan azt csinálja, hogy a leggyakrabban használt addonokat berakja alap UI-ba. SCT, Threat is ilyen volt. Ez alapján a threat kijelzés fejlesztése (az emberek 90%-a továbbra is Oment használt, aki használt eddig is), AH UI fejlesztése (sokan használnak addont, ami jobban átláthatóvá teszi), unitframe testreszabhatósága (nagyon sok ember azzal kezdi hogy felrak valami unitframe-et, mert az alappal tényleg nagyon keveset lehet kezdeni, ha picit is nem tetszik, már kénytelen vagy váltani), raid frame-ről nem is beszélve, az szerintem egyszerűen használhatatlan, mind-mind teljesen logikus döntés.
Szerző kiderülése:
Én a blizz helyében összehoztam volna valami ilyen megmozdulást, kis kedélynyugatót indítékből, mivel az egyértelmű, hogy ez ebben a formában semmiképp nem fog még PTR-re se kerülni (pl. BM hunti, nem hogy visszakapott mindent amit nerfeltek rajta, még buffolták is a patch note alapján).[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #22588 üzenetére
2. Számoljunk: átváltok formba, elkezd ketyegni a gcd, illetve a form 3 seces cd-je. Eltelik 1,5 sec, tehát gcd 0, form cd 1,5 sec. Ha most rögtön vissza akarsz váltani, akkor tényleg problémás a cd, hisz nem tudsz. Na de nem azért váltottál formba, hogy csinálj valamit? Ha igen, tegyük fel egy instant skill, akkor azt eltolod, újból 1,5 sec gcd, mire az lejár, addigra a form cd 0 lesz, tehát válthatsz is formot. Egyedül problémát a form -> travel form -> elfut (kevesebb mint 3 sec) -> form okozhat, de ennek a megszüntetése nem olyan biztos, hogy annyira ellentétes lenne a blizz szándékával (hisz mindig is azt mondták, hogy támogatják a form váltásokat, ez a 0 manaköltség alá is támasztja, viszont a "form dance"-et nem, azaz formot váltasz, eltolsz 1 skillt, visszaváltasz stílust).
-
Cathfaern
nagyúr
Lenne egy (gyanítom) noob kérdésem: meg lehet nézni azt valahogy, hogy milyen instákban vagyok mentve, s mikor resetelődik az az insta? Esetleg erre valami addon?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz pachito #22671 üzenetére
Disc alapvetően pvp-s ág, ahol ugyebár az a lényeg, hogy minél könnyebben tudj healelni, hogy tudj más dolgokra is koncentrálni (dispellezés pl.), s lehetőleg a célpontot közben minél jobban megvédd. 5 fős instákban még így is elég lesz a healed, viszont emiatt messze egyszerűbb lesz healelni. Ellenben holy egyszerűen arra megy rá, hogy minél nagyobbat healelj.
Amúgy az nagyjából bármilyen healerre és tankra igaz, hogy nem kell sokat várni az invre
Azazello-:
Jelenleg a survival ág tud a legtöbb DPS-t kitolni.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz capafog23 #22728 üzenetére
Macro:
/cast Explosive Shot
/cast Steady Shotennyi kb. Amivel még lehet bővíteni, az az, hogy ne irogassa mindig hogy nem tudja használni a skillt, azt sajna fejből nem tudom, de ha kell megkeresem. Annyi a lényege, hogy így először explosive shotot fog próbálni eltolni, ha sikerül, akkor gcd miatt steady shotot már nem fog tudni tolni ugyebár. Ha meg explosive cd-n van, akkor simán átugorja, s tolja a steady-t.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #22743 üzenetére
Én hónapok óta így nyomom, csak steady shot, kill shot macroval, s átugorja mindig.
