Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
Egy kis csemegéznivaló olvasnivaló
www.vakbelmutet.hu
-
wednesday
őstag
Sziasztok.
Le szeretném cserélni az arcképemet egy w40k témájúra. A probléma ott kezdődik, hogy egyszerű kiindulási képet nem találok a neten, amiből az arcképgyárosok elindulhatnak. Mindegyik marha részletes, szóval nem könnyű.
Sima SM-et nem tennék fel, inkább grey knight, inquisitor, vagy IG vonal. Túrom a netet és nem találok megfelelőt, lehet van itt valaki, aki tudja, hogy lehet ilyeneket fellelni.
-
félisten
válasz wednesday #352 üzenetére
Commisar @ DeviantArt
Imperial Guard @ DeviantArt
Grey Knight @ DeviantArt
Inquisitor @ DeviantArtDe én például akkor Ez alapján indítanék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Hintalow
senior tag
-
félisten
@Rexdemon: Azért annyira nem bonyolult.
1. lépés: Ebbe a topicba kérsz jogosultságot. Elég annyi, hogy "Üdvözlet! Szeretnék saját arcképet, és ehhez jogosultságot kérnék." Ha megkapod, akkor a hsz.-t Offtopicba teszik.
2. lépés: Ebben a topicban linkeled azt a hsz.-edet az előző topicból, amelyben jóváhagyták a jogosultságodat. Illetve a képet, amelyből az arcképet szeretnéd.
3. lépés. Várni. Nekem kb. egy hónap után készült el az arckép, további majdnem két hét volt, amíg beállították.
@Hintalow: Játszani azért lehet a dolgokkal. Mk.6-os sisak nincs senkinek, és eléggé eltérő az Mk.7-estől. Nincs Terminator páncélos SM se. Nincs sisak nélkül SM se.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
wednesday
őstag
Nagyon jó kis oldal, sok érdekes dolgot olvastam.
Más. Már várom a Space Hulk játékot. Addig elütöm az időt a Space Marine játékkal.
A Deathwing-nél jó ez a belső nézet, de szerintem ez közelharcnál elég esetlen. Olyan harcnak örülnék, ami "batman szerű", nem olyan, hanem hasonló. Védés, hárítás, ellencsapás, 1-2 jó kombó. Mert itt igazából mindenki üti a "levegőt" és ha benne áll a karakter a csapásokba, akkor sebzés van.
Tény, hogy jól összehozni egy TPS "verekedős" játékmenetet egy szintén színvonalas FPS távolsági játékmenettel, nem lenne könnyű. Hirtelen nem is tudom ilyen játék létezik -e.
-
Cheesy
őstag
-
wednesday
őstag
Na igen a hang az szörnyű.
A lövöldözés az jó, a közelharc kezdetleges szerintem. Remélem jobb csapatmunkára fog épülni a játékmenet. Mert sokszor a szűk folyosón, egymás elől állják el helyet a termik. Mondjuk lenne benne frendly fire, na akkor kéne észnél lenni.
(#361) Kareszovics:
Más. Egy kis w40k általános téma. A káosz tevékenysége mennyire ismert? Most gondolok arra, hogy azt olvastam az inkvizíció maximális titoktartással dolgozik, senki nem vehet róla tudomást, az elhárítást ők meg a grey knight végzi. Aki mégis szembesül vele legjobb esetben agymosás.
Na de akkor az SM rendek templomosai mit csinálnak? Nekik még ha nem is teljes képük, nincsenek korlátozott info-ik? Lehet rosszul emlékszem, de az Űrgárdista novellában a 3 főszereplőnket a császári öklök könyvtárosai mentették ki.
Olyanokról meg ne is beszéljük, hogy máshol mi fordul elő. Most játszom másodszor ki a Space Marine játékot, ill mindenkinek teljesen természetes, hogy a káosz erői felbukkantak, még az IG csapatoknak is. Mondjuk nem a játék a kiindulási alap, az biztos.
-
félisten
válasz wednesday #362 üzenetére
[quote]A lövöldözés az jó, a közelharc kezdetleges szerintem.[/quote]
Ha belegondolsz egy Terminator páncélos ürge aligha fog ázsiai akciófilmekben látott megmozdulásokat prezentálni. Itt a közelharc tényleg annyi, hogy ütsz (Power Fist, Power Maul, Thunder Hammer) vagy kaszabolsz (Chain Fist, Power Sword és Ligtning Claw).
