Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz US.Army #35758 üzenetére
Igazából mivel nincs olyan anyag a váltóban a swiftekben ami tönkremehetne a GL5-el(általában az a váltó amibe GL4 kell, tilos bele az 5), így teljesen mindegy melyiket rakatod, jó lesz. Sportba jobb a 75W90 GL5 mert jobban bírja a nagy terhelést, de a 4-el se lenne semmi baj.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35768 üzenetére
v levan takarva nézd meg obd-vel tuti van valami hibakód indításkor mennyire pörög fel?
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35770 üzenetére
Akkor van hibakódod, azért pörög ennyire Égne a lámpa. Valószínüleg p4020, ha pesti vagy kiolvasom neked szívesen valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35772 üzenetére
keress rá pls topikban
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35772 üzenetére
elírtam bocs p0420
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35776 üzenetére
? Ki van szedve az izzó, levan takarva, vagy kiégett(de ezt kétlem). Ezen kívül nincs más opciód.
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35786 üzenetére
nem találtam meg hahun
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz Pintim.... #35833 üzenetére
Lámpa 4 liternél gyullad kb, de majd Tomics kijavít.
Rajtad áll hogy vezetsz, de a nagyátlaga 6 liter, 42l a tank, ebből tudsz számolni.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Pintim.... #35837 üzenetére
ez ilyen 7 liter
-
dnelb
veterán
válasz Pintim.... #35840 üzenetére
figy. kigyullad a lámpa menj be kúthoz 2-3 km-en belül, tudni fogod hány liter van a tankban, meg mennyi a fogyi. Nem lehet így megmondani mennyi a fogyasztásod mert sajnos dinamikus a mutató mozgása, a vezetési stílustól függ, nem a valóságot mutatja teljesen.. Nekem pl van olyan hogy 400km után csak a felénél van a mutató, mert országúton mentem 90-100-al, aztán onnantól csak belváros, és újabb 100km után már villan a lámpa. Pedig nem 40l a fogyasztás ott
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz #77081088 #35850 üzenetére
Akkor minek bele a visszajelző?
Nem tudom, így nincs sok értelme valóban. Már alapból ott elvan ba*zva, hogy az F betűnél lévő szintjelző helyett az F alsó száráig felmegy a mutató, az alsó részen meg egészen E betű középső száráig lemegy. Aztán 150km-ig meg se mozdul, megyek 200-at már középen van, megyek még 100at már villan a lámpa.. A valóságot mutatja akkor ? Nagyon nem. A középső szint feletti rész 70%, az alsó meg 30%, nem 50-50.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Pontosan erről van szó, a felső 50%-on sokkal lassabban fogy a műszer szerint, mint az alsó 50%-on. Mindegy, én már kitapasztaltam mi a valóság, nem amit ez a f*s mutat
Középső állásig lazán elmegyek 400kmt, de a visszamaradó 50%-ban már nagyon nincs 400, max 200, ugyanolyan vezetéssel.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz #77081088 #35854 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett. Amikor villan az pontos igen, de addig nagyon nem. Ugyanazt mondod mint én, csak másképp. Ha pontos lenne akkor nem zuhanna a mutató, meg nem állna az első 100km-en, hanem szépen a valóságnak megfelelően csökkenne már 30 km után.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Yushchenko #35887 üzenetére
na ugy látom ebben a fórumban is divat hazudni a fogyasztásról
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35894 üzenetére
Én simán beleírtam hirdetésbe hogy típushiba, nem kell izgulni.
Mondjuk nem is hívott senki -
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35921 üzenetére
megvan még?
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35924 üzenetére
Cseréld be egy sportra.. Mondjuk akkor a lomha tsi-t adnád el
-
dnelb
veterán
Valakinek Pest körül nincs egy fűtött garázsa, ahova 10-12 órára beengedne? Persze nem ingyen, fizetek is érte. Kiakarok szigetelni 3 ajtót de min 10 fok kell az anyaghoz.. Jelenleg belső borítás nélkül járok, se ablak se tükörmozgatás már várom mikor raknak ki valami bontós csoportba
-
dnelb
veterán
válasz Sza_Sa #36002 üzenetére
nem azzal van a baj.. hanem csak úgy lehet írni ha leveszed a chipet a nyakrol, módosítottat visszarakod, megnezed mit sikerült.. semmi live állítási lehetőség. Vagy piggyback ecu, de ott meg teljesítményt csak rosszabbul tudják megcsinalni, hülyén fog viselkedni az autó. vagy raksz bele más ecut, ahol ezek mennek, de akkor meg az extrák nagy része pl klíma, elektromos zár, ulesfutes stb kuka...
ezért is nincs normális chip rá, mert a gyári ecu módosítása egy kínszenvedés..#ezeket a swift szeria felé denso ecura írtam, a vitara nem tudom mit használ
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #36069 üzenetére
Szerintem lehet maradni a 15-nél.. Ha a sportra rámerték írni (ami köztudottan szétvan rúgva) hogy 15ezrenként elég, akkor normál használat mellett egy m13aban full pénzkidobás a 10enkénti csere.
7500 meg már környezetszennyezés... ezek turbo nélküli kis suzuki motorok, bírják. Szerintem még 30as cserével se lenne semmi bajuk..[ Szerkesztve ]
-