Új hozzászólás Aktív témák

  • Krystal_s

    addikt

    Köszi, hogy írtatok. Ment panaszlevél és újabb telefonos bejelentés. Felvették a hibát és állítólag kijavítják, mert a szerelő nem fejezte be rendesen a munkát.
    8 hónapja vagyunk a 15Mbit/s csomagban és eddig nem volt ilyen gond a nettel. A múlt héten ment először tönkre a ZTE és most 2 napja megint, de ez router hiba, ezért nem korlátozhatják le, mert a vonal igaz nem olyan hú de erős, de eddig ment normálisan.
    Remélem megcsinálják, csak az a zavaró nagyon, hogy képesek bárkit hülyének nézni, ha egy olyan ügyintézőt , vagy szerelőt fog ki az ember, miközben ők is nagyon jól tudják mi a gond.
    A másik, hogy köztudottan sok a selejt ZTE, mégis ezt hozzák állandóan.

    Ugyanez volt a tv-s set top boxokkal, hülyének néznek, aztán mindenki tudta, hogy szoftveresen voltak gondok, amit aztán 1 év után ők is beismertek és bocsánatot kértek, csak addig az előfizető idegileg kikészül. :U

Új hozzászólás Aktív témák