-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Landon
őstag
Arrol tudsz valamit, hogy elerheto e normalis CF a jatek alatt? Vagy hiaba is varjuk a holnapi CAP-et, felesleges... ? A precedensekbol kiindulva valamit ugy is tuti elszabnak a CAP-el es meg szarabb lesz mint eddig aztan majd kb Januari driverben megoldodik a dolog... Kb valami hasonlo varhato vagy van esely ra hogy ezuttal kepes lesz valamit alkotni az AMD? Nem tudom a jatek motorja mit enged es mit nem.
Eleve azt nem ertem hogy mi a feneert nen lehet a fejlesztoknek maguknak bekalkulalni a CF-et. Ok rendben meg mindig niche de akkor is minden honapban ettol hangos minden forum hogy ez nem megy CF-be meg az nem megy CF-be, azert ha lassan is de talan egyre tobben kiserleteznek a dologgal, akkor meg miert nem lehet alapbol tamogatotta tenni? Vagy ugy gondoljak, hogy majd az AMD/nV ugy is meg kell hogy oldja? Pff...
A masik amitol tartok, hogy ok lesz profil meg talan segit is de olyankor szokott jonni a mikro lag es egyeb finomsag...[ Szerkesztve ]
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
hoffman_
nagyúr
Fentebb már írtam, hogy szegényke korosodik, már nem viseli olyan jól. Régen lazán ment +1ghz, ma már a fele se. De amúgy ez nem gond, a grafikára nincs panaszom. Az, hogy a szénné moddolt Oblit annyival nem körözi le az egy dolog, de összességében nincs vele problémám, és azt írtam, hogy jól skálázhatónak tűnik Nekem mással van a baj, nem ugrotta meg a lécet Egyelőre, de még nem adom fel
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
csab991
senior tag
Szerintem egész jó az optimalizációja a játéknak, nálam 2 GB RAM-mal, egy T7200 Core2Duo-val, meg egy Mobility X1900-al 1920*1200-ba el lehet játszani, persze a beállítások low-on mind, de még ilyen kompromisszumokkal is élvezhető.
-
Mukorka
addikt
Removing iPresentInterval=0 from Skyrim.ini and Skyrimprefs.ini and adding
fMouseHeadingYScale=0.0200
fMouseHeadingXScale=0.0200Ezt kő tenni hogy ne szomorodjon meg az egér játék közben
Landon: [link] Itt a teljes ini , esetleg próbáld ki hogy még mennyit javít bár ahogy nézem kb ugyanezt állítottam én is. Még annyi hogy a grassfadedisstance maxja 20000, legalábbis az eddigi tesztelések alapján.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Drizzt
nagyúr
Hogy kell szintet lépni? Elvileg megvan minden szükséges skill, maxon van a csík, de nem történik semmi, ha alszom.
I am having fun staying poor.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Támogatja a motor az AFR-t. CF is lesz. A gyorsulás attól függ, hogy a proci mennyire erős. Itt alapvető korlátozás a 2 mag only, így valószínű, hogy nem sok processzoron lesz maximális a skálázódás. Nálad valszeg nem lesz gond.
A mikrolagra általában figyelnek az SLI és a CF profil implementálásnál. Inkább feláldozzák a sebesség egy részét, de próbálják elkerülni rossz szinkront.Kezd kisebb prioritást élvezni a multi-GPU. Számottevően kevesebb ilyen rendszer épül az egy évvel ezelőtti időszakhoz képest. Ha továbbra is ennyire erősen megy a piac a mobil irányba, akkor nem sok jót lehet jósolni neki. A fejlesztések szempontjából erre kell a legtöbb pénzt költeni, hiszen állandó támogatást igényel, de anyagilag ez lassan nem éri meg. Anyagilag az egész GPU fejlesztés nem éri meg. Ti még nem tudtok róla milyen rebrand hullám jön ... NV-től és AMD-től egyaránt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
Landon
őstag
Szuper, most megnyugodtam! Köszi Abu! Nekem nagyon bejön a játék minden egyéb hibájával együtt és ha a CF gond megoldódna onnantól kezdve be is fogtam a számat és inkább játszok.