Nem akartam belemenni a vitátokba, de alapvetően (szerinted) örökérvényű igazságokat jelentgetsz ki, teljesen biztos vagy a dolgodban, miközben te is beismered, hogy nem értesz igazán a WoW-hoz. Hidd el ez legalább annyira zavaró lehet, mint ha bunkón válaszolnak az embernek.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz (Kolombusz) #22747 üzenetére
Valamit tényleg nagyon rosszul csináltok, igaz én 70-en mentem ki, de 74 voltam mire végeztem Howling Fjordon, utána dragonblight, grizzly hills, majd zul'drak felénél megléptem a 80-at, a többi területre addig be se tettem a lábam. Igaz mindegyik mapon meg is van a questes achi
-
Cathfaern
nagyúr
válasz capafog23 #22758 üzenetére
#showtooltip steady shot
kezdettel sem? De nem tudom tényleg, nekem steady shot macrom így néz ki:#showtooltip Kill Shot
/script UIErrorsFrame:_UnregisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");
/cast Kill Shot
/cast Steady Shot
/script UIErrorsFrame:_RegisterEvent("UI_ERROR_MESSAGE");S nyomja a Steady Shotot akkor is, ha a mob hp-ja 20% alatt van, de Kill Shot CD-n.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #22759 üzenetére
Mint írtam korábban is, semmi baj nincs azzal, ha valaki nem ismeri annyira a WoW-ot, de akkor úgy álljon hozzá a dolgokhoz, hogy én nem ismerem annyira, tehát tévedhetek. De nem, te halál biztos vagy abban, hogy igazad van, közben meg hülyeségeket írsz.
Amúgy PVP alapja, hogy legalább nagyjából tudd, hogy a másik kaszt mit csinál, milyen skilljei vannak. Amíg ezzel nem vagy tisztában, addig teljesen felesleges PVP-zned. Ha erre nem vagy hajlandó, mert te akkor dolgokat hajtasz végre a valós életben, akkor viszont ne csodálkozz ha bármilyen kaszt pillanatok alatt felken az aréna falára.Ezt a noliferezést meg hagyjuk már, nem kell ahhoz 0-24-ben a gép előtt ülni, hogy érts a karidhoz, ismerd a többi kasztot. Főleg ha már évek óta játszol.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #22770 üzenetére
"Sajnálom hogy ebben nem születtem pronak és nem töltöm wowwal az egész életem, szabadidőstül mindenestül."
ebből a hszből
Ez előtt ki noliferezett? Visszaolvastam, én nem találtam semmit. Vagy nem tudom mire írod, hogy nem te írtad először.Amúgy én a helyedben azon is elgondolkoznék, hogy bobace-el miért tud(ott) LucifeI2 normálisan elbeszélgetni, veled pedig miért nem.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #22775 üzenetére
"BTW ennek sosem lesz vége, mert Te is és Viktor is beálltatok a haver mellé"
Mind Viktort, mind LucifeI2-t pont annyira ismerem mint téged, innen a fórumból, néhány hsz-ből. Szóval ez a haveros dolog nem jött be.Amúgy normális esetben nem úgy szokott menni, hogy egy mondatot mindenki annak értelmez aminek akar, de ha az egyik fél így csinálja, akkor tényleg nincs értelme folytatni
-
Cathfaern
nagyúr
Ezzel az a baj, hogy a használat így nézne ki:
Megnyomod a macrot, eltolja az explosive shotot. Megnyomod a macrot, mondjuk Kill Shot nem aktív, nem történik semmi. Utána ha megint megnyomod a macrot, akkor eltolja a Steady shotot. Ez normál esetben, s a macro spammolása esetén még csak-csak elmegy, bár dps kiesés. Ellenben tegyük fel, eltolod az explosive shotot, de utána valamiért nem tudsz skillezni (vmi aoe-t kerülgetni kell). Ekkor explosive shot cd-je lejár, viszont te megnyomod a macrot-> kill shotot próbál eltolni, megint megnyomod->eltol egy steady shotot, s csak ezután jönne az explosive shot./castsequence reset=6 Explosive Shot, Kill Shot, Steady Shot
Egy fokkal jobb lenne, mivel így a fentiben vázolt esetben futkorászás után eltolná az explosive shotot, de még ez se jó. Ugyanis a reset csak akkor kezd el számolódni, ha egyáltalán nem használod a macrot. Tehát, ha tegyük fel ellősz egy explosive-ot, rá 5 secre nyomod meg újra a macrot (ekkor Kill Shotot próbálna ellőni), majd rá 2 secre újra (ekkora már explosive cd-je lejárt), akkor még mindig Steady Shotot fog ellőni (mivel a macro csak 2 sec óta inaktív, tehát nem resetelődött).Junkie:
Váltogat a két Aspect között ahogy rányomsz a macrora.Amúgy próbálkoztam én is, tényleg nem megy sehogy. Simán csak egymás után írva nem megy, scriptből lehetne CD-t figyelni, de onnan nem lehet castolni, castsequences megoldások meg lásd fentebb. Már csak azt nem értem akkor, hogy Kill Shottal miért megy Illetve nekem régebben volt egy olyan macrom, hogy ha tudja, akkor Intimidationt nyomjon, ha nem, akkor Rapid Fire-t (tudom, béna macro, de most nem ez a lényeg), és ez is ment gond nélkül.
