Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35228 üzenetére
ennyi, erről van szó, de pjen szokásához híven csak akkor ír ha kötekedni lehet... mondjuk már megszoktam
-
dnelb
veterán
ez tök érdekes videó, hogyan lehet indítani ha lemerült az elem
-
dnelb
veterán
válasz Balázs1621 #35320 üzenetére
2 éves olajcserék, joisaz.
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #35357 üzenetére
Sokféle ember van, én se vennék 6-7 évnél idősebb autót, és a 10. évét biztos nem várnám meg.. De, vannak olyanok is akiknek nem számít hány éves az autó, inkább vesznek ugyanannyiból prémiumabb, de régebbi autót.. Mindkét oldal megérhető valahol szerintem.
Viszont 13 éves swiftet én sem vennék 1.3m-ért, az tutibiztos, amikor 1.8m-ért már 2011-2012-es is van, amik azért komolyabb autók 1 fokkal.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35362 üzenetére
1
2
Pl.
A gombóc se drága 1.2m-ért, az a konkrét darab viszont nem ér annyit.. Most az hogy kevés km van benne.. Ezeknél a swifteknél gyakorlatilag mindegy hogy 60 vagy 160, ha valaki leakarja lakni megteszi 30k alatt is. Viszont ezek a dolgok hogy váltó, abs kocka, bármikor kijöhetnek, nem km függő.
A 2011 utáni bőven megéri a felárat, kijavították a gombóc gyerekbetegségeit, igényesebb beltér, jobb felszereltség, jobb törésteszt, stb.. Komolyabb autó.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Tomics #35410 üzenetére
Jó a pirelli, tapad mint állat, csak a sportfutomu+runflat nemjó kombo
enis örülök hogy nincs tpms még, főleg hogy gyári nyomás alatt használom kicsivel mert jobban tapad tuti sírna.. de 2.3 barral nem tapad be rendesen kanyarban..
én még nem tudom nyárit, sportcontact5, pilotsport meg ad08r közül fogok választani a mostani sportcontact3on még van 4mm, azt elnyalom euroringen 3 nap alatt[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
ss + runflat gumi + pest = [link]
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz kispredátor #35426 üzenetére
Azért olyan nagy javulással ne számolj, szerintem 8.5 alá sehogy se fogod vinni, sőt. Évi 3000 km-nél nem is értem mit érdekel hogy 8l vagy 10l. 22k ft diffi éves szinten.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboy93 #35429 üzenetére
1.5 10L-t evett 3km-re, 1.6 már 11L. Nincs itt gond, tél van, hideg a motor végig, kb akkorra mozdul meg a vízfokmérő amikor leállítom a célnál.. Nyáron is 9L.
De aki ennyire keveset megy éves szinten fölös ezzel foglalkozni, nagyonmax havi 2-3000 forint..[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #35482 üzenetére
Semmi gond, szerintem szoftveresen elvan rontva az egész tank téma, és 45l verzióhoz van minden írva, közben meg ugye csak 42-es a tank... Legalábbis más magyarázatot nem tudok se arra hogy 3.5 liternél villan a lámpa, meg arra se hogy az átlagfogyi a bcm szerint 5.5, közbe meg 7. Lemértem egyébként, azért tudom. Villanás után 2km mentem kútra, és 38.4l ment bele.
Jah meg a mutató se jó, első 100 km-ig meg se moccan full feletti állásból, meg be tud esni E alá is...[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz tboy93 #35496 üzenetére
Egyébként csalóka, nagyon zabáltatni nem lehet vele. Ha papóskodok mint 1 bu*i vegig 60-90 motorfék stb akkor 6.4l, ha meg szétrúgom szerpentinen, pályán 180-ig gyorsulgatás stb, városban se kímélve, akkor 8.4l... Normálisan használva 7.3l. Szóval ilyen 10 litereket nem lehet megetetni vele bárhogy próbálkoztam
De majd euroring után lehet visszavonom ezt[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz PeterPH #35546 üzenetére
lehetne, de 6 milláert nem az. Nyugodtan olvasgass utána, nagy hype van körülötte, de felejthető autó.
vicces, itt pont egy Suzuki val szemben húzzák le a motor karakterisztikajat..
https://www.carthrottle.com/post/wq2k2d3/
egyébként csak azért tudom mert én is nézegettem már mire kéne váltani, de ez a 86 nem lenne nagy elorelepes 400on is csak 0.6s xxdd[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
új ss
0-100 8s, kezdőár 6.3m, viccnek jóvót, next! -
dnelb
veterán
jaja, hát kinn 23k az 1.0 turbo AT GLX, magyarul 5.75m ami nálunk 5.5m listaáron, ebből kiindulva itthon 6.1m lesz a listára és 5.3-5.4m körül fog startolni kedvezménnyel... ha nem volna pl a vadiuj opc corsa 5.39m-ért újan ami ahol csak akarja megeszi 2x, nem is volna rossz, de így... (ja és sperr sincs , viszont van jó turbolag ahogy írják, hmmm dejó ) + a többi konkurens amiket írt a cikk is... Sehol sincs hozzájuk képest.
#35553-ra akart menni[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Az általad említettekkel nem is akartak versenyezni.
Mondod te. Ezzel szemben instán a hivatalos oldalakra ilyeneket írnak hogy ezzel a sporttal már joggal vannak jelen a hot hatch kategóriában. Elhitték. Max az árral, minden másban meg hátrébb 2 lépéssel. Így meg ki az a hülye aki normális autók helyett ilyet vesz?
Az a baj fogod a korábbi sportot, aláraksz egy 4-2-1 leömlőt, egy chipet, meg egy normális kipuffot, és még az is lenyomja ezt élményben, sőt gyorsulásban is.. Mi már ez hogy 6200nál tilt?? Nagyon sportos. Arról nem is beszélve hogy 500-as fordulatszám tartományban van csak a nagy nyomaték, plusz a turbolyukat se tudták megoldani.
Engem ezek bosszantanak a legjobban az árán kívül. Azt nem írom hogy rohadt ronda, mert az nem objektív.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Nem ismerem az 1.4T-t, azért ha magas a kompressziója akkor azt nem olyan egyszerű nagyobb barral megfújni jelentősebb (kovácsolt motor pl) változtatások nélkül. Plusz szerintem bele akartak férni az euro normákba, meg az adó keretbe(japanban azt hiszem 150 pacitól ugrik jelentősen, de nem vagyok biztos benne). 4.3m-4.5m körül jó volna egyébként.
Ezért sem tiszta miért nem M16A + turbo mellett döntöttek, 0.4 barral 200 le és vígan bírja. Biztos volt okuk rá hogy dobni kellett.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
érthetetlen egyébként számomra hogy mindennek letudom venni a fenyerejet minimumra, de a lényeg, a távolsági szimbóluma semmit nem sötétedik... ez scross, vitaraban is ilyen?
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz zsolt19900 #35682 üzenetére
kipuff hovedo lemezre egy tipp
-
dnelb
veterán
válasz Tomics #35715 üzenetére
Most én is gondban leszek, hallottam ilyet hogy már nem engedik a kocsi mellett levést ahova vinni szoktam... A műszakit szerencsére máshol csináltatom
okosban, de a szervizzel nem tudom mit kezdjek. Lehet megoldom magamnak az olajat, szűrőket stb, féket szereldmagadnál aztán ennyi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák