-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sarkan
aktív tag
sziasztok!
Jelenleg rezes 10 mbit/s ADSL-em van és van még digitális kábel tv előfizetésem is.
Amennyiben előfizetek kábeles internetre ugye nem lesz újabb vezeték illetve nem zavarja a digitális tv-t?Előfizetés után mennyi idő után lehet lemondani, ha lehet, amennyiben nem felel meg nekem?
-
sarkan
aktív tag
válasz kabelmania27 #30255 üzenetére
És ez az elosztó kell mindegyik tv elé?
Mármint azok elé amelyen nem a kábeles digitális adást, hanem az analógot nézem most még?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz sarkan #30256 üzenetére
A modemmel egy szobába kerül ez az elosztó, de lehet kettes splittert fognak használni. A jelszint ellenörze után engedd csak el a szerelőt. Milyen osztóval van elosztva most a koax? Ha megoldható célszerű lenne a bejövő kábelt elosztani modem és a tévék számára.
[ Szerkesztve ]
-
sarkan
aktív tag
válasz kabelmania27 #30257 üzenetére
Nagyon jó kérdés, fogalmam sincs és nem is lesz, mert most festettünk és a festők szépen letapétázták az elosztó dobozokat.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz sarkan #30258 üzenetére
Ha sárga színű a splitter cserélni kell. Ha T-s szerelő szerelte be az osztót akkor lehet nem kell cserélni. Kábelnetnél (főleg a visszirány miatt) fontos a jó minőségű osztók használata, mivel dtv vétel van ezért lehet hogy nem lesz gond, a modem adási szintjét befolyásolja hány osztó után van kötve, kérd meg a szerelőt bekötéskor ellenőrizze az értékeket, ha nem jók inkább kettes splittert használjon a tévé és a modem jelének elosztásához.
[ Szerkesztve ]
-
sarkan
aktív tag
válasz kabelmania27 #30259 üzenetére
Ha jól emlékszem ilyeneket tett be a szerelő (nem thomos), bár azok nem sárgák voltak hanem szürkék, de a felirat valami ilyesféle volt.
Ezek után lehet, hogy le kell mondanom a kábelnetről mert az asszony elzavarna otthonról ha a frissen festett szobát szét kellene szedni.
-
Krystal_s
addikt
ÁÁ segítsen valaki ! Ez az idióta cég amit művel már...
Pár napja tönkrement a Zte router. Hoztak egy újat, 2 napja az is tönkrement, de az állat ügyintéző mindig vonal hibának veszi fel a bejelentést, hiába mondjuk, hogy a router szart be! 2 napig nem volt telefon, net pedig csak azért volt, mert egy régi modem+routert bekötöttünk. Azzal ment rendesen.
Az előbb kijött az okos szerelő, mondta megcsinálták a vonalat. Apu mondja neki, hogy a router nem jó.,Kicserélte ismét Zte-re, ami nem akart elindulni, hívta a központot, állítottak valamit és frissítette a szoftvert, mondta minden jó. Elment én meg utána értem haza...megnézem és látom, hogy a felére van korlátozva a sebesség a k. .......
Megint telefonálás, az ügyintéző szerint teljesen normális és jóóó, hogy a 15Mbit-es net most 7,2-vel megy, ami még pár órája 12Mbit volt. Lassan egy éve vagyunk a 15Mbit csomagban (ADSL) és mindig stabilan 11-12 volt a sebesség. Ilyenkor mit lehet tenni ? Hülyének néznek mindenkit........ -
Krystal_s
addikt
válasz Apa+Fia #30263 üzenetére
Már többször is újra lett indítva, de ugyanúgy maradt 7,x Mbit. Beszéltünk egy újabb ügyintézővel, aki megint megnézte, megakarta magyarázni, hogy jó az a 7 is, ő is látja, aztán belátta, hogy mégsem jó, de most nem tud mit tenni, hívjam vissza pár óra múlva és akkor jelentsem be a hibát újra. Még mennyiszer ?
Köszi, nagyon nehéz egy idő után türelmesnek maradni.1 éven keresztül "szórakoztak" az iptv set top box-okkal, kb 10x cserélték 3x rakták át a parabolát. Aztán panaszlevelek, telefonálások és az most jó lett.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz korcsi #30268 üzenetére
Nem tudom, csak öcséméknél volt ilyen sűrű eszköz csere, és az utolsónál a szerelő azt mondta, ha még 1x elszáll valamelyik, neki jelentést kell írni, és valószínű ki fogják számlázni.
Náluk egy tv sütötte ki a beltérit, azon keresztül az antenna fejegységet. További tesztnél egy második beltérit is.
Nehogy nálad is hasonló legyen, ezért írtam csak ( Pl hálózati áram, sűrű biztosíték leverés miatt feszültség ingadozás, hibás hálókártya stb )[ Szerkesztve ]
havri
-
djculture
félisten
-
Kommy
veterán
válasz Apa+Fia #30272 üzenetére
Pedig lekorlátozza rendszer saját megát dchard fórumtárs ezt nevezi SNR Lock-nak. Nálam is volt ilyen, 2 hónapig jött maxon a 10Mbit-es csomag 12475-re szinkronizált, majd egyszer csak visszaesett 7600-ra a szinkron sebesség. Ekkor már próbálkoztam mindennel, de semmi változás nem volt. Ekkor írtam egy emailt az mtkapcsolatra, itt ízt írták elhárították a hibát, már másnap, de nem változott semmi, majd pedig néhány napra rá, az online ügyfélszolgálaton keresztül is írtam egy email-t, másnapra visszakaptam a teljes sebességemet.
-
Krystal_s
addikt
Köszi, hogy írtatok. Ment panaszlevél és újabb telefonos bejelentés. Felvették a hibát és állítólag kijavítják, mert a szerelő nem fejezte be rendesen a munkát.
8 hónapja vagyunk a 15Mbit/s csomagban és eddig nem volt ilyen gond a nettel. A múlt héten ment először tönkre a ZTE és most 2 napja megint, de ez router hiba, ezért nem korlátozhatják le, mert a vonal igaz nem olyan hú de erős, de eddig ment normálisan.
Remélem megcsinálják, csak az a zavaró nagyon, hogy képesek bárkit hülyének nézni, ha egy olyan ügyintézőt , vagy szerelőt fog ki az ember, miközben ők is nagyon jól tudják mi a gond.
A másik, hogy köztudottan sok a selejt ZTE, mégis ezt hozzák állandóan.Ugyanez volt a tv-s set top boxokkal, hülyének néznek, aztán mindenki tudta, hogy szoftveresen voltak gondok, amit aztán 1 év után ők is beismertek és bocsánatot kértek, csak addig az előfizető idegileg kikészül.
-
dchard
veterán
válasz Krystal_s #30281 üzenetére
Neked is ugyanazt tudom mondani mint mindenkinek. Egyrészt kell vonaldiag, ezt a ZTE webes felületéről be lehet szerezni, hogy legalább lássunk valamit a vonal állapotáról. Ezen kívül fontos a lakás telefonhálózata, a problémák 90%-át a lakás hibásan kialakított telefonhálózata okozza.
Az persze gyanús, hogy 2 hét alatt 2 ZTE is kipukkant, mivel nem ennyire szarok. Nem lehet, hogy a ZTE-re dugott készülékkel vagy annak az átkötésével van valamilyen kábelezési probléma? Látatlanban elég nehéz megmondani. AZt ki lehet próbálni, hogy ahol a lakásban először felbukkan a telefonkábel (ezt hívjuk átadási pontnak), oda mindenféle elosztás és szűrő nélkül feldugod a ZTE-t, és kipróbálod, hogy ott jó-e, így kizárható a lakás hálózata.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Mtomasz81
tag
válasz dchard #30223 üzenetére
Hát ami igaz az igaz.. Ez totál szívás.... Sajnos feladtam. ..
Lejelentettem a dolgot "a kamu mérés" a köztpontból megtörtént.. Másnap kijöt 1 "szakember" aki még a számítógépet sem tudja tisztségesen kezelni, és csinált egy sebsség tesztet a sját laptopjárol..
Megállapitotta hogy 10 megás a vonal, és habár már 20 megás csomagban vagyok az elvárt minimumot hozza ezért ezzel, lezártnak tekintette a hibabejelntést és lezárták a recordot.. Én azonban ezt nem hagytam annyiban és felhivtam a hibabejelentőt ujra és elkezdtem a munkafelvevővel vitatkozni hogy azonnal vegyék le a lockot , az uriember a vonal másik felén egyre csak azt hajtogatta, hogy ő megbízik a kollégáiban és biztosan tudja hogy nem bír többet a vonal és nem véletlenül van rajta lock, azonban én ragaszkodtam hogy nyissa ujra a hibabejelentő ticketet. Nagy nehezen megtette... Erre másnap mi történik reggel csörög a telom és a "szakember" aki kint volt előzőnap felhív és megkérdzi hogy nem nálam járt tegnap.. Mondtam neki hogy de bizony .. nem érti mi a probléma ő már kint volt teganap és mindent rendben talált. Mondtam neki hogy az a probléma hogy lock van a vonalon és azt szeretném ha feloldanák. Erre ő elkezdett hadoválni hogy kijön megint mérni, de biztos ugyan azt az értéket kapja amit tagnap és és ráadásul ki kell fizetnem a kiszállási dijat is.. Mondom neki hogy arra semmi szükség hogy kijöjjön ellenben én azt szerteném hogy a központbol valaki jelentkezzen be arra a redves DSLAM-re és szedje le a lockot.. Azt mondja áá azt nem lehet mert van 1 központi figyelő rendszer ami automatikus álítja be ezeket... Mondom neki tudja mit hagyjuk inkább az egészet... Szoval a lockot levetetni nem lehet vagy ha igen akkor nemtudom hogy hogyan...
Arra is gondoltam hogy fogyasztovédelemhez fordulok, de szerintem felesleges lenne mert a 10 megát azt hozza.. (ill 12) szoval tanácstalan vagyok... Egyébként az normális hogy a 10 megás netre 1 megás a garantált? Azért nem lehetne őket feljelenteni? (nevetséges hogy a tized része garantált csak a valos csomagnak) Mondjuk ebben nem vagyok érintett csak kiváncsi vagyok a véleménytekre.[ Szerkesztve ]
-
dchard
veterán
válasz Mtomasz81 #30284 üzenetére
A fogyasztóvédelemnél esélyed sincs, mivel a szerződéses garantáltnál ráadásul sokkal több sebességgel működik, a szerződés pedig köt. Hogy ez etikus-e vagy sem az más kérdés, de aláírtad.
Azzal éppen lehetne vitatkozni, hogy műszakilag indokolt-e ekkora mértékű túltartalékolás (megmondom neked hogy nem), de ezt bíróságon bizonyítani meg egyáltalán egy ilyen bizonytalan és ingoványos, nehezen bizonyítható dologgal perre menni nyilván nem éri meg.
Valahol sejtettem hogy ez lesz az eredmény, de legalább megpróbáltad.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz Mtomasz81 #30286 üzenetére
Vidéken sokkal reálisabb a VDSL2 vagy a kábelnet. Ha nem az optikát erőltetnék, sokkal előbb lehetne sokkal olcsóbban, sokkal több ember számára biztosítani egy tisztességes sebességű kapcsolatot a fenti két technológiával, mert ugye a VDSL2 minidslam-eket később újra fel lehet használni az OLT-t elhelyezéséhez, a gerinc kapcsolat meg már meglesz, sőt: akár párhuzamosan is mehet a két tehnika, amíg az optikai hálózat lefedettsége nem éri el a 100%-ot.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
#85154688
törölt tag
Üdv.Másnál volt már olyan hogy netezés közben egyszer csak behoz egy kis ablakot hogy 30 másodperc múlva bontja a kapcsolatot,mivel 20 percig tétlen volt a kapcsolat?Mi okozza ezt a hibát?Meg lehet szüntetni?Köszi előre is.
