Új hozzászólás Aktív témák

  • KO2

    aktív tag

    Sziasztok

    Citizencon újra visszahozott kicsit a Star Citizen gravitációs mezejére.
    Lehet hogy csak én vagyok ezzel így de a talp/lábak és a lépcső,akadályok ferde felületek találkozásának megoldása tetszett nekem a legjobban. 10/10
    Arc Corp bolygó is lélegzetelállító, a 8 perces utazás miatt is nagy kő esett le a szívemről, reméltem régen is hogy nem 10-20 mp es ugrások lesznek. Meg a Shipyard infók is fantasztikusak.
    Még az is lehet hogy ennek örömére felfrissítek egy két dolgot a gépben.

    Szemezek egy LGA2066 foglalatos alaplappal egy i7 7800X kiséretében esetleg egy M.2 es csatlakozású SSD és akkor már 16 GB Memória, a 8 at már lassan szégyelnem kell. Az R9 290 X még marad egy kicsit

    Egyedül a Pioneeren húztam a számat kicsit, ha tőlem 10 különböző módon működő outpost építő hajó tervet kértek volna még akkor se hasonlított volna erre egyik sem . Ekkora hajó tök sima területre szállhat csak le, fixált maximális méretű outpost lehet csak hiszen körbeveszi a hajó mikor lerakja ( jó persze, hatalmas hajóról beszélünk, de akkor is így már fixálva van egy outpost maximális mérete)

    Ezek voltak az első gondolataim de így hogy aludtam rá egyet kettőt, már kezdem elfogadni. Végülis minek akarnál outpostot egy domboldalra, veszélyes, legurulsz, szemedbe süt a nap. Meg aztán minek nagy outpost, örülj hogy abban a pár szobában tudsz majd valamit csinálni :)

Új hozzászólás Aktív témák