-
Cathfaern
nagyúr
Szerintem amíg egyszerre nálad lehet 50 mount vagy 100 különböző fegyver, illetve leölsz egy neves mobot és még ott fekszik a hullája de már respawnol és hasonló dolgok vannak, addig az egész RP voltával kár túlzottan foglalkozni
Mondjuk az, hogy lehet akkora quivered, amiben benne van több ezer nyíl, az legalább annyira RP ellenes, mint hogy elég ha csak 1 nyíl van nálad. -
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz whitezo88 #22876 üzenetére
Nekem eddig nagyon jó tapasztalataim vannak PUG-al. Fejlődés során az összes northendes nem solozható groupos questet, összes instás questet gond nélkül meg tudtam csinálni PUG-al, illetve szerdán VoA 25 fős meg OS 25 fős (0 drake-el persze) is lement puggal, előbbi elsőre, utóbbi 3.-ra (az emberek többsége eleinte nem foglalkozott az addokkal, azok még szépen fogyasztották a népet).
Normál instákban azóta sincs gond, heroicban már volt gáz 1-2x, de azok eléggé alulgearelt csapat volt. Mondjuk azon röhögtem, egyszer menni akartam vmelyik heroicba, pap volt a groupleader, s ahogy vette be az embereket, kérdezgette mindet, mennyi DPS, mennyi AP, mennyi def rate stb, volt akit ki is rakott, aztán bevett egy tankot, az belép, első kérdés: priest mennyi a healup meg mana regen? Megmondta, "jah akkor sorry, volt már rossz tapasztalatom" és kilépett... erre leader felkapta a vizet és ő is kilépett -
Cathfaern
nagyúr
válasz Azazello- #22883 üzenetére
Questhelperből ha régebbi (1-2 hetesnél korábbi) verzió van fent, akkor szedd le a legújabbat, mert az (is) okozta ezt. Amúgy ahogy Viktor is írja az a probléma oka, hogy az addonok túl lassan töltenek be, így mire betöltene, a server timeoutol. Ez lehet túl lassú gép és túl sok addon (na meg túl nagy forgalom Dalaranban) párosítás következménye, de lehet hibás addoné is.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz slayer006 #22910 üzenetére
Szerintem elég valószinűtlen, hogy lenne ilyen addon. A saját aukcióidra lehet, csak oda minek, másik aukciója esetén viszont nem véletlenül nem pontos időt ír, s mivel az alap UI semmilyen formában nem ad lehetőséget a mutatására, elég nagy előnyt jelentene egy ilyen addon. Gyanítom a kliensed egyszerűen csak ezeket a "long", "very long" stb-ket kapja meg, szóval már alapból is elég lehetetlen dolognak tűnik. Persze arra lehetne írni addont, hogy folyamatosan scannelje az AH-t és ahogy feltűnik egy új item, akkor arról (a folyamatos scannelés miatt) tudhatná, hogy akkor az mikor fog lejárni, illetve amikor egyik időtartamról átvált a másikra, akkor abból is lehetne saccolni, hogy mennyi van még hátra. De egyrészt ez elég pontatlan, másrészt ehhez folyamatosan scannelni kéne az AH-t, tehát normális játékot feltételezve használhatatlan.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Junkie #22933 üzenetére
Alapvetően 3.0 óta hunternél nincs értelme kötött rotát használni. Régen azért volt szükség, mert az auto shotnak volt egy rejtett, fél seces cd-je, azaz pontosabban ha steady shot kevesebb mint fél seccel hamarabb ért be, mint az auto shot, akkor az auto shot késleltetődött fél seccel (ezért is volt nagyon fontos, hogy mekkora a ranged fegyver speedje, hogy a megfelelő rotával ez pont kijöjjön). Ez 3.0 óta nincs, így inkább a prioritás alapú skill használat a célszerű, azaz adott egy prioritási sorrend, s ha lehetséges mindig az abban legfelső skillt kell nyomni. Jelenleg ez survivalnál:
1. Kill Shot
2. Explosive Shot
3. Aimed/Multi-Shot (optional)
4. Serpent Sting
5. Steady Shot"bossokra asszem nem hat a csapda, bár passz ezt pontosan nem tudom illetve valószínüleg nem fogsz odarohanni csapdát lerakni"
Hatnak a bossokra, s jelenleg a survival dps maximalizálása pont a "trap dance"-ről szól, azaz, hogy amikor csak lehet, proccoljon a l'n'l. Szerencsésebb esetekben vannak addok, akiken ezt meg lehet tenni, de ha nincs, akkor is több dps-t jelent, ha odafutkosol a bosshoz és csapdázol. Amúgy l'n'l procc esetén az ideális 3 es eltolása, figyelve arra, hogy a dotok sebezzenek, mielőtt ellövöd a következőt.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Arnold2 #22916 üzenetére
A sárga rész 99% , hogy a quartz debuffokkal foglalkozó része.