-
dchard
veterán
válasz havri1 #30288 üzenetére
A szektor ismerete de a pontos létesítések ismerete nélkül azt mondom ma a lakosság max 10%-a férhet hozzá optikai hálózathoz, de ennek a 10%-nak is a nagy része nem optikai hálózaton csatlakozik. Ennek fényében nem hogy a 100% nem kérdés, hanem egyáltalán az, hogy a követkeőz 5 évben egyáltalán a legnagyobb városokban elérhető lesz-e az FTTH a lakosság nagy része számára. Ahogy most kinéz a dolog, még ez is valószínűtlen. Budapesten komplett kerületek vannak optika nélkül, és nem peremkerületekről van ám szó.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
korcsi
veterán
válasz dchard #30285 üzenetére
Az nem lehet, hogy a dslam nem csak érpár hanem kábel szinten kezeli a rendszert, és lehet, hogy egy-egy előfizetőre megoldható lenne a nagyobb sebesség beállítása, de nagyobb tartalékokkal és ezáltal kisebb, de még elfogadható sebességekkel, kisebb adási jelszinttel sokkal stabilabban lehet minden előfizetőnek szolgáltatni.
Valami olyasmire gondolok, hogy például a központtól 2 kilométeres körzetben az előfizetők 100%-nak tudnak 10Mbitet biztosítani, de amennyiben a közelebb lévőknek 20-at adnak, a távolabbiaknak a 10 se jön össze.
referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!
-
poli27
veterán
válasz polonic #30292 üzenetére
Nincs megálltak vele teljesen,minden fejlesztéssel,nem tudok róla hogy lenne valahol!Példaként ezt említem : Olyan szinten, van egy utca ahol csak tel hálózat van,és lett volna igény a koaxra aminek az utca elejénél van vége,kb 6-700m az utca hossza erre megépítették a feléig, azt most elkezdték tervezni a másik felét is.... vicces nem?......
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Csak hogy ne a nyavajgást hallgassátok, most már a pozitív tapasztalatokról is beszámolhatok. A mai nap végre sikerült rendeződnie a kálváriának:
Le lett cserélve a modem egy ZTE csodára és lám megy is rendesen. Mondjuk kíváncsi leszek, hogy meddig marad meg ez az állapot.
Még egy kérdésem lenne : A modemen található USB portok használhatóak tartalom megosztásra?
-
Krystal_s
addikt
válasz dchard #30283 üzenetére
Szia, a panaszlevél és az újabb telefonálásnak köszönhetően, ma végre küldtek egy Szakembert, akinek voltak műszerei és rendesen kimérte a vonalat. Az utcai oszloptól nagyon rossz a vonal, valami zárlat is van benne. Állítólag ezt már rég ki kellett volna cserélni a digitális rendszer miatt is.
Mi már többször kértük, hogy nézzék meg a vonalat, amikor átraktak másik csomagba, akkor is csak annyit mondtak, hogy ez teljesen jó. Pedig jól láthatták az értékeket, akár a központból is, hogy gyenge, zajos a vonal. Ez végig látszódott a Noise Margin (Up/Down) értékeken is, amik 4-9dB között voltak és pár crc error is akadt (59). Ez végig ilyen volt és kénytelen voltam elfogadni, hogy ennyit tud a vonal és a 15Mbit helyett csak 11-12-öt tud, de ez a 7 már nagyon kevés...
Az router 8 hónap után egyik éjjel, eldobta a kapcsolatot és amikor újraindítottam, akkor csak a Power világított, nem látta a hálózatot sem. A csere routernél is ez volt, de ott még a Lan1-2 világított. A menübe nem tudtam belépni, azt írta, Firmware corrupted (mi nem állítottunk semmit) ez is csak úgy éjjel jött rá.
Érthető, ha valami tönkremegy, ha gyenge egy vonal, de miért kell minden embert hülyének nézniük és nem veszik komolyan a dolgokat ? Képesek végletekig húzni a hülyének nézést, mindaddig, amíg az ember türelmes velük és csak hangnem váltás után vesznek komolyan.
Most ennyi lenne. Jövő héten kicserélik a vonalat és bízom benne, hogy jó lesz. -
D@ni88
addikt
Sziasztok
Idős ismerőseimnél voltam beállítani az új digitális telefont...
Kaptak egy ZTE csodamodemet (virágos)...Beállítottam mindent (gondolom mindenhova 2 érpárral rendelkező kábel kell).
Eredmény:
Net van,
Kimenő hívás van,
Beérkező nincs.Vagyis van, de nem csöng ki a telefon, és hiába veszem fel csak az alap vonalhangot hallom...
Tudnátok segíteni mit cseszhettem el?
Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...