Új hozzászólás Aktív témák

  • KROK640

    veterán

    válasz Urna #14312 üzenetére

    Hm... műfajonként 1-1 meccs. És megint gyűjtögetős event van??? Jah nem, csak annyira régen sikerült jó meccs nagy boosterrel, hogy eddig kellett visszamenni? ;]
    No offenese, de én meg be tudok tenni (nagyon)sok olyan képet amikor gyatrán (bőven átlag alatti) sikerült, bár az enyémek jóval újabbak lennének mint a (talán nem is legutóbbi) gyűjtögetős event.

    nekem vannak sokkal frissebbek :

    200% LB
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    300% LB
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    500% LB
    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    Na most a folytatáshoz nagyon fontos, hogy aki olvassa megérte a különbségeket a majdnem és a teljesen között, értse a szinte és a körülbelül szó pontos jelentését.
    Amikor azt írom, hogy majdnem mindig szar meccset megy az ember, akkor az nem egyelő azzal h pl sosem volt nagy boosterrel jó meccsem. 10-20 esetből egyszer ugyanis még velem is előfordul.

    Szinte az egész klánom aki aktívan (kb 20 ember) játszik panaszkodik arról, hogy különös módon a nagy boosteres meccsek valahogy mindig gyengén sikerülnek. van aki nem is aktiválja már őket. De sok random csapattárs is panaszkodik!

    alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""

    Hogy miért jó ez a Gajinnak? Mert elérheti, hogy a játékos kb minden meccsben (kábé, azaz körülbelül, nyilván teljesen nem lehet ezt megoldani és akadnak kilengések) egyformán, vagy néha gyengébben teljesítsen.
    Ezért van az, hogy (igen, van amikor nyerünk és első vagyok, vagy loss és utolsó) de majdnem mindig igaz az, hogy ha nyerünk a mezőny felétől lefelé, va vesztünk a mezőny közepétől felfelé, gyakran az első 3 helyen szerepel a nevem. így lesznek körülbelül ugyanannyit hozó meccsei a playernek. Hogy miért érdekes ez? lásd lentebb.
    Na most van két kivétel a velem egy véleményen lévő klántársak között, az egyikük egy teszter, bár már ő is számolt be 1-1 fura véleményről, már megállapítottuk a klántársakkal, hogy ő egy másabb WTvel játszik. A másikuk pedig egy olyan arc, aki saját bevallása szerint évente forintban hat számjegyű összeget locsol el a játékra.

    Na most alapvetően három dologgal fizethetsz a játékért :
    1. Repülőgép modellezés, pályatervezés, fordítás, teszter stb. - ez a mi szempontunkból most nem érdekes, mert a playerek elenyésző része
    2. Pénzeddel - hülye lenne nem kiskirályt csinálni belőled a fejlesztő ha szépen fizetsz...
    3. az időddel. Ilyenkor te tartalom vagy a játékban, ha nicns szerencséd könnyen lehetsz free frag (pl mikor a 60+-os szintű pilótádat első lövésre kilövik, hátulról - true story)

    SZVSZ amennyiben nem fizetsz a játékért egy bizonyos nagyságrendű összeget (erről hallottam pletyka szinten ennyit is meg annyit is, a lényeg, hogy van sokak szerint egy határ ami ftban már hat számjegyű éves(!) szinten) akkor a játék úgy osztályoz téged, hogy te az időddel fizetsz.
    Vagyis a játéknak innentől az a célja, hogy te minél többet ülj mellette, mire egy bizonyos feladatot elvégzel, elvégre addig is tartalom vagy.

    Ezért van az, hogy mikor 10 win kéne akkor 38 meccsből jön össze, ezért van, hogy amikor 68 földit kell kiszedni attackerrel, akkor meccsenként fura mód csak pár megy, ezért van, hogy szedj ki 15 bázisnál, valahogy mindig kidobják alólad pont bázist, ha 100 kill kell állandóan csak az assist jön stb. ert ilyenkor az időddel fizetsz.
    Szép dolog a prém is, de amióta nem pénzből veszem, hanem eventekből kilegozok annyi GJC-t ami kell hozzá, azóta valahogy a prém "ereje" is megfogyatkozott, egészen biztos vagyok benne, hogy valahol fel van jegyezve és látható egy algoiritmus számára, hogy te mennyi tényleges pénzt költöttél a játékra, és mennyi GJC-t (tehát nekik ténylegesen nem bevételt) használtál fel a javaidhoz.

    [ Szerkesztve ]

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák