Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pyro05

    tag

    Sziasztok!

    Pár hónapja a házban egy új lakrészt építettünk fel, ahol még korábban nem volt sem net, tv, de még áram sem. Apósom kötötte be a teljes áram hálózatot, és a netet is. Ő korábban internet/telefon műszerészként dolgozott, tehát nem teljesen ismeretlen neki a terep. T-home internet van a házban IPTV-vel 30/5 nettel.

    A modemből közvetlenül jön át a kábel ebbe a lakrészbe egy TL-WR1043 routerbe. A net viszont naponta többször is megszakad. Mind a wifi, mind a kábel. Ezek legtöbbször pár másodperces szakadások. Illetve van egy elég bizarr jelenség: Mikor felkapcsolunk egy lámpát valahol az új részben, akkor nagy eséllyel elmegy a net pár másodpercre. :F Magával az árammal nincs semmi probléma, több szálon jön, nincs túlterhelés, azzal minden oké.

    Jelenleg ezt mutatja a modem:

    Model: Cisco EPC3925
    Vendor: Cisco
    Hardware Revision: 1.0
    MAC Address: 24:76:7d:50:49:36
    Bootloader Revision: 2.3.0_R1
    Current Software Revision: epc3925-E15-12-v302r125573-131202c
    Firmware Name: epc3925-E15-12-v302r125573-131202c.bin
    Firmware Build Time: Dec 3 09:44:16 2013
    Cable Modem Status: Operational
    Wireless Network: Enable

    Cable Modem State
    DOCSIS Downstream Scanning: Completed
    DOCSIS Ranging: Completed
    DOCSIS DHCP: Completed
    DOCSIS TFTP: Completed
    DOCSIS Data Reg Complete: Completed
    DOCSIS Privacy: Enabled

    Downstream Channels
    Power Level: Signal to Noise Ratio:
    Channel 1: 3.5 dBmV 42.5 dB
    Channel 2: 2.8 dBmV 40.9 dB
    Channel 3: 2.3 dBmV 42.0 dB
    Channel 4: 2.2 dBmV 41.9 dB
    Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB
    Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
    Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
    Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

    Upstream Channels
    Power Level:
    Channel 1: 38.7 dBmV
    Channel 2: 45.9 dBmV
    Channel 3: 45.4 dBmV
    Channel 4: 42.7 dBmV

    Mi lehet a probléma, amitől ezek a szakadások vannak?

    Köszi a válaszokat, T.Dávid

    War. War never changes.

  • Pyro05

    tag

    Sziasztok!

    Ma az egyik albérletünkbe bekötötték a Telekom iptv + internet szolgáltatását. A lakás úgy került hozzánk, hogy a folyosóról ment 1-1 utp és koax kábel az első és második szobába is, ahol el kell érni a szolgáltatásokat. A szerelő be tudott jönni a folyosóra, viszont kiderült, hogy a lakásban lévő koax használhatatlan, sz'al csak az 1-1 utp használható. Azt mondta a szerelő, hogy a Telekom jelét a szobákban switch-csel tudjuk "kettészedni" az iptv-hez és az internethez.

    Kell tudnia valamilyen speciális protokollt vagy rendelkezni valami tulajdonsággal a switchnek vagy bármilyen gigabites porttal rendelkező megteszi?

    Köszi a segítséget! :R

    War. War never changes.

  • Pyro05

    tag

    Sziasztok!

    Két hete online leadtunk egy szolgáltatás (iptv + internet) valamint eszköz (55Q70) igénylést. Pár napra rá jött a válasz, hogy elutasították, telefonáljunk.

    Hívtuk öket és kiderült, hogy az a baj, hogy az eszközkedvezményt nem vehetjük igénybe, mert nincs 6 hónapos az előfizetés. Mondtuk, hogy semmi baj, mert van másik néven több éves előfizetésünk is, mehet arra, de végül az ügyintéző hosszas várakoztatás után azt mondta, hogy az újra is tudnak adni kedvezményt.

    Elfogadtuk, mondta a hölgy, hogy majd jön a beszerelő, a tv-t pedig futár fogja hozni egy másik szolgáltatásunk címére. A szerelő megjött, mindent rendben megcsinált.

    A tv-ről semmi hír nem volt és közben láttam, hogy a honlapon átkerült utolsó darabok státuszba, ezért félve, hogy el ne fogyjon, ma felhívtuk őket, hogy megerősítsék, hogy minden rendben, majd jön a tv.

