-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mukorka
addikt
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
válasz Kareszovics #137 üzenetére
Remélem jól összerakják de nemsokára úgyis kiderül
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Sanszos DA2 nagy bukás számomra, Originsben van 100 órám . Azt olvastam hogy összegyúrják a kettőt. Háát , szerintem akkor meg lesz egy ami meg totál semmire sem jó és el is felejthető a széria. Folytatnák inkább az egyet ugyanúgy ahogy volt...
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Ezt a cikket érdemes elolvasni. Legalábbis annak aki ért angolul
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Korrektül lefordítottad, én lusta voltam. Kb összes bethesda ( és az ő kópia rpg-jekiben) úgy van hogy ha több a cuccod mint amit cipelhetsz akkor nem tudsz futni.
Kíváncsi leszek erre a képembe tolja dologra, annyira nem volt zavaró nekem hogy nézegetni kell a tárgyak tulajdonságát és aszerint kiválasztani az épp legjobbat. Persze biztos fontos lesz hogy a bugyuta emberek is ellegyenek.
Mindegy. Várós, előrendelős, tűkön ülős gamma mindenképp
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
válasz WonderCSabo #151 üzenetére
Találtam egy kamerásat
Kicsit csalódott vagyok hogy nem fognak a fegyverek kopni
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
válasz WonderCSabo #153 üzenetére
Sajnos én se találtam, az ezt feltöltő is írja hogy reméli nem törlik :/
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Olvasgattam a Skyrim wiki-t és kiszedtem pár eddig számomra ismeretlen infót amolyan kedvcsináló jelleggel a kételkedőknek
1. A játékosok ki tudnak hívni bármilyen NPC-t vagy ki lehetnek hívva általuk egy western stílusú párbajra az utcán. Ez érdekesen hangzik.
2. Itt az NPC-k reagálni fognak a cselekedeteidre olyan szinten hogy ha eldobsz egy tárgyat akkor megpróbálnak megverekedni érte akár veled is vagy utánad hozzák és visszaadják
3. A Stamina futástól csökkenni fog rendesen valamint hátrafelé menettel nem leszel olyan gyors mint előre felé.
4. Összesen 18 Skill lesz , (Oblivion-ban 21 míg Morrowind-ben 27 volt) a Class és Attributes rendszer megszűnik. Skillből azért van kevesebb mert néhány összeolvad.
5. Minden szintlépéskor fejlődik az életerő de lesz lehetőség nagyobb mértékű élet növelésre is fejlődéskor , ilyenkor egy másik skillt nem tudsz fejleszteni.
6. Itt is szintfejlődés által fejlődik a világ is de jobban fog hasonlítani a rendszer a Fallout 3-hoz mint ahogy az Oblivion-ban volt.
7. Érdekes módon az NPC-k nem hagyják abba az adott munkájukat ha hozzájuk szólsz, legtöbb esetben csak néha rád néznek miközben beszélgetsz velük.
8. Itt is lehet házad, sőt össze is házasodhatsz másokkal , szó szerint is... , ilyenkor a házastársad ott lakik majd a házban. Lesznek gyerek NPC-k is.
9. Sok Quest lesz Hírnév függő és beállítottság alapú , kb mint az előző részekben.
10. 5 nagy város lesz Oblivion féle zárt rendszerben ( töltőképernyő lesz mikor belépsz a városba) és 15 kisebb város lesz Morrowind rendszerben ( nem lesz töltőképernyő ).
11. Több mint 150 Barlang, csatorna, katakomba, búvóhely lesz a játékban melyek 8 különböző csapattól származnak míg Oblivionban egy csapat csinálta mindet.
12 A legmagasabb hegy a játékban 7000 láb magas lesz, ezzel a második legmagasabb hegy a szériában. ( Morrowind-ben volt a legnagyobb hegy)
13. A fegyverek nem kopnak, ezt sokan tudják már. A fejlesztők ehelyett fegyver és páncél készítést vittek a játékba, ezeket lehet majd sokféle módon kombinálni.
14. Ki még nem tudná esetleg , a Questek teljesen random rendszerrel mennek majd sok esetben. Máshol lehet a célpontja ugyanannak a questnek két külön végigjátszás során és más lényeket is tesz az útba a játék.
Remélem van némi új pár embernek, főleg azoknak írtam le ezt akik nem olvassák a wiki-t/nem tudnak angolul és még nem hallottak ezekről az infókról.
Üdv
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Gépigényt? Minek, gagyin úgyis elfut , maxhoz meg remélem itt is menni a fog a jóféle ini bütykölés. Viccet félretéve nem hiszem hogy gond lesz a gépigény, ez is egy konzol port játék lesz így nagyon nem lesz necces. Amúgy gondolj bele, ez a fegyverkopás szerintem elviselhető hiány. Sok más rpg-ben sincs és egyszer sem hiányoltam és Obliban is csak annyi volt hogy kikalapáltad , az meg általában volt pár az embernél jó esetben
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Sok játékban egy adott cfg fájl vagy TES esetében ini fájl adja meg a beállításaidat a grafikához, irányításhoz stb. Az oké hogy beállítasz valamit options-ban maxra ami ad egy értéket ebben a fájlban. Szépen szerkeszted a fájlt és megadsz egy nagyobb értéket neki persze bizonyos határokon belül, így ráerőlteted a játékot hogy még szebben/jobban/megerőltetőbben futtasson dolgokat. Ez a moddolás alapja is , sok esetben fényeket, árnyékokat és renderelést lehet állítani valamint rengeteg játékspecifikus dolgot.
