Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #37241 üzenetére
a jazz nem is igazi hot hatch-nak lett beharangozva mint az uj sport..
Szerintem ebbe a kategóriába a kis súlyhoz vagy tartozzon egy sokat forgó motor, vagy egy 200 lovas turbo.. De ez most pont a kettő közt van a semmiben. Már ha csak magamból indulok ki, azért nem vettem turbost mert akkor még nem tartottam ott anyagilag, így tökéletes volt a sokat forgó szívó, adja az élményt. Ennek az újnak így semmi előnye nem maradt már, nem olyan megbízható mint 1 szívó de legalább amikor örömködni akarok vele nem is megy úgy mint egy normális turbo, sőt.. Ott pörgeted a szívót is, semmi előnye nincs a 230 nm-nek, nem jön ki mert a ló maradt ugyanannyi. Plusz még ronda is[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Hétvégén sikerült egy 13l/100-as fogyit összhozni a sporttal, de ahhhhh egyre jobban imádom komolyan zokogni fogok jövőre eladáskor
-
dnelb
veterán
válasz r.levente75 #37322 üzenetére
Milyen árban nézel?
-
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #37329 üzenetére
fapad sx4. Ez mondjuk jogos észrevétel, akkor az off. Vagy legalább rákérdezni miért cserélte ki De az is lehet a limitált felszereltség része volt. Vagy a nepper kiszedte.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #37453 üzenetére
Nem volt elajulva tőle, ahogy nézem pont az élményt ölte ki belőle a gyenge turbó motor.. ennyiből 4m körül 4 éves fiesta st, +300kbol 230 lovat stabilan tudja, aztán ennyi. Most mértük, 80-120s 2.8s.. 0-100 6.3s. Belső anyagok más világ. Nincs miről beszélni.
Én is ezen tiprodok mit vegyek majd később, golf gti vagy st. A villamos nem gyorsul eléggé d[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37541 üzenetére
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #37544 üzenetére
ezt a motort nem lehet szétraccingolni.. amugy 13 éves autóról beszélünk, lehet én is lesz*rnam hogy nem nyilik a kesztyutartó. Viszont GS felszereltség, 2 lökös kipuff , angel lámpa elmegy legalább 150-be , alkud 50-et , 600at már csak megér nem? de.
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #37547 üzenetére
lényeg, én mindig előnyben részesítem azokat akik leírják mit mikor cseréltek az autón, mi baja volt stb, mint aki leírja a felszereltségét leírásba pl... kit érdekel..
-
dnelb
veterán
válasz Doki16 #37560 üzenetére
Pedig az a reális. Eddig még minden autómnal stimmelt. Persze, ezek vegyes fogyasztások, ha valaki csak országúton jár az nyilván kevesebb de attól az még nem reális.. A sport is elvan 5.5 literbol 95 tempomattal(bcm 4.1l ) de attól a realitás még 7.41l volt nekem (spiritmonitor 7.53l).
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #37566 üzenetére
hát nem tudom, atneztem a 8 oldalt gyorsan, az alacsonyabb fogyasztások között több allgrip volt mint a végén.. Szerintem annyit nem dob. Én reálisan 6.5l körülire tenném, normális, vegyes használattal, és akkor senkit sem ér meglepetés.. Autóúton 5.5l, pályán meg 8l+, szerintem ezek kb a valós fogyasztások..
annyi nagy előnye van a spiritmonitornak hogy ott nem tudnak csalni az emberek(se a bcm) , rengeteg adat van optimális esetben, plusz látod az arányokat.. Ha van 10 user 5literes fogyival, meg másik 100 6l felettivel, akkor érződik hogy ez utóbbi lesz az ami várható.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz szabonagyur #37599 üzenetére
akkor vissza 2 sebesség és motorfek még a lámpa se villan.
en polgarort szopattam le ezzel, beleallt a seggembe a vitaraval lakotton kívül 100nal.. utána lemaradt 500 méterre, úgy elment a bátorsága[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37608 üzenetére
több 600 felettit is ismerek.. olaj meg víz legyen aztán ennyi. ha gazositva van akkor kb 250k után lesz hengerfejes de ugye még úgyis megeri mert fillérekért javítható.
Ebben az autóban nem a motor a gyenge hanem a váltó, abs kocka.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
és gondolod ez 2013 óta most bukik ki először? ne röhögtesd mar ki magad. faszi elbaszta, ennyi történt. szerintem még szigetelést is csinált(ki tudja milyen kokany módon, lehet vissza se rakta a fóliát) mert hallatszik mikor nyitja az ajtót.
ha annyira parázol vedd le a kárpitot, 2p az egész, aztán látod mizu[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
továbbra is azt tudom mondani, ha ez tényleg valós tervezési hiba az nem öt év után jön ki.. felesleges kamu rémhir keltes. valamennyi víz biztos bejut, de ezért vannak az ajtó alján azok az apro lyukak. csak itt a kárpit alól jön a víz, nincs az az isten hogy ez ÖT évig senkinek nem tűnik fel
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #37855 üzenetére
de. 1.5 1.6 nem érintett
-
dnelb
veterán
válasz Mike Farrel #37872 üzenetére
mer most egy olyan autót szeretnék venni, amit megveszek és az alap dolgokon kívül nem szeretnék vele bajlódni, --> akkor pls ne a legolcsóbb sportot nézegesd hahun...
futomu ami nem fék azok drágák ja, de jobb is annyival .. komplett első fék 50k, hátsó 40k körül, gumi ára is húzós ha azt is venni kell rögtön, más amugy fillérekből van hozzá.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
keress rá, p0420
-
dnelb
veterán
válasz kunberci #37936 üzenetére
Nem Pestre kell vinni.. Vidéken a seggem kinyalták hogy odamentem a sporttal rendszeresen. Hallottam valami zorgest hátulról, 1 órát elszorakoztak vele, féktiszitas stb, forintot nem kértek...GL4et akartak valtoba, mondtam a-a, GL5, egy rossz szavuk nem volt. Olyan fényezést fújtak (olcsón!), hogy nem ütött el, pedig a szürke ezüst kényes szín.. (ezeket csak azért írom hogy nem minden márkaszervizbe szemetek..)
-
dnelb
veterán
válasz r.levente75 #37956 üzenetére
információi típusai fület nyisd le
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #38349 üzenetére
45os a tank és 38nal villan ki. 2012+ sport meg 42es és 39nel. egyébként Az F betű középső száránal áll le
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz tisszekreny #38462 üzenetére
tehát ahelyett hogy megcsináltatnad az abs kockát vagy a jeladót inkább kikotod.. istenem ez annyira magyar hogy már fáj
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #38483 üzenetére
Kornél is lemerte a korbelnel, 2x is, 140 ló kereken, meg kb mindenkinek a neten. Sz*r a padjuk.. Főleg hogy ilyet írnak az m16a is 140 lovat tudott még a vitaraba is náluk.. Hát persze, a sportban, amin más dupla vvt kipuff volt, meg más hangolás is csak 130 le volt padon 136 helyett, mindenhol máshol a világban .. hülyék ezek, kamu banda
[ Szerkesztve ]