Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz ludsimon #40553 üzenetére
Már nincs de ilyenem volt, 12-es. Kakucson jobb időt mentem vele mint egy st200.. Elpusztíthatatlan A gyári fék meglepően nem melegszik el, pályán nem is sikerült, csak egyszer szerpentinen.. Fékfolyadek dot 5.1, olaj, meg egy jó sportcontact szett és csak élvezni kell minden kanyart
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Drughi #40613 üzenetére
ahh nincs annyi. Nekem a 3 millás sporta 100k alatt volt markaszervizben : motorolaj, váltóolaj, hutofolyadek, gyertyák, klíma tisztítás, összes szűrő, fékolaj.. Szerintem ezek alap dolgok, ha már ennyire megbízható autó, plusz vezérlés sincs, ennyit megérdemel. Annyira olcsó minden hogy már csak a saját nyugalmam miatt megeri. Komplett első zimmerman fék 60k.vicc árak.
A vw-mre vásárlás után 600k ment rá ugyanígy kötelező/megelozo jelleggel, pedig semmi baja nem volt Csak egy vezérlés 240k, váltóolaj 90k. és ez csak egy csöves vw[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz ludsimon #40619 üzenetére
Azért az m16a egy 15 éves motor, nyilván ismerjük már, fillérekért fenntarthato, kb megolhetetlen. Az 1.4 turborol nem tudunk semmit még, így hosszabb távon se lehet kalkulálni vele.. Az ecoboost is milyen jól indult, év motorja, aztán 100k km körül behalt egy csomó.. Én széria végi előző gent vennék Vagy nagy turbós erős legyen, vagy fordulat, az újba egyik sincs Mondjuk a facelift kapott egy csomó marhaságot, tpms meg váltás segítő, szerencsére nekem nem voltak
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Szilágyi84 #40723 üzenetére
En úgy emlékszem lengőkar vagy rugó törik gyakran. Topikban is írta valaki talán még régen.
Jaaa https://prohardver.hu/tema/suzuki_a_mi_autonk/hsz_14040-14040.html
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Dark Archon #41234 üzenetére
Elég egy golfba beulnod és érteni fogod miért nem való. Ülés sz*r, deréktamasz sincs, túl könnyű, zajos, dobálja az út, a szél, minden. Én SS-el jártam ami ülés futómű +2 szint mint a sima Swift, ajtók kivoltak szigetelve de még így se való oda. 2.5 óra után úgy szálltam ki mint akit agyonvertek. Persze akkor azt hittem ez ilyen, nem volt viszonyítási alapom annyira. Inkább egy vitara, scross.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Dark Archon #41237 üzenetére
Most golfom van, 3 óra haza az út, szinte meg sem érzem.. Nagyon autó függő egyébként, 2019es A4 már 1 óra alatt osszetort annyira rossz ülése van. 3 felekepp állítható deréktamasz + labtamasz sem segített. A5 sportback viszont isteni.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
hát pedig ha óra szerint mész 130al a belsőben, ami valójában kb 122 akkor ne csodálkozz ha letolnak... Itthon sajnos 2 opció van a nyugodt pályázásra, vagy a fix 150, vagy a fix 90. Kettő között nem lehet értelmesen haladni, mert a külső sávban rengeteg autó megy 100 alatt , belső meg fix 140 - 150... Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz gyenesmartin #42523 üzenetére
ez azért van mert a golfon másfélszeres a festékvastagsag, nyilván jobban bírja.. Japánok vékonyan fújnak nagyon
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #42829 üzenetére
örülhettek ha nem veszik GTKra.
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
Nekem SS volt így 2.5mm használtam hogy azért túl nehéz se legyen. De ha sx4 be kell mehet a vastagabb. Igen, nagyon sokat számít, plusz az ajtót ha megkopogtatod tömör hangot ad, nem kong, nagyautos érzés :) A becsukás hangja is teljesen más lesz. Ha nagyon tutira mész akkor kiszedsz minden szőnyeget és a padlót is megcsinálod, plusz a kerék íveket belülről (kornel megcsinálta) . Én csak az ajtóba raktam, ívekbe és csomagtartó ajtó, de nagyon sokat számított. Annyi hogy érdemes 20 fok felett csinálni. Én levettem hamarabb az ajtó burkolatot mert jó időt írtak, de nem jött, aztán 1 hónapig járhattam úgy, a kis kiallo fémmel kellett ajtót csukni stb vicces volt :D Végül inkább megcsináltam 10 fokba, csak kicsit nehezebben ragadt, de sikerült :D
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz 2ozzmexy #44295 üzenetére
ide ne vidd, nem értenek hozzá. Haverom autóját olyan szinten elrontottak, hogy gyengébb lett mint előtte plusz 3 henger. Utána 3 napig szenvedtek mire kihoztak egy gyári szintet, mert az alap szoftvert nem voltak képesek visszatolteni. atcbe sem ajánlott
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
alakul, hahurol levették az összes sportot
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Filmvilág
- BestBuy ruhás topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...