Oblivionban pl maxon is nagyon gagyi a renderelés és a FOV is, ami a látótávot szabályozza. Ezt könnyen lehet módosítani így ha van hozzá géped is elég sokat ki lehet hozni a játékból. Pl hogy ne csak 10 méteren belül rendereljen teljes grafikát a fűre hanem 100 méteren belül. Persze vigyázni kell és kitapasztalni mert okozhat hibát a játék futtatásában.
Mivel itt új motor lesz ezért nem biztos hogy ilyen szintű hozzáférésre adnak lehetőséget a fejlesztők ismét de bízunk benne. Lehet hogy nem is lesz rá nagy szükség, az előző részeknél egyszerűen sokat lehetett javítani minimális teljesítmény csökkenés mellett is.
Egyébként visszafelé is megy a dolog, van akinek annyira rossz a gépe hogy nem menne minimumon se, annak is jó ez mert még tovább tudja butítani és lesz belőle amolyan fps cfg/ini.Arra azért készülj fel hogy tartalomban/opciókban valamint nagyon durván összetett képességek és egyéb funkciókban gazdag ez a játék. Szeretem a Witcher 2-őt de morrowindhez vagy Oblivion-hoz képest rpg szinten sehol sincs. Eddig nem volt probléma a víz aljára merülés, külön varázslat van ahhoz is hogy lélegezhess víz alatt. Ezek a játékok nem ilyen korlátoltak mint pl Witcher vagy dragon age ahol egy repedés ami elválaszt két utat már áthatolhatatlan.
(#180) maszi99: Egy illető aki kipróbálta dicsérte az irányítást, állítólag már a külső nézet is használható teljesen. Sok bill parancsra nem számítok elvégre konzolport lesz és már az Oblivionban se kellett megerőltetni magunkat.
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Én bízom a Bethesdában ,eddig nem okoztak csalódást. A Fallout 3 és New Vegas is nagyon jó lett, igaz egyszerűbbek is mint a TES eddigi részei. Remélem a Skyrim ad akkora szabadságot mint az előző részek, fejlesztési idejük volt rá bőven és talán pont ez adja ezeknek a játékoknak a titkát és sikerét.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Azért minden lénynek van egy alap szintje ami veled fejlődik de inkább a típusain van a hangsúly. Különböző lények ellen különböző taktika, varázs vagy méreg kell. Pl simán legyaksz egy varázslót mert gyenge de tud varázsolni míg egy harcos páncélban sokkal nehezebb. Amúgy meg nagy hiba ha nem kezdesz el legalább Oblivionozni , iszonyat sokat kell megtanulni a játékban, érdemes tapasztalattal kezdeni.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
válasz Plazmacucci #205 üzenetére
Szerencsére csak a kiadó közös és nem hiszem hogy sokat foglalkoznak majd ID-vel ezek után...(csak arra utalok hogy a játék maga rossz, nem csak a bugok)
Skyrimet èn is várom, új engine is lesz de remélem a tartalomra több időt fordítanak.Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
válasz Plazmacucci #207 üzenetére
Volt itt egy cikk erről. Végül is lebontották a régit és összerakták jobban de közben sok mindent változtattak, így most creation engine a neve. Szerencsére jóval szebb is mint az előző
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Biztos bővítik mivel itt főleg havas és kopár tájakon játszódik a játék míg az Oblivion erdős volt leginkább. Lesz Mamut is meg gondolom szarvasfélék, farkasok, SÁRKÁNYOK!!!
Pár új kép:
Írták máshol hogy ez lesz a legszebb Pc játék... Közel sem. Mindazonáltal itt nem is ez a lényeg és szerintem így is remekül néz ki, nameg az összhatás a lényeg
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
-
Mukorka
addikt
-
Mukorka
addikt
Jó kis videó!
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Tudunk valami problémáról azon kívül hogy kőkemény konzol port a Pc verzió? Csak mert nekem kemény 20-28 fps-el hasít a gépemen és ehhez képest a játék finoman szólja sem szép.
Szerk: Most bejutottam az első zárt épületbe, itt meg fix 60...
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Továbbra is 24-28 FPS szabad területeken , zárt helyen meg 30. Mondjuk ez fix így általában nem szaggat bár volt egy két barlangi rész az elején ahol lement 10-re is...
Egyébként az Object Detail Fade bekapcsolva vagy kikapcsolva hoz látványbeli emelkedést. Eddig a játék nem nagyon tűnik szebbnek mint Oblivion
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Na , kipróbáltam egy kártyával és úgy már megvan a kemény 40 fps... Cf Fail már megint.
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
válasz Kareszovics #617 üzenetére
Mindegyik verziót be kell regelni a steam alá
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Az egér irányítás tényleg érdekes. Mintha a függőleges tengely kevésbé lenne érzékeny mint vízszintesen. Most egy kártyával már jobban megy, végülis nem szaggat , annyira meg úgyse számít itt a kimagasló fps szám. A menü eddig elég fura, sok mindenre még nem derítettem fényt. ( Honnan tudom hogy 1 vagy 2 kezes a fegyver? )
A zártörés jó lett bár ez a könnyebb Falloutban megszokott verzió.
Grafikában tiszta Oblivion némi moddolással de az atmoszférája, a dizájnos összkép itt tökéletesen megállja a helyét így is. A Cf egyelőre bukó, biztos jön valami CAP hozzá.Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Ime néhány apróbb változtatni való lehetőség az ini fájlban. Én mindjárt tesztelem őket.
[link][ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Na csináltam egy gyors vidit. Tweak Ultra VS Alap Ultra
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Külpolitika
- HTPC (házimozi PC) topik
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Epson nyomtatók
- OLED TV topic
- További aktív témák...