-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
fiATHaLON
őstag
katt777, nagyon köszönöm.
Ez a Fallout 3 fejlődési rendszer mit takar, mert 10x kezdtem el
azt a játékot, de a gamebriós látvány szíven ütött minduntalan, mikor
a távolba néztem (így pont ennyiszer abba is hagytam... )Meg jó lenne, ha még pár mod is kijönne hozzá,
mielőtt összeszakad a ma ismert világ. -
Interceptor
addikt
válasz fiATHaLON #101 üzenetére
Az egész fejlődési rendszert dobhatnák a kukába ha kellően nagy lenne a világ szépen el lehetne helyezni benne a különféle erősségű ellenfeleket és helyeket. Egyedül a karakterünknek kellene tudnia fejlődni meg néhány npc barátunknak vagy npc-nek aki aktív harcos életet él, de ezek se egyformán fejlődjenek.. Szerintem ez lenne a tökéletes megoldás. Az enemyk erőssége pedig legyen "realisztikus" pl egy patkány legyen egy csapás ha jól betalálok.
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
fiATHaLON
őstag
válasz Interceptor #102 üzenetére
Ezt én sem értem, miért nem szekcionálják valami ötletes megoldásokkal
a területeket, városokat, szigeteket, stb (engedélyek, "nem látszol elég keménynek",
nem ismerünk errefelé, tudomisén.)
De mivel ez is viszonylag baltával faragott megoldás, mi a szarért nem lehet olyan
hogy adottak a szintsávok (mondjuk a főszálhoz méretezve - helyileg a közelség
alapján mondjuk (meg jónéhány bónusz vadnehéz mellékszál randomban), és ha
valaki kififikázza, hogy 10 valós nap ottüléssel hogyan szopathat meg egy nála
20 szinttel komolyabb ellenfelet (most ilyeneket mondok, hogy elszaladgál 2 várost,
miután megcsapta 1 hp-re, vagy amire lehetőség adódik), akkor annak adassék
márt meg, hogy nem az a jutalma, hogy cserébe ágyékonharapja az utolsó
koldus is gond nélkül, mert felhúzta a rendszer a "jobb játékélmény érdekében"
hanem a megszokott módon legyen előnye (fejlődik egyszerre x szintet).Dehát ezt meg szerintem senki nem meri kockáztatni, mert olyan játék születne,
mint a régiek, hogy kísérleteztek vele az emberek, és meglepődve tapasztalták,
hogy hányféleképp oldottak meg egy-egy feladatot.[ Szerkesztve ]
-
HaaS
addikt
válasz fiATHaLON #103 üzenetére
Én azt várom, hogy az NPC-k nézzék, hogy mennyire lehet erős a főhős.
Witcherben például nem zavar, hogy mindent, mindig, mindenki orra elől el lehet lopni, mert hát ő a vicsör. Általánosságban azért jó lenne, hogyha bemegyek valahova, akkor ne állandóan "vigyél mindent" kéréssel fogadjanak, vagy pont fordítva, puszta kézzel védekezzenek egy rúnaköves másfélkezes kard ellen...
Ez beszélgetésekre is működhetne, de leginkább a harcnál lenne értelme. Egy csavargó ne küzdjön már az életéért a végsőkig, hanem akár már a fegyver előhúzásakor - vörösen izzó méteres penge láttán - hanyatt-homlok meneküljön. Vagy kezdhetne rohanni már akkor, mikor meglát csillogó páncélban... és tudnék vele beszélni néhány szót, ha hasonló szerkóm van, mint neki (mondjuk ez utóbbi dolog már létezik).Szóval én azt szeretném, ha folyamatosan változna a karakterek, mobok hozzáállása, annak alapján, ahogy kinézünk, no és amit teszünk...
Megtanultam lopni TW2-ben! Büszke vagy rám, ugye?
[ Szerkesztve ]
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
jolti05
őstag
Én nem vágtam hanyadt a Skyrim grafkóján. Remélem ez csak ízelítő, és még változik rendesen, mert ez még gyenge, főleg 1:25-nél a víz...
Azt lehet tudni, ki komponálja alá a zenét? Jeremy Soule muzsikái nekem eléggé bejöttek az Oblivion alatt.
A lassúság és a sok alvás része a túlélési stratégiámnak...
-
fiATHaLON
őstag
Igen, valami komolyabb kihatás lehetne a játékokban a fejlődés
nyomán, mert valljuk meg a SZEREPjáték élményhez nagyban
hozzájárulnának az említett dolgok.
Természetesen nem vagyok idióta (?), nem álmodozom olyan
byte-okba foglalt játékról, ahol ha megvan a kellő gyorsaságom,
megfésülhetem a farkasembert, mielőtt felkoncolom, és
cipőből ihatok málnabort, de ezek a "minden-mindenre kihatással van,
él a környezet" ígérgetések eleddig általában abba fulladtak, hogy
feldühödik rád adott npc, és várni kell kicsit (1 újabb klikktől egész
a másnap reggeli amnéziáig szokott terjedni a skála), míg újra
kezheted az akciót.
Ciki lenne egy olyan egyszerűen kivitelezhető dolgot megvalósítani,
hogy a feladatoknak mondjuk lenne 3 (egyelőre nem több, hisz biztos
sokkal nehezebb leprogramozni, ha x éve nem megy ) alternatív
megoldása, amik körültekintéstől függően nehezednének (utolsó
esély lenne a levágás, legkevesebb jutalomért, továbbágazásért) ?
Szerintem örömtelibb lenne, mint az általad is említett baromságok,
mikor pl. mások szeme láttára lopsz, elbődüli magát, hogy ejnye,
majd ahogy odébbmész megdícséri a szomszéd áruslány portékáját,
mint egy eszelős, skizofrén pszichopata (kísérhetne végig a játékban,
azt üvöltve, hogy tolvaj! tolvaj! - de még az átvezetőkben is )
Viccet félretéve, nem kéne ekkora falatokkal kísérletezni, kisebb, könnyebb
dolgok sokkal szórakoztatóbban sülnének el.Lopol TW2-ben? Ez szééép...nagyon szép....szeretlek.
Azt a játékot ott hagytam abba, mikor save-load trükkel egy 3-4 óra alatt
csináltam valami 100-200.000 krajcárt egy kockásnál a faluban... -
HaaS
addikt
válasz fiATHaLON #106 üzenetére
Hehh... nem volt limit a fogadáson? Vagy mifene? Max. egy rugót lehet feltenni... ráadásul dögunalmas!
Ahelyett, hogy loptál volna, látod... betörni is jó, ha észrevesznek, először figyelmeztetnek a lakók, aztán rohannak el az őrökért kiáltozva... kisvártatva meg is jelenik egy-kettő... nem érdemes nagyon packázni velük, össze vannak tákolva rendesen!
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
Kareszovics
addikt
Mivel mostanában látom megyeget a topik gondoltam én is véleményezek.
Nekem egy vágyam van az új Elder Scroll játék iránt: legyen élet a városon kívül is. Mittudomén legyen több erdei házikó, tanya. A barlangokban legyenek különböző csoportok, frakciók ne csak zúzda legyen.
Sétáljon, lovagoljon több ember az utakon. Legyen több fogadó, ahol akár minijátékok is fogadhatják az embert.
Nekem ez a pár apró dolog már egy sokkal élvezetesebb játékot nyújtana, mint például az Oblivion; mondom ezt úgy, hogy az Obliviont a mai napig aktívan játszom, meg bírom, mint az állat.
Ennyit szerettem volna mondani; köszönöm.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
fiATHaLON
őstag
válasz Kareszovics #111 üzenetére
Ahogy Haas beszámolóit olvasgatom, a Two Worlds 2 igen nagyot lépett
ezirányban. Adok neki magam is egy újabb esélyt, mert elsőre kicsit
fura volt számomra az irányítás, de szerintem nézd meg, ha még nem tetted.Játékok a kocsmákban, útszélen valóban élvezetesek lennének.
Ezeket a remek ötleteket játékos oldalról viszont valúszínűleg csak
egy független, milliárdos fejlesztőcsapat valúsíthatná meg, mert a
kiadók egész más szempontokat viszgálnak jobbára, mint mi. -
katt777
félisten
válasz fiATHaLON #112 üzenetére
Nos, megfogtad a probléma lényegét. 20-30 éve játékosok fejlesztettek játékokat, ergo tudták, mit fog élvezni a játékos is. Ma marketingesek működtetik a gépezetet, azon az alapon (amit az élet igazol nap mint nap), hogy kellő körítéssel a szart is el lehet adni. Egyébként minek kellene folyton-folyvást megváltoztatni évtizedek óta megszokott beállításokat? Ja, a konzol miatt, nehogy már ekkora munkát vegyenek a nyakukba a programozók. A legriasztóbb példa a Mass Effect 2, hát az tényleg egy kezelhetetlen szar lett, pedig én megpróbáltam megszokni, megszokott gombokra állítani, de hiába, mert a kombók talán pókokra készültek, de hogy nem emberre, az tuti.
Abban reménykedem, hogy bár sok dolog nem tetszett nekem a Morrowindben, másoknak meg az Oblivionban, azért végül csak élvezhető lesz végül a Skyrim. Egyelőre csak negatív tendenciát látok abban, hogy a mindenre kiterjedő, folyamatos fejlődést, ami a kedvencem volt Oblivionban, kivették az idióta, és illogikusan elosztható XP-k lesznek (megint).Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
-
CriticalHit
őstag
[link]
Ez a Skyrim hegyitó állat hangulatos. Végre természetes színek.
Nekem jobban bejön a Fallout 3 féle fejlődési rendszer, még ha nem is tökéletes. Szeretem, hogy jól elkenik a búrámat, ha kopterként olyan területre tévedek, ahol nyüzsögnek a kemény ellenfelek. Vagy kemény taktika, vagy visszatérek fejlődés után.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
katt777
félisten
válasz CriticalHit #117 üzenetére
Vagy viszed Fawkes-t, én úgy csináltam végig nehéz szinten. Jó golyófogó, tud cipekedni, és még ha szarul is, de azért leszedegeti az ellent.
Az mondjuk tény, hogy Obliviont gyönyörűvé lehetett varázsolni, de ez azért több annál. 5 év nagy idő.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
CriticalHit
őstag
Kifejezetten szeretem, ha szerepjátékban nem minden ellenfél dől az első csapásomtól. Mosolyt csal az arcomra, ha aláznak első ütközetre, hiszen igy érzem, hogy nem csak töltelék az ellen, hanem küzd saját céljaiért. Még mindig kellemes kihívás, amikor a stealth boy-om lejár és körbevesz egy Legendary Deathclaw, Mother Deathclaw + egy Alpha Male Deathclaw. Társat csupán golyófogónak soha nem vinnék.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
lumpen_stex
aktív tag
namost ha a karakter készitésnél a gun-t meg a luck-ot full-ra húzod pl a strengs kárára, aztán elmész a (már nem tudom minek nevezett) akkor még baráti punk faluba ott ki tudod venni kis ügyességgel a hunting revolvert, a trailgunt, meg egy komplett combat armort. ezután kb egy lövés egy mob. a d.calw meg szintén egy lövés gugolva a 308-assal..
-
katt777
félisten
válasz CriticalHit #119 üzenetére
Én meg azt nem szeretem, ha valakinek a scupasz fejébe kell lőni 5-6-ot, hogy végre észrevegye, hogy meghalt. Viszont sosem lopakodtam.
Én sem csupán golyófogónak vittem, fogta az a lézert is. Amúgy jókat szól be is.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
idiot
tag
Már nagyon várom ezt a játékot.Kiváncsi vok a látványra.Remélem lesz ojan szép mint az oblivion ha ojasmi lesz akko nem lesz vele gond,
alter
-
idiot
tag
Már ránk fér egy valamire valo szerepjáték,
alter
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Archanon
őstag
Nem tudom volt-e már... de hatalmas!
Katt!Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
katt777
félisten
Jó ideje nincs netem, kijött már a patch?
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Interceptor
addikt
Eléggé kihalt lett ez a topic
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
vhunor
őstag
-
Kareszovics
addikt
Most és azonnal...