    Ezzel ellentétben ma azt mondta egy másik hölgy, hogy a második tv rendelést mégis elutasították, hiába mondta az első hölgy, hogy minden rendben. Megvannak az online szerződéseink aláírva. Azt mondták, hogy ki is értesítettek, hogy elutasították, de ez a valóságban nem történt meg.

    Most annyi történt, hogy panaszt vettek fel, aminek 30 nap az elbírálása, ami alatt biztosan elfogy a tv. Mi azért választottuk ide is a Telekomot, mert kedvező áron volt a tv. Most kaptunk szolgáltatást, fizethetjük, de készülék meg nincs.

    Átverve érezzük magunkat. Az új Samsung modellek drágábban és átszámozva kerültek forgalomba. Ha kapunk 2020-as Q70-et esteleg majd 30 nap után, az dragábban lesz rosszabb minőségű tv. Mit lehet csinálni? A rögzített beszélgetés miért nem véd minket is? Meg lehet gyorsítani a panasz átfutását? Vagy csak kommunikálni valakivel, mert a telefonos ügyintézőtől csak a nem az én hatásköröm jön...

    Köszi minden segítséget! :R

    War. War never changes.

  • Pyro05

    tag

    válasz Beniii06 #113041 üzenetére

    A telefonban megbeszéltek alapján, módosították a korábbi szerződésünket (ez a másik cím, ahova a tv-t "küldték futárral") és konkrét készülékkedvezményről szóló szerződés kiegészítést is kaptunk az adott modellre. Ekkor még a webshopban is "raktáron" státuszban volt a tv.

    (#113042) DJ. Ru$y:

    Vicces lenne, ha minden sms és e-mail értesítés (amiket kapunk a Telekomtól) helyett ezt most levélben tették volna meg az adott címre, de sajnos ez sem történt meg. Ráadásul összesen négy aláírt szerződésmódosító dokumentumot kaptunk. Ezek nem igények, amiket elutasíthattak volna, hanem konkrét szerződések, amikben benne van, hogy miket vállaltunk a kedvezményekért cserébe.

    Nem áll szándékomban bosszút állni az ügyintézőn, még csak nem is haragszok rá. Csak édesanyámat költöztetném egy teljesen új lakásba, ahol ez lett volna az egyik fő ajándéka, amire még várnom kell 30+ napot és valószínűleg már nem is lesz belőle semmi, mivel eladták a modelleket azóta. Ez nagyon frusztráló ám...

    War. War never changes.

  • Pyro05

    tag

    Sziasztok!

    Milyen felsőbb elérhetőségen, fórumon vagy akármin tudok panaszt tenni a Telekom felé, ami nem a helyi ügyintézőkön át megy, ugyanis a helyi ügyintéző (akinek hibájából panaszt tettünk) manipulálta a telefonon tett panaszunkat és kivizsgálás nélkül lezárta a panaszjegyünk.

    Köszönöm a segítséget!

    War. War never changes.

  • Pyro05

    tag

    válasz astorre19 #113953 üzenetére

    Úgy értettem, hogy a telefonon eddig nagy többségben Szegedről hívva szegedi ügyintézőt kapcsolt a 1414. A felmerült probléma miatt - amit kifejteni most már sajnos nagyon hosszú iromány lenne - szeretnék egy magasabb szinthez fordulni, mint a szegedi ügyintézők, mert az említett ügyintéző ténykedése révén meglehetős bizalmatlanságot érzek egy újbóli simán a 1414-en leadott panaszhoz. Ezért érdekelne, hogy van-e egy következő szint, vagy csak esetleg e-mail lehetőség, ami kikerüli ezt a kört és nem megint 30 nap múlva derül ki, hogy aljas módon, sorozatos hazugságokkal törölik a panaszt mindenféle kivizsgálás nélkül.

    War. War never changes.

  • Pyro05

    tag

    Sziasztok!

    Elküldtük a panaszt. Engedjétek meg, hogy ide is beillesszem, hogy az a mérhetetlen frusztráció, amit okozott ez az ügy, most kicsit leeshessen rólunk. Tudom, hogy lesznek, akiknek ez bagatel dolog, de a tehetetlenség érzet és az átvertség van akit jobban megvisel, pláne, hogy én ezzel édesanyámnak akartam örömet...

    Kedves Telekom!

