-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Ha nem full HD-ban akarod tolni, akkor nincs mitől félned. Talán a proci az, amely egy kicsit már elavult, a gt440-et nem ismerem, ettől függetlenül nem rossz gép ez! Medium beállításokon lazán menni fog a Skyrim szerintem.
Mondjuk ha a megjelenésig nem tervezel új gépet venni, akkor nem mindegy? Így is-úgy is a jelenlegi vasad lesz, legyen a gépigény bármi is.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Xerxész
őstag
válasz KubanitoS #202 üzenetére
Nem, dehogy akarom full HD-ben játszani, a monitorom natív felbontása 1280*1024, sz'al max ekkorában tudom, de ez nekem bőven elég. Ha bírja persze a GT440 legalább egy 25-30 FPS-sel, nálam ez már játszható kategória. Witcher 2-nél is olyan 23-25 FPS, bár ott csökkentettem a felbontást egy kicsit. De azért ott sem minimumon nyomon.
-
Xerxész
őstag
Olvastatok már a Skyrim egy, már nyilvánosságra került bug-járól?
"The game's chickens report crimes to the town guards"
Aljas kis besúgócsirkék.
-
félisten
Most, hogy a Rage bukta lett, ez a játék maradt az utolsó mentsváram. Ezt csak nem rontják el, hiszen végül is egy tuningolt Obliviont fogunk kapni amit nagyon nem bánok
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Mukorka
addikt
válasz Plazmacucci #205 üzenetére
Szerencsére csak a kiadó közös és nem hiszem hogy sokat foglalkoznak majd ID-vel ezek után...(csak arra utalok hogy a játék maga rossz, nem csak a bugok)
Skyrimet èn is várom, új engine is lesz de remélem a tartalomra több időt fordítanak.Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
félisten
-
Mukorka
addikt
válasz Plazmacucci #207 üzenetére
Volt itt egy cikk erről. Végül is lebontották a régit és összerakták jobban de közben sok mindent változtattak, így most creation engine a neve. Szerencsére jóval szebb is mint az előző
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
félisten
-
kulfoldi
aktív tag
Sziasztok!
En is nagyon varom a jatekot. Egy dologtol felek csak, hogy irjak hogy hasonlo, de azert masabb ellenfel fejlodesi rendszer lesz benne mint a IV-ben volt. Ez pontosan mit takar? A Morrowindban voltak gyenge es eros ellenfelek, es olyan helyek amit az elejen muszaj volt elkerulni, mig az Oblivionban velunk egyutt erosodott a farkas is. A Skyrimban akkor valami harmadik modon fog lenni? Hogy kell azt elkepzelni?
-
MODERÁTOR
***
-
kulfoldi
aktív tag
Bocsesz, de ez pontosan mit jelent? Megkerdeztem haverom aki 3szor vegigjatszotta a Fallout-ot mindenfele fokozaton (en kihagytam), es azt mondta hogy kb. ugyanolyan mint a Morrowind volt. Ez jo hir, de akkor nem ertem, hogy miert nem azt mondjak a nepek, hogy olyan mint a Morrowind volt, hanem azt olyan mint a Falloutban volt, mikozben az meg elvileg olyan volt mint amilyen Morrowindben volt.
-
kulfoldi
aktív tag
válasz Interceptor #214 üzenetére
Hmm, valoban nekem is volt egy ilyen sejtesem, valoszinuleg akkor errol lehet szo. Ha jol emlekszem a Morrowind 2002-es, azaz majd 10 eves. Hulyeseg lett volna azzal peldalozni. Hogy repul az ido.
Kosz szepen!