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Interceptor
addikt
Nem sok infó jelenik meg a játékról sajnos. Az oblivion elött ilyenkor már képek áradatával láttak el minket.
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
-
Sonja
veterán
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
katt777
félisten
Még nem is tudni, egyáltalán játszható lesz-e a játék, vagy egyáltalán milyen, de gyűjtői verzió már van.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Mukorka
addikt
[ Szerkesztve ]
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Kareszovics
addikt
Nem tudom...
Az Oblivionos azért volt jó, mert kellő ügyességgel Novice szinten is nyitogatta az ember a zárakat. A Falloutos talán jobban a realitás talaján állt (már csak azért is, mert ha egy adott szinted nem volt meg az adott skillhez, akkor hozzá se szagolhattál például a zárhoz).
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
Mukorka
addikt
válasz Kareszovics #137 üzenetére
Remélem jól összerakják de nemsokára úgyis kiderül
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
maszi99
őstag
Meg lehet azt szokni, Dragon Age Origins-ben is hasonló volt.
Amíg nincs szint, nincs nyitogatás , (max próba, de úgy se sikerül)
A lényeg, hogy szuper lesz a játék, nagyon várom már, és ha még picit csúszik is a megjalenés, egész decben szabin leszek
Tolom ezerrelhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
maszi99
őstag
Csak nem olyan őrültek, a Dragon Age 2 épp elég volt az idén nekem csalódásból
A 3. részre visszatérnek úgy néz ki a gyökerekhez, utóbbi hírek szerint
Betesda csak tanul más hibájából , Fallouttal sajna nem bírtam, valahogy az nem feküdt eléggé a lelkületemhez
Elég sűrűn fogjuk ezt a topikot látogatni szerintemhttp://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
Mukorka
addikt
Sanszos DA2 nagy bukás számomra, Originsben van 100 órám . Azt olvastam hogy összegyúrják a kettőt. Háát , szerintem akkor meg lesz egy ami meg totál semmire sem jó és el is felejthető a széria. Folytatnák inkább az egyet ugyanúgy ahogy volt...
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Mukorka
addikt
Ezt a cikket érdemes elolvasni. Legalábbis annak aki ért angolul
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Romvr
őstag
A lényeget igyekszem kiragadni belőle annak aki nem akar angollal szöszölni és oldalakat olvasni:
- A tesztelőnek nem tetszett az E3-as demó, de mikor kipróbálta ezt a verziót rájött hogy tévedett a játék első megítélését illetően és bocsánatot kér mindenkitől akinek azt mondta hogy nagyon rossz lett a játék, ugyanis egy óra játék után odavan érte.
- Az iránytű majdnem ugyanúgy néz ki mint az Oblivionban (lényeges ám )
- Az Inventory-ban szembeötlően látszik hogy melyik holmi jobb mint amit éppen hordasz (és mennyivel). Nem kell mazsolázni annyit ha éppen csurig vagy, mert rögtön a "szádba tolja őket".
- Egyszerűen tudsz Kedvenceket létrehozni fegyverekből felszerelésből és varázslatokból, amit aztán hamarabb és könnyeben érhetsz majd el.
- Nem lehet aludni egy leigázott bandita táborhely ágyaiban
- Az úszás animáció sokkal jobb lett, de a víz még mindig nem elég "élő" úszás közben.
- A térkép gomb azonnal feldob a felhők közé és Real Time láthatod a teljes játékterületet fentről, mintha csak egy isten volnál a mennyekben. Felhők úsznak meg ilyenek.
- Harc közben véletlenül harmadik személyű nézetre váltott és úgy volt kénytelen végigverekedni. Aztán meglepődve gondolt bele hogy eddig TPS nézetben játszott és így is ugyanolyan jól nézett ki minden mint FPS módban. Tehát tökéletesen játszható a külső nézet is most már.
- Az egyik városban egy bárd énekelt az utcán és olyan jól/élethűen amit még nem látott/hallott játékban.
- Míg az Oblivionban alig egy tucat hang-színész volt, addig a Skyrim-ben nagyjából 70. Így sokkal jobbak a párbeszédek.
- Ha van egy pajzsod azzal el tudod lökni az ellenséget. Például gyorsan véget vethetsz egy nehéz harcnak, ha az ellenfeled egyszerűen lelököd egy nagyobb magaslatról.
- A fegyverekkel is tudsz lökni nem csak szúrni és vágni ()
- Ha túl sok minden van nálad nem tudsz futni. (Ez eddig is így volt nem?)
- A napszak váltások elképesztően gyönyörűre vannak megcsinálva. Ha felnézel az égre este láthatsz északi fényt is.
Kb ennyi említésre méltó van a 4 oldalas írásban. Főleg csak élménybeszámolót ír, hogy kit hogyan kaszabolt le, meg ilyenek. Ír pár alpha verziós hibát (égbe repülő halott katona, hibás városőrség), de kb ennyi. A vége az hogy oda meg vissza van most már a játékért.
ps.: Nem szó szerint fordítottam, csak egy gyors átolvasás alapján. Ne tessék belekötni (csak ha nagyon félrenéztem valamit ).
"(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Mukorka
addikt
Korrektül lefordítottad, én lusta voltam. Kb összes bethesda ( és az ő kópia rpg-jekiben) úgy van hogy ha több a cuccod mint amit cipelhetsz akkor nem tudsz futni.
Kíváncsi leszek erre a képembe tolja dologra, annyira nem volt zavaró nekem hogy nézegetni kell a tárgyak tulajdonságát és aszerint kiválasztani az épp legjobbat. Persze biztos fontos lesz hogy a bugyuta emberek is ellegyenek.
Mindegy. Várós, előrendelős, tűkön ülős gamma mindenképp
Mukor#2214 --- "Ezt nem én gondolom így, EZ EGY TÉNY!"
-
Romvr
őstag
Én nemrég néztem bele a Two Worlds 2-be és ott pl ha rámész egy tárgyra akkor a tulajdonságai mellett pirossal/zöldel kiírja hogy mennyi értékkel jobb/rosszabb mint ami éppen a kezedben/testeden van. Már ez se rossz dolog, de hogy tényleg mit jelent ez a "szemkiütős" megoldás nem tudom. Igaz régen meg egy marha nagy inventory-ból percekig mazsoláztam hogy most akkor amit felvettem az utóbbi 3 órában abból mit dobjak ki, adjak el és mit vegyek fel mert esetleg jobb mint a mostanim.
Ezzel igazából a mazsolázással töltött időt akarják inkább a nettó játék irányába tolni. A sztorival szöszölj (könyvek, levelek, receptek...stb), mint sem az Inventory bújásával."(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
Kareszovics
addikt
Pár gondolat:
- Az Inventory-ban szembeötlően látszik hogy melyik holmi jobb mint amit éppen hordasz (és mennyivel). Nem kell mazsolázni annyit ha éppen csurig vagy, mert rögtön a "szádba tolja őket".
Ez így elsőre hasznosnak tűnik, bár szerintem eddig sem volt gond az inventoryval ilyen tekintetben; én anno ár szerint raktam sorba a holmikat, elég markánsan kiderült melyik cucc volt a jobb/rosszabb.
- Nem lehet aludni egy leigázott bandita táborhely ágyaiban
Ezt nem értem... Ha "tiszta a levegő", miért ne lehetne ott aludni?
- Míg az Oblivionban alig egy tucat hang-színész volt, addig a Skyrim-ben nagyjából 70. Így sokkal jobbak a párbeszédek.
Ennek kifejezetten örülök. Számomra már az is vicces volt, amikor a Fallout 3 ban visszaköszönt a fél Oblis szinkronszínész sereglet.
- Ha túl sok minden van nálad nem tudsz futni. (Ez eddig is így volt nem?)
Úgy volt, hogy nullára megállt a karakter, amint akár egy egységgel is túllépte a teherbírását; Fallout 3-ban megcsinálták ugye, hogy tud haladni, de csak sétálva.
- A napszak váltások elképesztően gyönyörűre vannak megcsinálva. Ha felnézel az égre este láthatsz északi fényt is.
Ezzel a dologgal eddig se volt (főleg modokkal), ha tudják fokozni akkor happy.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian