Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz wednesday #352 üzenetére
Commisar @ DeviantArt
Imperial Guard @ DeviantArt
Grey Knight @ DeviantArt
Inquisitor @ DeviantArtDe én például akkor Ez alapján indítanék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Cheesy
őstag
-
nagyúr
válasz wednesday #362 üzenetére
[quote]A lövöldözés az jó, a közelharc kezdetleges szerintem.[/quote]
Ha belegondolsz egy Terminator páncélos ürge aligha fog ázsiai akciófilmekben látott megmozdulásokat prezentálni. Itt a közelharc tényleg annyi, hogy ütsz (Power Fist, Power Maul, Thunder Hammer) vagy kaszabolsz (Chain Fist, Power Sword és Ligtning Claw).
[quote]Mert sokszor a szűk folyosón, egymás elől állják el helyet a termik.[/quote]
A videók alapján itt megvan ez a "feature"
[quote]A káosz tevékenysége mennyire ismert?[/quote]
A léte bizonyos szintig ismert, a pontos átfogó képpel viszont csak a beavatottak bírnak, például a Grey Knights, Ordo Malleus (tehát nem az egész Inkvizíció), valamint a Káosszal érintkező főbb vezetők, lásd könyvtárosok és rendvezetők.
A Káosz Szeme körül élők nyilván tisztában vannak a létével, de a mélyebb összefüggésekkel nincsenek tisztában.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szőrös
veterán
-
nagyúr
válasz wednesday #364 üzenetére
Ilyenre gondoltam, hogy védés, hárítás, ellépés, visszatámadás és annak van hatása.
Nem tudom mennyire lehet ellépni egy Terminator páncélban egy Genestealer karma elől.
Úgy feltételezem, hogy nagyon nem.De úgy ítélték meg a megmaradt gárdisták egyszerűen túl sokat láttak, túl sok mindennel szembesültek és mentek a levesbe ők is.
Ezzel kapcsolatosan pro és kontra is vannak példák. Akadnak olyan kampányok, ahol szó sincs a részt vevő Imperial Guard egységek lemészárlásáról vagy agymosásáról. Máshol agymosást, megint máshol a túlélők lemészárlásáról írnak.
Úgy tűnik, hogy nincs egységes álláspont, az adott körülmények és a parancsnokok hatásköre meghatározni, mi történjen a csatában részt vett IG túlélőkkel.
Erre gondoltam, mennyire titkolhatja el az inkvizíció ezeket a káosz betöréseket.
Szvsz pletyka szinten lehetnek. Ha élő példával akarok élni, akkor olyasmi lehetett, mint a Gulág az 1940-es évek végi szovjetunióban...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz wednesday #2404 üzenetére
Amennyire "sikeres" volt az Age of Sigmar féle tisztítótűz, nem csodálkoznék, hogy ha azt az irányt el is engedné a GW. A TW:Wh sorozat bebizonyította, hogy a sima fantasy tabletop működik, csak normális tartalmat kell hozzáadni. Meg rendes játékokat...
Lehet eljutunk oda, hogy a sok közép- vagy alsó polcos fejlesztők helyett elkezdik esetleg a nagyobb és igényesebb csapatok felé tolni a Wh40k szekerét...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Djuree
félisten
válasz wednesday #2401 üzenetére
köszi srácok, akkor lehet megveszem, bár időm nekem sincs, de ez nem szokott megakadályozni. megvettem ps4-re is a sok játékot, nagyrészét fel se telepítettem még.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
nagyúr
válasz wednesday #2801 üzenetére
Nope, pont az a lényeg, hogy a Rogue Trader-ek szabadúszó kalandorok, akik a Birodalom ernyője alatt, de attól függetlenül kutatnak, fedeznek fel és kereskednek. Az, hogy az inkvizítortól az űrgárdistán át a navigátorokig mindenki ott lehet a csapatban az egy szerepjáték elem. Ezek az emberek érdekből vagy esetleg pénzért dolgoznak együtt.
Hogy miért, az nincs kőbe vésve, gondolom itt is körbe lesz bástyázva ez, hiszen előre megalkotot karakterek közül választhatunk. Mindegyiknek lesz (lehet) különböző hátsó szándéka, motivációja...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Frod
addikt
válasz wednesday #2805 üzenetére
"elméleti síkon gondolkodtam el azon, hogy mind a Rouge Trader mind az Inkvizítor belátása szerint cselekedhet"
Talán az Eisenhorn könyvekben van kifejtve az, hogy kétféle szemlélet van: vagy nagyon szabálykövető az inkvizítor és betűről betűre mindent betart, vagy vannak akik a 'cél szentesíti az eszközt' eszményében használnak bármit/bárkit. (Most nem ugrik be pontosan, hogy milyen jelzővel illették a két csoportot, talán renegát az utóbbi?)
De ahogy Cifu is mondta, ez a Rogue Trader egy nagyon régi valami, így lehet én is feleslegesen mostam össze a mai tudásommal, hiszen Watson könyvében is simán dolgozott együtt Draco egy harlekinnel.
Ezen a ponton már elfogadom, hogy a RT áll feljebb a hierarchiában, és simán lehet "főnöke" egy astartes-nek, és a inkvizítornak.Do you see the white shadow?
-
nagyúr
válasz wednesday #2811 üzenetére
Az utolsó bekezdés a problémám. Nekem annyira nem zsánerem ez a 3rd person hack-and-slash játékmenet. Ha 1st person lenne, akkor imádnám (a Darktide-al ez a fő problémám - lenne sima single player, ideális lenne).
Ettől még élveztem az első részt, szó se róla.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Peace
nagyúr
válasz wednesday #2826 üzenetére
Más taktikára van szükség. Én is Xcom-osan estem neki és folyamatosan bedaráltak. Akkor olvastam utána, hogy totál rosszul közelítettem meg az egészet. Az utolsó küldetésre annyira élénken emlékszem! Majd 2 órán át tartott és a egy bődületes érzelmi hullámvasút volt! A végső elkeseredésen és zokogáson át az üvöltve ordításig minden volt már ott! De végül csak győzedelmeskedtem!
-
Frod
addikt
válasz wednesday #2828 üzenetére
Az elsőnek azért, mert egy egyértelműen kivágott tartalomról van szó, amit kivettek az alapjátékból, hogy még egy kis pénzért el lehessen adni. Az ilyen sztorikat a Steam közössége nem szokta kímélni, és megdobálják negatívval. Ahogyan olvasom, egyetlen egység van benne, ő sem túl tápos.
A Duty Eternal esetében legtöbben a balansz problémákat sorolják fel, túl nehéz early-game, irreális javítási költség a Dreadnaught esetében, és nem is használhatod mindig, csak ha a játék éppen engedi.
(Pedig amúgy ígéretesebbnek hangzik, mint az assassin-os kieg, amit viszont dicsérnek, kiemelten, hogy ezeknél az új egységeknél nincs már korlátozás mikor vihetőek)
Do you see the white shadow?
-
Peace
nagyúr
válasz wednesday #2833 üzenetére
Ez remek kérdés. A végére értél már azóta?
Darktide-ot tolja valaki?
Én most megint iszonyatosan ráfüggtem! Hogy átdolgozták a kasztokat és kaptak rendes képességfát, baromira élem! Csak egy 30-as Veteránom volt, de msot felhúztam egy Psyker-t is, félelmetesen komoly sebzést tol. Ráadásul megkapta a DLSS3 támogatást is a játék, végre 120-al hasít max grafika mellett. Emlékszem mennyire anyáztam megjelenéskor, hogy haldoklik a 2080S-el és folyamatosan crash-el. Mostanra a kifagyások és összeomlások is megszűntek. Minden platformon elérhető már tudtommal és működik a cross-play! Van játékos dögivel, folyamatosan talál meccset. Game Pass előfizetéssel ingyenesen tolható.
-
-
Peace
nagyúr
válasz wednesday #2984 üzenetére
Még decemberben toltam végig:
Warhammer 40,000: Rogue Trader (PC):
Teljesen megvoltam őrülve, mikor 2022-ben bejelentették ezt a játékot! Ráadásul a születésnapomon!!! A kedvenc univerzumom és a kedvenc műfajom találkozása az első alkalommal ennyi évtized várakozás után?! Ennél csodálatosabb ajándékot soha nem is kérhettem volna. Természetesen voltak fenntartásaim és csöppet tartottam is tőle több szempontból is, de ettől még nem vártam kevésbé. Egyértelmű volt, hogy előrendelem és a megjelenés napján vetem is rá magam.Már kapásból a karaktergenerálás teljesen levett a lábamról, el is töltöttem vele bő 40 percet. Természetesen komisszár hátteret választottam és közelharci Warrior lett a hősöm. Aki játszott már az Owlcat játékaival, az nagyjából sejthette, hogy mire számíthat. Nem kellett bődületesen minőségi átvezetőkre és szemet gyönyörködtető grafikára számítani. Cserébe kaptunk egy félelmetesen hangulatos látványt és atmoszférát, ahol a pályák és karakterek kidolgozása pont kellően részletes ehhez a stílushoz. Zenei téren igazán bedobhattak volna még 4-5 számot, hogy egy csöppet változatosabb legyen a harcoknál, de így is nagyon korrekt az OST. Nem egy Mechanicus szint, de abszolút illik az univerzumhoz. Szintlépésnél a temérdek mennyiségű képesség elsőre ijesztő lehet, de nem kell túlaggódni. Pár szint után már kicsit megnyugszik az ember és magabiztosan pakolgatja a pontokat. Persze lehet útmutatásért a netre menni (ahogy azt később én is megtettem), de saját kútfőből is szépen lehet haladni. Én normál nehézségen kezdtem, nem akartam szívatni magamat. De egy idő után már nagyon könnyű lett, így feltoltam daring-re. Efelett van még két további nehézség. Itt is voltak érdekes dolgok, mert néha egy kör alatt feküdt 1-2 emberem (összesen 6-ot irányíthatunk) és csak pislogtam. Párszor kacsintgattam a hard irányába, de mindig sikerült elhessegetni a gondolatot. Az űrcsaták is baromi jóra és izgalmasra sikerültek! Főleg, hogy a hajónk is szintet lép és nem csak képességekkel, de eszközökkel is fejleszthetjük. Nincs is jobb annál, mint amikor 3 helyett már 5 torpedót lőhetünk ki egyszerre vagy ha a makró ágyunk ereje és hatótávolsága megkétszereződik. Ezen felül a különböző posztokra a követőink közül kell választanunk attól függően, hogy milyen magas az adott tisztséghez tartozó képességük. Saját kolóniánk is lesz, ráadásul nem is egy. Ezeken a bolygókon is építkezni kell, bizonyos esetekben pedig olyan konfliktusok alakulnak ki, amik a személyes közbenjárásunkat igényli. A kereskedés is elég egyedien van megoldva. Különböző frakciók számára felajánlunk zsákmányokat, ezzel növelve a reputációnkat náluk. A profit faktor mutatónk pedig a vagyonunkat jelzi. Szóval ha adott frakciónál elértük a kellő népszerűségi szintet és megvan a kellő profit faktorunk, akkor az így elérhető felszereléseket csak szimplán behúzzuk magunknak. Nekem ez jobban tetszett, mintha tényleges fizetőeszközt kellett volna gyűjtögetni. Mondjuk jó kérdés, hogy miképp lehet kimaxolni adott frakciókat, mert az egész rendszert bejártam, mindent vittem, ami mozdítható. Így sem értem a max közelébe sajnos. Pedig nagyon fincsi kis energiapáncélok és nehéz bolter is elérhető idővel. A játék mérete valami félelmetes!!! Brutálisan sok rendszert járhatunk be, de természetesen a hipertér ugrás veszélyekkel jár. Szóval ha nem vigyázunk, akkor nagyon visszataszító rusnyaságok manifesztálódhatnak a hajónkon, amiket természetesen el kell intéznünk. A történet összesen 5 fejezetből áll, szóval érdemes felkötni a gatyót! Ráadásul minden követőnknek is a segítségére lehetünk a személyes küldetéseik teljesítésével. Imádtam, hogy rengetegféle ellenséggel megküzdhetünk! Mind a négy Káosz istenség csatlósai tiszteletüket teszik és xenok is felbukkannak szép számmal. Szóval ez is egy hatalmas plusz! A másik pedig a meglepően nagy szabadság, amit a játék nyújt! A bájolgástól és a románctól egészen a helyszíni kivégzésük szinte minden helyzetben bármit is választhatunk. Akár saját követőkkel kapcsolatban is. Szóval én ezt nagyon éltem. Három irányba vihetjük a karakterünket. Dogmatikus, eretnek vagy tekintélyromboló. Mindenki meg fogja találni a saját morális és erkölcsi iránytűjének megfelelőt. És akkor beszéljünk a negatívumokról és bugokról is kicsit. Az előbbiből kettőt tudnék megemlíteni. Iszonyatosan hiányzik egy narrátor!!! Nagyon kevés alkalommal kerül sor szinkronszínészek alkalmazására, a szövegek 95%-a sajnos olvasós. És higgyétek el, BAROMIRA sok szöveg van a játékban. Ráadásul a teljes játékidő 75-80%-át az olvasás teszi ki! Szóval aki ettől irtózik, az jó messzire kerülje el. És természetesen jó erős angol is nélkülözhetetlen, anélkül nem lesz nagy élmény. A másik a töltőképernyők. Egy picit sok van belőle, ami nem is lenne gond, ha mind 4-5 másodperces lenne, de sajnos akadnak 20-30 sec-esek is. Nem tragédia, de ezen lehetett volna még kicsit dolgozni. Én mázlistának tekinthetem magam, mert a Steam bejegyzések alapján rengetegen futottak nagyon komoly hibákba. Nekem egy alkalommal ragadt fenn egy emberem egy olyan platformon, ahova nem is lehetett volna feljutni. Itt sajnos vissza kellett töltenem egy csata előtti pontra emiatt, mert nem volt más mentésem. Egy másik alkalommal pedig a fele banda kizuhant a textúrából a semmibe, itt szerencsére volt az ajtó előtti mentésem. Ezeken kívül apróbb hibák természetesen nálam is előfordultak. Átvezetőknél a hang és a cselekmény csúszásban voltak, a halottak néha T pózban álltak, a hídon folyamatos lövöldözés hang hallatszott(ezt szerencsére megjelenés után pár nappal javították is), néha felugró jutalom ablak űrcsata után eltakarta a párbeszéd opciókat. Szóval nem hibamentes és akiket az ilyesmi zavar, az nyugodtan várjon egy "Enhanced Plus Edition"-t(nem tudom, hogy ez lesz-e a neve). De mindezek ellenére nagyon gyönyörűen végigjátszható. Nálam abszolút a 2023-as év nyertese és könnyűszerrel lett GOTY!!! A közelébe nincs a Baldur's Gate 3 technikai szintjének, de a setting miatt esélye sem volt a BG3-nak, lecsusszant a második helyre. Ráadásul időben majdnem ugyanannyi volt a két játék, a BG3 nem egész 126 óra, ez pedig majd 127 lett a végére. Én azt mondom, hogyha abszolút megszállott WH40K rajongó vagy, imádod a CRPG-ket körökre osztott harccal és nagyon megy az angol, akkor ez bizony a Te játékod! Mindenki más döntse el Magának a leírtak vagy a neten fellelhető infók alapján. Az biztos, hogy én piszkosul várom a két idénre beígért story DLC-t!!!
-
nagyúr
válasz wednesday #2984 üzenetére
Én már megvettem (még teljes áron... ), de anno átnyergeltem én is a BG3-ra, mert nagyon bugos volt. Lassan végzek a BG3-al, most már aztán megyek Rogue Trader-ezni.
Mint szerepjáték nagyon jó, a karakterek első blikkre nagyon kellemesen kidolgozottak és az, hogy a saját karaktered elég szabadon lehet megkreálni alapból képes órákra elrabolni az embert.
Az Act1 megnézve lett anno, bejött, de akadt bőven bug, én ezért hagytam abba. A fórumok alapján az Act2 és Act3 is nagyon jól sikerült, de onnantól szétcsúszott sajnos a játék és elég sok bug és hiányos küldetésláncok voltak az Act4-től kezdőden.
Most Március 11.-én jött ki egy nagyobb patch, sok bug javítva lett, de aki az Act4-nél járt, azok sokan panaszkodnak, hogy "elvesztették" a már megkezdett küldetésláncukat.Akad még bőven balance probléma, most éppen az Officer-eket nerfelték le, ami miatt sokan nekiálltak sírni a fórumon, mert eddig iszonyú OP volt.
Mindent összevetve nem egy BG3 szintű játék, messze nem és nem csak a bugok miatt (pl. rengeteg párbeszéd nincs például leszinkronizálva, más szóval nincs hang, csak olvassuk a szöveget ), de azért mint Wh40k CRPG nagyon üt, csak sajnos ugyan az az eset, mint annyiszor már, hogy lenne egy tök jó játék, de kb. béta állapotban került kiadásra, és a játék vége félkész...
(hozzá teszem én még 2020-ben early accesben játszottam először a BG3-al (akkor még csak az Act1 volt elérhető), és azért elég sok minden változott azóta ott is - szóval ha innen nézzük....)
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
montana92
csendes tag
válasz wednesday #2987 üzenetére
Nekem egy kicsit üti egymást néhány mondatod..
"Ami ilyenkor fontos az a történet, karakterek, változatos mechanikák, érdekes bulid építés...Magyarán a készítők tudták, hogy CRPG-t készítenek..."
"Az olvasás is olyan, végül is OKÉ, csak nálam fárasztó tud lenni egy idő után."
Szerintem a CRPG-k egyik lényegi eleme, hogy rengeteget kell olvasni, a történetmesélésen és (dialógusokon keresztüli) alakításán van a hangsúly.
Meg nekem kicsit úgy tűnik, nem teljesen tudod, mire is vágynál - a Witcher és a CP2077 szerintem ugyanis klasszikus értelemben nem is igazán rpg-k, hanem inkább sztoriorientált akciójátékok.
A játékhoz szólva egyébként: ha nem ódzkodsz tőle, az Epicen most 7200 Ft az alapváltozat, azaz kevesebb mint a fele a steam-es árnak.
Én még csak kb. 15 órát raktam bele, de eddig nagyon tetszik, a hangulat, az "immerzió" hibátlan.
-
montana92
csendes tag
válasz wednesday #2992 üzenetére
Világos
Abban igazad van, hogy ilyen szempontból ezek - és ahogy fentebb írták, a BG3 is - technikailag és büdzsé szempontjából magasabb polcon lévő játékok.Más: nekem ezek a játékok nem szerepjátékok, egyszerűen azért, mert a Witcher esetében pl. nem nagyon látom, hol jelenik meg a "role playing" rész.
Kapsz egy karaktert, akinek van egy fix, készítők által előre meghatározott neve, megjelenése, szerepe, megítélése a világban és ehhez érdemben kötve vagy. Számomra ez nem szerepjáték.
A CP2077 szintén- legalább van karakterkészítő, de pl. a háttér kiválasztása is mennyit számít az első 10 percet követően? Illetve nincsenek valós választási lehetőségek, nem alakítható érdemben a sztori, minden (beleértve a játékvilágot is) teljesen statikus. Nekem ez inkább a tipikus "RPG elemekkel tarkított" játék inkább.Nem a harcrendszer miatt - a New Vegas pl. szerintem is nagybötűs rpg.
De ahogy wednesday írja feljebb, ez nyilván egyéni nézőpont kérdése főleg..
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...