[quote]Mert sokszor a szűk folyosón, egymás elől állják el helyet a termik.[/quote]
A videók alapján itt megvan ez a "feature"
[quote]A káosz tevékenysége mennyire ismert?[/quote]
A léte bizonyos szintig ismert, a pontos átfogó képpel viszont csak a beavatottak bírnak, például a Grey Knights, Ordo Malleus (tehát nem az egész Inkvizíció), valamint a Káosszal érintkező főbb vezetők, lásd könyvtárosok és rendvezetők.
A Káosz Szeme körül élők nyilván tisztában vannak a létével, de a mélyebb összefüggésekkel nincsenek tisztában.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
wednesday
őstag
Értem mire gondolsz. Nem is így gondoltam a közelharcot, hogy Mortal K. összefűzött kombók vannak. Hanem jobb interakció, nem sima csépelés. A legtöbb játéknál addig ütik egymást oda vissza még az egyik el nem terül, sokszor semmi jele sebesülésnek, megtándorodásnak.
Ilyenre gondoltam, hogy védés, hárítás, ellépés, visszatámadás és annak van hatása. Akit fejbeverünk az ne tudjon ugyanúgy ütni, mintha nem történt volna semmi, mert még nem ment le az HP csíkja.
A káosz tevékenységét arra értem, hogy hallottam olyan történetről, hogy a káosz megtámadott egy világot, amit egy IG gárda védett. Jöttek a Grey Knights-ok leverni őket és együtt leverték az IG-vel. De úgy ítélték meg a megmaradt gárdisták egyszerűen túl sokat láttak, túl sok mindennel szembesültek és mentek a levesbe ők is.
Erre gondoltam, mennyire titkolhatja el az inkvizíció ezeket a káosz betöréseket.
-
Szőrös
veterán
-
félisten
válasz wednesday #364 üzenetére
Ilyenre gondoltam, hogy védés, hárítás, ellépés, visszatámadás és annak van hatása.
Nem tudom mennyire lehet ellépni egy Terminator páncélban egy Genestealer karma elől.
Úgy feltételezem, hogy nagyon nem.De úgy ítélték meg a megmaradt gárdisták egyszerűen túl sokat láttak, túl sok mindennel szembesültek és mentek a levesbe ők is.
Ezzel kapcsolatosan pro és kontra is vannak példák. Akadnak olyan kampányok, ahol szó sincs a részt vevő Imperial Guard egységek lemészárlásáról vagy agymosásáról. Máshol agymosást, megint máshol a túlélők lemészárlásáról írnak.
Úgy tűnik, hogy nincs egységes álláspont, az adott körülmények és a parancsnokok hatásköre meghatározni, mi történjen a csatában részt vett IG túlélőkkel.
Erre gondoltam, mennyire titkolhatja el az inkvizíció ezeket a káosz betöréseket.
Szvsz pletyka szinten lehetnek. Ha élő példával akarok élni, akkor olyasmi lehetett, mint a Gulág az 1940-es évek végi szovjetunióban...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Rexdemon
aktív tag
Asztali RPGben a kis Deathwatch Kill-Teamünk nagyon magabiztosan bemasírozott egy karantén alatt lévő városkába, hogy jól megpurgálják a mocskos genestealer xenokat. Mint kiderült, nem csak pletykaszinten igaz,h a génorzók karma papírként vágja a legjobb páncélt is. Jól megszaggatták őket, alig tudtak kitartani a csatazajra előözönlő GSekkel + hybridekkel szemben amíg megérkezett a Thunderhawk, az "emergency evac"-re. Köv. héten folyt köv, egyenlőre Génorzók vs Damocles squad félidőben 1:1 /a techmarine már azon agyal,h hogyan tudna vmi bombát összehozni és ledobni a városra/
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Rexdemon
aktív tag
válasz Rexdemon #367 üzenetére
Hahahaha, volt itt minden; melta bomb átalakítása decavane kristállyal, (nagyobb badabumm) robbantás, tisztogató hadművelet, majd diadalmasan visszatérés az őslakók fővárosába, ahol lelkesen ünneplik az Istencsászár hős fiait, akik megszabadították a planétát az évtizedes génorzó fenyegetéstől, préjz dö gádemperor! Nagy ünnepség, ott van mindenki aki számít, a Deathwatch segítségét kérő rogue trader is lejött a felszínre és már előre dörzsöli a kezét, hogy milyen haszonra és opciókra tehet szert, mint az első, aki visszaterelte a Birodalom kebelére a rég elszakadt bolygót. Naná, hogy betoppant a génorzók maradéka, élükön a "Broodlord"-dal, hogy lemészároljanak mindenkit, kivéve a rogue tradert, akit megfertőznek és elpucolnak a bolygóról vele. Okos játékosaim vannak, hamar leesett nekik a baj; nem lesz könnyű megvédeni a rogue tradert. Nehemias csatatestvér ekkor kissé váratlan megoldással megoldással rukkolt elő; odafordult a traderhez és emígyen vázolt a tervét; "A Birodalom talaját a mártírok vére teszi termékennyé" majd bolterének egy rövid sorozatával kivégezte. Ezután "csak" életben kellett maradni és lekaszálni a broodlord & tsai csapatot