Spartan wide screenre van optimalizálva, aminek a 5:4 arány képernyő (azaz a tied) gyakorlatilag pont az ellentéte, szóval emiatt van, hogy nem férnek ki. 2.6-ban elvileg customizálható, sőt kikapcsolható lesz a unit frame rész, szóval akkor akár össze is kombinálhatod X-perlel
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Junkie #22947 üzenetére
Kis optimalizálással el lehet érni, hogy futkosás közben kelljen pont az instant skilleket nyomni, így a dps kiesés minimalizálható.
Amúgy szerintem nincs gond a wotlk-val, csak a neve rossz: Wrath of the Casuals kéne hogy legyen Ami nem feltétlen baj, csak így a hc-bb játékosok pár lépést hátráltak. Ami egy content patch erejéig nem baj, de ha hosszú távon is kihátrálnak a játék mögül, az problémát jelenthet. De majd meglátjuk Ulduart.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz .volkovy. #23077 üzenetére
Nem tudom 5 fős instance-ban jártál-e már, ha igen, akkor kb. olyasmi, csak jóval több emberrel. Ha nem, akkor részletesebben:
Szóval végülis csoportos írtás, de ezt ne úgy képzeld el, hogy beront 25 ember és mindenki öl amit lát, mert akkor nagyon hamar meghalna mindenki. Az a lényeg, hogy WoW-ban 3, egymástól eléggé különböző szerep van: a tank, a dps és a healer. A dps-ek nem csinálnak mást, mint hogy minél több sebzést próbálnak belevinni a mobokba. Healerek feladata, hogy életbe tartsák a raidet, de főleg a tankokat. Tankok feladata pedig az, hogy a mobokat magukon tartsák, hogy őket üsse. Miért van erre szükség? Azért mert a raidekben lévő mobok annyira erőseket ütnek, és olyan sok hp-juk van, hogy egy nem direkt tankolásra specializálódott karakter pár ütéstől meghalna. Healerekre azért van szükség, mert hiába tank az illető, még így is szüksége van gyógyításra, hogy életben tudjon maradni. DPS-re pedig azért, mert ha ők nem lennének, akkor a mobok sok hp-ja miatt hamarabb elfogyna a healerek manája, mint hogy meghalnak a mobok (illetve bizonyos boss-ok, azaz a raidben lévő "főfő" mobok, esetén valamilyen módon időhöz is van kötve a leölésük, ha annyi idő alatt nem sikerül, akkor nagyon megerősödhetnek és a tankot is pillanatok alatt megölik).Ez nagyon leegyszerűsített leírása az egésznek, csak körülbelülre ad képet az egészről, de nagyjából erről szól a dolog
-
Cathfaern
nagyúr
válasz .volkovy. #23087 üzenetére
PVP szerver: bárhol bármikor megtámadhat egy másik játékot.
Normal: Csak speciálisan pvp-s helyeken támadhat meg, illetve ha te ezt külön bekapcsolod
RP előtag a szerepjátékosabb szervert jelenti (gyakorlatilag ennek nincs túl nagy jelentősége).Ahol sok magyar van:
PVP: Bloodscalp, Ragnaros
PVE: Arathor
(de azt hiszem ezek #1 hsz-ben is benne vannak )[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz .volkovy. #23094 üzenetére
Jobban jársz ha Arathorra jössz, mivel ott van sok ember, ezért könnyű partyt találni, élénk a kereskedelem, stb. Blade's Edge-en viszont alig vannak (s magyar se sok, tudtommal). Cserébe Arathoron néha csúcsidőben (6 óra körül) van olyan, hogy várni kell egy max. 10 percet belépésre. De szerintem ennyit megér bőven.
-
Cathfaern
nagyúr
"Viszont amit nemtudok, hogy ha lejár az idő akkor ha épp az extra bosst ölik az emberek akkor is lelép, vagy csak a megadott időn belül meg kell ütni 1x."
