-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beniii06
őstag
válasz Pyro05 #113039 üzenetére
"Most kaptunk szolgáltatást, fizethetjük, de készülék meg nincs."
14 napon belül elállhatsz a szerződéstől és megszűnik a szolgáltatás. A TV viszont, ha elfogy közben, arra szerintem nem jár kárpótlás vagyis arra hogy a konkrét kinézett példány elfogy. Ha el is ismerik, hogy hibáztak, ha nincs készleten, nem is tudják pótolni.
A többire nem tudok válaszolni, elég egyedi esetnek tűnik.
"Got any other secret weapons?"
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Pyro05 #113039 üzenetére
Miért ne védene a rögzített telefonbeszélgetés?Pont, hogy téged is véd.
Nem lehet, hogy a másik címre értesítettek ki, amire a TV lett rendelve? Ez logikus is lenne.
Kikérheted, bár attól nem leszel előrébb, ha kirúgják az ügyintézőt vagy elveszik a jutalékát. A 30 nap bizony 30 nap. Ennyi a határidő és ezt nem csak ők, de pl. biztosító is így kezeli... 27 napra kaptam választ a hivatalos beadványra. Próbáld meg őket hívni és még egyszer felvetetni a másik címre, többször megkérdezve, hogy minden feltétel adott-e a teljesüléshez.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.