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
félisten
Új körrendszerű Wh40k (bár a méretei alapján inkább Epic 40k) stratégiai játék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
Space Hulk: Deathwing - Launch Trailer
A trailer fasza.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
Jah, de a megjelenést eltolták 14.-ére. Elővételben megvettem, vasárnap értem haza, mondom este írtok pár génorzót... Erre látom, hogy eltolták 14.-ére a megjelenést. Hogy a xenoimádó káoszfattya rúgja meg...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
.LnB
titán
Tudom, olvastam múlthéten. Én várok a vásárlással. Először jobb lenne "kipróbálni". Írtam már párszor ilyen játékoknál, hogy én fosok az ilyeneken. Szóval azért meg nem veszem meg, hogy megijedjek rajta és soha ne folytassam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rexdemon
aktív tag
A Deathwing trailere remek és hangulatos. A játékról csak ikonokkal fejezem ki a véleményemet, nem mennék bele hosszabban, mert elkap az indulat & egy rendes Jedi nem enged az érzelmeinek. (univerzumkeverés, sry, ez zsivány dolog, nem tehetek róla) Szóval a játék ezért én valamint .
Annak meg aki ezt 2016ban ki merte adni és pénzt kér ezért azt üzenem...öööö.... olyan ikon nincsen, ezért csak ennyi:
[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
.LnB
titán
válasz Rexdemon #375 üzenetére
Tegnap olvastam a kommenteket róla itt-ott vegyes, de inkább negatívba csúszik a mérleg. Én ma fogom szerintem kipróbálni. Bár csak úgy tudok majd nyilatkozni róla mint egy játék, nem mint egy WH40k játék.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rexdemon
aktív tag
Agyatlan összevisszaság az egész, AI kb béka segge alatt. Jönnek a génorzók, nagyjából arrafelé célzol, lősz, psy képességeknél nincsen rendes leírás, távolság, ha közel jönnek (és fognak) nyomkodod a Q-t a levegőbe magad előtt az ellenfél belesétál minden csapásba. Társak sem sokkal okosabbak. Érzésre olyan, mintha egy kb 10 évvel ezelőtti játék lenne. Az, hogy sokáig tölt, nem szép dolog, még kb tolerálható szinten van. Olyan koordinálatlan, összevissza hadonászás és lövöldözés. Egy küldetést végigkínlódtam, de nagyon nem volt kellemes élmény. Nyilván a vélemény olyan, mint a s****lyuk; mindenkinek van, ám senki sem kíváncsi a másikéra. Remélem, hogy másnak jobban bejön, de nekem hulladék kategória ^^
[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Matej
tag
Sziasztok!
A SHDW messze nem tökéletes, de ismerősökkel coop-ban el lehet lenni vele.
Mint öreg 40K motoros, nekem már a látvány is megérte az árát.
Itt jegyezném meg, hogy szívesen csatlakozunk egy barátommal másokhoz pár körre, ha éppen úgy alakul.MaTeJ
-
Rexdemon
aktív tag
Asztali Deathwatch roleplaying a haverokkal; a grafika olyan, amilyennek el tudod képzelni Ennél jobb WH40K élményem még nem volt. (semmilyen PC-s game nem ér fel ezzel, csak sajna heti 1x lehet)
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
BoB
veterán
válasz Rexdemon #378 üzenetére
A probléma hogy csinálnak egy gagyi játékot WH40K skin-el. Ennyi.
Erre is kíváncsi leszek:
W40K: Inquisitor - Martyr | Open World TrailerYou may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
.LnB
titán
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rexdemon
aktív tag
Remekül össze is foglaltad az elmúlt évek WH40K játékait.
A Martyrban van bizodalmam, remélem,h nem okoz (az is) csalódást; talán 2017ben meg is fog jelenni.
DoW3 is jó lesz, bár ott személyes nyomorom,h ki nem állhatom, amikor frakciók között ugrál a kampány: hadd döntsem el én, h melyikkel akarok éppen játszani. Erre tessék ....