-
kulfoldi
aktív tag
Hmm, hat en nagyon is emlekszem ra sajnos, nagyon jo volt, azota se semmi nem tudott ugy lekotni mint az. 1 evig jatszottam vele, szinte minden nap orakat. Az Oblivion meg nagyon nem tetszett. Emlekszem milyen izgatott voltam 2006-ban, honapokkal elotte regisztraltam a magyar fan site-on, irtam vagy 1000 hsz-t ott, elo is rendeltem, aztan 2 napig csak jatszottam vele, es...nem tetszett, foleg az ellenfelek fejlodese miatt. Aztan felmodoltam, egesz jo lett, de valahogy megse tetszett. De a Morrowind nagyon. Tok jo lenne, ha ugy foglyul ejtene a Skyrim is mint a Morro. Tudtommal semelyik masik egyjatekos RPG sincs ekkora, szoval nagyon hianypotlo jatek, csak sikerulne jol! (talan meg a Gothic sorozat-de azzal nem vagom mi van)
-
kulfoldi
aktív tag
Errol a keprol jut eszembe, targyakkal hogy all majd a jatek, errol van valami info? Morrowindban tok jo gear-t szedtem ossze, es voltak nagyon jo targyak elrejtve, Oblivionban nem igazan voltak, legalabbis alig voltak varazs cuccok/jo varazs cuccok szerintem (ha jol emlekszem nem-boss ellenfelektol nem is volt varazs drop?), ez is igy belegondolva nem volt valami jo szerintem, bar nem toltottem el annyi ido a 4. resszel mint a 3.-al. De igazabol ha mas RPG jatekokkal amikkel jatszottam sokat vetem ossze (DS2, Diablo 2, WoW) valahogy mintha a targyak sokszinusege es gyakorisaga nem igazan volna az Elder Scrolls erossege, ti mit gondoltok? (jo kicsit masak azok a jatekok, de akkor is, a gear az eleg fontos!)
Az uj reszben lesz valami jofele drop rendszer, meg (nagyon) sokfele utos varazstargyak amik keresese odakotozi majd az embert a jatekhoz?
-
kulfoldi
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
kulfoldi
aktív tag
Skyrim perkek és képességek
Faji képességek
* Ork: Harci düh
* Redguard: Adrenalin roham
* Erdei tünde: Méreg és betegség ellenállás, parancsol az állatoknak
* Nord: Harci üvöltés
* Khajiit: Éjjellátás, karom támadások
* Birodalmi ember: Az Uralkodó Hangja, több pénzt találnak
* Nemes tünde: gyorsabban regenerálódó Magicka
* Sötét tünde: Az Ősök Haragja (karaktert körbeölelő tűzvarázslat), tűz rezisztancia
* Breton: Sárkánybőr (elnyeli a varázslatokat), villám ellenállás
* Argoniai: Histbőr (felgyorsult regeneráció), betegség ellenállás, víz alatt lélegzésMinden faj más kezdő statisztikákkal indít!
Az argóniaiak 25-ös zárfeltöréssel, 20-as zsebmetszéssel, lopakodással, stb. Az orkok 25-ös nehézpáncélzat viseléssel, 20-as bájolással, kovácsolással, stb.
Perk fák
Beszéd
- 10%-os kedvezmény eladásra és vételre (5 szint);
- 10% kedvezmény ellenkező neműtől való vásárláskor;
- Ruházz be üzletekbe és növeld a rendelkezésre álló arany mennyiségét permanensen;
- Mester kalmár: minden árus a világon nyer 1000 aranyat alkudozáshoz;
- Vegyél és vigyél: az árusok olyan dolgokat is megvesznek tőled, amivel egyébként nem kereskednek;
- A megfélemlítések kétszer olyan hatásosak;
- A meggyőzések nagyobb eséllyel sikerülnek.Alkímia
- A varázsitalok 20%-kal erősebbek (5 szint);
- Az életerőt, magickát vagy állóképességet visszatöltő italok 25%-kal erősebbek (ez is lehet, hogy skálázódik majd);
- A mérgek 25%-kal hatékonyabbak (szintén skálázódhat);
- A mérgek kétszer annyi ütésen át hatnak;
- 2 alapanyag jön egy növényszedésből;
- 50%-os ellenállás minden méreg ellen;
- Minden negatív hatást eltüntet az italokból és minden pozitívat a mérgekből;
- 2 hatást felfed az alapanyagból első próbánál az eddigi egy helyett.Illúzió
- Mindkét kézzel való varázslás esetén túltöltődik és a hatás erősebb varázslatot eredményez;
- A kezdő varázslatokat 50%-kal kevesebb magickából idézhetjük;
- A tanonc varázslatokat 50%-kal kevesebb magickából idézhetjük;
- Az értő, szakértő és mester varázslatokat 50%-kal kevesebb magickából idézhetjük;
- A varázslatok működnek magasabb szintű állatokon is;
- A varázslatok működnek magasabb szintű embereken is;
- Minden varázslatot (más iskolából is) képes vagy némán elsütni;
- A varázslatok működnek élőholt, daedra és automaton lényeken is;
- A félelem varázslatok működnek magasabb szintű ellenfeleken is.Idézés
- A kezdő varázslatok 50%-kal kevesebb magickába kerülnek (ez skálázódik egész mester szintig);
