Új hozzászólás Aktív témák

  • Banzin tanbá

    csendes tag

    Üdvözlet mindenkinek!

    Ezt a fórumot most olvastam végig másodjára.
    Először, mert gép rendelés előtt minden infót összeszedtem. (Az elején jönnek a pozitív hozzászólások, majd elkezd szépen durvulni. Sok érdekes eset van, és összességében, aki ide írta a problémáját az végül mind ki lett engesztelve.)
    Másodjára, mert én is beleestem a garanciális kuncsaftok közé.
    Múlt héten érkezett meg a gép, szigorúan csak alkatrészek formájában. 4-5 órás szerelés és kézikönyv olvasgatás után a gépet késznek tekintettem. A telepítések is mind simán felmentek, és nyugodtam töröltem le az izzadságot a homlokomról, hogy a garanciát megúsztam, elvégre minden működik.
    3 nap múlva már a hideg verejtékben fürödtem, mert a gép egy hirtelen fagyás után nem nyikkant többé. Még a ventik se kapcsoltak be. Jöttek a rutin tesztek, csatlakozók megnézése, áramtalanítás, cuccok kiszedése egyenként visszarakása, stb. Na mondom, akkor ez most táp vagy alaplap. Ment a telefon a komának, hogy szerezzen egy tápot, de azért a biztonság kedvéért még Iponékat is felhívtam, hogy mit kellene tennem és ők is ezt javasolták. Másnapra sikerült egy tápot kerítenem, amivel a gépem szintén kuka maradt. A lehetőségek így igen csak lecsökkentek, jöhet a garanciafutár.

    Remélem én is a pozitív értékelők táborát fogom majd bővíteni! A továbbiakat szeretném itt publikálni, hogy mindenki okulhasson belőle, akár jól, akár rosszul jövök ki belőle.

    Még azt hozzátenném, hogy a garanciális emileket a rma@ipon.hu -ra kell küldeni (honlapon nincs fennt). Én nem ezt tettem, így egy napot csúsztam.

Új hozzászólás Aktív témák