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Hintalow
senior tag
Nehéz a hátéruniverzum szellemiségét átültetni játékba. Főleg mivel az egyik fő aspektusa, hogy gyakorlatilag mindegy mekkor híró benne valaki, porszem csupán a végtelemben. Olyan játék adná vissza a hangulatot, amiben egy jól irányzott lövés, és kampó
Meg a brutalitását sem nagyon tudják visszaadni. Nem is az erőszakra gondolok itt, hanem az elnyomásra, meg az egész millőre, ami áthatja az univerzumot.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Rexdemon
aktív tag
Kérdés lore-experteknek és/vagy olvasottaknak: a necronok mennyire ismertek a Birodalom/Inkvizíció berkein belül? Az oké,h átlag SM/pógár nem tud róluk, de mondjuk egy Ordo Xenos inquisitor vagy Deathwatch astartes tudhat-e róluk, mmint,h léteznek egyáltalán vagy ennél bővebb ismeretekkel is rendelkezhetnek?
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Hintalow
senior tag
válasz Rexdemon #388 üzenetére
Az általam olvasottakban ismerik őket igen. Nem annyira "titkos" tudás a létük, mint a káoszé, a többi ellenséges fajt meg nem nagyon szokták erőltetetten titkolni.
De túl sokat nem tudnak róluk, lévén a térmanipulációs technikájuk végett nem nagyon hagynak maguk után semmit.
Ha valaki másként tudja, akkor jöhetnek a helyesbítések, de az eddig olvasott könyvekből ennyi jött le.
(nem sokszor kerültek szóba, de ez annak tudható be, hogy én időrendben olvasok WH40K -t)Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
félisten
válasz Rexdemon #388 üzenetére
Alaphangon: a Deathwatch egyértelműen ismeri őket, az Ordo Xenos dettó. Eleve szerepelnek az ordo xenos felsorolásban kb. a kezdetektől.
De most ez megint olyan kérdés, hogy milyen "lore" állapotoknál. A 2nd edition / 3rd edition idejében nem volt Necron Codex, és volt összesen 3 féle bábú az asztali játékhoz. Ebbe az időben úgy nézett ki, hogy a Necron-okról csak pletykák voltak, és néha, rég elfeledett bolygókon futottak össze vele... bárki végül is (tehát nem csak a birodalom követői).
Aztán kijött az első Necron Codex, és innentől kezdve már "nyíltan" ismert fajjá váltak. Legalábbis a Xenokkal kapcsolatosan tájékozott birodalmiak biztos tudnak a létezésükről. Eredetükről nem biztos, hogy tudnak, ahogy a részletesebb képességeikkel sem.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Hintalow
senior tag
Akkor nem csoda, hogy nem nagyon találkoztam még velük könyvekben, ha jól nézem a Necron codex 2002-es, én meg 2003-ban kiadott könyveknél járok
Mostanra meg elég sokat változtattak is rajtuk, ha jól emlékszem, túl overkill voltak.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
félisten
válasz Hintalow #391 üzenetére
A szokásos Fluff-probléma. A Space Crusade-ban még a Necron kinézetű robotok Chaos Android néven futottak.
Aztán eredeti, White Dwarf-féle első inkarnációjuk már Necron néven azért volt durva, mert noha normális kézifegyver (12"-os) lőtávra lőttek a Gauss fegyverükkel, alapból elég jó páncél-mentődobásuk volt, és... ha szétlőtted őket, minden körben minden földre hullott modellre dobhattál egy "We'll Be Back" dobást, amivel visszatérhetett az élők közé (arra már nem emlékszem, hogy 5+ vagy 6+ egy D6-oson, de bármelyik is, eléggé durva).
Ezt azóta próbálják valahogy összehozni, mert hát a szabálykönyvekben átdolgozták "Reanimation Protocol"-á, ami már "csak" annyit jelent, hogy kap egy plusz mentő dobást, amit befolyásol az, hogy van-e Necron Lord 12"-en belül, van-e Reanimation Orb, Cryptek, stb. Elviekben a legjobb esetben is egy 4+ mentő dobás. Az alap Necron Warrior 4+, az Immortal 3+ páncélmentője után. Ouch. Csak 'Destroyer' típusú fegyver (D-Weapons), esetén nem dobhatnak, ha ott 6+-ot tobott a támadó...