    Panaszt szeretnék tenni egy készülékrendelés, illetve ennek a rendelésnek a panaszkezelése kapcsán. Az alábbiakban megpróbáltam a lehető legrészletesebben összeszedni a kapcsolódó eseményeket:

    Március 24-én leadtunk egy szolgáltatás (internet + iptv) valamint eszköz (Samsung QE55Q70R) igénylést online. Hosszas mérlegelés után esett a választás a Telekomra, melyben jelentős szerepet játszott a készülék kedvezményes ára, amit a honlap kalkulált ki számunkra. Még ezen a napon kaptunk sms-t, hogy a megrendelés feldolgozás alatt van.

    Március 25-én kaptuk a következő sms-t, miszerint nem feleltünk meg az igénybevétel feltételeinek, a rendelést elutasították, így a 1414-en egyeztessünk az ügyfélszolgálattal.

    Március 27-én felhívtuk a 1414-et, ahol informáltak, hogy a jelenlegi szolgáltatásaink nincsenek még 6 hónaposak, így a kedvezmény igényünket elutasították. Hosszas beszélgetés után mondtuk, hogy semmi baj, a családban van több éves Telekom előfizetés is, akkor a készüléket megpróbálhatjuk arra is megvenni, de az ügyintéző azt mondta, hogy megoldja, csak egyeztetnie kell a kollégáival, majd visszahív minket az ajánlattal. Még ezen a napon visszahívott az ügyintéző a 9303100 számról és egy olyan kedvezményes ajánlatot vázolt elénk, ami csak pár ezer forintban tért el az online kalkulációtól, így ezt elfogadtuk a gördülékenyebb ügyintését segítendő. Értesített minket, hogy majd felkeres a bekötéssel kapcsolatban egy munkatársa, a készüléket pedig egy futár fogja szállítani a már meglévő szolgáltatásunk címére. Úgy sikerült megoldania a készülékkedvezményt, hogy azt a már meglévő XXX utcai szolgáltatásunkhoz érvényesítette, külön az új YYY körúti szolgáltatástól. Később kaptunk sms-t, hogy megérkeztek az online dokumentumok, szerződésmódosítás és a kedvezményről szóló szerződés.

    Március 30-án telefonáltak időpontegyeztetésért a bekötéssel kapcsolatban, ahol április 3-át jelöltük meg.

    Április 3-án bekötötték az internetet és az iptv-t, de a szerelő semmilyen információval nem tudott szolgálni a televízióval kapcsolatban, így felhívtuk a 1414-et, ahol Vanda tájékoztatott arról, hogy folyamatban lévő megrendelésünk van és az ügyintézők sem tudnak több információval szolgálni.

    Április 6-án ismét felhívtuk a 1414-et, mivel még mindig semmilyen információnk nem volt a készülékkel kapcsolatban és ez a modell a Telekom honlapján átkerült „utolsó darabok” státuszba, amitől megijedtünk. Jelezném, hogy a megrendelésünk és aláírt szerződésünk keltezésének idején a készülék még „készleten” státuszban volt, ezt később több ügyintéző is megerősíti. Nem is feltételezzük, hogy olyan terméket adott el nekünk egy ügyintéző, ami már akkor nem is létezett. A telefonban kiderült, hogy a rendelésünket törölték, amit nehezen tudtunk értelmezni, miután már mindenben megegyeztünk és bekötötték a szolgáltatást. Ráadásul erről a törlésről semmilyen értesítést nem kaptunk. Tehetetlenségünkben egy panasz felvételét kezdeményeztünk, amit az ügyintéző meg is tett. Még ezen a napon ismét felhívtuk a 1414-et, ahol egy másik ügyintézővel kiegészíttettük a panaszt. Az online szerződésünkben megtaláltuk az ügyintéző vélt nevét és további információkkal próbáltuk pontosítani a panaszt a gyorsabb kivizsgálás céljából.