Szerk: Komolyan?! Ez érdekes statisztika... Első és utolsó CF rendszerem akkor a mostani. Eladni már nem fogom mert nem érné meg. De ez érdekes, hogy most sokkal kevesebb a több GPU-s rendszer mint egy évvel ezelőtt.
Rebrand, komolyan? Ajaj, tényleg ennyire elmászott minden a mobil felé?! Én nem tudnék élvezetesen játszani mobilkészülékeken... nekem a teljes, komplex játékérzethez kell az, hogy legyen nagy kijelző, egér-bill. vagy rosszabb eseteben minimum egy 360/PS3 szintű konzol...Mukorka:Köszi majd ránézek. A kék körvonalra a fegyverek körül nem találtál megoldást, igaz? Bár ha másnál is van ez az AA miatt akkor lehet ez hivatalosan lesz majd javítva.
[ Szerkesztve ]
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #1008 üzenetére
Akkor úgy volt, hogy lesz DX11. A kód biztos megvan, csak szerintem sokat gyorsít. Az pedig nem segít a VGA-k eladhatóságán, hogy egy DX11-es IGP-n is feltolhatod a játékot max közelébe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Mukorka
addikt
válasz Plazmacucci #1008 üzenetére
Lehetne szebb de modolással sokkal szebbé lehet tenni ami szintén egy jó móka. Lehet kísérletezni meg minden. DX11 meg még lehet benne ahogyan Text pakkokat kiadni is egyre divatosabb. Szerintem egyik se lesz de a játék ettől még kiváló.
(#1011) GeneraL_XTX: Esetleg próbáld meg szerkesztés után írásvédetté tenni a fájlt. Nekem nem volt gondom vele. Az hogy az egérlagot és egyéb vertikális-horizontális gyorsulás hibát megoldja-e azt nem tudom. Én azt vettem észre hogy ez olyankor jelentkezik ha varázslat van a kezemben. Ha kardozom, vagy csak fegyver nélkül futok akkor nem lagol az egér.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz RexpecT #1013 üzenetére
Ha lehet hinni a roadmapnak, akkor decemberben már megkezdődik az átnevezés. Az AMD elvileg kihúzza januárig, de ettől még az is átnevezés lesz. Igazából csak pár újdonság készül. Az NV-nél három GPU, míg az AMD-nél négy. A többi termék a mostani felhozatalból lesz átvíve. Az NV-nél főleg a mobil piacon lesz átnevezés, míg az AMD-nél inkább az asztalin. A belépőszint konkrétan full rebrand.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KubanitoS
veterán
Egy kérdés: miként lehet feltölteni a lélekköveket, illetve hol lehet feltölteni a "lemerült" varázslatos fegyveremet? A karakter magától nem tudja újratölteni?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez inkább a Win hülye ütemezőjének száldobálós jelensége. Attól, hogy egy játék max. két szálon fut, még az erőforrás kihasználása optimális lehet. Valamekkora terhelést jelent az extra két magon is, mert a Win odadobja nekik a szálat.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz KubanitoS #1016 üzenetére
Gondolom úgy, ahogy a korábbi játékokban. Van lélekcsapda varászlat. Azt el kell sütni egy lényre, és ha megölöd, akkor a lelke automatikusan az egyik lélekkőbe vándorol. Ha nincs még ilyen varázslatod, akkor keres fel mágusokat, akik pénzért feltölthetik a fegyvert. Vagy vegyél töltött lélekköveket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz Mukorka #1012 üzenetére
Jó de ezt a játékot azért nem tart ennyi ideig megcsinálni, gyakorlatilag egy jobb obli mod az egész. Alig várom a köv konzolgenerációt, és akkor megindul a fejlődés.
Na megyek játszok még egy fél órát, mert annyira nem rossz, csak hát annyi az újdonság mint egy MW2 és 3 között...Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
KG.
tag
4. küldetés fent a hegyen varázsló kér hogy harci üvöltést csináljak, de hiába püfölöm a billentyűzetet nem csinál semmit (alapesetben Z vagy Y), ez bug vagy mástis kell közbe csinálni, hogy ordítson végre egyet!
Ha érdeklődsz valamelyik termékem iránt, írd le melyik hirdetésre hivatkozol!, nem vagyok gondolatolvasó hogy kitaláljam!
-
Nagynozi
aktív tag
Sziasztok! Játszok, játszok a Skyrim-mel, nem rossz játék, de valahogy úgy érzem, már egyetlen egy Elder Scrolls játék sem fogja tudni azt az "érzést" "hangulatot" hozni, mint anno a Morrowind-ben volt. Akárhányszor előveszem azt a játékot egyfajta izgalmat érzek a mellkasomban. Nem tudom ti, hogy vagytok ezzel, de én sokkal inkább bele tudtam magamat élni.... Már az Oblivionból is hiányzott valami, amit nem tudtam megmagyarázni. Itt meg már a menürendszer se tetszik...... ANNYIRA és kihangsúlyoznám ezt, mert nagyon is élvezhető játék, de ebből is hiányzik az a bizonyos "hangulat", ami a Morrowind-ben megvolt, amitől az a különös érzés átjárt engem. És itt sajnos ez nincsen meg...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt mindenképpen. Én alapból nem vagyok a multi-GPU ellen, de a GTX480 SLI az egy abszolút életképtelen koncepció. Egymás mellé rakni két 300 wattot evő kártyát nem nyerő szvsz. Abból a szempontból sem, hogy a rebrand hullám mellett lesznek elég erős új VGA-k. És itt az elég erős tényleg elég erőst jelent.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lenry
félisten
válasz Nagynozi #1022 üzenetére
semmi különös nincs a Morrowindben, és semmi sem hiányzik a Skyrimből.
a különbséget úgy hívják: nosztalgia.egy időben betegségnek gondolták és gyógyítani is próbálták, én inkább csak ajánlom az IDDQD blog idevágó bejegyzését
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Landon
őstag
Más billentyűzetet próbáltál? Nem tevődhetett át véletlen valamelyik más billre? Egyébként hosszan kell nyomni, hogy a teljes shout-ot ki adja magából. Először én is ott szívtam, hogy hiába shout-oltam csak nem jó... aztán jöttem rá, hogy hosszan kell nyomni és akkor jön a teljes shout.
Lenry: Nagyon igaz! Valóban a nosztalgiáról van szó, én is most, hogy Skyrim-ezek majdhogynem viszket a kezem, hogy felrakjam az Oblivion-t mert egyszerűen más a 2 játék atmoszférája. Zseniális mindkettő, szerintem, és szerintem kitünő darab lett a Skyrim is, de a legjobb az lenne ha lehetőség lenne a 2-őt vagy méginkább 3-at egybegyúrni és lehetne mászkálni szabadon a földrészek közt...
[ Szerkesztve ]
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
Nagynozi
aktív tag
-
-
keIdor
titán
Értem, köszi. Akkor megvárjuk a Kepler-t, meg a Radeon-t, meglátjuk mi sül ki.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
#57919488
törölt tag
válasz Nagynozi #1029 üzenetére
A Bethesda csak ne csináljon MMO-t mikor a legnagyobb RPG című játékuk is akkora konzolport majdnem mint a Fable 3. Az MMO a Blizzard kezében él és virul, nem azért mert Warcraft témát dolgoztak fel. Majd ha jönne Diablo 3 konzolra akkor kellene ott is félni de csak pc-re figyelnek (szerencsére). EA nálam megbukott már régóta és az Activision is, ezektől MMO-t soha nem kezdenék el. Bioware is amint nekilátott SWTOR-nak azóta lefelé mennek. Igaz sok mindent csinálnak de a Mass Effect 3 is akkora csalódás lesz mint állat. Minden évben COD, Fifa, ... amik valójában DLC-k is lehetnének. A másik lehúzás meg a DLC. Pl. Mafia 2 mappájában megtalálható sok minden amit kivettek és DLC-vel lehet ki lockolni.