Oké, szóval a D-Weapons annyit tesz, hogy találatot kidolgozzuk, majd dobunk D6-al, 1: nem találta el, 2-5: talált, D3 (D6/2) sebzést okoztunk vele (alaphelyzetben a sima katona meghall, csak a hősöknek van egynél több életerő pontjuk), 6: D6+6 sebzést okozunk vele, páncélmentőt nem dobhat. D-Weapons a szupernehéz járműveken lévő páncéltörő fegyverek (Vulcano Cannon, Laser Destroyer) illetve a dedikált nehéz páncéltörő fegyverek (Elda Prism Cannon például).Szóval ha ilyenekkel lövöldözöl egy necron gyalogsági modellre, akkor talán lesz szerencséd, és nem dobhat se páncél mentőt, se RP-t. Más szóval a Necron-ok még most is rohadt nehezen lenyomhatóak...
Na most rakd ezt be egy novellába (benne vannak, de mindegy). Gyakorlatilag egy sima Energiapáncélos Űrmariska ropi hozzá képest, az Immortal-okhoz képest pedig a Terminator páncélosok is törékenyek... Sok sikert...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Terminator17
senior tag
Szevasztok valaki tolja még a w40k soulstrommal ?
Terminator17 felhasználónak nagyon sok pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Asus Z170-P // I5 6600K //16 gb Curcail 2133 Mhz // 980 GTX // Chieftec modular 750 W // Samsung 2x2 TB // Noctua NH-D14 // LG IPS277 // CM 924
-
félisten
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Terminator17
senior tag
??????????
Terminator17 felhasználónak nagyon sok pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Asus Z170-P // I5 6600K //16 gb Curcail 2133 Mhz // 980 GTX // Chieftec modular 750 W // Samsung 2x2 TB // Noctua NH-D14 // LG IPS277 // CM 924
-
Hintalow
senior tag
válasz Terminator17 #395 üzenetére
Mármint neten multiban? Vagy otthon a kampányt/skirmisht?
Én nem igazán. (szerintem az itt lévők jó része főleg könyvek/lore/ asztali szerep v. táblás játék témában foglalkozik az univerzummal)Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Terminator17
senior tag
-
félisten
válasz Terminator17 #397 üzenetére
Játszani én is játszom, de especiel RTS-ekkel pont nem...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Tertius
tag
Az Istencsászár elméje tényleg bomlott? Illetve tudnak vele kommunikálni valahogy? Plusz - az első hsz alapján - miért világosabb a napnál, hogy az eldáknak nincs jövője? A történet szerint mi is éltünk meg hullàmvölgyeket, illetve a lore alapján a birodalom is lassan, fokozatosan csúszik egy szakadék felé, már a császár halála óta, nem? A korábbi sötét korról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az Istencsászár elméje tényleg bomlott?
A lore szerint igen, de a hatalma ettől még hatalmas, és alapvetően az emberiségért dolgozik.
Illetve tudnak vele kommunikálni valahogy?
Ian Watson: Inkvizítor c. novellájában a főszereplő egyfajta telepatikus úton "kommunikált" vele, noha ez inkább "kihallgatás" volt. Ez alapján igen, lehet, noha alapvetően inkább arról lehet szó, hogy telepatikusan "szócsöveket" használ.
Hivatalosan egyébként a Birodalmat a Senatorum Imperialis, a Földi Nagyurak (High Lords of Terra) tanácsa irányítja (a 12 tanácshelynek 9 állandó 3 nyitott tagja van).
Plusz - az első hsz alapján - miért világosabb a napnál, hogy az eldáknak nincs jövője?
Az Eldar Craftworld-ök különálló hatalmat képviselnek, nincs egységes irányításuk, mint a Birodalomnak például. A széthúzó, szétcsúszó Elda birodalom lényege például a Dark Eldar nép is, akik kiváltak az Eldák közül.
Mivel nincs igazi otthonuk, és bolygókat sem tudnak betelepíteni (?), ezért a terjeszkedésre képtelenek, létszámuk pedig folyamatosan fogy. Az eredeti fluff szerint tucatnyi Craftworld létezik mindösszes, egyenként pár milliós létszámmal. Ez azóta némileg megváltozott, új Craftworld-ök jelentek meg, de az alapvető forgatókönyv nem változott. Az Eldarok egy csökkenő létszámú, haldokló faj.
illetve a lore alapján a birodalom is lassan, fokozatosan csúszik egy szakadék felé, már a császár halála óta, nem?
Bizonyos szintig igen, noha a Császár valójában még nem halott, hanem az élet és a halál között, stázisban lebeg. Ettől függetlenül ha a Császár meghall, általános nézetek szerint az a Birodalom végét jelenti.
A korábbi sötét korról nem is beszélve.
Az Eldáknál nem várható olyan új felvirágzás, mint az emberiségnél a Császár eljövetelekor, nincs ugyanis eleve hazájuk....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Öregszem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest