Új hozzászólás Aktív témák

  • r0by

    addikt

    válasz Ragadozó #4000 üzenetére

    Én a múlt héten vittem el a 2003-as 1.8-as benzines T25 Avensis-t motorgenerálra. Sajna nem vitte vissza az előző tulaj a visszahívásra, így meg kellett csinálni, mert már megette 8k km-en a 2L olajat.
    Megdöbbent a szerelő is és én sem erre számítottam, mivel mindegyik hengerfejen 4 lyuk volt a várt 2 helyett. Így azért kezdek a témában egy kicsit pesszimsta lenni, már amit minden fórumon hangoztatnak, hogy gyárlag szar a fecelift előtti 1.8-as motor. Így most azt szűrőm le, hogy mégsem mindegyik..
    De így legalább nem kellet megfúrni, holott mindenhol azt olvastam, hogy a facelift előttieken csak 2 lyuk volt. Viszont a szerelő szerint a magas olajfogyasztás oka az lehetett, hogy 1-2x kapott valami hamis olajat, ami a rosszabb paraméterek miatt megégtek, és emiatt az olajlehúzó gyűrűk teljesen beragadtak. De ha már szét lett bontva, kapott mindeféle tömítést, síkba lettek téve, stb.
    Így most 230k km után még simén benne van a 200k..
    Mellesleg ő a Mobil 1 ESP 5w30-ra esküszik ehhez a motorhoz. Megerősítvén amit írsz :)

Új hozzászólás Aktív témák