-
Landon
őstag
válasz Nagynozi #1029 üzenetére
Az felelmetes lenne! Mondjuk gondolom nem lenne egyszeru megoldani mert ugye a kulombozo foldfeszeket mar ismerik a jatekosok reszletesen sot be is jartak oker igy a helyszinek ismertek lennenek. A gond csak az hogy a SP reszekbe megtalalhato teruletek noha nagyok de egy MMO-hoz megse elegek. Gondoljunk csak a WoW-ra... Viszont akkor valahogy aranyodan novelni kell ugy a teruleteket, hogy az adott foldresz jellegzetessegei, ismert jegyei es varosai megmaradjanak nagyjabol olyannak ahogy megismertek a jatekosok a SP reszekben. En ezt ugy tudnam elkepzelni, hogy egy csomo uj varost es teruletet adnanak a mar meglevoekhez. Tehat pl Cyrodiil kibovulne egy rakas uj varossal, faluval etc.
Bar aztan a fene tudja... Ha egesz Nirn-t megcsinalnak akkor az mar eleg lenne meg az egyes foldreszek kibovitese nelkul is.There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
Nagynozi
aktív tag
válasz #57919488 #1033 üzenetére
Nem is azért írtam, csak ha egyszer jönne egy olyan Elder Scrolls játék, ahol minden kontinenst be lehetne járni, az csak is MMO-ként lenne érdemes kiadni, de amúgy teljes mértékben egyet értek azzal amit leírtál, értelmes MMO-t már csak Blizzardék csinálnak, a többiek úgyis hoppon maradnak, bármibe kezdenek bele....
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Üdv mindenkinek!
Három napnyi folyamatos Skyrim után (Értsd: csak evés és alvás zavart meg) visszaolvastam, hogy milyen kommentek érkeztek idáig. És bár alapvetően egyet kell értsek némelyikkel, azért volt, ahol csodálkoztam. Pl.:
- Menürendszer: Nem tudom, hogy mi nem tetszik rajta, nekem egy-két órát vett igénybe a megszokása, most már egér + billentyűzettel is normálisan tudom irányítani. Egy cseppet sem zavaró, sőt, nekem a csillagtérképszerű perk rendszer még kimondottan tetszik is.
- Grafika: Tény, hogy nem tartalmaz forradalmi változásokat az Oblivionhoz képest, de mégsem értem, miért fanyalognak egyesek. Észrevettétek, hogy a Skyrim összesen 5,62 GB adatot telepített fel a merevlemezre? Felfogtátok egyáltalán, mekkora a bejárható terep nagysága? Na, ha igen, akkor legyünk picit elnézőbbek azért, mert néhány helyen nincs még az utolsó fűszál is tesszellálva. Vegyük például a Rage-et. 22 GB, mégis hol volt az látványban ehhez képest??? Sehol! A Skyrim szerintem ékes példája annak, hogy miképpen lehet kihozni a legjobb grafikát helytakarékos megoldással.
- Tweak : Tényleg van néhány dolog, ami zavaró (Pl. az egérmozgás), de a grafikai tweak részemről egyelőre elmarad. A játék kidolgozása Ultra részletesség mellett, 80%-ra levett látótávolság mellett is nagyon szép. Meg aztán, egy több száz órányi játékidőt biztosító RPG játékról van szó, így tökéletesen megfelel a célnak, nem úgy, mint multis FPS esetén, ahol az egyjátékos rész tulajdonképpen a motor technológiai demonstrációja.
- Lefagyások: Igen, sajnos ezzel néhányszor már magam is találkoztam. Mégpedig leggyakrabban a Steam képernyőmentő funkcióját követően fagyott ki a játék, de kaptam már Visual C+ hibát és szimpla, asztalra történő kilépést is. Ami bosszantó, hogy ezek főleg akkor történnek, amikor beszélsz valakivel, ez pedig egy RPG-ben sűrűn előfordul.
Részemről eddig Év Játéka gyanús, bár tény, hogy a 10/10-es értékelést nem adhatom meg neki pár apró bug miatt. De hogy közel lesz hozzá a végeredmény, azt garantálom. Legutoljára a Dragon Age: Origins volt az a játék, aminél egyszerűen semmi más nem érdekelt, csak hogy mielőbb leüljek a gép elé és megoldjam a feladatokat. De ez jobb, mert ott néhol behatárolt volt a terep, itt pedig tényleg szabadon kószálhatsz.
Hogy a tesztet mikor fogom megírni, azt még nem tudom. Az sem kizárt, hogy kénytelen leszek ismét teljes végigjátszás - pláne minden lehetőség kipróbálása - nélkül megírni, hiszen két hét múlva itt a Batman: Arkham Asylum, addig mindenképp végeznem kell a cikkel.
Mindenesetre azon csodálkozok, hogy páran miképpen jutottatok el ilyen hamar viszonylag messzire. Bár kétségtelen tény, hogy én is úgy kezdtem el vele játszani, hogy majd végigviszem a főküldetést és meglátjuk, mennyi időt vesz igénybe. Erre most mi van? Három napnyi játék után még mindig csak három sárkányt győztem le, egyetlen "Shout" van, amit használni tudok, mert megtanítottak rá, valamint a legjobb fegyver, amit eddig találtam, egy ebony egykezes kard.
Egy Redguard harcossal vagyok, fegyver+pajzsra gyúrok, mellette fejlesztem a kovácsolás képességet, mivel szeretnék magamnak páncélt csinálni a sárkánycsontokból. Már van egy házam, bentlakásos segéddel - bár nem takarít a csaj, de harcolni bármikor velem jön -, valamint a Vérfarkasok Testvériségének tagja lettem.
Most vagyok kb. a 12. szinten, de nem nagyon tudok előrehaladni a főküldetéssel, mert mindig, ahogy elindulok valamerre, belebotlok egy romos épületbe, barlangba vagy egyéb helyszínbe, ami ellenállhatatlan vágyat ébreszt bennem, hogy letérjek az útról és felfedező körútra induljak.
A Steam szerint 20 óránál járok játékidőt tekintve, így az biztos, hogy valahol 60 környékén leszek majd a végén - hacsak nem többnél, mert én képtelen vagyok végigrohanni a pályákon. A csapdákra is figyelnem kell, elrejtett kincsek után kutatok, a városokban kihallgatom az emberek párbeszédeit, majd kérdezősködök - szinte minden kocsmában és egyéb forgalmasabb helyen fel lehet szedni legalább 2-3 mellékküldetést, így megéri társalogni.
Na, megyek is vissza, éppen a kovács elkóborolt kutyáját kellett megkeresnem, majd utána elkezdett velem dumcsizni az eb, így most együtt úton vagyunk egy új küldetésre. Majd este ismét beszámolok.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
maszi99
őstag
Itt is vannak tárgyak amiket nem szabad eladni, mert okosabb célra lehet elhasználni ?
Pl: küldetéselem, stb
Vagy ebben a játékban nincsenek ilyesmik, Witcherben külön jelölve voltak ezek.http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
őstag
-
őstag
-
Drizzt
nagyúr
válasz Vistaboy #1037 üzenetére
Érdekes ez a grafika. Vannak nagyon szép dolgok, főleg effektek. Elsősorban a ködbe borult tájra gondolok. Viszont tiszta égbolt mellett az Oblivion szintjét se éri el. Vagy lehet csak az idő szépítette meg, de mintha azért ott a textúrák szebbek lettek volna. Az 5,62Gb-vel érvelni nem érdemes. Mai winchesterek mellett teljesen mindegy, hogy 10, 20, vagy 30 gigát foglal valami. Az a zavaró a grafikával, hogy igazából minimális extrával nagyon sokat lehetne rajta dobni: egy hivatalos textúrapakk és tényleg álleejtés lenne belőle. Így se csúnya, de néhol a textúrafelbontás negatív hatása nagyon meglátszik. Azért egyáltalán nem rossz. Menürendszer nekem határozottan tetszik, hát ha még tudnám billentyűzettel hogy kell a legfelső sávban lévő dolgok között navigálni.
És bevallom még nem vettem meg, de végülis felkerült a listámra, megveszem ha 1-2 héten belül újra kapható lesz valahol itthon.
I am having fun staying poor.
-
őstag
válasz KonzolKartel #1040 üzenetére
ez ilyen felig bug, de megsem. nekem nem sikerult vissza szereznem a cuccaimat. en ugy csinaltam, hogy ki kerestem a cuccaim ID-jet, es be addoltam azokat, amik fontosak voltak pl. armor, fegyver, etc. na meg a penzem is vissza addoltam.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Vistaboy
veterán
A helyfoglalást nem merevlemez miatt mondtam, hanem hogy összehasonlítva a Rage úgynevezett Megatexture eljárásával szemben ez lényegesen optimalizáltabb.
Ha elolvasod a tesztemet róla, láthatod te is, majd hasonlítsd össze a Skyrim grafikájával.
Ami meg a textúrapakkot illeti: épp most írok egy hírt, amiben erről lesz szó.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Huma
addikt
válasz Vistaboy #1037 üzenetére
"a csillagtérképszerű perk rendszer még kimondottan tetszik is."
Jól néz ki és jó ötlet az biztos. Viszont a benne való navigáció szintén csapnivaló és ráadásul nem átlátható.
A menürendszerben amúgy az nem tetszik, hogy nem felhasználóbarát. Nem tudom, hogy voltak képesek így kiadni a kezükből a játékot. Legközelebb kérjék meg a Blizzardot, hogy segítsen nekik kialakítani egy normális kezelőfelületet.-Én biztos levonnék az értékelésből legalább 1 pontot az irányítás miatt.
-Plusz egyet a rossz animációk/mozgás miatt. Pl a múltkor beakadt a mamut egy sziklába és elkezdett egyhelyben remegni. A lovaglás szintén ilyen. Alapból jól néz ki, de brutális, hogy miket csinál pl sziklás terepen. Az meg hogy nem lehet a lóval hátrafelé menni... LOL. Múltkor emiatt zuhantam bele egy szakadékba. De "szerencsére" egy darabig tud a levegőben járni a paci úgyhogy általában nem gond. Majd próbáld ki egy szakadék szélén. Nekem már volt, hogy egyik lába sem érte a sziklát, de sikerült megfordulnom.
-Még egy pontot levonnék a benne lévő logikai hiányosságok miatt. Valamint az RPG rendszere sem a legjobb.Szóval tőlem 7 pontot kapna a játék. Ami még mindig jónak számít.
A grafika jó és a játék monumentális. A hangok és a zene is jó. Szabadon bebarangolható az egész terület ami szintén hatalmas pozitívum.
szerk:
Amúgy az is vicces, hogy a karakter egy-másfél méteres szintkülönbségre már nem tud felmászni viszont gond nélkül ugrál le öt métereket a sziklákról.[ Szerkesztve ]
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Sonja
veterán
Van a játékban Bard is? Találkoztam egy emberkével, aki gitárral énekelgetett nekem valamit. Meg lehetett nála tanulni is valamit (nem emlékszem, hogy mi volr a neve), de hiába akartam, nem tanított.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
#57919488
törölt tag
Dragon Age óta az első játék amiért pénzt érdemes adni szerintem. Az év játéka címet meg úgyis COD mw 3 vagy valami hasonló F.O.S. szabványú játék fogja nyerni de az mindegy. Pedig idén is csak a Skyrim az ami ér is valamit (hosszú évek óta).
-
TwentySix
aktív tag
-
maszi99
őstag
válasz TwentySix #1049 üzenetére
Köszi : a darabszámok azok tudatosak, vagy éppen annyi kell belőle
Más: pénzhez hogyan lehet jutni a cuccok eladásán kívül ?
Jah, és nem megy a futás semmilyen billentyűvel sem, se hosszan se röviden, a gyík nem tud futni (karakterem)http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft