Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz meroly #26450 üzenetére
na akkor kuplung alapból kuka ..
szerintem utal egy alapvető igényességre, hozzáállásra az is hogy milyen a képek minősége, milyen leírást írnak. aki szarik bele valszeg a kocsival is így volt, meg sok más dologgal az életében...
nah de megnéztem mik vannak 800-1kk között, semmi extra, el.ablak, klíma, szervizkonyv, muszaki, 175k futás. maradt 9db találat, ebből 3 dízel, 2 fapad, szóval sok sikert[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
bármelyik omv benzint rakom az autóba , 95-100 mindegy , 3k rpmnel halálhörög a motor, mintha rossz lenne a kipuff hővédő.. amint teletoltom shellel, rögtön megszunik. csak ebben a hónapban 210 liter tankoltam, és tuti ettől van.. talalkoztatok már Ilyennel? elvileg ugyanaz a benzin, nem?
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
szerintem nem normális. amikor új volt a kocsi akkor is nyekergett szerinted vagy mi ?
nekem is cseréltek komplett féket, kimentek, nem volt semmi. elhoztam már az első 500 méter után éreztem hogy darabos a fék. visszavittem rögtön, gyári hibás volt a tárcsa, raktak be másik újat, van ilyen...[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz dellfanboy #26535 üzenetére
Azért az 1.5 jóval egyenletesebben adja le a teljesítmény a VVT miatt, és ez érződik is ... + minden extrát megkapsz alapból, 1.3nál azért nem, valamint a futomu is kicsit keményebb. Lentebb van 1 centivel mint az 1.3, a sport szintjén, és kicsit keményebb. +megúszod a váltó hibát.
ellenérv ami elromolhat minden swiftben : központi zár előbb utóbb elfárad, abs kocka (fékolajat cserélni illik), ülésfűtés ledje szeret kiégni ( ), csomitartó beázás (erre volt visszahívás), váltó[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #26608 üzenetére
ez biztos jó ötlet? van a családban egy sx4 fele kmel mint a swiftem de tuti nem cserélném el.. semmi hely nincs benne elől, meg alig megy.. amúgy ja ultesd le. de jobb ötlet, add el és vegyél egy dízelt, ezekkel akármit csinálsz sokat fognak zabálni pályán. viszont az sx halkabb, azt alairom, dehat na, 60k vs 160k futás
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz lakisoft #26612 üzenetére
mi? milyen dízel 1.5 GS van nekem
CoolBoy323 : mégis miben jobb? Fék ugyanaz, fürgeségben gyengébb, kanyarban nem tapad be úgy mint a swift, viszont magasabban ülsz. Ha öreg lennék értékelném. Akármit is mondasz, elől kevesebb a hely a konzol miatt, a lábam is nehezebben fér fel, valamit a térérzetet össze se lehet hasonlítani. kb mint egy régi swift, pedig átlagmagasságom van, csak hosszú lábakkal (183). Sx4-be 10k-t, swiftbe 40k-t lassan beletettem, csak összetudom hasonlítani. Csomagtartó minimálisan nagyobb, de ennyi előnye van. Én az 1.5-öm max akkor adnám oda egy 1.6 GS-ért, ha ráfizetnének .. a 4x4-nek meg nagyon sok előnye van, parasztvakítás. az sx4 nem terepjáró, csak magasabb egy minimálisan.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26620 üzenetére
mind2 ülés fullra hátravolt tolva, csak így férek el. és külön kiemeltem hogy ez átlagmagasság, szal calm down. mellesleg nem írtam hogy nem kényelmes, csak azt hogy sokkal kevesebb a hely. ez meg igaz. ez van. Az 1.6 4wd GS 120 lóval 11.5 alatt van 100on, és 175 a vége. Az 1.5 swift meg 9.5-10, attól függ hogy váltasz, hidd el hogy ezt nagyon megérezni.
(#26619) CoolBoy323 : én elfogadom ha szerinted jobb, de indokold meg akkor. én próbáltam. ez nem válasz hogy sztem jobb, mert csak. mivagyte, nő ?
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz meroly #26691 üzenetére
Érdemes, persze, lehetőleg olyanba amivel nincs kapcsolata a kereskedésnek ( ha onnan veszed ). A távolság meg ne érdekeljen, lehet veszel 1 olyat ami közel van, de később sokkal többet rálocsolsz, mint az a +5k benya pénz amivel a lehetséges jobb vétel távolabb van. En is borsodbol mentem pestre anno a kocsiért, megérte. (az más kérdés hogy volt mellette 300ért drágábban egy 43k-s futású piros sport, kicsit bánom azóta. de sztem tuti törött volt, meg tekert.. aztán lehet nem, de nyugtatni jó magam vele )
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz CoolBoy323 #26745 üzenetére
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #26836 üzenetére
Elvileg kevesebbet bír jóval mint az nbu, de erősebb is..
-
dnelb
veterán
nah bele locsoltak nekem is az ecstar olajat a swiftbe, csak nem hullik szét tőle...
-
dnelb
veterán
más; amíg csinálták a kocsit nézegettem a balenot, hát aki 175cm-től több ne akarjon hátul ülni mert a tetőbe belefog érni a feje... csomgtartón érezni azt a +100 litert, de amúgy nem adnám érte a swiftet. Volt kiállítva 1.4T s-cross is, esküszöm szebb élőben sokkal... A vitarara viszont így elkéne már az a facelift, valahogy sokkal modernebbnek néz ki mellette.. Ignist kérdezték mikor jön, milyen lesz, semmit se tudott róla a csávó, mondom fasza...
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #26881 üzenetére
10w30. 5 már vékony sztem, ebből is megevett 40k alatt 1 litert pluszba, mondjuk annyira nem vészes...
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26883 üzenetére
40k-val ezelőtt vettem 1 flakon olajat külön. Amúgy 4x cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #26933 üzenetére
hétvégén mennem kellett vele, 10p után fájt a térdem nincs annyi hely elől...
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz tboldi #27029 üzenetére
jah értem, akkor hajrá.
a többszöri elmenés hülyeség, ha megveszed akkor mész, hozod, ennyi.
amugy apud tipikus magyar használtautó vásárló, legyen fiatal, kevés kmes, törésmentes, javításmentes, de olcsó is legyen ám. na ezért van ennyi tekert kocsi az országban.. ahhoz képest pl h ebben elvileg 70 van, elég szarul néz ki kivulrol, de lehet csak a képek. fakó az egész fényezés[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz CsakEgySrác #27060 üzenetére
azzal annyi baj van hogy nagyon nagyon lopják...
-
dnelb
veterán
válasz CsakEgySrác #27062 üzenetére
kormányzárat 5 másodperc leszedni, váltózár fél perc max. szted? épp ezaz hogy nincs belőle sok, nézz szét az utcán már alig látni, régen televolt vele minden...