- Mindkét kézzel való varázslás esetén túltöltődik és a hatás erősebb varázslatot eredményez;
- Az idézett fegyverek többet sebeznek;
- Az idézett fegyverek Lélekfogót raknak a célpontra;
- Az idézett fegyverek Száműznek bizonyos lényeket;
- Élőholt újrafelkeltés plusz 100 életerővel;
- 2 Atronach idézése vagy zombi újrafelkeltése;
- Atronach idézése dupla távolságból;
- A megidézett Atronach kétszer olyan erős.Pusztítás
- Minden iskola varázslatai többet sebeznek (tűz, jég, villám) - skálázódik;
- A kezdő varázslatokat 50%-kal kevesebb magickából idézhetjük (stb.);
- A villámsebzés eséllyel szétszaggatja az áldozatot, ha 10% alatt van az életereje;
- A jégsebzés eséllyel lebénítja az áldozatot, ha annak életereje kevés;
- A tűz sebzés alacsony életerejű áldozatokat menekülésre késztet;
- Ötször olyan messze is rakhatsz le rúnákat.Gyógyítás
- A gyógyvarázslatok állóképességet is visszatöltenek;
- A kezdő varázslatokat 50%-kal kevesebb magickából idézhetjük (stb.);
- A gyógyvarázslatok 50%-kal nagyobbat gyógyítanak;
- Újratöltődő gyógyvarázslatok;
- Több töltődik vissza minden egyes ütés után a gyógyvarázsokból (nem tisztázott);
- A varázslatok erősebben hatnak élőholtakra;
- Naponta egyszeri esély, hogy automatikusan elsüljön egy 250 életerőt visszatöltő varázslat, mikor leesik az életerőnk;
- A magicka 25%-kal gyorsabban regenerálódik.Módosítás
- A kezdő varázslatokat 50%-kal kevesebb magickából idézhetjük (stb.);
- A módosító varázslatok hosszabb ideig tartanak (skálázódik);
- A téged ért mágiatámadások 30%-át elnyeled.Elbájolás
- A bűbájok 20%-kal erősebbek (skálázódik);
- Az elbájolt páncélok 25%-kal erősebbek;
- "A lélekkövek extra magickát adnak újratöltésért" - Ez is homályos egy kicsit;
- A halálos ütések lények ellen (nem emberek ellen) fegyvertöltéshez csapdába ejtik a lelkeket;
- Az életerő, magicka és állóképesség bájolások erősebbek;
- Egy extra hatást rakhatsz minden már elbájolt fegyverre;
- A villám, jég és tűz bűbájok 25%-kal erősebbek (mindegyikre külön vagy egy perk).Nehéz páncélzat
- Megnövelt páncélzat 20%-kal (5 szint);
- Fegyvertelen támadás nehéz páncélkesztyűvel - a sebzést a kesztyű védelmi értéke határozza meg;
- Megfelezett zuhanási sebzés, ha minden rajtad levő páncél nehéz;
- A nehéz páncélzatod súlya figyelmen kívül hagyódik és egyáltalán nem is lassít;
- Plusz 25% védelem értéket kapsz egyező szettbe tartozó páncélban;
- Plusz 25% védelem értéket kapsz, ha az összes páncélod nehéz (nem kell egyezzen a szett);
- 50%-kal kevesebbet támolyogsz nehézpáncélban;
- A sebzés 10%-át visszasebzed az ellenfélre, ha nehézpáncélban vagy.Kétkezes fegyverek
- A kétkezes fegyverek 20%-kal többet sebeznek (5 szint);
- A harci kalapácsok a páncél 25%-kát figyelmen kívül hagyják (skálázódik);
- A csatabárdok extra vérző sebzést adnak (skálázódik);
- A pallosok növelik a kritikus sebzést (skálázódik);
- Az erős ütések 25%-kal kevesebb állóképesség pontba kerülnek;
- Az álló erős ütések 25% extra sebzést kapnak, eséllyel lefejezésben végződnek;
- A sprintből történő erős támadások duplát sebeznek (fix kritikus ütés);
- Az oldalról bevitt erős ütések minden ellenfelet sebeznek;
- A hátulról indított erős támadások 25% eséllyel lebénítják az ellenfelet;Íjászat
- Az íjak 25%-kal nagyobbat sebeznek;
- Ráközelítés;
- A ráközelítés lassítja az időt;
- 10% esély kritikus találatra;
- Gyorsabb mozgás elővett íjjal;
- Kétszer annyi nyilat szerezhetsz holttestekből;
- 50% esély pár másodperces bénításra;
- 30%-kal gyorsabban veszed elő az íjad.Lopakodás
- 20%-kal nehezebb észrevenni (skálázódik);
- A lesből támadások hatszor nagyobbat sebeznek egykezes fegyverrel;
- A lesből támadások háromszor nagyobbat sebeznek íjjal;
- A lesből támadások tőrrel 15x nagyobbat sebeznek (utolsó képesség a perkfán);
- A páncélzat zajcsapása 50%-kal csökken;
- A lopakodás közbeni sprintelés halk előregurulást eredményez;
- A futás már nem növeli annak esélyét, hogy észrevegyenek;
- A lekuporodás növeli az esélyét, hogy az ellenség elveszít szem elől.[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
Szerintetek állatokat/lényeket tekintve ugyanazokat kapjuk majd, mint az Oblivionban? Vagy esetleg bővítik a skálát még újabbakkal is?
-
Mukorka
addikt
Biztos bővítik mivel itt főleg havas és kopár tájakon játszódik a játék míg az Oblivion erdős volt leginkább. Lesz Mamut is meg gondolom szarvasfélék, farkasok, SÁRKÁNYOK!!!
Pár új kép:
Írták máshol hogy ez lesz a legszebb Pc játék... Közel sem. Mindazonáltal itt nem is ez a lényeg és szerintem így is remekül néz ki, nameg az összhatás a lényeg
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
maszi99
őstag
A legszebb pc-s játék szerintem a Witcher 2 volt , meglepődnék ha megkérdőjeleznék.
Rage szintjét üti mindenesetre (a jó értelmébe véve), jónak minősíthető.
Hagy némi kívánnivalót, de ezt kell elfogadni, a játék élmény (tartalom) a lényeg, no meg a jó irányítás sem lebecsülendő számomra.http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
kulfoldi
aktív tag
Szerintem, bar igy is gyonyoru lesz (es legyen is), nem az amiben ennek a jateknak feltetlenul az elen kell jarnia. (Meg semmilyen jateknak. Manapsag minden jatek szep, csak a lenyeg, a jatek szar) Higyjetek el, 10/10-et fog igy is kapni a grafika reszre, mindig is csucs grafika volt az ES jatekokban. En a tartalomtol felek picit, eleg kritikus szoktam lenni sajnos, de sztem most jo lesz. Szoval a lenyeg az az, hogy a grafika mellett tenyleg jol elsul minden mas ami tartalmat belepakoltak a jatekba az uberbuntetes lesz.
-
keIdor
titán
Áhh az is ocsmány sok helyen. Nálam PC-n a Crysis 2 vezet DX11+tesszelációval. A képeket nézve alig szebb az Oblivion-nál, de engem nem érdekel a grafika. Ha érdekelne nem konzolon játszanék főleg. A játék maga legyen jó, az a lényeg.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
maszi99
őstag
Most nem költök karira, gyúrok a next gen-re
Betenné az ajtót, ha az én gépemen nyomná, az övé is egész jó.
Sokan örülnének ha lenne olyan gépük mint neki
Next gen után lehet hogy megkapja, de az is lehet ezt is elajándékozom
Előzőt kpak kapta !!!http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
kulfoldi
aktív tag
Jajaja, ez a helyes megfogalmazas. A class is csak azert tunt el, hogy ne az elejen meghozott esetleg rossz dontes befolyasolja a kesobbi jatekelmenyt. Tehat hogy az elejen harcost inditasz, aztan megtetszik a magia, mert az szivas. Szerintem ez az "az leszel amit csinalsz" dolog ha jol van megcsinalva, akkor tok jo lehet tenyleg es nem csak a marketing dumat latom benne. Remeljuk jol van megcsinalva.
-
-
félisten
-
oxox
addikt
Ave
megjelenes mikor varhato?
es ha mar mindenki megkerdezi...az ati 4890-el mire szamithatok? (proc,ram rendben van...2500/8giga)[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Xerxész
őstag
Nagyon halogatják a PC gépigényt... Remélem, ez nem azt jelenti, hogy csúszni fog a PC megjelenés.