    Április 7-én a 1414-en pontosítottuk a megrendelést végző ügyintéző XYZ nevét és a kollégája a vonal végén jelezte, hogy jelenleg is dolgozik XYZ, szól neki, hogy hívjon vissza engem a pontosabb egyeztetés céljával. Az ügyintézőtől még kiderül, hogy a kiválasztott készülékből már nincs raktárkészleten. Még ezen a napon felhívott a 9303100-ás számról XYZ, aki semmilyen megbánást nem tanúsítva közölte, hogy hibára futott a megrendelésünk és már nincs a megrendelt készülék. Megjegyezném, hogy nem értem miért egy kiengedett, aláírt szerződés átvétele után fut hibára egy megrendelés, és azt sem értem, hogy ha ez mégis megtörténik, akkor erről miért nem tájékoztatnak, miért van az, hogy a szolgáltatást bekötik, miközben a kedvezményeimet megvonják. Ezekből a beszélgetésekből sem derül ki teljes bizonyossággal, hogy mi miatt történt a hiba, de XYZ jelzi, hogy megpróbál a raktárosoktól még utána járni az adott készüléknek és megígéri, hogy visszahív 1-2 napon belül… amit nem teljesít.

    Április 10-én és 11-én is keressük XYZt a 1414-en, de nem tudjuk elérni, a kollégái jelzik neki, hogy kerestük.

    Április 14-én hívott minket XYZ a 9303100-as számról, aki azt közli, hogy a kollégáival egyeztetve 10000 forint jövőbeni készülékvásárlási kedvezményt tud felajánlani, mivel a szóban forgó készülék elfogyott. Konkrétan viccnek neveztem, hogy a korábbi 25000 forintos kedvezményünk és aláírt szerződéseink kukába dobásával tízezer forintot ajánlanak fel készülékre. Többszörösen méltatlannak érzem a felajánlást, miután kevesebb az értéke, mint a szerződésben, nem én hibáztam és azonos tudású jelenleg is elérhető modell a Telekom kínálatában százezerrel drágábban van, mint az én szerződésben rögzített ár. Ezután értetlenkedve próbálom megtudni, hogy mi az a hiba, ami miatt egyáltalán eljutottunk idáig, de erre érdemi választ nem kapok. Azt állítja az ügyintéző, hogy a megrendelés napján végigfuttatott mindent a rendszeren és mindenre zöld lámpát kapott és „valami miatt” a rendszer 30-án a teljes megrendelést törölt állapotba tette. Pár perces tajtékzás után XYZ felajánlja, hogy egyeztet a vezetőséggel és egy Q70T készülékre (ami minőségben és tudásban gyengébb, mint a szerződéses Q70R-ünk, de mivel friss 2020-as modell, így drágább) árbeállítást kér. Továbbítja ezt a kollégáinak és azt mondja mindenképpen visszahív pár napon belül. Még nyomatékosan megkérem, hogy a panaszt ne törölje ki, ezzel még ne tekintsék lezártnak.

    Május 5-én felhívjuk a 1414-et, mivel a panasz kivizsgálásának 30. napja előtt jártunk egy nappal. XYZ az ismételt ígéretével ellentétben 3 héten át nem hívott vissza minket. Megdöbbenve hallgatjuk, ahogy a vonalban lévő ügyintéző jelzi nekünk, hogy a panasz április 17-én lezárásra került 10000 forint jóváírásával, illetve kiküldtek nekünk egy levelet három ajánlott készülék leírásával, amit nem kaptunk meg…

    Mélyen felháborít és elkeserít minket az ügyintéző ténykedése az ügyben. Hazugságai révén többszörösen átverve érezzük magunkat… tehetetlennek, akik nem tudják, hogy kihez forduljanak. Megrendült a bizalmunk, pedig a család évek óta a Telekom előfizetője és egyszerűen nem értük, hogyan teheti meg egy ügyintéző, hogy folyamatosan félretájékoztatja az ügyfelét…

    A készüléket a szolgáltatásokkal anyósomnak rendeltük meglepetés, ajándék gyanánt. Mivel nagyjából 5 hét telt el a rendelés óta, nem tudtunk tovább várni a készülék beszerzésével, azt kénytelenek voltunk megoldani más forrásból. Jelenleg nem tartunk igényt semmilyen készülékre, de mindenképpen kárpótlást várunk az ügyben, mivel elestünk 25000 forint kedvezménytől, rengeteg feszültséggel, idegeskedéssel járt ez nekünk és anyagilag egy másik, hasonló tudású televízió beszerzésén is sokat buktunk, mivel a Samsung QE55Q70R modell az egész országban elfogyott az ügyintézés időtartama alatt. Amennyiben nem sikerül megoldást találnunk, akkor elkeseredésünkben a fogyasztóvédelemhez vagy magasabb fórumokhoz fogunk fordulni.

    Várjuk az újbóli panaszunk kivizsgálásának eredményét!

    Köszönettel, ZYX

    War. War never changes.

Új hozzászólás Aktív témák