Sajnos lelép, én így jártam pár napja egy csapattal. Viszont nem válik immunissá, tehát érdemes minél messzebb elvinni a kaputól, s így mikor elkezd lelépni még van idő ölni. -
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #23153 üzenetére
Minden olyan dolog, ami felhasználói interakciót igényel mindenféle kiegészítő nélkül, annak addonból vagy macróból külön gombnyomás nélküli elindítása tiltott (kvázi lehetetlen, mert nincs rá parancs). Ezeket csak úgy lehet leprogramozni, hogy ahány kattintás kéne addon nélkül, annyi kell adonnal is (ez alól talán AH-zás kivétel, cuccokat bepakoltatni lehet addonból is).
Másként mondva: addonnal nem lehet olyan dolgot leprogramozni, ami lehetővé teszi, hogy te úgy csinálj valami dolgot WoW-ban*, hogy közben nem vagy gépnél.*itt a valami alatt olyan dolgokat kell érteni, ami a /afk-t megszüntetné. Ezért lehet pl. AH-zásra addont írni, vagy kamera mozgatásra, mivel azok nem szüntetik meg. Persze itt nem a /afk a lényeg, hanem a blizz oldalról az API megírása ezt a filozófiát követi, ahogy én elnéztem.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #23156 üzenetére
Szerintem nem annyira a BG és afk-zás a lényeg, bár ebben is van valami Nem tudom mióta játszol, de nagyon régen, még BC előtti időkben lehetett addonból spelleket/abilityket nyomni. Innen jöttek az olyan addonok, amik automatikusan buffolták az embereket, vagy pl. healereknek volt olyan addon, ahol csak 1 gombot kellett nyomni és az addon döntötte el, hogy kinek a legszükségesebb a heal, azon milyen healt használjon és mekkora rank-al.
Mondjuk ettől függetlenül van igazság abban amit mondasz, nem teljesen logikus, hogy a disenchantot, prospectet miért nem lehet automatikusan nyomni. Gyanítom leprogramozási okokból, mivel gyakorlatilag kilootolod az itemeket, ami megszünteti (megakadályozza) az AFK-t, ami meg problémát okozhat BG-ken... s gyanítom úgy vannak vele, hogy nem érzik elég problémának ahhoz, hogy átprogramozzák ezt a résztMondjuk abban is van valami amit Wolv ír, lehet hogy a hülyebiztosra tervezés is benne van a dologban
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #23163 üzenetére
A betöltéskori DC-nek nem a kevés ramhoz, hanem lassú cpu és merevlemezhez van köze. WoW 2GB ramba mindenképp belefér, ebbe addonok max +200MB-ot szólhatnak bele, de akkor sokat mondtam. Dalaranban az a probléma, hogy tölti be a sok playert (textúrát), sok addont és túl lassú a lemezed (vagy túl töredezett a WoW mappád), vagy túl lassú a cpu és nem bírja időben elvégezni a dolgát.
Amúgy igenis nagyon sok változás történt a sima WoW óta grafika terén, csak sokat beleépítettek a játékba, s nem új opció Pl. az alap WoW látótávolság csúszkája a mostani feléig ha elért.
Én amúgy infókat felirogatni vista/win7 beépített Sticky Notesjába szoktam
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Azazello- #23181 üzenetére
Első gond a talentek... el kéne döntened, hogy PVP-zni akarsz vagy raidelni (vagy hajlandó vagy rászánni a pénzt mindig resetre), mivel sok olyan talented van, ami PVE-re teljesen felesleges, viszont olyanok nincsenek meg, ami fontos lenne.
Valami ilyesmit kéne kiraknod: (1/18/52), esetleg: (6/14/51)Skill prioritás:
1. Kill Shot
2. Explosive Shot
3. Aimed/Multi-Shot
4. Serpent Sting
5. Steady ShotEmellett trape dance-elni kell (értelemszerűen 30 secenként, mivel L&L-nek annyi a cd-je), azaz odafutsz a bosshoz, leraksz egy immolation trapet + raptor strike (ezek elvileg összemakrózhatók), majd utána vissza a helyedre. Futkosás közben instant skilleket tolj. Visszafutásnál ne hátrálj, hanem vagy oldalazz, vagy fordulj meg és futás közben felugrás+fordulás+lövés+visszafordulás+leérkezés kombóval lövöldözz.
