Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #25873 üzenetére
fuu az nagyon jó
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #25815 üzenetére
meg is vették
-
dnelb
veterán
fékezéskor nyoszorgo hang lehet a betét kopásjelzoje? van benne ilyen?
-
dnelb
veterán
Köszi, akkor az lesz. Jelenleg csak kb full csöndben hallom, jobb oldalról. Jövőhéten úgyis mentem volna szervizbe, kizárt, hogy így hagyom bármit is mondanak Szervizkönyv alapján valahol 50 körül volt cserélve, azóta gondolom nem, belement még 100, 163nál meg úgyis cserélni akartam.. na mindegy
-
dnelb
veterán
nah tönkrement a központim is, hurrá
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
semmi extra, mindenhova új olaj, új szűrők, új gyertya, folyadékok, szíjak kb mindent ledobattam róla amit lehet rögtön vétel után.. nem tudom mennyi volt benne, a 30-40k csak egy tipp ha abból indulok ki milyen most a színe 10-15k után, meg milyen volt akkor..
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Tothgera30 #26246 üzenetére
menj fel pályára havi 1x legalább, és küldd meg neki.. Én alapvetően 2.5-3km-től hosszabb távot alig megyek vele, néha elmegyek szórakozni összevissza amerre kedvem van(10-20km), meg pályán havi 1x 2x100km-en át 130-180 között megküldöm, es semmi baja nincs a motornak. Harap, szépen jár, rendesen megy. Meg pálya előtt telerakom 100as MOL-al, nem tudom ér e valamit de a lelkem megnyugtatja
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Valakinek 6.2s-es SSS?
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #26254 üzenetére
ezt ki mondja? akkor az az 5 éve kompresszoros 190 lovas magyar SSS miért van még egyben, hibátlanul ?
én úgy tudom a sport simán bírja az értelmes nyomást (max 0.8 bar), 1.3 nem.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz meroly #26329 üzenetére
1.3 a váltó problémás, 1.5 nem érdekel ? abból csak full extrás van legalább, jobb futomu, meg dinamikusabb is. A GC-ben még fordulatszámmérő sincs, annyira fapad. Amit még jó volna tudnod, hogy volt e az autón rendszeres fékolaj csere, ha nem, akkor az abs kocka is elfog romlani. Ha 1.3at nézel akkor meg váltóolaj legyen cserélve, ott a váltó szokott letérdelni. Ha 1.3 akkor facelifteset vennék legalább, pár probléma ott javítva lett, hátsó lámpáról ismered meg. Klímát nézd meg működik e, valamint a központi zárakat. Klimakompresszor és a zárszerkezet is szeret behalni. A check engine meg előbb utóbb mindbe fog élni. Kb ennyi
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz meroly #26338 üzenetére
nyilván, te érzed mire van szükséged.. a pesti kocsikat azért ne zárd ki elvből, lehet csak megvette 1 kereskedő és nem is itt volt használva. de igazából sose tudod meg, nekem is pesten van nagyrészt de ha eladnám semmi se utalna erre. sosem itt szervizelem, forgalmi se idevaló, semmi, nem jönnél rá soha..
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #26345 üzenetére
menjünk, simán kérünk csipsztuningot is
-
dnelb
veterán
Sport ára úgy indul hogy X+150K pajzsra
-
dnelb
veterán
durva amugy milyen árak vannak, drágábban tudnám eladni az 1.5-öt mint ahogy vettem 2 éve
-
dnelb
veterán
válasz meroly #26446 üzenetére
ez egy roncs. ha normális gombócot akarsz 1 milla alatt nem kapsz, mindegy mennyid van, mindegy mit gondolsz. Veszel 1 ilyet 2x annyit ráköltesz hogy normál állapotúra hozd. Hasonlítsd már össze ezzel, látszik hogy ezt szerették, amit meg te linkeltél gyűlölték, tiszta szívből. mellesleg annyira fapad hogy még fordulatszámmérő sincs benne, vicc
[ Szerkesztve ]