Új hozzászólás Aktív témák

  • Pyro05

    tag

    Sziasztok!

    Két hete online leadtunk egy szolgáltatás (iptv + internet) valamint eszköz (55Q70) igénylést. Pár napra rá jött a válasz, hogy elutasították, telefonáljunk.

    Hívtuk öket és kiderült, hogy az a baj, hogy az eszközkedvezményt nem vehetjük igénybe, mert nincs 6 hónapos az előfizetés. Mondtuk, hogy semmi baj, mert van másik néven több éves előfizetésünk is, mehet arra, de végül az ügyintéző hosszas várakoztatás után azt mondta, hogy az újra is tudnak adni kedvezményt.

    Elfogadtuk, mondta a hölgy, hogy majd jön a beszerelő, a tv-t pedig futár fogja hozni egy másik szolgáltatásunk címére. A szerelő megjött, mindent rendben megcsinált.

    A tv-ről semmi hír nem volt és közben láttam, hogy a honlapon átkerült utolsó darabok státuszba, ezért félve, hogy el ne fogyjon, ma felhívtuk őket, hogy megerősítsék, hogy minden rendben, majd jön a tv.

    Ezzel ellentétben ma azt mondta egy másik hölgy, hogy a második tv rendelést mégis elutasították, hiába mondta az első hölgy, hogy minden rendben. Megvannak az online szerződéseink aláírva. Azt mondták, hogy ki is értesítettek, hogy elutasították, de ez a valóságban nem történt meg.

    Most annyi történt, hogy panaszt vettek fel, aminek 30 nap az elbírálása, ami alatt biztosan elfogy a tv. Mi azért választottuk ide is a Telekomot, mert kedvező áron volt a tv. Most kaptunk szolgáltatást, fizethetjük, de készülék meg nincs.

    Átverve érezzük magunkat. Az új Samsung modellek drágábban és átszámozva kerültek forgalomba. Ha kapunk 2020-as Q70-et esteleg majd 30 nap után, az dragábban lesz rosszabb minőségű tv. Mit lehet csinálni? A rögzített beszélgetés miért nem véd minket is? Meg lehet gyorsítani a panasz átfutását? Vagy csak kommunikálni valakivel, mert a telefonos ügyintézőtől csak a nem az én hatásköröm jön...

    Köszi minden segítséget! :R

    War. War never changes.

Új hozzászólás Aktív témák