Lock and Load proc alatt 3 Explosive Shotot tolj el, de figyelj arra, hogy a dotja lejárjon, mielőtt ellövöd a következőt.
-
Cathfaern
nagyúr
L&L tooltipje alapján csak akkor proccol, ha a trapnak van hatása. Szerintem ha a boss immunis rá, akkor nincs, tehát nem is proccol. De nem próbáltam még (BM-en vagyok jelenleg).
pachito:
Ha azt mondod, hogy egyszerű lett a survivalal a hunter, akkor eddig milyen volt? BM-ként az ég világon semmi más dolgod nincs, mint hogy amint nincs CD-n egy skill, akkor eltold, meg max hogy figyelj a pet hp-jára, s ennyi. -
Cathfaern
nagyúr
Szerintetek melyik kaszt tudja legjobban a különböző instákat solozni? Druid, DK vagy Warlock? (értelemszerűem pre-LK instákra gondolok)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz .volkovy. #23296 üzenetére
Ha tényleg csak ezek az okai, ezeknek legalább a 90%-át meg tudom cáfolni
Scholes9:
Szerintem mindenkinek, aki nem feszített t6-ban wotlk elejére vagy legalábbis nem volt annak nagyon közelébe, a wotlk a talán legjobb kieg eddig, mivel végre el tudnak érni minden raidet, végre könnyen tudnak progresselni a klánnal, stb. Persze akinek a BC-s szint volt a kihivás az most unatkozik, de ők nagyon-nagyon a kisebbség (viszont ők a hc-k, tehát nekik van a legnagyobb hangjuk).[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz FefeeX #23314 üzenetére
"Erre viszont szerintem butaságot írtál. Needs az nem jelenti azt hogy kényszered van, egyszerűen azt, hogy értelmetlen nekiállni pl 10 percet játszani, mert oda se érsz kb sehová, emellett nem is érzed tőle úgy, hogy játszottál"
Mondj egy olyan viszonylag komolyabb játékot (tehát nem aknakereső szint), ami elé van értelme 10 percre leülni. Mindhez kell minimum egy óra."Erős önkontroll... Többnyire senkinek sincs elég erős önkontrollja. Különben nem játszana naponta órákat."
Tehát aki naponta több órát szán mondjuk makett építésre, annak sincs önkontrollja? Az pl. egy teljesen elfogadott hobbi, még elismerést is kap érte, hogy mennyit dolgozott rajta, pedig gyakorlati értéke semmivel se nagyobb, mint pl. WoWozásnak. De kismillió hobbit és szórakozást ide lehetne sorolni.Fishing:
A fejlesztése teljesen független attól, hogy hol horgászol, akár SW előtti vízben is felhúzhatod 450-ig. Egyedül a kifogott halak számától függ, hogy mikor kapsz skill pontot, a nagy skill csak ahhoz kell, hogy magasabb szintű tavakban is tudj horgászni. Eleinte minden fogásért kapsz pontot, később ez egyre jobban nő. Amiért mégis szoktak vándorolni húzás közben, az az, hogy fishinggel nagyon jól fel lehet húzni a cookingot, ehhez viszont értelemszerűen menni kell mindig újabb helyekre.Hunter vs. insták
Én BM vagyok jelenleg, s így a klánonban (igaz nem a legjobban gearelt emberek, de azért vannak majdnem full t7.5-esek is) top5-ben bent vagyok a boss fightok nagy részén. 5 fősökben jellemzően vezetem a DPS-t, de legalábbis nem vagyok sokkal jobban lemaradva a másiktól. Szóval jelenleg szerintem nagyon is alkalmas hunter instázniMalygos:
Igen, speciális buffot kapnak a raid egy időszakában, amitől dmg elég durván megnő, azért lehet ilyeneket látni. Bár ettől függetlenül jók lettek a mage-ek, egyik legjobb dps jelenleg (amúgy érdekes lett ilyen szempontból a wotlk, a régi semmire dps-es kasztokból lettek a legerősebbek, lásd mage, shadow priest). -
Cathfaern
nagyúr
válasz capafog23 #23350 üzenetére
Patchwerken 3k volt tegnap.
Mondjuk nem vagyok igazán kibékülve vele, épp most talenteltem át surv-ra, kiváncsi leszek rá.K21_overlord:
Ha tényleg sok magyart akarsz, akkor BS-re menj. Viszont ha allis karit akarsz kezdeni, akkor Ragnára (Bs-en hordás többség van).
Amúgy az új fővárosra értik a lagot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Dacia topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs